Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ez szörnyű hogy csak a saját hülyeségeitekkel vagytok elfoglalva mint egy magán chatszobában,ahhoz képest hogy mennyire osztjátok itt az észt egy értelmes hozzászólás nem hagyta el az ujjatokat,abban a hiszemben fordultam hozzátok,hogy talán itt segítő választ kapok a gondomra mert ez itt mégis csak egy opel klub vagy mi a fene,de tévedtem.

Vktr hozzászólása elkerülte a figyelmedet: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=422&p=948021

Mellesleg ez egy egyéb csevegős topik, szóval ez ilyen éppen elfér, éppen nem.

Speciel TD-val vitatkozni nem lehet. Úgyis mindig neki van igaza (az ő szemszögéből nézve). :)

Az a légtömegmérő érdekesen viselkedik amúgy.

Nincs valaki, aki ki tudná mérni, vagy kipróbálásra berakni egy másikat?

Elküldve

Ne haragudj, de a capslock-os megnyilvánulásod után ne számíts sok pozitívra:-) Az egész körülbelül azt sejteti, hogy "itt vagyok bázeg, mindenki ide, és mindenki foglalkozzon az én bajommal". Fórumozásnak van kultúrája, az itteni fórumozók javarészt öreg motorosok, és a tiedéhez hasonló megnyilvánolásokat nem tolerálják.
Bocs az off-ért.

:-)

Ez szörnyű hogy csak a saját hülyeségeitekkel vagytok elfoglalva mint egy magán chatszobában,ahhoz képest hogy mennyire osztjátok itt az észt egy értelmes hozzászólás nem hagyta el az ujjatokat,abban a hiszemben fordultam hozzátok,hogy talán itt segítő választ kapok a gondomra mert ez itt mégis csak egy opel klub vagy mi a fene,de tévedtem.

  • Like 1
Elküldve

Ne haragudj, de a capslock-os megnyilvánulásod után ne számíts sok pozitívra:-) Az egész körülbelül azt sejteti, hogy "itt vagyok bázeg, mindenki ide, és mindenki foglalkozzon az én bajommal". Fórumozásnak van kultúrája, az itteni fórumozók javarészt öreg motorosok, és a tiedéhez hasonló megnyilvánolásokat nem tolerálják.

Bocs az off-ért.

:-)

Így van, ráadásul egy fórum mindig az önkéntes segítség színtere. Nem lehet kikövetelni hogy valaki oldja meg a gondomat: ha tudnak akkor segítenek, ha nem akkor meg nem. Ezen nem felháborodni kell, hanem elfogadni.

Elküldve

Ez szörnyű hogy csak a saját hülyeségeitekkel vagytok elfoglalva mint egy magán chatszobában,ahhoz képest hogy mennyire osztjátok itt az észt egy értelmes hozzászólás nem hagyta el az ujjatokat,abban a hiszemben fordultam hozzátok,hogy talán itt segítő választ kapok a gondomra mert ez itt mégis csak egy opel klub vagy mi a fene,de tévedtem.

Na egy újabb arc, aki követelőzik. Normális fórumról kisebb dologért repülne a kis pöcs...

Vktr hozzászólása elkerülte a figyelmedet: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=422&p=948021

Az ISS, meg a 12568 ISS. Kap válasz és mégis ugat! Micsoda kiskutya...

Ne haragudj, de a capslock-os megnyilvánulásod után ne számíts sok pozitívra:-) Az egész körülbelül azt sejteti, hogy "itt vagyok bázeg, mindenki ide, és mindenki foglalkozzon az én bajommal". Fórumozásnak van kultúrája, az itteni fórumozók javarészt öreg motorosok, és a tiedéhez hasonló megnyilvánolásokat nem tolerálják.

Bocs az off-ért.

:-)

Pontosan, de ilyen a világ és a fórum. Bár a problémája még mindig nincs megoldva, igaz a megoldás az orra előtt van, csak olvasni kellene tudni...
Elküldve

Na egy újabb arc, aki követelőzik. Normális fórumról kisebb dologért repülne a kis pöcs...

Őszintén szólva ha úgy moderálnának itt, mint ahogy az elvárható lenne, már sokan nem lennének köztünk...lehet én sem!

Elküldve

Én miskolci vagyok ő hol lakik??? Mert ha nagyon messze akkor nincs sok értelme.Az opelben kizárták az adagolót mert az alapjárat szép egyenletes a fordulatot üresen veszi az EGR szelep jó a légtömegmérő jó a turbó nyomás jó a vákuumrendszert kimérettem azok is dolgoznak a turbó is kapcsol 1500-nál de utána halál van az istennek nem megy ahogy kéne a kompjuter semmilyen hibát nem hoz tök üres.

Kipuff rendszer rendben van?

Elküldve

Őszintén szólva ha úgy moderálnának itt, mint ahogy az elvárható lenne, már sokan nem lennének köztünk...lehet én sem!

Mondod ez úgy, hogy modi vagy. Azért ez nem semmi...
Elküldve

Kipuff rendszer rendben van?

Az biztos rendben van neki. El kellene vinni egy normális Opel Szervizbe. Amúgy még két modi idejön, és Uhuhu bocsánatot kér megmondom a megoldást. Ennyi modi még akkor sem volt 1 oldalon a topicban, amikor én lettem kitiltva...
Elküldve

J0hnny sem volt mindig modi, ismeri a dörgést.
Gabi sem volt mindig modi, és én sem.
Meg attól, hogy modi az ember, még nem olvashat és nem próbálhat meg segíteni? :omg:

Elküldve

Vktr hozzászólása elkerülte a figyelmedet: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=422&p=948021

Mellesleg ez egy egyéb csevegős topik, szóval ez ilyen éppen elfér, éppen nem.

Speciel TD-val vitatkozni nem lehet. Úgyis mindig neki van igaza (az ő szemszögéből nézve). :)

Az a légtömegmérő érdekesen viselkedik amúgy.

Nincs valaki, aki ki tudná mérni, vagy kipróbálásra berakni egy másikat?

Hello!

Raktam be másik légtömegméröt egy vectrábol u.ez a motor van benne azzal sem megy tegnap még a turbónyomást is megmérettem miskolcon az opel sajó szervizében 7 órai munka után fizettem 36500 ft ot számlával gépjármü teljeskörű átvizsgálása cimen,DE nem találtak hibát szerintük is jó ismétlem jó a turbó a vákum az EGR a légtömeg az adagoló és láss csodát a kipufogóban sincs semmilyen hiba,már a sirás kerülget.A komputer tök üres nincs hiba a motorban és máshol sem ezt senki sem érti.Azt mondta a pali a mühelyben hogy örüljek neki amiért nem megy a kocsi igy legalább nem büntet a rendőr és nem is eszik sokat,de ez igy nem jó.

Elküldve

J0hnny sem volt mindig modi, ismeri a dörgést.

Gabi sem volt mindig modi, és én sem.

Tehát mindannyian ismeritek a dörgést? Melyik, vagy milyen dörgésre gondolsz? Mert ezek után méginkább érdekesek számomra a régebbi események...

Meg attól, hogy modi az ember, még nem olvashat és nem próbálhat meg segíteni? :omg:

De, sőt kötelessége. Segíteni és nem törölni, meg kitiltani...
Elküldve

Hello!

Raktam be másik légtömegméröt egy vectrábol u.ez a motor van benne azzal sem megy tegnap még a turbónyomást is megmérettem miskolcon az opel sajó szervizében 7 órai munka után fizettem 36500 ft ot számlával gépjármü teljeskörű átvizsgálása cimen,DE nem találtak hibát szerintük is jó ismétlem jó a turbó a vákum az EGR a légtömeg az adagoló és láss csodát a kipufogóban sincs semmilyen hiba,már a sirás kerülget.A komputer tök üres nincs hiba a motorban és máshol sem ezt senki sem érti.Azt mondta a pali a mühelyben hogy örüljek neki amiért nem megy a kocsi igy legalább nem büntet a rendőr és nem is eszik sokat,de ez igy nem jó.

Fizettél majd 40 ezret és nem csináltak semmit? Nincs ott másik Opel szerviz, vagy dízelhez értő?
Elküldve

Hello!

Raktam be másik légtömegméröt egy vectrábol u.ez a motor van benne azzal sem megy tegnap még a turbónyomást is megmérettem miskolcon az opel sajó szervizében 7 órai munka után fizettem 36500 ft ot számlával gépjármü teljeskörű átvizsgálása cimen,DE nem találtak hibát szerintük is jó ismétlem jó a turbó a vákum az EGR a légtömeg az adagoló és láss csodát a kipufogóban sincs semmilyen hiba,már a sirás kerülget.A komputer tök üres nincs hiba a motorban és máshol sem ezt senki sem érti.Azt mondta a pali a mühelyben hogy örüljek neki amiért nem megy a kocsi igy legalább nem büntet a rendőr és nem is eszik sokat,de ez igy nem jó.

Lehet hülyeség, amit írok, de talán nem: a 2.5td-nél van egy nyomásérzékelő, ami a megfelelő turbónyomásról tájékoztatja az ECU-t, így az csak akkor ad plusz anyagot a motornak, ha azt érzékeli, hogy a turbó dolgozik. Nem lehet, hogy a Te motorodban ez az érzékelő nem műxik (már ha van benne), így az ECU nem tudja, hogy tölt a turbó, ezért nem is adagol annyi üzemanyagot, mint kéne? Ez lehet az érzékelő hibája, eldugult, kirepedt cső...

Elküldve

Lehet hülyeség, amit írok, de talán nem: a 2.5td-nél van egy nyomásérzékelő, ami a megfelelő turbónyomásról tájékoztatja az ECU-t, így az csak akkor ad plusz anyagot a motornak, ha azt érzékeli, hogy a turbó dolgozik. Nem lehet, hogy a Te motorodban ez az érzékelő nem műxik (már ha van benne), így az ECU nem tudja, hogy tölt a turbó, ezért nem is adagol annyi üzemanyagot, mint kéne? Ez lehet az érzékelő hibája, eldugult, kirepedt cső...

Jó helyen kapisgálsz, de ha ez lenne a hiba oka, akkor lenne hibakód és égne a sárga lámpa. Akárcsak a MAF szenzor hibája esetén pedig nagyon hasonló a hibajelenség. Én annyit kérdeznék, az üzemanyagszűrő mikor lett cserélve?
Elküldve

Tehát mindannyian ismeritek a dörgést? Melyik, vagy milyen dörgésre gondolsz? Mert ezek után méginkább érdekesek számomra a régebbi események...

De, sőt kötelessége. Segíteni és nem törölni, meg kitiltani...

Ismerjük.

Mindenki volt fiatal és bohó. Senki sem szent, de qrvából lesz a legjobb feleség... állítólag.

Amúgy ha már ott tartunk, hogy kinek mi a dolga, a fórumozóknak sem az a dolguk, hogy kötekedjenek itt. Ez nem disputa verseny.

Igazad ISS szokott lenni, meg nem ISS. Szerintem maradjunk ennyiben. Amúgy többnyire a stílus a nem mindegy, ki hogyan mondja el a véleményét. ;)

A szűrő meg az leírt jelenségek és kivizsgálások után pláne jó kérdés. Tényleg jobb lesz, ha másik szervizt keres, ha az még nem volt cserélve és az a bibi.

Elküldve

Hello!

Raktam be másik légtömegméröt egy vectrábol u.ez a motor van benne azzal sem megy tegnap még a turbónyomást is megmérettem miskolcon az opel sajó szervizében 7 órai munka után fizettem 36500 ft ot számlával gépjármü teljeskörű átvizsgálása cimen,DE nem találtak hibát szerintük is jó ismétlem jó a turbó a vákum az EGR a légtömeg az adagoló és láss csodát a kipufogóban sincs semmilyen hiba,már a sirás kerülget.A komputer tök üres nincs hiba a motorban és máshol sem ezt senki sem érti.Azt mondta a pali a mühelyben hogy örüljek neki amiért nem megy a kocsi igy legalább nem büntet a rendőr és nem is eszik sokat,de ez igy nem jó.

Egy fillért nem fizettem volna........ajánlom figyelmedbe a fogyasztó védelmi szerveket!!Rohadt világban élünk......

Elküldve

Hello!

Raktam be másik légtömegméröt egy vectrábol u.ez a motor van benne azzal sem megy tegnap még a turbónyomást is megmérettem miskolcon az opel sajó szervizében 7 órai munka után fizettem 36500 ft ot számlával gépjármü teljeskörű átvizsgálása cimen,DE nem találtak hibát szerintük is jó ismétlem jó a turbó a vákum az EGR a légtömeg az adagoló és láss csodát a kipufogóban sincs semmilyen hiba,már a sirás kerülget.A komputer tök üres nincs hiba a motorban és máshol sem ezt senki sem érti.Azt mondta a pali a mühelyben hogy örüljek neki amiért nem megy a kocsi igy legalább nem büntet a rendőr és nem is eszik sokat,de ez igy nem jó.

EGR szelepet megnézték?

Elküldve

A szűrő meg az leírt jelenségek és kivizsgálások után pláne jó kérdés. Tényleg jobb lesz, ha másik szervizt keres, ha az még nem volt cserélve és az a bibi.

Ezekben van előszűrő, mint az A Omegákban?

Elküldve

Akkora gázolajszűrő van benne, mint egy szódásüveg...

Én a tankban levőbúvárcső végén leledző szarra gondoltam, olyanja van?

Elküldve

Sziasztok

Tud valaki segíteni a tapasztaltabb omegások közül a következő a kérdésben? Konkrétan abban,hogy a 2.5-ös TD motornál / BMW / a töltőlevegő hűtőn, ami a jobb első kerékjárat előtt van,találtam egy kb 15-20 cm átmérőjű kis ventilátort.Gondolom ez egy plusz hűtést ad amikor megy.De mikor megy? Néztem már simán üzem meleg motornál ,néztem már autópályás 150km/h-s hajtás után is de ez meg sem moccan.Kézzel pörgethető a lapátja tehát nem szorul.Tudom lehet,hogy rossz.De mielőtt kiszerelném gondoltam megkérdezlek titeket,hogy mikor kell ennek beindulnia?

Elküldve

Sziasztok

Tud valaki segíteni a tapasztaltabb omegások közül a következő a kérdésben? Konkrétan abban,hogy a 2.5-ös TD motornál / BMW / a töltőlevegő hűtőn, ami a jobb első kerékjárat előtt van,találtam egy kb 15-20 cm átmérőjű kis ventilátort.Gondolom ez egy plusz hűtést ad amikor megy.De mikor megy? Néztem már simán üzem meleg motornál ,néztem már autópályás 150km/h-s hajtás után is de ez meg sem moccan.Kézzel pörgethető a lapátja tehát nem szorul.Tudom lehet,hogy rossz.De mielőtt kiszerelném gondoltam megkérdezlek titeket,hogy mikor kell ennek beindulnia?

Sosem. És mielőtt megkérdeznéd minek van ott, válaszolok. Hogy a hozzád hasonló unatkozók megkérdezhessék. Jut eszembe. Miért sötétszürke77 cérnával van varrva a kormány? Miért nem fekete488-cal?

Elküldve

Jó helyen kapisgálsz, de ha ez lenne a hiba oka, akkor lenne hibakód és égne a sárga lámpa. Akárcsak a MAF szenzor hibája esetén pedig nagyon hasonló a hibajelenség. Én annyit kérdeznék, az üzemanyagszűrő mikor lett cserélve?

Hello!

Az üzemanyagszürőt nincs egy hete hogy cserélték még a vákumszelepekből is egyet mert nyitva volt egyfolytában péntek óta ég a sárga lámpa szombaton elmentem hibakódot olvastatni http://topel.hupont.hu/ boltba és nem hozott hibát a diagnosztika.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.