csiziktomi Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 miért akarsz mindenáron dízelt? ha nincs meg az évi 20-30000km-ed, akkor szerintem fölösleges. belefutsz esetleg egy-két költségbe, akkor már ott vagy, hogy akár 2 benzinest is eltankolhatnál... ha erős gép kell, vegyél V6-ot (bár azok se egy egyszerű esetek, ezzel együtt nem is olcsók), ha meg megbízható, alacsony fenntartási költségű, egyszerű gép kell, akkor 2,2 benzin. sokat azok sem esznek, hosszú távon 8 liter alá le lehet menni velük, és a német pályán tudják tartani a tempót, ha kell. Hát 20 ezer megvan simán,de nem is ez a lényeg hanem hogy lehetőség van cégesre tankolni(ennyi lenne a kafa). Amúgy meg vegyük a legrosszabbat:mibe kerülne egy normális szerelőnél az említett hibák javítása?Gondolok itt a turbó javítás meg adagoló stb. Mert ez legalább kivülről rendben van,nem rohad .A belseje meg majd visszatér a normálállapotba.Tehát marad a motor mint hibalehetőség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 nem a fémbetéttel van bajom, hanem az ezüstszínű kormánnyal, váltószoknyával, meg az 'alu' pedálokkal (meg a belereszelt fejegység se tetszik). de mint írtam, ez az én véleményem. a 300e-es óraállással egyetértünk. Szerintem a kormány Irmscher. Mondjuk nekem sem jön be a kájhaezüst bél, de amúgy tetszik a gép. Az hogy ilyen pedálok vannak benne, nem jelenti hogy széthajtották. Nekem is alu pedálok vannak, és vigyázok a gépre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Hello! Van valakinek ötlete, a fautánzatú (valami fóliaszerű) rész felújítására?? http://www.carstyling.hu/cs_image.php?pic=00/03/35/54/33554_1359794451.jpg&t=2 Nem akarom bebőrözni az egészet, megtartanám ilyennek. Illetve kérdés, hogy a '97 utáni kormány gond nélkül berakható-e a '97 előtt autókba (légzsák miatt)?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Hello! Van valakinek ötlete, a fautánzatú (valami fóliaszerű) rész felújítására?? http://www.carstylin...9794451.jpg&t=2 Nem akarom bebőrözni az egészet, megtartanám ilyennek. Illetve kérdés, hogy a '97 utáni kormány gond nélkül berakható-e a '97 előtt autókba (légzsák miatt)?? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Szerintem a kormány Irmscher. Mondjuk nekem sem jön be a kájhaezüst bél, de amúgy tetszik a gép. Az hogy ilyen pedálok vannak benne, nem jelenti hogy széthajtották. Nekem is alu pedálok vannak, és vigyázok a gépre. Nem Irmscher az, annak olyan az alakja mint amit Malter becsatolt, ez házi tuning. Nekem ezüst a belseje, a fantasztikus "plasztik fát" cseréltem le inkább erre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Nem Irmscher az, annak olyan az alakja mint amit Malter becsatolt, ez házi tuning. Nekem ezüst a belseje, a fantasztikus "plasztik fát" cseréltem le inkább erre. Dede, Irmscher az a kormány iss. Volt fa és fém, meg talán karbonoztt változatban iss... http://www.ebay.de/i...j-/330513195912 http://www.irmscher.de/de/ Mondjuk itt meg választ találok a saját kérdésemre, hogy berakható-e a korábbi modellekbe: http://www.irmscher.de/de/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Dede, Irmscher az a kormány iss. Volt fa és fém, meg talán karbonoztt változatban iss... http://www.ebay.de/i...j-/330513195912 http://www.irmscher.de/de/ Mondjuk itt meg választ találok a saját kérdésemre, hogy berakható-e a korábbi modellekbe: http://www.irmscher.de/de/ Nézd meg az alakját hogy nem sima hanem kiáll bizonyos helyeken Irmscher-éknél (van ######lift katalógusom és ilyen kormány ami az autóban van nincs benne) - ezt az formabeli különbséget az Általad belinkelttel összehasonlítva láthatod, bár az nem facelifthez való. Jóskapistám autóján szerintem egy gyári sima kormány van 2 anyagból bebőröztetve, ezt jóindulattal Nyíregyházi Irmschernek nevezném. Továbbá az illesztésnél fent is sugár irányban van varrva...az Irmscher-nél gyárilag vízszintesen. Ez nem irmi kormány csak próbálkozás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra V6 Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Hello! Van valakinek ötlete, a fautánzatú (valami fóliaszerű) rész felújítására?? http://www.carstylin...9794451.jpg&t=2 Nem akarom bebőrözni az egészet, megtartanám ilyennek. Illetve kérdés, hogy a '97 utáni kormány gond nélkül berakható-e a '97 előtt autókba (légzsák miatt)?? Szép a kormányod!!Honnan tudtál ilyet szerezni? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kazsemestor Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Sziasztok! Ma sok nap után felnyitottam a mocitetőt és azt vettem észre,hogy ha szemben állok vele,akkor nekem jobb oldalon ahol a támasztó teleszkóp van,ott van 1 csati,ami sehova nincs bekötve.De a vezetéke olyan rövid,hogy igazából el se ér semeddig és nincs is cucc,ahová illene.Mi lehet az? Üdv: Kazse Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Nem Irmscher az, annak olyan az alakja mint amit Malter becsatolt, ez házi tuning. Nekem ezüst a belseje, a fantasztikus "plasztik fát" cseréltem le inkább erre. Telefonon nem tűnt fel a bőrözött rész nincs úgy kialakítva mint Malterén. Bár ami nekem van, ott még nem sportosították ennyire a fogást, de legalább igazi fából van. Mert nekem bejön a műfa, az azüst nem. Ezzel nincs is semmi baj, legalább nem egyforma mindenki autója ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Hát 20 ezer megvan simán,de nem is ez a lényeg hanem hogy lehetőség van cégesre tankolni(ennyi lenne a kafa). Amúgy meg vegyük a legrosszabbat:mibe kerülne egy normális szerelőnél az említett hibák javítása?Gondolok itt a turbó javítás meg adagoló stb. Mert ez legalább kivülről rendben van,nem rohad .A belseje meg majd visszatér a normálállapotba.Tehát marad a motor mint hibalehetőség. Turbó javítás ott kezdődik, hogy 80-100e, ha felújítható. Adagolót passzolom, mert nem dízelezek, de szerintem az is ilyen összegnél kezdődik. Egy kettőstömegű lendkerék alaphangon is 70-80e. Persze ehhez hozzájönnek a munkadíjak, ez meg szerelőtől függ... Azért ezt, hogy a motor az egyedi hibalehetőség, merész lenne kijelenteni! :) Van ott még elöl-hátul 2-2 lengőkar, rakás szilenttel, négy lengéscsillapítóval, egy diffimű... ezek mind problémásak lehetnek már ilyen futás mellett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Február3, 2013 Megoszt Elküldve Február3, 2013 Turbó javítás ott kezdődik, hogy 80-100e, ha felújítható. Adagolót passzolom, mert nem dízelezek, de szerintem az is ilyen összegnél kezdődik. Egy kettőstömegű lendkerék alaphangon is 70-80e. Persze ehhez hozzájönnek a munkadíjak, ez meg szerelőtől függ... Azért ezt, hogy a motor az egyedi hibalehetőség, merész lenne kijelenteni! :) Van ott még elöl-hátul 2-2 lengőkar, rakás szilenttel, négy lengéscsillapítóval, egy diffimű... ezek mind problémásak lehetnek már ilyen futás mellett... persze de ezek az én óra szerinti 310000 km-es rozsdásodó omiba is elhasalhatnak.Na de majd meglátjuk:) Holnap viszem a szerelőt és majd jól megnézi. Muszáj neki mert úgyis ő szereli csakhát nincs munkadíj:) Érdeke hogy jól válasszon.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február3, 2013 Megoszt Elküldve Február3, 2013 persze de ezek az én óra szerinti 310000 km-es rozsdásodó omiba is elhasalhatnak.Na de majd meglátjuk:) Holnap viszem a szerelőt és majd jól megnézi. Muszáj neki mert úgyis ő szereli csakhát nincs munkadíj:) Érdeke hogy jól válasszon.. Ha ingadozik az alapjárat, vagy menet közben 1900-as fordulatnál hullámzik a fordulat, nagy eséllyel HDK fej. Ha melegen nehezen indul akkor biztos, hogy adagoló. Biztos van még, de én ezekre emlékszem. Kettős tömegű lendkerék sejnos húzós, ha leállítás után zörög vmi, akkor nagy eséllyel cserés a cucc. A hengerfej szokott még elszállni, de sztem ez ritkább mint az adagoló hiba. Turbó, ha nagyon olajos, akkor vszínű lassan kuka lesz. A viszkos ventilátor hal meg néha, és akkor nincs rendes hűtés, illetve a gyári vízpumpa műanyag lapátjai törnek el. A hosszbordás szíjnál a feszítőmechanika alu "kilincse" törik el olykor. Sajnos volt már akinek a lánc szakadt el, tehát az is időzített bomba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Február3, 2013 Megoszt Elküldve Február3, 2013 Köszönöm a segítséget,majd holnap kiderül.Legfeljebb nem veszem meg:) Semmi se sürgős hál istennek Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Február3, 2013 Megoszt Elküldve Február3, 2013 bocs a dupláért Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 Na nem lett autó.A 2.5 TD elég erőtlen volt, az x20xev-m jobban húz:) De néztem egy DTi-t szintén 2.5 egy millaért az jó és szép volt csak teljes fapad:( Nehezebb mint gondoltam jót és megfelelőt venni Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Na nem lett autó.A 2.5 TD elég erőtlen volt, az x20xev-m jobban húz:) De néztem egy DTi-t szintén 2.5 egy millaért az jó és szép volt csak teljes fapad:( Nehezebb mint gondoltam jót és megfelelőt venni Hát igen, nehéz jót találni, sokat kell keresni. Az extrákkal úgy voltam mindig, hogy még mindig jobb az, ha kevesebb van belőle, mint hogy legyen egy rakat, de nem működő extra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Február7, 2013 Megoszt Elküldve Február7, 2013 Ha lehet akkor legyen egy 2.5 dti full :) fekete kombi, ja és működjön minden Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február7, 2013 Megoszt Elküldve Február7, 2013 Ha lehet akkor legyen egy 2.5 dti full :) fekete kombi, ja és működjön minden Túl sok az elvárás :D Ez olyan, mint az egyszer árlista: 'Mi jól, olcsón és gyorsan dolgozunk. Ön ezek közül kettőt választhat!' :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tyson05 Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 Tudja valaki, hogy C20XE motorra melyik omega motor R-es váltója passzol ? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 Tudja valaki, hogy C20XE motorra melyik omega motor váltója passzol ? Előre is köszönöm! Gondolom az X20XEV-é :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Február13, 2013 Megoszt Elküldve Február13, 2013 Gondolom az X20XEV-é :rolleyes: Ha jól meggondolom 350e ért adok komplett x20xev autót :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Február14, 2013 Megoszt Elküldve Február14, 2013 Hello! Van valakinek ötlete, a fautánzatú (valami fóliaszerű) rész felújítására?? http://www.carstylin...9794451.jpg&t=2 Nem akarom bebőrözni az egészet, megtartanám ilyennek. Illetve kérdés, hogy a '97 utáni kormány gond nélkül berakható-e a '97 előtt autókba (légzsák miatt)?? Senki többet harmadszor?? :blush: :hiya: :icon11: Akko megy a kukába.... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
city754 Elküldve Február14, 2013 Megoszt Elküldve Február14, 2013 Sziasztok! Egy 2001. szeptemberi, 2.5 DTI motoros Omegám van. Sajnos a hosszú ékszíj feszítőgörgőjét tartó rúd (amit hátulról egy tekercs-rugó feszít) Háza, vagy tartóbakja vagy mije kikopott, a rúd már nem vízszintesen, a görgő pedig nem "spúrban" áll, így az ékszíj állandóan leesik, elszakad. Már elszántam magam ennek a tartónak (valaki azt mondta, ez nem más, mint az "alsó vezérlés-fedél") a cseréjére, csak azt lenne jó tudni, hogy az Y 25 DT motor (2497 ccm, soros hat hengeres, 151 LE-s common rail diesel) melyik BMW-ben lévővel egyezik meg? Nem ez lenne az első eset, hogy a sokak által nagy rablónak tartott Wallis-nál szinte feléért kapom meg ugyanazt, mint az Opel szaküzletben... Tud valaki egy biztosat, hogy melyik BMW motorjával egyezik meg az enyém? Előre is köszi! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Február14, 2013 Megoszt Elküldve Február14, 2013 Sziasztok! Egy 2001. szeptemberi, 2.5 DTI motoros Omegám van. Sajnos a hosszú ékszíj feszítőgörgőjét tartó rúd (amit hátulról egy tekercs-rugó feszít) Háza, vagy tartóbakja vagy mije kikopott, a rúd már nem vízszintesen, a görgő pedig nem "spúrban" áll, így az ékszíj állandóan leesik, elszakad. Már elszántam magam ennek a tartónak (valaki azt mondta, ez nem más, mint az "alsó vezérlés-fedél") a cseréjére, csak azt lenne jó tudni, hogy az Y 25 DT motor (2497 ccm, soros hat hengeres, 151 LE-s common rail diesel) melyik BMW-ben lévővel egyezik meg? Nem ez lenne az első eset, hogy a sokak által nagy rablónak tartott Wallis-nál szinte feléért kapom meg ugyanazt, mint az Opel szaküzletben... Tud valaki egy biztosat, hogy melyik BMW motorjával egyezik meg az enyém? Előre is köszi! :huh: Hívd fel ezt a fószert, szerintem tud segíteni. http://racing-bazar.hu/alkatresz/bontott/bmw_e_34_bontott_alkatreszei Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts