skyrangr Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 Nehéz megmondani. Én hidrotőkére tippelnék, elengedi az olajat, de ahogy megvan az olajnyomás újra megtelik és elhallgat. Okozhatja öreg besűrűsödött olaj, esetleg az olajszivattyú elégtelensége. Ha pár alkalommal félidőnél cserélsz olajat esetleg Wynn's Lifter treatment - tel is átmosod a rendszert az segíthet. Nekem ez bevált.Esetleg csinálni egy öblítést híg olcsóolajjal. Pl Tesco sajátmárkás olaja olcsó, és jó.öreg olaj leereszt, szűrő csere, Tesco-s olajjal feltölt, esetleg adalékanyag bele, 10-15 percig járatni, illetve gurulni vele egy pár km-t, aztán olaj le, szűrő csere, friss minőségi olaj bele, azt gyí! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 a modern láncos motornál nemigen hallani, ha már megnyúlt a lánc. a feszítő feszíti, amíg csak tudja, aztán amikor már jól megnyúlt, "laza mint a Rigalánc", a feszítő meg teljesen kint van, visszavált egy kissé mérgesebbet a sofőr, és már rotty is, görbülnek a szelepek... ugyan benzines, meg nem is Omega motor, de pl a Family 2-es, 2,2-es Ecotec motor 100e km alatt is megeheti a láncot, még normál használat mellett is. A 3800asom lánca is megette a feszítőt, 6 hónappal eladás után motorcsere volt... arra sincs csereintervallum. Hát mostantól az "új" tulajnál lesz :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 A 3800asom lánca is megette a feszítőt, 6 hónappal eladás után motorcsere volt... arra sincs csereintervallum. Hát mostantól az "új" tulajnál lesz :Pami elromolhat, az el is romlik :)bezzeg a Zsigulinál... ott már szinte leesett a lánc a kerékről, de még mindig ment a verda :D :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Július13, 2013 Megoszt Elküldve Július13, 2013 Azt nem mondtam, hogy nem ment... ez volt a baj, a haverom meg csak hajtotta, hajtotta, csak egyre zavarta a zaj a motorból... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Július14, 2013 Megoszt Elküldve Július14, 2013 Azt nem mondtam, hogy nem ment... ez volt a baj, a haverom meg csak hajtotta, hajtotta, csak egyre zavarta a zaj a motorból... :PJa, falábú, fafülű embernek úgy kell :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
rübi Elküldve Július23, 2013 Megoszt Elküldve Július23, 2013 Sziasztok. Kifordulásnál veszettül darál a differenciálmű. Van valami ötlet mit tehetek ellene? Két csatlakozó megy rá két oldalról az rendben van és még olaj is van benne. Viszont probléma lehet, hogy nem volt cserélve szerintem évek óta. Mennyi olaj mehet vajon bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Július23, 2013 Megoszt Elküldve Július23, 2013 Sziasztok. Kifordulásnál veszettül darál a differenciálmű. Van valami ötlet mit tehetek ellene? Két csatlakozó megy rá két oldalról az rendben van és még olaj is van benne. Viszont probléma lehet, hogy nem volt cserélve szerintem évek óta. Mennyi olaj mehet vajon bele?Inkább diffit cserélj, ne olajat. Ha valóban a diffid darál, és nem a csapágy, akkor annak már úgy is mindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július24, 2013 Megoszt Elküldve Július24, 2013 Ez így van. Olyan olcsó egy sima difi, hogy nem érdemes a sajátod megbontani. Keress olyat, aki ad beépítési garit. 10e körül megy egy sima bontott difi. A sperresek 25-35e körül vannak. Fontos, hogy milyen difi van most az autóban, mert 4 féle áttétellel szerelték az Omegát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Augusztus12, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2013 Hello! Tetőkárpitom kezdi elhagyni eredeti pozícióját, félek egyszercsak teljesen a nyakamba esik. Mivel, hogyan lehet értelmesen visszakényszeríteni a helyére? Csinált már iylesmit valaki? Esztétikus és tartós megoldás köllene :icon1: Thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Augusztus12, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2013 Hello!Tetőkárpitom kezdi elhagyni eredeti pozícióját, félek egyszercsak teljesen a nyakamba esik.Mivel, hogyan lehet értelmesen visszakényszeríteni a helyére? Csinált már iylesmit valaki? Esztétikus és tartós megoldás köllene :icon1:ThxÁtmenő csavar, lehetőleg kapupánt. Túloldalról kontraanyázva és/vagy lehegesztve :)Ha esztétikusra akarod csinálni, akkor lekadmiumoztatod a csavarokat :PEgyébiránt az egészet le kell bontani. Ha jót akarsz, keresel egy jó kárpitost.Én csináltam egyszer ilyet, de a rengeteg anyázás után is kárpitos lett belőle, aki jó pénzért ugyan, de szépen megcsinálta (nekem meg még a tököm is Palmatex-es volt, de a kárpit nem lett szép... :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus12, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2013 Átmenő csavar, lehetőleg kapupánt. Túloldalról kontraanyázva és/vagy lehegesztve :) Ha esztétikusra akarod csinálni, akkor lekadmiumoztatod a csavarokat :P Sőt, mindjárt mehet egy tetőbox a csavar külső végére, és akkor nem csak szép, de praktikus is lesz. Kettőt egy csapásra. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus13, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2013 Esetleg bontott tetőkárpit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Augusztus13, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2013 Esetleg bontott tetőkárpit. Na jah, csak erősen hiánycikk a jó állapotú... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lujdzsi Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Sziasztok! Van valakinek tapasztalata az ELM 327 bluetooth-os diagnosztikai ketyerével kapcsolatban? Kaptam egy ilyen kis eszközt ami ugyan a telefonnal kommunikál de az autó komputerét nem ismeri fel.Egy 2,5 TD omegáról van szó.Próbáltam más applikációkat is sőt a Scam My Opel-t is ami elve Opelekhez lett kitalálva de ezekkel sem kattan össze az autó.Ha valakinek van értelmes ötlete hol a hiba akkor írjon! A kütyü: http://budavill.hu/products/ELM327--OBD-II-BLUETOOTH--multi-protokollos-interf%C3%A9sz.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Nekem a 94-es Omegával nem kommunikált, mert még nem OBD2 kódrendszert használ. Talán 98-tól már jó, de azzal még nem próbáltam. Sziasztok! Van valakinek tapasztalata az ELM 327 bluetooth-os diagnosztikai ketyerével kapcsolatban? Kaptam egy ilyen kis eszközt ami ugyan a telefonnal kommunikál de az autó komputerét nem ismeri fel.Egy 2,5 TD omegáról van szó.Próbáltam más applikációkat is sőt a Scam My Opel-t is ami elve Opelekhez lett kitalálva de ezekkel sem kattan össze az autó.Ha valakinek van értelmes ötlete hol a hiba akkor írjon! A kütyü: http://budavill.hu/products/ELM327--OBD-II-BLUETOOTH--multi-protokollos-interf%C3%A9sz.html 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Augusztus30, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2013 Hello! Tetőkárpitom kezdi elhagyni eredeti pozícióját, félek egyszercsak teljesen a nyakamba esik. Mivel, hogyan lehet értelmesen visszakényszeríteni a helyére? Csinált már iylesmit valaki? Esztétikus és tartós megoldás köllene :icon1: Thx Én simán leszedtem a préselt tetőidomról a kárpitot meg megtisztítottam a ragasztótól ami a kárpitot tartotta anno és lefestettem feketére ruhafestékkel. Most nincs rajta kárpit csak a puszta idom van,de nem venni észre semmit. Mondjuk vezetés közben nem szoktam a tetőt nézegetni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Augusztus31, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2013 Én simán leszedtem a préselt tetőidomról a kárpitot meg megtisztítottam a ragasztótól ami a kárpitot tartotta anno és lefestettem feketére ruhafestékkel. Most nincs rajta kárpit csak a puszta idom van,de nem venni észre semmit. Mondjuk vezetés közben nem szoktam a tetőt nézegetni... Feketére??!! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Szeptember1, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2013 Feketére??!! :unsure: Ja. Feketére. Az volt otthon. Egyébként galambszürke volt eredetileg és így egyáltalán nem csúnyább, mint amikor lógott meg libegett a szélben. (szerintem... :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Üdv Urak! Holnap megyek megnézem mekkora retek lehet ez ennyi pénzért. Cimbim rongál vele,hogy neki nagyon tetszenek a b omegák (ár nem számít csak nagyon olcsó legyen),a 3klós TDS-ekről már sikerült lebeszélnem asszem,de hiába mondom,hogy 400 alatt nem is érdemes megnyitni a böngészőt... Bár öt éve lejárt műszaki inkább papír bajokat sejtet elsőre azt mondanám. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega_b/opel_omega_b_2.0_16v_cd-7153094 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lujdzsi Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Nekem a 94-es Omegával nem kommunikált, mert még nem OBD2 kódrendszert használ. Talán 98-tól már jó, de azzal még nem próbáltam. Na akkor most mondom hogy az enyém 2000-es soros 6 hengeres TD.a BMW-től kunyerált motorral.És ezzel sem akar kommunikálni. Pedig érdekes dolgokat lehetne megtudni a kis kütyü segítségével. Na mindegy ajándék lónak ne nézd az okát.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Üdv Urak! Holnap megyek megnézem mekkora retek lehet ez ennyi pénzért. Cimbim rongál vele,hogy neki nagyon tetszenek a b omegák (ár nem számít csak nagyon olcsó legyen),a 3klós TDS-ekről már sikerült lebeszélnem asszem,de hiába mondom,hogy 400 alatt nem is érdemes megnyitni a böngészőt... Bár öt éve lejárt műszaki inkább papír bajokat sejtet elsőre azt mondanám. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega_b/opel_omega_b_2.0_16v_cd-7153094 Rommá volt törve, meg le van fújva, ennyi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Szeptember4, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2013 Végre rászedtem magam, és befaragtam a 94-es kormányba a multikormány távirányítóját. Királyul működik, és a légzsák sem dobott hibát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember4, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2013 Rommá volt törve, meg le van fújva, ennyi...Ennyi pénzért nem kell többet várni :)Ha alaposan át van nézve, és nem lóg a bele sehol, 360-370e-ből át van írva, le van műszakiztatva.Használni kell amíg megy, utána meg 'Road to hell' :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
postd Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 Sziasztok. Egy kis tanácsot szeretnék kérni tőletek. Jó pár évig volt B Omegám aztán eladtam (mert többet állt szerelőnél mint használatban). Most ismét morfondírozok egy 2002 - 2003 -as Caravan vásárlásán. Nem tudom mennyivel kiforrottabbak a B2 -ők mint a korábbiak. Valamint a 2.2 DTI motorról szinte semmit sem tudok én azzal szemezgetek. Esetleg aki ilyet használ tudna néhány tapasztalati infót megosztani? 2.5 TDi biztos ,hogy nem jön szóba , még esetleg a 2.2 benzines. Előre is köszönöm . Üdv Dani Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 Sziasztok. Egy kis tanácsot szeretnék kérni tőletek. Jó pár évig volt B Omegám aztán eladtam (mert többet állt szerelőnél mint használatban). Most ismét morfondírozok egy 2002 - 2003 -as Caravan vásárlásán. Nem tudom mennyivel kiforrottabbak a B2 -ők mint a korábbiak. Valamint a 2.2 DTI motorról szinte semmit sem tudok én azzal szemezgetek. Esetleg aki ilyet használ tudna néhány tapasztalati infót megosztani? 2.5 TDi biztos ,hogy nem jön szóba , még esetleg a 2.2 benzines. Előre is köszönöm . Üdv Dani Mindenkinek jobb, ha nem veszel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts