Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

na, a mai napom meg-Omegátlanodtam... elment a verda 3000Sek-ért, egy svédnek. állítólag roncs-rallyautó lesz belőle...

jól szolgált, futott nálam vagy 100e km-t, ezalatt egyszer állt meg, felrobbant a generátor töltőhíd, és felforralta az akksit. de ez megbocsájtható bűn, mert ezt se rossz helyen tette :)

Kár...
Link to comment
Megosztás:

Kár...

ja, már nézegetem is a frissebb kiadásúakat :D

muszáj volt mennie, mert lejárt a műszakija egyrészt, másrészt meg kezdődő problémák jelei mutatkoztak.

utóbbi időben pl elég erősen megnőtt az olajfogyasztása, ami nem jó jel, valamint a komplett kipufogója cserés...

ja, nem beszélve egy korábbi csattanás szakszerűtlen javításairól (lemezeket átlapolva odaheftelték, tömítés nuku, és a lemezek közül rohad. a baj az, hogy az autó egész hátulja ilyen... javításához le kellene bontani az egész hátsó részt...).

sajnos financiálisan deficites lett a jármű ezáltal (mivel ezek közül a problémák közül bármelyik többe került volna, mint egy jobb állapotú, fiatalabb kiadású svéd Omega vétele)... sajnos.

Link to comment
Megosztás:

Ez nem gyenge meló. Nagyon pepecs.Ügyes vagy.

Ha mégegyszer neki akarok állni a ledesítésnek, inkább lőjenek le. Itt a majdnem végleges verzió. Holnap még a világításkapcsolóról csinálok pár képet és azt is beszúrom a doksiba. Innen letölthető: https://www.dropbox.com/s/toljc4dmbpz9idj/Ledes%C3%ADt%C3%A9s.docx

Beraktam a linkeket, amik még éltek, hogy miket és honnan rendeltem.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Tisztelet minden Fórumozónak!

Nem mostanában jártam itt és akkor is Astra témában. Sajnos a GSI Caravan eladásra került és szeretnék valami tágas családi járgányt úgy,hogy nem több milliós vételárral kalkulálok. Az Opel továbbra is nyerő és az Omega B , C verzióját nézegettem mindkét karosszéria változattal. Segítséget,tanácsot szeretnék kérni,hogy milyen motorral érdemes gondolkodni ? A B vagy a C Omega a jobb vétel ? Az újabb kiadású C nekem jobban bejön,de valamiért nem nagyon lehet találni - sokkal kevesebb az eladó példány. Alapból kevés van belőle? Tényleg nem igazán jellemző a megbízhatóság a modellre? Azért itt érdeklődöm,mert elsősorban tulajdonosok,márkához értők véleménye érdekel esetleg szerelő megfizethetetlen tapasztalata még kincset érne . :-)

A válaszokat hálásan köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

A C igazából B2, ha lehet ezt is használd, mert sokan ugranak erre. Igen, sokkal kevesebb van belőle, a nem csereszavatos cuccok, mint pl lökösök, mocitető, zárhíd sokkal drágább bontottan mint a B-hez. Motor tekintetében neked kell döntened, hogy mennyit mész vele. Nekem MV6 van (plusz a családban még kettő) gázzal, így kicsit elfogadhatóbb az üzemanyagköltség. A legmegbízhatóbb a 2.0 8V. Középút a 2.0 16V, a legköltségesebbek a V6-ok. Nem azért mert sookal több minden romlik el benne, hanem mert sok dolog van, amiből duplán kell. A 2,5 Td adagolója a gyenge pont, de a hengerfej is tönkremehet. Ha V6, akkor inkább a 3.0, mert nem eszik sokkal többet mint a kissebb, de lényegesen erősebb és alapból full extrásak. A 2.0 DTI nagyon gyenge, és ott is az adagoló a gyenge pont, mint az Astra DTI-knél (VP44). Ha én keresnk autót, akkor egy 98-99-es B Omegát keresnék 3.0 V6 motorral, a vételárba meg belekalkulálnám a gázosítást, ami jó helyeken 230e körül megvan. De döntsd el milyen motorral szeretnéd, és leírjuk mi a pontos tapasztalat vele kapcsolatban.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Azért a 2.0 16V automata váltóval megette nekem a 12 litert simán...igaz taposva..és nem is ment :)

137Ló egy automata váltóval kicsontozva elég kevés a 1,5 tonnához, hogy menjen! ;)

amúgy a x20xev egy hálás darab, igaz hogy nem egy szélvész, de nem is eszik (kézivel) sokat. nálam az évek alatt mindig 7,5-8 körül alakult a vegyes fogyasztása. városban természetesen tolódik felfele.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A C igazából B2, ha lehet ezt is használd, mert sokan ugranak erre. Igen, sokkal kevesebb van belőle, a nem csereszavatos cuccok, mint pl lökösök, mocitető, zárhíd sokkal drágább bontottan mint a B-hez. Motor tekintetében neked kell döntened, hogy mennyit mész vele. Nekem MV6 van (plusz a családban még kettő) gázzal, így kicsit elfogadhatóbb az üzemanyagköltség. A legmegbízhatóbb a 2.0 8V. Középút a 2.0 16V, a legköltségesebbek a V6-ok. Nem azért mert sookal több minden romlik el benne, hanem mert sok dolog van, amiből duplán kell. A 2,5 Td adagolója a gyenge pont, de a hengerfej is tönkremehet. Ha V6, akkor inkább a 3.0, mert nem eszik sokkal többet mint a kisebb, de lényegesen erősebb és alapból full extrásak. A 2.0 DTI nagyon gyenge, és ott is az adagoló a gyenge pont, mint az Astra DTI-knél (VP44). Ha én keresnk autót, akkor egy 98-99-es B Omegát keresnék 3.0 V6 motorral, a vételárba meg belekalkulálnám a gázosítást, ami jó helyeken 230e körül megvan. De döntsd el milyen motorral szeretnéd, és leírjuk mi a pontos tapasztalat vele kapcsolatban.

Nagyon köszönöm a választ ! A városi "jövök-megyek" -hez van egy Corsa,ennél több nem is kell. A családlátogatás viszont már más történet,egy oda-vissza út kb. 1000 km,tehát bátran mondhatom,hogy ez már távolság. A háromliteres és alapvetően a V6-os verziókat nem nagyon preferálom -de csupán anyagi megfontolásból- a kétezres vagy kettőkettes benzinesek és a kettőöt dízel között hezitálok. A benzines verziók nálam nagyobb eséllyel indulnak a szélesebb körű lehetőségek miatt ( benzin,E85,gázüzem).

Még egyszer köszi a válaszokat!!

Tengermély tisztelettel : István

Link to comment
Megosztás:

Nagyon köszönöm a választ ! A városi "jövök-megyek" -hez van egy Corsa,ennél több nem is kell. A családlátogatás viszont már más történet,egy oda-vissza út kb. 1000 km,tehát bátran mondhatom,hogy ez már távolság. A háromliteres és alapvetően a V6-os verziókat nem nagyon preferálom -de csupán anyagi megfontolásból- a kétezres vagy kettőkettes benzinesek és a kettőöt dízel között hezitálok. A benzines verziók nálam nagyobb eséllyel indulnak a szélesebb körű lehetőségek miatt ( benzin,E85,gázüzem).

Még egyszer köszi a válaszokat!!

Tengermély tisztelettel : István

Akkor talán a kettő kettes lesz a befutó, sima soros motor relative kisebb anyagköltségekkel, de a fogyasztása, mint egy 2.5 v6-é (csak a fogyasztás! A gyorsulása nem ! :huh: ), pláne ha meg van rakva a családtagokkal... A v6-os anyagköltségéről annyit, hogy nem kötelező boltban venni ami kell, új alkatrészekkel tele van az Ebay pl vezérlés szett 36e stb nem kell parázni tőle. Nemrég rakoncátlankodott a termosztátom, a boltban 13 meg 16e ft-ot mondtak, rendeltem a Bayen fele annyi volt postával. A v6-os is csak egy motor, meg kell adni neki ami jár, betartani pár szabályt és majdnem dupla annyi km-t elmegy, mint egy soros motor. Ami a munkadíjat illeti, egy csomó lét meg tudsz fogni ha magad javítod a vasat, rengeteg infó van a neten, fényképekkel, mindennel nem kell parázni. Fogyasztás : benzin-gázos az autóm, 2.5 v6, benzinből 9 lityit eszik, gázból 11-t, de csak hosszú távon megyek vele. Városi fogyi extrém is lehet!

Vágj bele bátran, sok sikert a döntéshez ! :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Nagyon köszönöm a választ ! A városi "jövök-megyek" -hez van egy Corsa,ennél több nem is kell. A családlátogatás viszont már más történet,egy oda-vissza út kb. 1000 km,tehát bátran mondhatom,hogy ez már távolság. A háromliteres és alapvetően a V6-os verziókat nem nagyon preferálom -de csupán anyagi megfontolásból- a kétezres vagy kettőkettes benzinesek és a kettőöt dízel között hezitálok. A benzines verziók nálam nagyobb eséllyel indulnak a szélesebb körű lehetőségek miatt ( benzin,E85,gázüzem).

Még egyszer köszi a válaszokat!!

Tengermély tisztelettel : István

hosszútávra meg pláne a 3.0-át ajánlom. Pályán a 130-140 meg sem kottyan neki. Ha begázosítod, akkor teljesen elfogadható az üzemeltetési költség is.

Link to comment
Megosztás:

Rendben. Indok . . .???

Leírták a többiek! Sajnos 500+ ezreket futott tizenx, majd húszéves autóknál nagyon sok a gond, szinte mind le van harcolva. A dízelek az adagoló és a vezérléscsere miatt nem igazán jó választás, a V6-ok a mesék és legendák ellenére, szintén zsebbenyúlósak, ha gond van. A 2 literesek meg gyengék és legyilkoltak. Ha pályázásra veszel, valóban Kori mondta a legjobb alternatívát, 3.0, vagy 3.2V6, lehetőleg gázzal. Az összes többi nagy ívben felejtős, hacsak tényleg nem egy nagyon megkímélt darabba futsz bele...
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Td-nek igaza van, tényleg zsebbenyúlós ha nagy gond van, de ez a legtöbb mai autóra is igaz, akár egy Corsára is. Nézd meg mit veszel és kész. Ha B2-re pályázol akkor a fő részekkel nem lesz gondod egy jó darabig viszont kapsz egy korszerű autót. De 2.2 alatt nem vennék a helyedben a nagy tömegű kasztni miatt.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az autó alapvetően bukta - anyagilag. Ez tény. Néhány kivételtől eltekintve a legtöbben javíttatják az autóikat és erre a leggondosabb karbantartás ellenére is szükség van. Persze,nem mindegy milyen is az a karbantartás . . .

Tehát ugyanúgy költeni kell az újabb autókra is ( a modernebb technika miatt a meghibásodási lehetőség nagyobb,az alkatrész drágább és persze vidd szervízbe,mert úgy érvényes a garancia plusz a mindig is kétséges szervízkönyv ) bár eddig lehetőségem sem volt rá,hogy új autót vegyek,de nem is vágyom rá. 23 éve mindig van saját autóm és habár nem tartom magam szakértőnek a hengerfejtömítés cserétől a kuplungcseréig megoldom a javítások nagy részét - amit a szerszámozottságom enged - kényes is vagyok az autóim állapotára ( itt nem csak a kasztni polírozására gondolok ) és lekopogom eddig egyetlen autóval és egyszer maradtam úton-az is benzinpumpa hiba miatt. Tehát a megbízhatóság és a viszonylag olcsó fenntartás is fontos az autó kényelme és pakolhatósága mellett - a gyorsulása már nem annyira. A sok autó (Mitsubishi,Ford,Subaru,Autobianchi, VW,Audi) ellenére etalonnak számít a bal felső sarokban látható Astra Caravan. Ha még egyszer találnék egy ilyet talán újra elcsábulnék...( viszonylag kis tömeg,150 LE,elfogadható kényelem és nagy raktér )

De nem is pötyögtetnék tovább hiszen nem akarom az idegrendszert terhelni,csupán a legtapasztaltabbaktól szerettem volna tanácsot kérni,és NAGY KÖSZÖNETTEL TARTOZOM NEKTEK,hogy meg is kaptam ezt.

Praktizáló autószerelő kollégámtól azt a tanácsot kaptam,hogy ne Opelt vegyek,a Ford jobb vétel ( naná,neki az van),Vectrás ismerősöm szerint pedig a Vectra B-nél nem kell jobb...

De hiába,nekem a nagy és kényelmes Omega jön be a legjobban,utazni már utaztam benne,de a LEGJOBBAKTÓL szerettem volna megtudni a tutit - Jó dolog-e tulajdonosnak lenni?

Még egyszer nagyon köszönöm srácok! Nagy tisztelettel : István

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Az autó alapvetően bukta - anyagilag. Ez tény. Néhány kivételtől eltekintve a legtöbben javíttatják az autóikat és erre a leggondosabb karbantartás ellenére is szükség van. Persze,nem mindegy milyen is az a karbantartás . . .

Tehát ugyanúgy költeni kell az újabb autókra is ( a modernebb technika miatt a meghibásodási lehetőség nagyobb,az alkatrész drágább és persze vidd szervízbe,mert úgy érvényes a garancia plusz a mindig is kétséges szervízkönyv ) bár eddig lehetőségem sem volt rá,hogy új autót vegyek,de nem is vágyom rá. 23 éve mindig van saját autóm és habár nem tartom magam szakértőnek a hengerfejtömítés cserétől a kuplungcseréig megoldom a javítások nagy részét - amit a szerszámozottságom enged - kényes is vagyok az autóim állapotára ( itt nem csak a kasztni polírozására gondolok ) és lekopogom eddig egyetlen autóval és egyszer maradtam úton-az is benzinpumpa hiba miatt. Tehát a megbízhatóság és a viszonylag olcsó fenntartás is fontos az autó kényelme és pakolhatósága mellett - a gyorsulása már nem annyira. A sok autó (Mitsubishi,Ford,Subaru,Autobianchi, VW,Audi) ellenére etalonnak számít a bal felső sarokban látható Astra Caravan. Ha még egyszer találnék egy ilyet talán újra elcsábulnék...( viszonylag kis tömeg,150 LE,elfogadható kényelem és nagy raktér )

De nem is pötyögtetnék tovább hiszen nem akarom az idegrendszert terhelni,csupán a legtapasztaltabbaktól szerettem volna tanácsot kérni,és NAGY KÖSZÖNETTEL TARTOZOM NEKTEK,hogy meg is kaptam ezt.

Praktizáló autószerelő kollégámtól azt a tanácsot kaptam,hogy ne Opelt vegyek,a Ford jobb vétel ( naná,neki az van),Vectrás ismerősöm szerint pedig a Vectra B-nél nem kell jobb...

De hiába,nekem a nagy és kényelmes Omega jön be a legjobban,utazni már utaztam benne,de a LEGJOBBAKTÓL szerettem volna megtudni a tutit - Jó dolog-e tulajdonosnak lenni?

Még egyszer nagyon köszönöm srácok! Nagy tisztelettel : István

Ezek után azt mondom, vegyél! Vagy utolsó 1999-2000 B-t, vagy faceliftest! Keress Nem lelakott 3 literest!
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az autó alapvetően bukta - anyagilag. Ez tény. Néhány kivételtől eltekintve a legtöbben javíttatják az autóikat és erre a leggondosabb karbantartás ellenére is szükség van. Persze,nem mindegy milyen is az a karbantartás . . .

Tehát ugyanúgy költeni kell az újabb autókra is ( a modernebb technika miatt a meghibásodási lehetőség nagyobb,az alkatrész drágább és persze vidd szervízbe,mert úgy érvényes a garancia plusz a mindig is kétséges szervízkönyv ) bár eddig lehetőségem sem volt rá,hogy új autót vegyek,de nem is vágyom rá. 23 éve mindig van saját autóm és habár nem tartom magam szakértőnek a hengerfejtömítés cserétől a kuplungcseréig megoldom a javítások nagy részét - amit a szerszámozottságom enged - kényes is vagyok az autóim állapotára ( itt nem csak a kasztni polírozására gondolok ) és lekopogom eddig egyetlen autóval és egyszer maradtam úton-az is benzinpumpa hiba miatt. Tehát a megbízhatóság és a viszonylag olcsó fenntartás is fontos az autó kényelme és pakolhatósága mellett - a gyorsulása már nem annyira. A sok autó (Mitsubishi,Ford,Subaru,Autobianchi, VW,Audi) ellenére etalonnak számít a bal felső sarokban látható Astra Caravan. Ha még egyszer találnék egy ilyet talán újra elcsábulnék...( viszonylag kis tömeg,150 LE,elfogadható kényelem és nagy raktér )

De nem is pötyögtetnék tovább hiszen nem akarom az idegrendszert terhelni,csupán a legtapasztaltabbaktól szerettem volna tanácsot kérni,és NAGY KÖSZÖNETTEL TARTOZOM NEKTEK,hogy meg is kaptam ezt.

Praktizáló autószerelő kollégámtól azt a tanácsot kaptam,hogy ne Opelt vegyek,a Ford jobb vétel ( naná,neki az van),Vectrás ismerősöm szerint pedig a Vectra B-nél nem kell jobb...

De hiába,nekem a nagy és kényelmes Omega jön be a legjobban,utazni már utaztam benne,de a LEGJOBBAKTÓL szerettem volna megtudni a tutit - Jó dolog-e tulajdonosnak lenni?

Még egyszer nagyon köszönöm srácok! Nagy tisztelettel : István

Ha jársz felém mutatok egy tiptop 2003-as 2.5-est:) imádni való

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ezek után azt mondom, vegyél! Vagy utolsó 1999-2000 B-t, vagy faceliftest! Keress Nem lelakott 3 literest!

Szerintem csak az a lényeg ,hogy mennyire harcolt az autó az utakon.Ha nem streetfighter-nek volt használva+ oda is figyeltek rá ,akkor hiába bontószökevény a korából adódóan ,nem lehetetlen hogy még sok örömet okozhat:).Szerintem...

Link to comment
Megosztás:

Szerintem csak az a lényeg ,hogy mennyire harcolt az autó az utakon.Ha nem streetfighter-nek volt használva+ oda is figyeltek rá ,akkor hiába bontószökevény a korából adódóan ,nem lehetetlen hogy még sok örömet okozhat:).Szerintem...

Kérdés hogy mennyire örül az új tulajdonos, ha a bontószökevénybe beleömlik pár százezer, esetleg millió...

Egy automatás, V6-os géppel akár nagyon bele lehet csapni a lecsóba, már csak azzal, hogy hajtásláncot babrálunk (hengerfejezések, automata váltó felújítása....).

Ha esetleg bejön még egy-két nem működő extra (klíma, ABS-TCS, kombinál a híres szintezős gátlók hátul...), esetleg egy kis kasztni munka (javítóívek, ajtók alja) akkor már simán 7 számjegyű az összeg.

Épp ezért olyat kell venni, ami drágább, de alapból is úgy néz ki, hogy nem kell ezt-azt mókolni rajta... Idővel ígyis-úgyis jönni fognak az elromló bizbaszok, leeső csetreszek... Elvégre -sajnos- nem az örökkévalóságnak építették őket.

Sokszor az olcsó a végén drágább, ne feledjük :)

A sok autó (Mitsubishi,Ford,Subaru,Autobianchi, VW,Audi) ellenére etalonnak számít a bal felső sarokban látható Astra Caravan. Ha még egyszer találnék egy ilyet talán újra elcsábulnék...( viszonylag kis tömeg,150 LE,elfogadható kényelem és nagy raktér )

De nem is pötyögtetnék tovább hiszen nem akarom az idegrendszert terhelni,csupán a legtapasztaltabbaktól szerettem volna tanácsot kérni,és NAGY KÖSZÖNETTEL TARTOZOM NEKTEK,hogy meg is kaptam ezt.

Praktizáló autószerelő kollégámtól azt a tanácsot kaptam,hogy ne Opelt vegyek,a Ford jobb vétel ( naná,neki az van),Vectrás ismerősöm szerint pedig a Vectra B-nél nem kell jobb...

De hiába,nekem a nagy és kényelmes Omega jön be a legjobban,utazni már utaztam benne,de a LEGJOBBAKTÓL szerettem volna megtudni a tutit - Jó dolog-e tulajdonosnak lenni?

Még egyszer nagyon köszönöm srácok! Nagy tisztelettel : István

Amúgy teljesen mindegy milyen motorral veszed az autót, hacsak nem a 2 literes dízel az, kellemes utazóautót veszel.

A 2,2-esek előnyére szóljon, hogy annak ellenére, hogy relatív erős szívómotor, kőkori a felépítése, és hosszanti beépítése miatt pofonegyszerű szerelni (pl vezérlést cserélni motorbontás nélkül....)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Bocsánat, hogy így beleírok az előttem zajló beszélgetésbe, de nem találtam jobb topicot a problémámhoz. Valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata, hogy hogy lehet kinyitni a motorháztetőt anélkül, hogy kívülről szétbarmolnám a hűtőrácsomat?

A bowdennel sajnos nem lehet, mert a motorháztetőben lévő rugót annyira előfeszítettem, hogy zárhídban lévő kampó nem tud kiugrani alóla.

Köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Bocsánat, hogy így beleírok az előttem zajló beszélgetésbe, de nem találtam jobb topicot a problémámhoz. Valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata, hogy hogy lehet kinyitni a motorháztetőt anélkül, hogy kívülről szétbarmolnám a hűtőrácsomat?

A bowdennel sajnos nem lehet, mert a motorháztetőben lévő rugót annyira előfeszítettem, hogy zárhídban lévő kampó nem tud kiugrani alóla.

Köszönöm a segítséget!

Ha vki nyomja lefelé a motortértetőt, miközben te meghúzod a kart, úgy sem nyílik.

Link to comment
Megosztás:

Ha vki nyomja lefelé a motortértetőt, miközben te meghúzod a kart, úgy sem nyílik.

Eddig is így nyílt azért akartam rajta állítani. De most már meg sem mozdul lefele (gondolom túl erős lett a rugó, meg amiatt sem, hogy már nincs is hézag a lökhárító és a motorháztető között).

Link to comment
Megosztás:

Hosszú idő után eljutottam oda, hogy vettem egy Omegát alkatrésznek. 98-as MV6 fekete bőrrel, automatával. Tetőablak nincs viszont gyárilag szintezős a hátulja! És igen, sedanról van szó. Sajnos a telókat már cserélték, de a szintszabályzó és a kompresszor is benne van még a gépben. Az érdekes az, hogy a korabeli árlista szerint csak Caravanhoz volt szintezés. Ami még furcsa volt számomra, hogy a TC-t nem lehet kikapcsolni. Hiába ugyan az az évjárat, mint öcsémé, nála van TC gomb, itt viszont nincs.

A tervem az, hogy a komplett ECU-t átrakom, mert sokkal jobban megy, hidegen nem akar leállni és alapjáratról nem torpan az autó. Sztem az immo nem fog kelleni, mivel az enyémben még nincs transzponder, hanem a riasztó kapcsolja. Igaz, azt is ki szeretném cserélni, mert ehhez az autóhoz megvan mind a két kulcs a távokkal, és mindegyik működik. És ha már eddig eljutottam, akkor cserélve lesz a központizár vezérlője is, mert az újnál csak az a lámpa világít, amelyik ajtót kinyitod. Ja és a xenon is ugrik át a gyári szintszabályzóval. Tehát a nyáron lesz mit csinálnom.

De ha vki szeretne egy szép bőr ülésgaritúrát esetleg 16-os gyári alukat, keressen nyugodtan.

Link to comment
Megosztás:

Eddig is így nyílt azért akartam rajta állítani. De most már meg sem mozdul lefele (gondolom túl erős lett a rugó, meg amiatt sem, hogy már nincs is hézag a lökhárító és a motorháztető között).

Sajnos nincs más tippem. Elég nehéz alulról hozzáférni a motorháztető zárjához. Mondhatni, hogy lehetetlen.

Link to comment
Megosztás:

Hosszú idő után eljutottam oda, hogy vettem egy Omegát alkatrésznek. 98-as MV6 fekete bőrrel, automatával. Tetőablak nincs viszont gyárilag szintezős a hátulja! És igen, sedanról van szó. Sajnos a telókat már cserélték, de a szintszabályzó és a kompresszor is benne van még a gépben. Az érdekes az, hogy a korabeli árlista szerint csak Caravanhoz volt szintezés. Ami még furcsa volt számomra, hogy a TC-t nem lehet kikapcsolni. Hiába ugyan az az évjárat, mint öcsémé, nála van TC gomb, itt viszont nincs.

A tervem az, hogy a komplett ECU-t átrakom, mert sokkal jobban megy, hidegen nem akar leállni és alapjáratról nem torpan az autó. Sztem az immo nem fog kelleni, mivel az enyémben még nincs transzponder, hanem a riasztó kapcsolja. Igaz, azt is ki szeretném cserélni, mert ehhez az autóhoz megvan mind a két kulcs a távokkal, és mindegyik működik. És ha már eddig eljutottam, akkor cserélve lesz a központizár vezérlője is, mert az újnál csak az a lámpa világít, amelyik ajtót kinyitod. Ja és a xenon is ugrik át a gyári szintszabályzóval. Tehát a nyáron lesz mit csinálnom.

De ha vki szeretne egy szép bőr ülésgaritúrát esetleg 16-os gyári alukat, keressen nyugodtan.

Milyen színű a bőr? Vaj,vagy fekete?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.