Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Sziasztok!

Lett egy kicsi problémám a vassal:( Hirtelen megnőtt a fogyasztása kb 13l .Nincs hibakód a motor pedig egy 97 -es x20xev.

Merre keressem a probléma okát?

Motor hőfok jeladó. Lehet hogy nincs érintkezés, és folyamatosan hideget mérvén tolja be az anyagot.

Amúgy ha BC 13-at mutat, még nem jelent semmit. nekem is 10 liter fölött mutat, a valós (tankolásból számolt) fogyasztás meg 8liter alatt van...

Link to comment
Megosztás:

Motor hőfok jeladó. Lehet hogy nincs érintkezés, és folyamatosan hideget mérvén tolja be az anyagot.

Amúgy ha BC 13-at mutat, még nem jelent semmit. nekem is 10 liter fölött mutat, a valós (tankolásból számolt) fogyasztás meg 8liter alatt van...

Az én V6-om 5 litert eszik, a compi nem ezt mutatja.... mondjuk igaz az 100km-en mér nem 50-en :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Nem tudja vki, hogy az Omegára felmegy-e a C Vectra fék?

Kiszaladok, kiásom az Omegát a hó alól, leakasztom a Vectra fékeit, átrakom az Omegára, és majd írok! :)

Amúgy miért akarod átrakni? Elöl vagy hátul?

Elöl az Omegán 6mm-el kisebb tárcsa van, asszem hátul is vhogy így van (legnagyobb tárcsák esetében).

Link to comment
Megosztás:

Kiszaladok, kiásom az Omegát a hó alól, leakasztom a Vectra fékeit, átrakom az Omegára, és majd írok! :)

Amúgy miért akarod átrakni? Elöl vagy hátul?

Elöl az Omegán 6mm-el kisebb tárcsa van, asszem hátul is vhogy így van (legnagyobb tárcsák esetében).

Nem a 302-es fékre gondoltam, hanem a 314-esre, ami a nagymotorosok alatt van elöl.

A nyergek felfogatása lenne a legérdekesebb.

Link to comment
Megosztás:

Nézegettem a tárcsa méreteit, és több mint 1-cm-rel kijjebb lenne a fék. így nem hinném, hogy egyszerű lenne felrakni. De rákerestem az ebayen is a GTO nyeregre és 100 dollár körül van párja a kétdugattyús-úszónyergesnek. Nem is vészesen drága. Nemúgy mint a nagyfékként emlegetett négydugattyús, ami 750 dollártól indul, igaz ez kompletten van tárcsákkal és betétekkel. Asszem egyelőre marad a gyári.

Link to comment
Megosztás:

Nézegettem a tárcsa méreteit, és több mint 1-cm-rel kijjebb lenne a fék. így nem hinném, hogy egyszerű lenne felrakni. De rákerestem az ebayen is a GTO nyeregre és 100 dollár körül van párja a kétdugattyús-úszónyergesnek. Nem is vészesen drága. Nemúgy mint a nagyfékként emlegetett négydugattyús, ami 750 dollártól indul, igaz ez kompletten van tárcsákkal és betétekkel. Asszem egyelőre marad a gyári.

jah, nem olcsó dolog az ilyesmi :)

fékezz előbb, nem lehet baj! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A tanácsotok kellene:mi a vélemény erről a kocsiról?:

OPEL OMEGA C Caravan 2.5 TD Elegance XENON-DIGIT KLIMA

http://www.hasznalta...t_klima-6555771

van benne 300 e km. Mire kellene figyelni vételkor mik a jellemző hibák stb

Szerintem gány a belseje, kissé bazári az egész.

Amúgy pár kép alapján autóról állítani bármit is kb ugyanolyan egyszerű (és ésszerű), mint egy női fénykép alapján megállapítani hogy jó feleség lenne-e vagy sem! :)

El kell menni, megnézni, átrágni mindenhol, utánajárni az autónak, szervizek...

Ha minden flott, és rendben van, akkor meg lehet venni.

Mondjuk ez a motor nem egy túl jóra sikerült konstrukció, rossz kezekben igen rövid élettartamot élhet meg (ugye, a híres hengerfej probléma... és az autón is látszik némi Sztrítrészing), így én alapból elkerülném.

De hát ez a személyes véleményem, mint ahogy az is, hogy bazári :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem gány a belseje, kissé bazári az egész.

Amúgy pár kép alapján autóról állítani bármit is kb ugyanolyan egyszerű (és ésszerű), mint egy női fénykép alapján megállapítani hogy jó feleség lenne-e vagy sem! :)

El kell menni, megnézni, átrágni mindenhol, utánajárni az autónak, szervizek...

Ha minden flott, és rendben van, akkor meg lehet venni.

Mondjuk ez a motor nem egy túl jóra sikerült konstrukció, rossz kezekben igen rövid élettartamot élhet meg (ugye, a híres hengerfej probléma... és az autón is látszik némi Sztrítrészing), így én alapból elkerülném.

De hát ez a személyes véleményem, mint ahogy az is, hogy bazári :)

Köszi a választ. "igen rövid élettartamot élhet meg (ugye, a híres hengerfej probléma " ezt nem nagyon értem a 300 ezer km már nem egy rövid idő sőt.. a steetracing feeling az bejövős legalább nem nekem kell megcsinálni.De bizonytalan vagyok mert nem ismerem a diesel omit eddig csak benzines autóim voltak.Ja meg még egy .a tempomat miből látszik ,hogy van a kocsiban?

Link to comment
Megosztás:

Köszi a választ. "igen rövid élettartamot élhet meg (ugye, a híres hengerfej probléma " ezt nem nagyon értem a 300 ezer km már nem egy rövid idő sőt.. a steetracing feeling az bejövős legalább nem nekem kell megcsinálni.De bizonytalan vagyok mert nem ismerem a diesel omit eddig csak benzines autóim voltak.Ja meg még egy .a tempomat miből látszik ,hogy van a kocsiban?

előfordulhat bármi. 290e km-ig német autópályán futott a gép, majd megvette egy versenyző, aki 10e km alatt kinyomta a szemét...

jó a dízel, csak drága. hiába fogyaszt jobban, hiába lehet olcsóbb gázolajat venni, a fenntartását tekintve drága. egy turbó, egy adagoló, egy kettőstömegű lendkerék nem olcsó...

tempomat kapcsoló az index-kar végén.

ha nem vagy benne biztos, keress olyan embert, aki ért az autóhoz, és menjen el veled megnézni. sajnos a szopórollerezéstől ez sem véd meg, de legalább nem csukott szemmel rohansz lefele a fás domboldalon...

azt azonban jó ha már most belekalkulálod, hogy azon a bizonyos domboldalon lesznek olyan fák, amiket nem tudsz kikerülni!

én nem vennék ilyen idős dízelt. nincs értelme. ok, hogy erős, meg megy. kérdés hogy ez akkor is megéri-e, amikor a mentő visz el a szerelőtől, miután megtudtad mennyi egy adagoló felújítás, vagy épp egy turbó csere...

dízel autót egy esetben vennék. dolgozósnak, évi 20-30e km futás mellett, úgy hogy 3-4 éves korában, amikor lejár a garancia, visszaadnám a lízingelőnek!

Link to comment
Megosztás:

:)

OK

DE akkor hogyan lesz nekem szép megbízható diesel omegám(faceliftes)? Ajánlani esetleg nem tudtok egyet-kettőt?

miért akarsz mindenáron dízelt? ha nincs meg az évi 20-30000km-ed, akkor szerintem fölösleges. belefutsz esetleg egy-két költségbe, akkor már ott vagy, hogy akár 2 benzinest is eltankolhatnál...

ha erős gép kell, vegyél V6-ot (bár azok se egy egyszerű esetek, ezzel együtt nem is olcsók), ha meg megbízható, alacsony fenntartási költségű, egyszerű gép kell, akkor 2,2 benzin. sokat azok sem esznek, hosszú távon 8 liter alá le lehet menni velük, és a német pályán tudják tartani a tempót, ha kell.

Link to comment
Megosztás:

Nézegettem a tárcsa méreteit, és több mint 1-cm-rel kijjebb lenne a fék. így nem hinném, hogy egyszerű lenne felrakni. De rákerestem az ebayen is a GTO nyeregre és 100 dollár körül van párja a kétdugattyús-úszónyergesnek. Nem is vészesen drága. Nemúgy mint a nagyfékként emlegetett négydugattyús, ami 750 dollártól indul, igaz ez kompletten van tárcsákkal és betétekkel. Asszem egyelőre marad a gyári.

http://www.deviltuni...77&termek=16273

Link to comment
Megosztás:

Szerintem gány a belseje, kissé bazári az egész.

Amúgy pár kép alapján autóról állítani bármit is kb ugyanolyan egyszerű (és ésszerű), mint egy női fénykép alapján megállapítani hogy jó feleség lenne-e vagy sem! :)

El kell menni, megnézni, átrágni mindenhol, utánajárni az autónak, szervizek...

Ha minden flott, és rendben van, akkor meg lehet venni.

Mondjuk ez a motor nem egy túl jóra sikerült konstrukció, rossz kezekben igen rövid élettartamot élhet meg (ugye, a híres hengerfej probléma... és az autón is látszik némi Sztrítrészing), így én alapból elkerülném.

De hát ez a személyes véleményem, mint ahogy az is, hogy bazári :)

Nem tudom mi bajod a belsejével, ezek ilyenek (majdnem). Nem fabetétes, hanem fém vagy fémhatású egységesen. Kívűlről egész jó kiállású gép

A nagyobbik baj az, hogy a 300e kmóra állás már valószínűleg egy visszatekert állapot....

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom mi bajod a belsejével, ezek ilyenek (majdnem). Nem fabetétes, hanem fém vagy fémhatású egységesen. Kívűlről egész jó kiállású gép

A nagyobbik baj az, hogy a 300e kmóra állás már valószínűleg egy visszatekert állapot....

nem a fémbetéttel van bajom, hanem az ezüstszínű kormánnyal, váltószoknyával, meg az 'alu' pedálokkal (meg a belereszelt fejegység se tetszik).

de mint írtam, ez az én véleményem.

a 300e-es óraállással egyetértünk.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.