csiziktomi Elküldve Március17, 2013 Megoszt Elküldve Március17, 2013 Gyerekjáték, minimum 2 nagy gyerek kell hozzá mert az automataváltót egyedül levenni nagyon barátságtalan. Ha a váltó lent van akkor citrom és az automata "lendkereke" szintén lecsavaroz és ott a hátsó szimmering. Motorolaj leereszt, szimmeringbe 2 önmetsző csavar behajt ellentétes oldalon, nem megsértve a főtengelyt és/vagy blokkot, majd kihúz, Ha kint van akkor pucolás, új szimmeringre kis olaj, visszaüt megfelelő mélységig. Már mehet is vissza a lendítőcuc, citrom, váltó és ami még le lett ezek miatt szedve. 100%-ig nem biztos hogy jó lesz, mert a szimmering ajka a főtengelyt "megmarhatja - csak körömmel érezni", ez vezethet át olajat sajnos. Megoldás valami szalag rá, vagy ha kint van a főtengely akkor a gépműhellyel le kell vetetni a hátsó részéből, hogy tökéletesen sima legyen. köszi :) na majd meglátjuk kellene keresni +1 embert:)De valószínübb ,hogy szerelő lesz az áldozat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra V6 Elküldve Március17, 2013 Megoszt Elküldve Március17, 2013 Aki itt még nem tudná:http://www.facebook....76511787&type=1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Március17, 2013 Megoszt Elküldve Március17, 2013 Gyerekjáték, minimum 2 nagy gyerek kell hozzá mert az automataváltót egyedül levenni nagyon barátságtalan. Ha a váltó lent van akkor citrom és az automata "lendkereke" szintén lecsavaroz és ott a hátsó szimmering. Motorolaj leereszt, Az olajat nem kell leengedni. Megoldás valami szalag rá, vagy ha kint van a főtengely akkor a gépműhellyel le kell vetetni a hátsó részéből, hogy tökéletesen sima legyen. Van egy vékony hüvely peremmel a végén, azt kell óvatosan egy vastagabb csővel felütögetni a főtengelyre. A nevét nem tudom, de Patyi Laci meg tudja mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Az olajat nem kell leengedni. Van egy vékony hüvely peremmel a végén, azt kell óvatosan egy vastagabb csővel felütögetni a főtengelyre. A nevét nem tudom, de Patyi Laci meg tudja mondani. SKF szalag.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Na ebbe belenyúltam:) hátsó főtengely szimmeringet kellene cserélni a kocsin.:( 2003-as autómata y25-ös.Erről valami leírás hogy hogyan kell? A váltó levétele előtt le kell csavarozni a citromot a lendkerékről. Elölről van egy lyuk, azon keresztül kell a 4 csavart kiszedni. Ha a szimmering bemarta a főtengelyt, akkor elvileg az is megoldás lehet, ha nem ütöd be teljesen a szimmeringet. Egyik autószerelő ismerősöm ajánlotta. De az a szalag biztos igényesebb megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 SKF szalag.. Az valami más. Én erre gondoltam. http://www.skf.com/p...ontentId=295013 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március19, 2013 Megoszt Elküldve Március19, 2013 Én is, csak nem tudom minek hívják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Március19, 2013 Megoszt Elküldve Március19, 2013 Én is, csak nem tudom minek hívják. Ott a neve: SKF Speedy Sleeve :) amúgy voltam abban a gyárban, ahol gyártják itt svédben :P 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március19, 2013 Megoszt Elküldve Március19, 2013 Én is, csak nem tudom minek hívják. Pogácsaszaggató... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Március21, 2013 Megoszt Elküldve Március21, 2013 no akkor már csak egy normális szerelő kell oszt hajrá:) vagy elveszek egy olajsejk lányt feleségül oszt had csöppenjen:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Ott a neve: SKF Speedy Sleeve http://www.opelforum.hu/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png amúgy voltam abban a gyárban, ahol gyártják itt svédben http://www.opelforum.hu/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tongue.png Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Sajnos árat sehol sem találtam, pedig kiváncsi lennék mibe fáj egy ilyen cucc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Sajnos árat sehol sem találtam, pedig kiváncsi lennék mibe fáj egy ilyen cucc. http://hu.rs-online.com/web/c/?searchTerm=SPEEDI+SLEEVE&sra=oss&r=t http://www.mercateo.hu/kw/speedi(20)sleeve/speedi_sleeve.html 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Gyerekjáték, minimum 2 nagy gyerek kell hozzá mert az automataváltót egyedül levenni nagyon barátságtalan. Ha a váltó lent van akkor citrom és az automata "lendkereke" szintén lecsavaroz és ott a hátsó szimmering. Motorolaj leereszt, szimmeringbe 2 önmetsző csavar behajt ellentétes oldalon, nem megsértve a főtengelyt és/vagy blokkot, majd kihúz, Ha kint van akkor pucolás, új szimmeringre kis olaj, visszaüt megfelelő mélységig. Már mehet is vissza a lendítőcuc, citrom, váltó és ami még le lett ezek miatt szedve. 100%-ig nem biztos hogy jó lesz, mert a szimmering ajka a főtengelyt "megmarhatja - csak körömmel érezni", ez vezethet át olajat sajnos. Megoldás valami szalag rá, vagy ha kint van a főtengely akkor a gépműhellyel le kell vetetni a hátsó részéből, hogy tökéletesen sima legyen. Patyi Laci vmi kapható gyűrűről beszélt, hogy azt üti fel rá, mert már ő is megjárta, hogy az új szimmering jobban folyt mint a régi. nekem is cepeg ott, de nincs időm lerakni az autót ezért. Most beletettem vmi kutyvaszt, lecsökkent a folyás... amíg nem lesz vészes, addig hagyom a fenébe. hja látom már írtatok választ így :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Sajnos árat sehol sem találtam, pedig kiváncsi lennék mibe fáj egy ilyen cucc. Laci szerint vmi 5000-10000 de jobb mint 2x bontani, építeni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Gabo. V6-ba ne rakj semmilyen tömítő folyadékot! Igaz, hogy öcsém hűtőtömítőt rakott a gépbe, de az olajhűtő víztérben levő része teljesen el volt dugulva. Sajnso nekem is folyik, de annyira nem izgat. Aláraktam egy nagy kartonlapot ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Ha vkit érdekel, ledesítem az Omega belsejét és csináltam leírást róla: https://www.dropbox.com/sh/t6j9umzzoji8bik/5OwZZfVoX1 Elég időigényes munka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Gabo. V6-ba ne rakj semmilyen tömítő folyadékot! Igaz, hogy öcsém hűtőtömítőt rakott a gépbe, de az olajhűtő víztérben levő része teljesen el volt dugulva. Sajnso nekem is folyik, de annyira nem izgat. Aláraktam egy nagy kartonlapot ;) Ki beszél tömítőanyagról? Főleg a hűtőrendszerben? Főtengelyszimmering... :) Stp olajfogyi csökkentő adalék - sűrűbb olaj, pár ismeretlen kegyszer... igazából a wynn olajszivárgás gátlóját kerestem, de azt nem találtam sehol a boltban :P... Engem kicsit zavar.. otthon nem annyira, de itt kint jobban... tudod itt szólnak érte a ház parkolójában... Majd szimmering stb csere előtt kap egy mosó adalékot, hogy aztán cserélhessem az összes szar tömítést, amit eddig az olajsár tartott egyben :P A Omegánál jártam így, betoltam, olajcsere, aztán a kartelgáz csövénél okádta az olajat... :P 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya725 Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 Sziasztok tudna valaki segíteni?2.0 16v -ről lenne szó. Most esett át egy motorcserén,de nem igazán szeretne beindulni.Vissza durrog a kipufogóban. Vezérlés a helyén új vezérműtengely jeladó, 10x átnéztem mindent de nincs ötletem.Vezérmű kerekek is jól vannak fenn szerintem.Én csak az elektronikára tudok gondolni.Valaki találkozott már ilyennel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kazsemestor Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 sziasztok! Van olyan funkció a kocsiban,hogy 1 gombbal ki/be lehet zárni a központit? Vagy csak az ajtózár gombjával lehet?A sok húzgálástól félek,hogy egyszer a kezemben marad a gomb...Menet közben meg félek,hogy a piros lámpánál valaki kirámolja a csomagtartót. Felszereltségfüggő,vagy nincs is egyikben sem? Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Ha lenyomod az ajtón a zárgombot, akkor bezár. A csomagtartón a zár 3 állású:1. centrál nem nyitja, csak kulccsal nyitható, 2. centrál is nyitja, 3. bezárt autónál csak a csomagtartót nyitod, az autó nem zár ki, és a riasztó nem indul el a csomagtérnyitásra. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nyúboj Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 sziasztok! Van olyan funkció a kocsiban,hogy 1 gombbal ki/be lehet zárni a központit? Vagy csak az ajtózár gombjával lehet?A sok húzgálástól félek,hogy egyszer a kezemben marad a gomb...Menet közben meg félek,hogy a piros lámpánál valaki kirámolja a csomagtartót. Felszereltségfüggő,vagy nincs is egyikben sem? Üdv! Nekem CD-felszereltségű: a középkonzolon van egy záró gomb,ami az összeset zárja.Nyitni sajnos csak a gomb felhúzásával tudom Link to comment Megosztás: More sharing options...
mitrasz10 Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 Sziasztok! A véleményetekre lenne szükségem! Opel Omega B vásárlása előtt állok,és kinéztem egyet ezen a linken:http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega_b/opel_omega_b_2.5_td_cd_fix_ar-6711381 A probléma az vele h nincs rajta műszaki,de az megoldható plusz 30ért amivel még mindig jó lennék,a másik az h 100 fokra melegiti a vizet menet közben.Mi lehet a problémája?Termosztát?Hűtő? Megéri-e megvenni? előre is köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 Dízel... ugyan nem vagyok Omegás, de azt még én is tudom hogy ezeknek gyárilag műanyagból voltak a vízpumpa lapátjai, és ha nem gyári fagyállót tettek bele hanem olcsó teszkós vackot, akkor az szétmarta/megette ezeket a lapátokat, aminek következményeként a vízpumpa eleinte alig, később pedig sehogy sem keringette a hűtőfolyadékot, amitől eleinte csak melegedett, később hűtés híján akár be is sülhetett a motor. Persze nem biztos hogy ez a baja, távolról nem lehet megmondani, de akár ez is lehet. És olyan gazdától én nem vennék autót aki annyira spúr hogy teszkós vackot tölt a kiegyenlítőtartályba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 Dízel... ugyan nem vagyok Omegás, de azt még én is tudom hogy ezeknek gyárilag műanyagból voltak a vízpumpa lapátjai, és ha nem gyári fagyállót tettek bele hanem olcsó teszkós vackot, akkor az szétmarta/megette ezeket a lapátokat, aminek következményeként a vízpumpa eleinte alig, később pedig sehogy sem keringette a hűtőfolyadékot, amitől eleinte csak melegedett, később hűtés híján akár be is sülhetett a motor. Persze nem biztos hogy ez a baja, távolról nem lehet megmondani, de akár ez is lehet. És olyan gazdától én nem vennék autót aki annyira spúr hogy teszkós vackot tölt a kiegyenlítőtartályba...Zsebbe nyúlós buli lesz. És ez csak a jéghegy csúcsa, amit elárultak róla. Felejtős... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts