Omegatd Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 na, a mai napom meg-Omegátlanodtam... elment a verda 3000Sek-ért, egy svédnek. állítólag roncs-rallyautó lesz belőle...jól szolgált, futott nálam vagy 100e km-t, ezalatt egyszer állt meg, felrobbant a generátor töltőhíd, és felforralta az akksit. de ez megbocsájtható bűn, mert ezt se rossz helyen tette :)Kár... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 Kár...ja, már nézegetem is a frissebb kiadásúakat :Dmuszáj volt mennie, mert lejárt a műszakija egyrészt, másrészt meg kezdődő problémák jelei mutatkoztak.utóbbi időben pl elég erősen megnőtt az olajfogyasztása, ami nem jó jel, valamint a komplett kipufogója cserés...ja, nem beszélve egy korábbi csattanás szakszerűtlen javításairól (lemezeket átlapolva odaheftelték, tömítés nuku, és a lemezek közül rohad. a baj az, hogy az autó egész hátulja ilyen... javításához le kellene bontani az egész hátsó részt...).sajnos financiálisan deficites lett a jármű ezáltal (mivel ezek közül a problémák közül bármelyik többe került volna, mint egy jobb állapotú, fiatalabb kiadású svéd Omega vétele)... sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve Május11, 2013 Megoszt Elküldve Május11, 2013 Ez nem gyenge meló. Nagyon pepecs.Ügyes vagy. Ha mégegyszer neki akarok állni a ledesítésnek, inkább lőjenek le. Itt a majdnem végleges verzió. Holnap még a világításkapcsolóról csinálok pár képet és azt is beszúrom a doksiba. Innen letölthető: https://www.dropbox.com/s/toljc4dmbpz9idj/Ledes%C3%ADt%C3%A9s.docx Beraktam a linkeket, amik még éltek, hogy miket és honnan rendeltem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kispit Elküldve Május12, 2013 Megoszt Elküldve Május12, 2013 Tisztelet minden Fórumozónak! Nem mostanában jártam itt és akkor is Astra témában. Sajnos a GSI Caravan eladásra került és szeretnék valami tágas családi járgányt úgy,hogy nem több milliós vételárral kalkulálok. Az Opel továbbra is nyerő és az Omega B , C verzióját nézegettem mindkét karosszéria változattal. Segítséget,tanácsot szeretnék kérni,hogy milyen motorral érdemes gondolkodni ? A B vagy a C Omega a jobb vétel ? Az újabb kiadású C nekem jobban bejön,de valamiért nem nagyon lehet találni - sokkal kevesebb az eladó példány. Alapból kevés van belőle? Tényleg nem igazán jellemző a megbízhatóság a modellre? Azért itt érdeklődöm,mert elsősorban tulajdonosok,márkához értők véleménye érdekel esetleg szerelő megfizethetetlen tapasztalata még kincset érne . :-) A válaszokat hálásan köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május12, 2013 Megoszt Elküldve Május12, 2013 A C igazából B2, ha lehet ezt is használd, mert sokan ugranak erre. Igen, sokkal kevesebb van belőle, a nem csereszavatos cuccok, mint pl lökösök, mocitető, zárhíd sokkal drágább bontottan mint a B-hez. Motor tekintetében neked kell döntened, hogy mennyit mész vele. Nekem MV6 van (plusz a családban még kettő) gázzal, így kicsit elfogadhatóbb az üzemanyagköltség. A legmegbízhatóbb a 2.0 8V. Középút a 2.0 16V, a legköltségesebbek a V6-ok. Nem azért mert sookal több minden romlik el benne, hanem mert sok dolog van, amiből duplán kell. A 2,5 Td adagolója a gyenge pont, de a hengerfej is tönkremehet. Ha V6, akkor inkább a 3.0, mert nem eszik sokkal többet mint a kissebb, de lényegesen erősebb és alapból full extrásak. A 2.0 DTI nagyon gyenge, és ott is az adagoló a gyenge pont, mint az Astra DTI-knél (VP44). Ha én keresnk autót, akkor egy 98-99-es B Omegát keresnék 3.0 V6 motorral, a vételárba meg belekalkulálnám a gázosítást, ami jó helyeken 230e körül megvan. De döntsd el milyen motorral szeretnéd, és leírjuk mi a pontos tapasztalat vele kapcsolatban. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május12, 2013 Megoszt Elküldve Május12, 2013 Azért a 2.0 16V automata váltóval megette nekem a 12 litert simán...igaz taposva..és nem is ment :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Május12, 2013 Megoszt Elküldve Május12, 2013 Azért a 2.0 16V automata váltóval megette nekem a 12 litert simán...igaz taposva..és nem is ment :)137Ló egy automata váltóval kicsontozva elég kevés a 1,5 tonnához, hogy menjen! ;)amúgy a x20xev egy hálás darab, igaz hogy nem egy szélvész, de nem is eszik (kézivel) sokat. nálam az évek alatt mindig 7,5-8 körül alakult a vegyes fogyasztása. városban természetesen tolódik felfele. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kispit Elküldve Május13, 2013 Megoszt Elküldve Május13, 2013 A C igazából B2, ha lehet ezt is használd, mert sokan ugranak erre. Igen, sokkal kevesebb van belőle, a nem csereszavatos cuccok, mint pl lökösök, mocitető, zárhíd sokkal drágább bontottan mint a B-hez. Motor tekintetében neked kell döntened, hogy mennyit mész vele. Nekem MV6 van (plusz a családban még kettő) gázzal, így kicsit elfogadhatóbb az üzemanyagköltség. A legmegbízhatóbb a 2.0 8V. Középút a 2.0 16V, a legköltségesebbek a V6-ok. Nem azért mert sookal több minden romlik el benne, hanem mert sok dolog van, amiből duplán kell. A 2,5 Td adagolója a gyenge pont, de a hengerfej is tönkremehet. Ha V6, akkor inkább a 3.0, mert nem eszik sokkal többet mint a kisebb, de lényegesen erősebb és alapból full extrásak. A 2.0 DTI nagyon gyenge, és ott is az adagoló a gyenge pont, mint az Astra DTI-knél (VP44). Ha én keresnk autót, akkor egy 98-99-es B Omegát keresnék 3.0 V6 motorral, a vételárba meg belekalkulálnám a gázosítást, ami jó helyeken 230e körül megvan. De döntsd el milyen motorral szeretnéd, és leírjuk mi a pontos tapasztalat vele kapcsolatban. Nagyon köszönöm a választ ! A városi "jövök-megyek" -hez van egy Corsa,ennél több nem is kell. A családlátogatás viszont már más történet,egy oda-vissza út kb. 1000 km,tehát bátran mondhatom,hogy ez már távolság. A háromliteres és alapvetően a V6-os verziókat nem nagyon preferálom -de csupán anyagi megfontolásból- a kétezres vagy kettőkettes benzinesek és a kettőöt dízel között hezitálok. A benzines verziók nálam nagyobb eséllyel indulnak a szélesebb körű lehetőségek miatt ( benzin,E85,gázüzem). Még egyszer köszi a válaszokat!! Tengermély tisztelettel : István Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Május13, 2013 Megoszt Elküldve Május13, 2013 Ne vegyél Omegát... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Május13, 2013 Megoszt Elküldve Május13, 2013 Nagyon köszönöm a választ ! A városi "jövök-megyek" -hez van egy Corsa,ennél több nem is kell. A családlátogatás viszont már más történet,egy oda-vissza út kb. 1000 km,tehát bátran mondhatom,hogy ez már távolság. A háromliteres és alapvetően a V6-os verziókat nem nagyon preferálom -de csupán anyagi megfontolásból- a kétezres vagy kettőkettes benzinesek és a kettőöt dízel között hezitálok. A benzines verziók nálam nagyobb eséllyel indulnak a szélesebb körű lehetőségek miatt ( benzin,E85,gázüzem). Még egyszer köszi a válaszokat!! Tengermély tisztelettel : István Akkor talán a kettő kettes lesz a befutó, sima soros motor relative kisebb anyagköltségekkel, de a fogyasztása, mint egy 2.5 v6-é (csak a fogyasztás! A gyorsulása nem ! :huh: ), pláne ha meg van rakva a családtagokkal... A v6-os anyagköltségéről annyit, hogy nem kötelező boltban venni ami kell, új alkatrészekkel tele van az Ebay pl vezérlés szett 36e stb nem kell parázni tőle. Nemrég rakoncátlankodott a termosztátom, a boltban 13 meg 16e ft-ot mondtak, rendeltem a Bayen fele annyi volt postával. A v6-os is csak egy motor, meg kell adni neki ami jár, betartani pár szabályt és majdnem dupla annyi km-t elmegy, mint egy soros motor. Ami a munkadíjat illeti, egy csomó lét meg tudsz fogni ha magad javítod a vasat, rengeteg infó van a neten, fényképekkel, mindennel nem kell parázni. Fogyasztás : benzin-gázos az autóm, 2.5 v6, benzinből 9 lityit eszik, gázból 11-t, de csak hosszú távon megyek vele. Városi fogyi extrém is lehet! Vágj bele bátran, sok sikert a döntéshez ! :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május13, 2013 Megoszt Elküldve Május13, 2013 Nagyon köszönöm a választ ! A városi "jövök-megyek" -hez van egy Corsa,ennél több nem is kell. A családlátogatás viszont már más történet,egy oda-vissza út kb. 1000 km,tehát bátran mondhatom,hogy ez már távolság. A háromliteres és alapvetően a V6-os verziókat nem nagyon preferálom -de csupán anyagi megfontolásból- a kétezres vagy kettőkettes benzinesek és a kettőöt dízel között hezitálok. A benzines verziók nálam nagyobb eséllyel indulnak a szélesebb körű lehetőségek miatt ( benzin,E85,gázüzem). Még egyszer köszi a válaszokat!! Tengermély tisztelettel : István hosszútávra meg pláne a 3.0-át ajánlom. Pályán a 130-140 meg sem kottyan neki. Ha begázosítod, akkor teljesen elfogadható az üzemeltetési költség is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kispit Elküldve Május14, 2013 Megoszt Elküldve Május14, 2013 Ne vegyél Omegát... Rendben. Indok . . .??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Május14, 2013 Megoszt Elküldve Május14, 2013 Rendben. Indok . . .???Leírták a többiek! Sajnos 500+ ezreket futott tizenx, majd húszéves autóknál nagyon sok a gond, szinte mind le van harcolva. A dízelek az adagoló és a vezérléscsere miatt nem igazán jó választás, a V6-ok a mesék és legendák ellenére, szintén zsebbenyúlósak, ha gond van. A 2 literesek meg gyengék és legyilkoltak. Ha pályázásra veszel, valóban Kori mondta a legjobb alternatívát, 3.0, vagy 3.2V6, lehetőleg gázzal. Az összes többi nagy ívben felejtős, hacsak tényleg nem egy nagyon megkímélt darabba futsz bele... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 Td-nek igaza van, tényleg zsebbenyúlós ha nagy gond van, de ez a legtöbb mai autóra is igaz, akár egy Corsára is. Nézd meg mit veszel és kész. Ha B2-re pályázol akkor a fő részekkel nem lesz gondod egy jó darabig viszont kapsz egy korszerű autót. De 2.2 alatt nem vennék a helyedben a nagy tömegű kasztni miatt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kispit Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 Az autó alapvetően bukta - anyagilag. Ez tény. Néhány kivételtől eltekintve a legtöbben javíttatják az autóikat és erre a leggondosabb karbantartás ellenére is szükség van. Persze,nem mindegy milyen is az a karbantartás . . . Tehát ugyanúgy költeni kell az újabb autókra is ( a modernebb technika miatt a meghibásodási lehetőség nagyobb,az alkatrész drágább és persze vidd szervízbe,mert úgy érvényes a garancia plusz a mindig is kétséges szervízkönyv ) bár eddig lehetőségem sem volt rá,hogy új autót vegyek,de nem is vágyom rá. 23 éve mindig van saját autóm és habár nem tartom magam szakértőnek a hengerfejtömítés cserétől a kuplungcseréig megoldom a javítások nagy részét - amit a szerszámozottságom enged - kényes is vagyok az autóim állapotára ( itt nem csak a kasztni polírozására gondolok ) és lekopogom eddig egyetlen autóval és egyszer maradtam úton-az is benzinpumpa hiba miatt. Tehát a megbízhatóság és a viszonylag olcsó fenntartás is fontos az autó kényelme és pakolhatósága mellett - a gyorsulása már nem annyira. A sok autó (Mitsubishi,Ford,Subaru,Autobianchi, VW,Audi) ellenére etalonnak számít a bal felső sarokban látható Astra Caravan. Ha még egyszer találnék egy ilyet talán újra elcsábulnék...( viszonylag kis tömeg,150 LE,elfogadható kényelem és nagy raktér ) De nem is pötyögtetnék tovább hiszen nem akarom az idegrendszert terhelni,csupán a legtapasztaltabbaktól szerettem volna tanácsot kérni,és NAGY KÖSZÖNETTEL TARTOZOM NEKTEK,hogy meg is kaptam ezt. Praktizáló autószerelő kollégámtól azt a tanácsot kaptam,hogy ne Opelt vegyek,a Ford jobb vétel ( naná,neki az van),Vectrás ismerősöm szerint pedig a Vectra B-nél nem kell jobb... De hiába,nekem a nagy és kényelmes Omega jön be a legjobban,utazni már utaztam benne,de a LEGJOBBAKTÓL szerettem volna megtudni a tutit - Jó dolog-e tulajdonosnak lenni? Még egyszer nagyon köszönöm srácok! Nagy tisztelettel : István 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 Az autó alapvetően bukta - anyagilag. Ez tény. Néhány kivételtől eltekintve a legtöbben javíttatják az autóikat és erre a leggondosabb karbantartás ellenére is szükség van. Persze,nem mindegy milyen is az a karbantartás . . .Tehát ugyanúgy költeni kell az újabb autókra is ( a modernebb technika miatt a meghibásodási lehetőség nagyobb,az alkatrész drágább és persze vidd szervízbe,mert úgy érvényes a garancia plusz a mindig is kétséges szervízkönyv ) bár eddig lehetőségem sem volt rá,hogy új autót vegyek,de nem is vágyom rá. 23 éve mindig van saját autóm és habár nem tartom magam szakértőnek a hengerfejtömítés cserétől a kuplungcseréig megoldom a javítások nagy részét - amit a szerszámozottságom enged - kényes is vagyok az autóim állapotára ( itt nem csak a kasztni polírozására gondolok ) és lekopogom eddig egyetlen autóval és egyszer maradtam úton-az is benzinpumpa hiba miatt. Tehát a megbízhatóság és a viszonylag olcsó fenntartás is fontos az autó kényelme és pakolhatósága mellett - a gyorsulása már nem annyira. A sok autó (Mitsubishi,Ford,Subaru,Autobianchi, VW,Audi) ellenére etalonnak számít a bal felső sarokban látható Astra Caravan. Ha még egyszer találnék egy ilyet talán újra elcsábulnék...( viszonylag kis tömeg,150 LE,elfogadható kényelem és nagy raktér )De nem is pötyögtetnék tovább hiszen nem akarom az idegrendszert terhelni,csupán a legtapasztaltabbaktól szerettem volna tanácsot kérni,és NAGY KÖSZÖNETTEL TARTOZOM NEKTEK,hogy meg is kaptam ezt.Praktizáló autószerelő kollégámtól azt a tanácsot kaptam,hogy ne Opelt vegyek,a Ford jobb vétel ( naná,neki az van),Vectrás ismerősöm szerint pedig a Vectra B-nél nem kell jobb...De hiába,nekem a nagy és kényelmes Omega jön be a legjobban,utazni már utaztam benne,de a LEGJOBBAKTÓL szerettem volna megtudni a tutit - Jó dolog-e tulajdonosnak lenni? Még egyszer nagyon köszönöm srácok! Nagy tisztelettel : IstvánEzek után azt mondom, vegyél! Vagy utolsó 1999-2000 B-t, vagy faceliftest! Keress Nem lelakott 3 literest! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 Az autó alapvetően bukta - anyagilag. Ez tény. Néhány kivételtől eltekintve a legtöbben javíttatják az autóikat és erre a leggondosabb karbantartás ellenére is szükség van. Persze,nem mindegy milyen is az a karbantartás . . . Tehát ugyanúgy költeni kell az újabb autókra is ( a modernebb technika miatt a meghibásodási lehetőség nagyobb,az alkatrész drágább és persze vidd szervízbe,mert úgy érvényes a garancia plusz a mindig is kétséges szervízkönyv ) bár eddig lehetőségem sem volt rá,hogy új autót vegyek,de nem is vágyom rá. 23 éve mindig van saját autóm és habár nem tartom magam szakértőnek a hengerfejtömítés cserétől a kuplungcseréig megoldom a javítások nagy részét - amit a szerszámozottságom enged - kényes is vagyok az autóim állapotára ( itt nem csak a kasztni polírozására gondolok ) és lekopogom eddig egyetlen autóval és egyszer maradtam úton-az is benzinpumpa hiba miatt. Tehát a megbízhatóság és a viszonylag olcsó fenntartás is fontos az autó kényelme és pakolhatósága mellett - a gyorsulása már nem annyira. A sok autó (Mitsubishi,Ford,Subaru,Autobianchi, VW,Audi) ellenére etalonnak számít a bal felső sarokban látható Astra Caravan. Ha még egyszer találnék egy ilyet talán újra elcsábulnék...( viszonylag kis tömeg,150 LE,elfogadható kényelem és nagy raktér ) De nem is pötyögtetnék tovább hiszen nem akarom az idegrendszert terhelni,csupán a legtapasztaltabbaktól szerettem volna tanácsot kérni,és NAGY KÖSZÖNETTEL TARTOZOM NEKTEK,hogy meg is kaptam ezt. Praktizáló autószerelő kollégámtól azt a tanácsot kaptam,hogy ne Opelt vegyek,a Ford jobb vétel ( naná,neki az van),Vectrás ismerősöm szerint pedig a Vectra B-nél nem kell jobb... De hiába,nekem a nagy és kényelmes Omega jön be a legjobban,utazni már utaztam benne,de a LEGJOBBAKTÓL szerettem volna megtudni a tutit - Jó dolog-e tulajdonosnak lenni? Még egyszer nagyon köszönöm srácok! Nagy tisztelettel : István Ha jársz felém mutatok egy tiptop 2003-as 2.5-est:) imádni való 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 Ezek után azt mondom, vegyél! Vagy utolsó 1999-2000 B-t, vagy faceliftest! Keress Nem lelakott 3 literest! Szerintem csak az a lényeg ,hogy mennyire harcolt az autó az utakon.Ha nem streetfighter-nek volt használva+ oda is figyeltek rá ,akkor hiába bontószökevény a korából adódóan ,nem lehetetlen hogy még sok örömet okozhat:).Szerintem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 Szerintem csak az a lényeg ,hogy mennyire harcolt az autó az utakon.Ha nem streetfighter-nek volt használva+ oda is figyeltek rá ,akkor hiába bontószökevény a korából adódóan ,nem lehetetlen hogy még sok örömet okozhat:).Szerintem...Kérdés hogy mennyire örül az új tulajdonos, ha a bontószökevénybe beleömlik pár százezer, esetleg millió...Egy automatás, V6-os géppel akár nagyon bele lehet csapni a lecsóba, már csak azzal, hogy hajtásláncot babrálunk (hengerfejezések, automata váltó felújítása....).Ha esetleg bejön még egy-két nem működő extra (klíma, ABS-TCS, kombinál a híres szintezős gátlók hátul...), esetleg egy kis kasztni munka (javítóívek, ajtók alja) akkor már simán 7 számjegyű az összeg.Épp ezért olyat kell venni, ami drágább, de alapból is úgy néz ki, hogy nem kell ezt-azt mókolni rajta... Idővel ígyis-úgyis jönni fognak az elromló bizbaszok, leeső csetreszek... Elvégre -sajnos- nem az örökkévalóságnak építették őket.Sokszor az olcsó a végén drágább, ne feledjük :)A sok autó (Mitsubishi,Ford,Subaru,Autobianchi, VW,Audi) ellenére etalonnak számít a bal felső sarokban látható Astra Caravan. Ha még egyszer találnék egy ilyet talán újra elcsábulnék...( viszonylag kis tömeg,150 LE,elfogadható kényelem és nagy raktér )De nem is pötyögtetnék tovább hiszen nem akarom az idegrendszert terhelni,csupán a legtapasztaltabbaktól szerettem volna tanácsot kérni,és NAGY KÖSZÖNETTEL TARTOZOM NEKTEK,hogy meg is kaptam ezt.Praktizáló autószerelő kollégámtól azt a tanácsot kaptam,hogy ne Opelt vegyek,a Ford jobb vétel ( naná,neki az van),Vectrás ismerősöm szerint pedig a Vectra B-nél nem kell jobb...De hiába,nekem a nagy és kényelmes Omega jön be a legjobban,utazni már utaztam benne,de a LEGJOBBAKTÓL szerettem volna megtudni a tutit - Jó dolog-e tulajdonosnak lenni?Még egyszer nagyon köszönöm srácok! Nagy tisztelettel : IstvánAmúgy teljesen mindegy milyen motorral veszed az autót, hacsak nem a 2 literes dízel az, kellemes utazóautót veszel.A 2,2-esek előnyére szóljon, hogy annak ellenére, hogy relatív erős szívómotor, kőkori a felépítése, és hosszanti beépítése miatt pofonegyszerű szerelni (pl vezérlést cserélni motorbontás nélkül....) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vzs05 Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 Sziasztok! Bocsánat, hogy így beleírok az előttem zajló beszélgetésbe, de nem találtam jobb topicot a problémámhoz. Valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata, hogy hogy lehet kinyitni a motorháztetőt anélkül, hogy kívülről szétbarmolnám a hűtőrácsomat? A bowdennel sajnos nem lehet, mert a motorháztetőben lévő rugót annyira előfeszítettem, hogy zárhídban lévő kampó nem tud kiugrani alóla. Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 Sziasztok! Bocsánat, hogy így beleírok az előttem zajló beszélgetésbe, de nem találtam jobb topicot a problémámhoz. Valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata, hogy hogy lehet kinyitni a motorháztetőt anélkül, hogy kívülről szétbarmolnám a hűtőrácsomat? A bowdennel sajnos nem lehet, mert a motorháztetőben lévő rugót annyira előfeszítettem, hogy zárhídban lévő kampó nem tud kiugrani alóla. Köszönöm a segítséget! Ha vki nyomja lefelé a motortértetőt, miközben te meghúzod a kart, úgy sem nyílik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vzs05 Elküldve Május16, 2013 Megoszt Elküldve Május16, 2013 Ha vki nyomja lefelé a motortértetőt, miközben te meghúzod a kart, úgy sem nyílik. Eddig is így nyílt azért akartam rajta állítani. De most már meg sem mozdul lefele (gondolom túl erős lett a rugó, meg amiatt sem, hogy már nincs is hézag a lökhárító és a motorháztető között). Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május17, 2013 Megoszt Elküldve Május17, 2013 Hosszú idő után eljutottam oda, hogy vettem egy Omegát alkatrésznek. 98-as MV6 fekete bőrrel, automatával. Tetőablak nincs viszont gyárilag szintezős a hátulja! És igen, sedanról van szó. Sajnos a telókat már cserélték, de a szintszabályzó és a kompresszor is benne van még a gépben. Az érdekes az, hogy a korabeli árlista szerint csak Caravanhoz volt szintezés. Ami még furcsa volt számomra, hogy a TC-t nem lehet kikapcsolni. Hiába ugyan az az évjárat, mint öcsémé, nála van TC gomb, itt viszont nincs. A tervem az, hogy a komplett ECU-t átrakom, mert sokkal jobban megy, hidegen nem akar leállni és alapjáratról nem torpan az autó. Sztem az immo nem fog kelleni, mivel az enyémben még nincs transzponder, hanem a riasztó kapcsolja. Igaz, azt is ki szeretném cserélni, mert ehhez az autóhoz megvan mind a két kulcs a távokkal, és mindegyik működik. És ha már eddig eljutottam, akkor cserélve lesz a központizár vezérlője is, mert az újnál csak az a lámpa világít, amelyik ajtót kinyitod. Ja és a xenon is ugrik át a gyári szintszabályzóval. Tehát a nyáron lesz mit csinálnom. De ha vki szeretne egy szép bőr ülésgaritúrát esetleg 16-os gyári alukat, keressen nyugodtan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május17, 2013 Megoszt Elküldve Május17, 2013 Eddig is így nyílt azért akartam rajta állítani. De most már meg sem mozdul lefele (gondolom túl erős lett a rugó, meg amiatt sem, hogy már nincs is hézag a lökhárító és a motorháztető között). Sajnos nincs más tippem. Elég nehéz alulról hozzáférni a motorháztető zárjához. Mondhatni, hogy lehetetlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Május18, 2013 Megoszt Elküldve Május18, 2013 Hosszú idő után eljutottam oda, hogy vettem egy Omegát alkatrésznek. 98-as MV6 fekete bőrrel, automatával. Tetőablak nincs viszont gyárilag szintezős a hátulja! És igen, sedanról van szó. Sajnos a telókat már cserélték, de a szintszabályzó és a kompresszor is benne van még a gépben. Az érdekes az, hogy a korabeli árlista szerint csak Caravanhoz volt szintezés. Ami még furcsa volt számomra, hogy a TC-t nem lehet kikapcsolni. Hiába ugyan az az évjárat, mint öcsémé, nála van TC gomb, itt viszont nincs. A tervem az, hogy a komplett ECU-t átrakom, mert sokkal jobban megy, hidegen nem akar leállni és alapjáratról nem torpan az autó. Sztem az immo nem fog kelleni, mivel az enyémben még nincs transzponder, hanem a riasztó kapcsolja. Igaz, azt is ki szeretném cserélni, mert ehhez az autóhoz megvan mind a két kulcs a távokkal, és mindegyik működik. És ha már eddig eljutottam, akkor cserélve lesz a központizár vezérlője is, mert az újnál csak az a lámpa világít, amelyik ajtót kinyitod. Ja és a xenon is ugrik át a gyári szintszabályzóval. Tehát a nyáron lesz mit csinálnom. De ha vki szeretne egy szép bőr ülésgaritúrát esetleg 16-os gyári alukat, keressen nyugodtan. Milyen színű a bőr? Vaj,vagy fekete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts