kori Elküldve November7, 2013 Megoszt Elküldve November7, 2013 Van egy CCRT700-as magnóm eladó: http://racing-bazar.hu/egyeb/zene/opel_ccrt700_telefonos_radiomagno Ha valakit komolyan érdekel, kicsit faraghatunk az árból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 sziasztok! A kérdésem a következő: 3000ccm v6 az autom.Autómata klímás. A fűtés fokozatot beállítom mondjuk 20-21 fokra .Kint van 9-10 fok és nem igazán akar fűteni az autó..Még 23-24-fokra állításnál sem .Ha feltekerem fullra akkor igen, de akkor sem az igazi szerintem. A motor hőfoka 85-90-között van ilyenkor. Nem tudom,hogy köze van e hozzá azért írok le mindent. Mi lehet a bibi. Régen volt egy pár fok különbség a kinti hőfok és a benti között és tette a dolgát normálisan. Üdv:Attila Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra V6 Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 Motortérben a fűtéscsap tetején nézd meg a vákum csövet,ott nyitja zárja a meleg víz útját...........-lehet rossz a fűtéscsap,vagy a vákum rendszer,legrosszabb esetben viszont a műszerfal alatt lévő radiátor ment tönkre....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve November11, 2013 Megoszt Elküldve November11, 2013 Köszönöm a választ. Ez a 85-87 fok ez elég kevés nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve November11, 2013 Megoszt Elküldve November11, 2013 Köszönöm a választ. Ez a 85-87 fok ez elég kevés nem? Szerintem itt képzavar van. Ahogy kolléga írta nagy valószínűséggel a gondot a fűtéscsapod, vagy a műszerfal alatti fűtőradiátorod okozza. Javaslom nézd meg, ellenőrizd a fűtéscsapodat, illetve vizsgáld meg, hogy a tűzfalon átmenő 2 gumicső egyformán meleg -e, logikusan egyikbe befele, másikon kifele folyik a hűtővíz, merthogy azzal fűtesz az autóban műszerfal alatt található fűtőradiátort igénybe véve. A műszeregységről leolvasott érték amit írtál valóban a hűtővized hőfoka, de egyáltalán nem biztos, hogy az annyi (gondolom nem az ECU-ból írattad ki csak leolvastad), illetve vízköves vagy blokkolódott a fűtőradiátorod akkor mindegy hány fokos. Egyébként ha kezedre folyatnád megéreznéd hogy nem kevés.... Ha cserélni kell a fűtőradiátort akkor műszerfal ki (kevésbé elegáns, ha kivágod alul anyós oldalon, de megoldható), javaslom bontott egységet ne tegyél bele, mert a műszerfalat kivenni nem 2 perc, ha Te csinálod akkor sem, illetve ha szaki csinálja akkor megkéri rendesen az árát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve November11, 2013 Megoszt Elküldve November11, 2013 köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freepc123 Elküldve November12, 2013 Megoszt Elküldve November12, 2013 Sziasztok! Ki tud információval szolgálni az alábbiak kapcsán? Omega-B, x25dt (BMW motorral), 1999.11 havi, EURO2 besorolással a forg.alapján. Németországban volt forgalomba helyezbe. A szélvédőn lévő környezetvédelmi cimke zöld színű, benne egy 4-es és a fehér keretben a rendszámmal. Ezt a cimkét EURO4 kategóriára adják ki. Melyik a mérvadó? A forgalmiban lévő EURO2 vagy kapott valamikor átsorolást, amiről nincs papír és akár EURO 4-nek is megfelel? https://www.dropbox.com/s/8umha3lfagx95pg/finompor.pdf Hol kaphatok infót vagy igazolást az új besorolásról? Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Nem mérvadó sem a címke, sem a német forgalmi. Magyarországon egyéni besorolást kap motorkód alapján, tökmindegy hogy odakint melyik kategóriába tartozott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freepc123 Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Nem mérvadó sem a címke, sem a német forgalmi. Magyarországon egyéni besorolást kap motorkód alapján, tökmindegy hogy odakint melyik kategóriába tartozott. Köszönöm az információt! Esetleg arra is van rálátásod, hogy ezt a motorkódot (X25DT) hova sorolják hazánkban? Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Én megpróbálnám az ECU-ból is kiolvasni a hőfokot. Ha V6-od van annak elvileg kevés a 85-87 fok. 92 felett már normális. Amúgy a te autód nem benzin-gázos véletlenül? Mert én úgy vettem észre, hogy azoknál csökken a fűtés hatékonysága, mert a fűtőradiátor csöve van megcsapolva, és így feleannyi víz jut be. A többi opciót a cartársak már vázolták. De még egy jótanács: ha cseréled a radiátort, az Automega márkát kerüld. Sajnos kb fele a valós hőleadó felülete, mint a gyárinak. Előbbiben kb 10, míg utóbbiban 16 kapilláriscső megy, ráadásul előbbi kissebb is mint a gyári, ha nem nyomod ki szilikonpasztával, kifújja a levegót a radiátor mellett. Úgy jársz a legjobban, ha személyesen veszed meg az újat, és összeméred a régivel, vagy megkérsz valakit, hogy mérjen le neked egy gyárit. köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Ha már fűtés. Nyáron került bele az autómba a digitklíma, a komplett fűtésboxxal. Most hogy megjött a hideg, derült ki, hogy a szélvédőről nem veszi le a levegőt és a jobb oldalon nem fúj meleget. Kiderült, hogy a szélvédőre irányító lapátok karjáról leakadt a motor és a kar között lévő műanyag villa. Hiába tettem vissza, ismét kiakadt, mert már ki volt tágulva. Kiszedtem a motort, átfordítottam rajta a villát, de így a motorról akadt volna le, ezért a motor karját átfúrtam és egy csavarral biztosítottam a villát. Azután már működött az állítás. A jobb oldali hőmérsékletszabályzó motor nem működött, a balos igen. Ezért a jobbost átrakatm balra, de ott sem működött. Így már biztosan a motor rossz. Leszedtem a motort a mechanikáról, de a mechanika nem szorult, csak a kopasz motort rádugva sem csinált semmit. Szétszedtem a motort is, és kiderült, hogy belefolyt a fagyálló a radiátorból, és megmarta a tekercseket, ami így zárlatos lett. Most új motorra vadászom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November14, 2013 Megoszt Elküldve November14, 2013 Köszönöm az információt! Esetleg arra is van rálátásod, hogy ezt a motorkódot (X25DT) hova sorolják hazánkban? Üdv! E2, nálunk az a 4-es kategória... http://kalkulatorlap.hu/gepjarmu_kornyezetvedelmi_besorolas.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
freepc123 Elküldve November14, 2013 Megoszt Elküldve November14, 2013 E2, nálunk az a 4-es kategória... http://kalkulatorlap.hu/gepjarmu_kornyezetvedelmi_besorolas.html Az előző hozzászolásomban linkelt PDF szerint akkor nem lehetne zöld cimkéje csak piros. Az osztálybasorolást már láttam én is a kalkulátorlapon. link ismét: https://www.dropbox.com/s/8umha3lfagx95pg/finompor.pdf Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November14, 2013 Megoszt Elküldve November14, 2013 Az előző hozzászolásomban linkelt PDF szerint akkor nem lehetne zöld cimkéje csak piros. Az osztálybasorolást már láttam én is a kalkulátorlapon. ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November16, 2013 Megoszt Elküldve November16, 2013 Az előző hozzászolásomban linkelt PDF szerint akkor nem lehetne zöld cimkéje csak piros. Az osztálybasorolást már láttam én is a kalkulátorlapon.Ettől még lehet hogy a német okmányirodában (vagy hogy hívják ott az illetékes hatóságot) rontották el. Te idehaza nem hivatkozhatsz arra hogy azért mert odakint valaki valahol Euro4-nek minősítette az autódat (ráadásul csak "félig", a szélvédőn levő címke szerint, mert a forgalmiban már ott is Euro2 van, helyesen), ezért itthon is adják meg neked az Euro4-et. Lehet hogy a német hivatalnok simán csak rossz matricát ragasztott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freepc123 Elküldve November16, 2013 Megoszt Elküldve November16, 2013 Köszönöm információt! Motorháztetőt belül zajvédő kárpit védi, amit nyest megrágott. Tanácsot kérek. Mivel lehet javítani? Láttam már alufólia szerű vékony lemezt, amit mint javító folt ráragasztottak a hibás rész fölé. Erről tud valaki valami infót adni? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 Szerintem keress bontottat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 Lehet hogy a német hivatalnok simán csak rossz matricát ragasztott... A német hivatalnok sosem téved! okés! :D Legfeljebb elfogyott a másik matrica, és kedvességből adott ilyet... Stimt? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 Hát tudnék mesélni a német hivatali precizitásról. De nem akarom lejáratni őket :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 Sajnos a héten sikerült a második katalizátort összetörnöm az autón :( Remélem nem a jobbost, hanem megint a balost, mert ott már úgyis egy utángyártott volt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve November17, 2013 Megoszt Elküldve November17, 2013 Sajnos a héten sikerült a második katalizátort összetörnöm az autón :( Remélem nem a jobbost, hanem megint a balost, mert ott már úgyis egy utángyártott volt :) Azt hogy hoztad össze?.... És mi történt a németeknél? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November18, 2013 Megoszt Elküldve November18, 2013 Az ültetés hátránya :( na meg a kiváló minőségű magyar úthálózaté. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vnonoo Elküldve November18, 2013 Megoszt Elküldve November18, 2013 Sziasztok! Van pár okos kérdésem és mivel nem specifikusan egy témakörhöz köthetőek,hát itt teszem fel... 1. Miért van a nickem alatt a "figyelmeztetés státusz" felirat? -elkövettem valamit??? 2. A B2-esem bal visszapillantójában van egy kis ikon,ami arra utal,hogy a tükör fűthető.Nos ez így is van: amikor a hátsó ablakfűtést elindítom,szépen fűti a tükröket is -ahogy ezt opelék eltervezték. A kérdés: annak a kis piktogramnak a tükörben nem kellene működés közben világítania??? 3. Vonóhorgot szeretnék a gépre: azt hogyan rögzítik az autóhoz?Hegesztik,vagy csavarozzák az alvázhoz? ...és ha esetleg csavarral szerelt,akkor meg tudnám oldani magam is? (műhely és némi kézügyesség adott...) Tudom,hogy szakműhely kellene elvégezze,de most nem a "hivatalos" része érdekel,hanem hogy magam meg tudnám-e oldani??? Illetve nem tud-e valamelyikőtök egy eladó horgot ehhez a sedanhoz? (12e-ért van már ajánlat,de azon nincs tábla -ami ugye aprócska gond...) 4. Most cserélem az alapjárati motort: elég retkes és a szelep-tisztító spray nem hozta a várt eredményt... Amikor lecserélem,van egyéb teendőm is,vagy csak csati vissza,indít és örül??? (tehát az ECU nem fog-e "nyűgösködni" miatta?) 5. Ha a benne lévő hifit lecserélném egy másikra,az vajon "sima ügy" lehet,vagy komoly összehangolást igényel a kijelzővel és esetlegesen a kormány távval? (rádió-magnó-CDtár helyett jönne egy rádió-CD/DVD-CDtár-telefon cucc... egyelőre a pontos típusokat nem tudom megnevezni sem a sajátomat,sem a másikat,de ma estére már okosodok kicsit,ígérem!) Hát,most ennyi... Mindenkinek köszönöm előre is az értelmes/értelmetlen válaszokat! :D vn Link to comment Megosztás: More sharing options...
vnonoo Elküldve November18, 2013 Megoszt Elküldve November18, 2013 naszóval: Nekem jelenleg CCR 2006 a benne lévő és ehelyett szeretnék belerakni egy NCDC 2015-öset... Szerintek...??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November18, 2013 Megoszt Elküldve November18, 2013 Sziasztok! Van pár okos kérdésem és mivel nem specifikusan egy témakörhöz köthetőek,hát itt teszem fel... 1. Miért van a nickem alatt a "figyelmeztetés státusz" felirat? -elkövettem valamit??? 2. A B2-esem bal visszapillantójában van egy kis ikon,ami arra utal,hogy a tükör fűthető.Nos ez így is van: amikor a hátsó ablakfűtést elindítom,szépen fűti a tükröket is -ahogy ezt opelék eltervezték. A kérdés: annak a kis piktogramnak a tükörben nem kellene működés közben világítania??? 3. Vonóhorgot szeretnék a gépre: azt hogyan rögzítik az autóhoz?Hegesztik,vagy csavarozzák az alvázhoz? ...és ha esetleg csavarral szerelt,akkor meg tudnám oldani magam is? (műhely és némi kézügyesség adott...) Tudom,hogy szakműhely kellene elvégezze,de most nem a "hivatalos" része érdekel,hanem hogy magam meg tudnám-e oldani??? Illetve nem tud-e valamelyikőtök egy eladó horgot ehhez a sedanhoz? (12e-ért van már ajánlat,de azon nincs tábla -ami ugye aprócska gond...) 4. Most cserélem az alapjárati motort: elég retkes és a szelep-tisztító spray nem hozta a várt eredményt... Amikor lecserélem,van egyéb teendőm is,vagy csak csati vissza,indít és örül??? (tehát az ECU nem fog-e "nyűgösködni" miatta?) 5. Ha a benne lévő hifit lecserélném egy másikra,az vajon "sima ügy" lehet,vagy komoly összehangolást igényel a kijelzővel és esetlegesen a kormány távval? (rádió-magnó-CDtár helyett jönne egy rádió-CD/DVD-CDtár-telefon cucc... egyelőre a pontos típusokat nem tudom megnevezni sem a sajátomat,sem a másikat,de ma estére már okosodok kicsit,ígérem!) Hát,most ennyi... Mindenkinek köszönöm előre is az értelmes/értelmetlen válaszokat! :D vn 1. Mindenkinek az van. Ez egy ilyen fórum... 2. A fejedben kellene lámpának világítania, de sajna ez van... 3. Normális vagy? De most komolyan? Remélem valami hozzád hasonló ugyanígy felheftel egy vonóhorgot ás te leszek akit lekaszál a vontatmányával. Jó dolog ám körberajzolt és fekete zsákokkal letakart emberek között sétálgatni... 4. Mért, eddig nyűgösködött? 5. Este van de nem okosodtál. Illetve talán... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts