Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

miért akarsz mindenáron dízelt? ha nincs meg az évi 20-30000km-ed, akkor szerintem fölösleges. belefutsz esetleg egy-két költségbe, akkor már ott vagy, hogy akár 2 benzinest is eltankolhatnál...

ha erős gép kell, vegyél V6-ot (bár azok se egy egyszerű esetek, ezzel együtt nem is olcsók), ha meg megbízható, alacsony fenntartási költségű, egyszerű gép kell, akkor 2,2 benzin. sokat azok sem esznek, hosszú távon 8 liter alá le lehet menni velük, és a német pályán tudják tartani a tempót, ha kell.

Hát 20 ezer megvan simán,de nem is ez a lényeg hanem hogy lehetőség van cégesre tankolni(ennyi lenne a kafa).

Amúgy meg vegyük a legrosszabbat:mibe kerülne egy normális szerelőnél az említett hibák javítása?Gondolok itt a turbó javítás meg adagoló stb.

Mert ez legalább kivülről rendben van,nem rohad .A belseje meg majd visszatér a normálállapotba.Tehát marad a motor mint hibalehetőség.

Link to comment
Megosztás:

nem a fémbetéttel van bajom, hanem az ezüstszínű kormánnyal, váltószoknyával, meg az 'alu' pedálokkal (meg a belereszelt fejegység se tetszik).

de mint írtam, ez az én véleményem.

a 300e-es óraállással egyetértünk.

Szerintem a kormány Irmscher. Mondjuk nekem sem jön be a kájhaezüst bél, de amúgy tetszik a gép. Az hogy ilyen pedálok vannak benne, nem jelenti hogy széthajtották. Nekem is alu pedálok vannak, és vigyázok a gépre.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a kormány Irmscher. Mondjuk nekem sem jön be a kájhaezüst bél, de amúgy tetszik a gép. Az hogy ilyen pedálok vannak benne, nem jelenti hogy széthajtották. Nekem is alu pedálok vannak, és vigyázok a gépre.

Nem Irmscher az, annak olyan az alakja mint amit

Malter becsatolt, ez házi tuning.

Nekem ezüst a belseje, a fantasztikus "plasztik fát" cseréltem le inkább erre.

Link to comment
Megosztás:

Nem Irmscher az, annak olyan az alakja mint amit

Malter becsatolt, ez házi tuning.

Nekem ezüst a belseje, a fantasztikus "plasztik fát" cseréltem le inkább erre.

Dede, Irmscher az a kormány iss. Volt fa és fém, meg talán karbonoztt változatban iss...

http://www.ebay.de/i...j-/330513195912

http://www.irmscher.de/de/

Mondjuk itt meg választ találok a saját kérdésemre, hogy berakható-e a korábbi modellekbe:

http://www.irmscher.de/de/

Link to comment
Megosztás:

Dede, Irmscher az a kormány iss. Volt fa és fém, meg talán karbonoztt változatban iss...

http://www.ebay.de/i...j-/330513195912

http://www.irmscher.de/de/

Mondjuk itt meg választ találok a saját kérdésemre, hogy berakható-e a korábbi modellekbe:

http://www.irmscher.de/de/

Nézd meg az alakját hogy nem sima hanem kiáll bizonyos helyeken Irmscher-éknél (van ######lift katalógusom és ilyen kormány ami az autóban van nincs benne) - ezt az formabeli különbséget az Általad belinkelttel összehasonlítva láthatod, bár az nem facelifthez való.

Jóskapistám autóján szerintem egy gyári sima kormány van 2 anyagból bebőröztetve, ezt jóindulattal Nyíregyházi Irmschernek nevezném. Továbbá az illesztésnél fent is sugár irányban van varrva...az Irmscher-nél gyárilag vízszintesen.

Ez nem irmi kormány csak próbálkozás.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Van valakinek ötlete, a fautánzatú (valami fóliaszerű) rész felújítására??

http://www.carstylin...9794451.jpg&t=2

Nem akarom bebőrözni az egészet, megtartanám ilyennek.

Illetve kérdés, hogy a '97 utáni kormány gond nélkül berakható-e a '97 előtt autókba (légzsák miatt)??

Szép a kormányod!!Honnan tudtál ilyet szerezni? :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma sok nap után felnyitottam a mocitetőt és azt vettem észre,hogy ha szemben állok vele,akkor nekem jobb oldalon ahol a támasztó teleszkóp van,ott van 1 csati,ami sehova nincs bekötve.De a vezetéke olyan rövid,hogy igazából el se ér semeddig és nincs is cucc,ahová illene.Mi lehet az?

Üdv: Kazse

Link to comment
Megosztás:

Nem Irmscher az, annak olyan az alakja mint amit

Malter becsatolt, ez házi tuning.

Nekem ezüst a belseje, a fantasztikus "plasztik fát" cseréltem le inkább erre.

Telefonon nem tűnt fel a bőrözött rész nincs úgy kialakítva mint Malterén. Bár ami nekem van, ott még nem sportosították ennyire a fogást, de legalább igazi fából van. Mert nekem bejön a műfa, az azüst nem. Ezzel nincs is semmi baj, legalább nem egyforma mindenki autója ;)

Link to comment
Megosztás:

Hát 20 ezer megvan simán,de nem is ez a lényeg hanem hogy lehetőség van cégesre tankolni(ennyi lenne a kafa).

Amúgy meg vegyük a legrosszabbat:mibe kerülne egy normális szerelőnél az említett hibák javítása?Gondolok itt a turbó javítás meg adagoló stb.

Mert ez legalább kivülről rendben van,nem rohad .A belseje meg majd visszatér a normálállapotba.Tehát marad a motor mint hibalehetőség.

Turbó javítás ott kezdődik, hogy 80-100e, ha felújítható.

Adagolót passzolom, mert nem dízelezek, de szerintem az is ilyen összegnél kezdődik.

Egy kettőstömegű lendkerék alaphangon is 70-80e.

Persze ehhez hozzájönnek a munkadíjak, ez meg szerelőtől függ...

Azért ezt, hogy a motor az egyedi hibalehetőség, merész lenne kijelenteni! :)

Van ott még elöl-hátul 2-2 lengőkar, rakás szilenttel, négy lengéscsillapítóval, egy diffimű... ezek mind problémásak lehetnek már ilyen futás mellett...

Link to comment
Megosztás:

Turbó javítás ott kezdődik, hogy 80-100e, ha felújítható.

Adagolót passzolom, mert nem dízelezek, de szerintem az is ilyen összegnél kezdődik.

Egy kettőstömegű lendkerék alaphangon is 70-80e.

Persze ehhez hozzájönnek a munkadíjak, ez meg szerelőtől függ...

Azért ezt, hogy a motor az egyedi hibalehetőség, merész lenne kijelenteni! :)

Van ott még elöl-hátul 2-2 lengőkar, rakás szilenttel, négy lengéscsillapítóval, egy diffimű... ezek mind problémásak lehetnek már ilyen futás mellett...

persze de ezek az én óra szerinti 310000 km-es rozsdásodó omiba is elhasalhatnak.Na de majd meglátjuk:) Holnap viszem a szerelőt és majd jól megnézi. Muszáj neki mert úgyis ő szereli csakhát nincs munkadíj:) Érdeke hogy jól válasszon..

Link to comment
Megosztás:

persze de ezek az én óra szerinti 310000 km-es rozsdásodó omiba is elhasalhatnak.Na de majd meglátjuk:) Holnap viszem a szerelőt és majd jól megnézi. Muszáj neki mert úgyis ő szereli csakhát nincs munkadíj:) Érdeke hogy jól válasszon..

Ha ingadozik az alapjárat, vagy menet közben 1900-as fordulatnál hullámzik a fordulat, nagy eséllyel HDK fej. Ha melegen nehezen indul akkor biztos, hogy adagoló. Biztos van még, de én ezekre emlékszem. Kettős tömegű lendkerék sejnos húzós, ha leállítás után zörög vmi, akkor nagy eséllyel cserés a cucc. A hengerfej szokott még elszállni, de sztem ez ritkább mint az adagoló hiba. Turbó, ha nagyon olajos, akkor vszínű lassan kuka lesz. A viszkos ventilátor hal meg néha, és akkor nincs rendes hűtés, illetve a gyári vízpumpa műanyag lapátjai törnek el. A hosszbordás szíjnál a feszítőmechanika alu "kilincse" törik el olykor. Sajnos volt már akinek a lánc szakadt el, tehát az is időzített bomba.

Link to comment
Megosztás:

Na nem lett autó.A 2.5 TD elég erőtlen volt, az x20xev-m jobban húz:)

De néztem egy DTi-t szintén 2.5 egy millaért az jó és szép volt csak teljes fapad:( Nehezebb mint gondoltam jót és megfelelőt venni

Hát igen, nehéz jót találni, sokat kell keresni.

Az extrákkal úgy voltam mindig, hogy még mindig jobb az, ha kevesebb van belőle, mint hogy legyen egy rakat, de nem működő extra...

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Van valakinek ötlete, a fautánzatú (valami fóliaszerű) rész felújítására??

http://www.carstylin...9794451.jpg&t=2

Nem akarom bebőrözni az egészet, megtartanám ilyennek.

Illetve kérdés, hogy a '97 utáni kormány gond nélkül berakható-e a '97 előtt autókba (légzsák miatt)??

Senki többet harmadszor?? :blush: :hiya: :icon11:

Akko megy a kukába.... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy 2001. szeptemberi, 2.5 DTI motoros Omegám van. Sajnos a hosszú ékszíj feszítőgörgőjét tartó rúd (amit hátulról egy tekercs-rugó feszít) Háza, vagy tartóbakja vagy mije kikopott, a rúd már nem vízszintesen, a görgő pedig nem "spúrban" áll, így az ékszíj állandóan leesik, elszakad. Már elszántam magam ennek a tartónak (valaki azt mondta, ez nem más, mint az "alsó vezérlés-fedél") a cseréjére, csak azt lenne jó tudni, hogy az Y 25 DT motor (2497 ccm, soros hat hengeres, 151 LE-s common rail diesel) melyik BMW-ben lévővel egyezik meg?

Nem ez lenne az első eset, hogy a sokak által nagy rablónak tartott Wallis-nál szinte feléért kapom meg ugyanazt, mint az Opel szaküzletben...

Tud valaki egy biztosat, hogy melyik BMW motorjával egyezik meg az enyém? Előre is köszi! :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy 2001. szeptemberi, 2.5 DTI motoros Omegám van. Sajnos a hosszú ékszíj feszítőgörgőjét tartó rúd (amit hátulról egy tekercs-rugó feszít) Háza, vagy tartóbakja vagy mije kikopott, a rúd már nem vízszintesen, a görgő pedig nem "spúrban" áll, így az ékszíj állandóan leesik, elszakad. Már elszántam magam ennek a tartónak (valaki azt mondta, ez nem más, mint az "alsó vezérlés-fedél") a cseréjére, csak azt lenne jó tudni, hogy az Y 25 DT motor (2497 ccm, soros hat hengeres, 151 LE-s common rail diesel) melyik BMW-ben lévővel egyezik meg?

Nem ez lenne az első eset, hogy a sokak által nagy rablónak tartott Wallis-nál szinte feléért kapom meg ugyanazt, mint az Opel szaküzletben...

Tud valaki egy biztosat, hogy melyik BMW motorjával egyezik meg az enyém? Előre is köszi! :huh:

Hívd fel ezt a fószert, szerintem tud segíteni.

http://racing-bazar.hu/alkatresz/bontott/bmw_e_34_bontott_alkatreszei

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.