csiziktomi Elküldve Január23, 2013 Megoszt Elküldve Január23, 2013 Sziasztok! Lett egy kicsi problémám a vassal:( Hirtelen megnőtt a fogyasztása kb 13l .Nincs hibakód a motor pedig egy 97 -es x20xev. Merre keressem a probléma okát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január23, 2013 Megoszt Elküldve Január23, 2013 Sziasztok! Lett egy kicsi problémám a vassal:( Hirtelen megnőtt a fogyasztása kb 13l .Nincs hibakód a motor pedig egy 97 -es x20xev. Merre keressem a probléma okát? Motor hőfok jeladó. Lehet hogy nincs érintkezés, és folyamatosan hideget mérvén tolja be az anyagot. Amúgy ha BC 13-at mutat, még nem jelent semmit. nekem is 10 liter fölött mutat, a valós (tankolásból számolt) fogyasztás meg 8liter alatt van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Január23, 2013 Megoszt Elküldve Január23, 2013 Motor hőfok jeladó. Lehet hogy nincs érintkezés, és folyamatosan hideget mérvén tolja be az anyagot. Amúgy ha BC 13-at mutat, még nem jelent semmit. nekem is 10 liter fölött mutat, a valós (tankolásból számolt) fogyasztás meg 8liter alatt van... Az én V6-om 5 litert eszik, a compi nem ezt mutatja.... mondjuk igaz az 100km-en mér nem 50-en :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Köszönöm a választ.sajnos a mért fogyasztás 13 liter. A motorhomérséklet jeladó pontosan hol található?hogyan lehet kideríteni hogy ez a hibás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Nem tudja vki, hogy az Omegára felmegy-e a C Vectra fék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Nem tudja vki, hogy az Omegára felmegy-e a C Vectra fék? Kiszaladok, kiásom az Omegát a hó alól, leakasztom a Vectra fékeit, átrakom az Omegára, és majd írok! :) Amúgy miért akarod átrakni? Elöl vagy hátul? Elöl az Omegán 6mm-el kisebb tárcsa van, asszem hátul is vhogy így van (legnagyobb tárcsák esetében). Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Ha a kerékagy megegyezik, akkor átrakható, legfeljebb új nyereg és nyeregtartó kell, valamint a lehet hogy a nyeregtartó felfogatását is át kell alakítani, szóval nem biztos hogy megéri, de nagyon szép lesz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1269020773/0 na ennek az átalakításnak már van értelme :) csak kissé húzós az ár, bár lehet hogy van valami ausztrál forrás, ahonnan be lehet szerezni a Monaro féknyergeket :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Kiszaladok, kiásom az Omegát a hó alól, leakasztom a Vectra fékeit, átrakom az Omegára, és majd írok! :) Amúgy miért akarod átrakni? Elöl vagy hátul? Elöl az Omegán 6mm-el kisebb tárcsa van, asszem hátul is vhogy így van (legnagyobb tárcsák esetében). Nem a 302-es fékre gondoltam, hanem a 314-esre, ami a nagymotorosok alatt van elöl. A nyergek felfogatása lenne a legérdekesebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Nem a 302-es fékre gondoltam, hanem a 314-esre, ami a nagymotorosok alatt van elöl. A nyergek felfogatása lenne a legérdekesebb. De a féknyereg azon se nagy kunszt szerintem. Sima 1 dugattyús úszónyereg. én inkább valami nagyobb nyerget reszelnék rá :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Nézegettem a tárcsa méreteit, és több mint 1-cm-rel kijjebb lenne a fék. így nem hinném, hogy egyszerű lenne felrakni. De rákerestem az ebayen is a GTO nyeregre és 100 dollár körül van párja a kétdugattyús-úszónyergesnek. Nem is vészesen drága. Nemúgy mint a nagyfékként emlegetett négydugattyús, ami 750 dollártól indul, igaz ez kompletten van tárcsákkal és betétekkel. Asszem egyelőre marad a gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Nézegettem a tárcsa méreteit, és több mint 1-cm-rel kijjebb lenne a fék. így nem hinném, hogy egyszerű lenne felrakni. De rákerestem az ebayen is a GTO nyeregre és 100 dollár körül van párja a kétdugattyús-úszónyergesnek. Nem is vészesen drága. Nemúgy mint a nagyfékként emlegetett négydugattyús, ami 750 dollártól indul, igaz ez kompletten van tárcsákkal és betétekkel. Asszem egyelőre marad a gyári. jah, nem olcsó dolog az ilyesmi :) fékezz előbb, nem lehet baj! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 jah, nem olcsó dolog az ilyesmi :) fékezz előbb, nem lehet baj! :) Nincs baj a fékkel, csak iszonyat bután néz ki a 19-es kerékben a gyári fék :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Sziasztok! A tanácsotok kellene:mi a vélemény erről a kocsiról?: OPEL OMEGA C Caravan 2.5 TD Elegance XENON-DIGIT KLIMA http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega_c/opel_omega_c_caravan_2.5_td_elegance_xenon-digit_klima-6555771 van benne 300 e km. Mire kellene figyelni vételkor mik a jellemző hibák stb Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Sziasztok! A tanácsotok kellene:mi a vélemény erről a kocsiról?: OPEL OMEGA C Caravan 2.5 TD Elegance XENON-DIGIT KLIMA http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega_c/opel_omega_c_caravan_2.5_td_elegance_xenon-digit_klima-6555771 van benne 300 e km. Mire kellene figyelni vételkor mik a jellemző hibák stb Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Sziasztok! A tanácsotok kellene:mi a vélemény erről a kocsiról?: OPEL OMEGA C Caravan 2.5 TD Elegance XENON-DIGIT KLIMA http://www.hasznalta...t_klima-6555771 van benne 300 e km. Mire kellene figyelni vételkor mik a jellemző hibák stb Szerintem gány a belseje, kissé bazári az egész. Amúgy pár kép alapján autóról állítani bármit is kb ugyanolyan egyszerű (és ésszerű), mint egy női fénykép alapján megállapítani hogy jó feleség lenne-e vagy sem! :) El kell menni, megnézni, átrágni mindenhol, utánajárni az autónak, szervizek... Ha minden flott, és rendben van, akkor meg lehet venni. Mondjuk ez a motor nem egy túl jóra sikerült konstrukció, rossz kezekben igen rövid élettartamot élhet meg (ugye, a híres hengerfej probléma... és az autón is látszik némi Sztrítrészing), így én alapból elkerülném. De hát ez a személyes véleményem, mint ahogy az is, hogy bazári :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Szerintem gány a belseje, kissé bazári az egész. Amúgy pár kép alapján autóról állítani bármit is kb ugyanolyan egyszerű (és ésszerű), mint egy női fénykép alapján megállapítani hogy jó feleség lenne-e vagy sem! :) El kell menni, megnézni, átrágni mindenhol, utánajárni az autónak, szervizek... Ha minden flott, és rendben van, akkor meg lehet venni. Mondjuk ez a motor nem egy túl jóra sikerült konstrukció, rossz kezekben igen rövid élettartamot élhet meg (ugye, a híres hengerfej probléma... és az autón is látszik némi Sztrítrészing), így én alapból elkerülném. De hát ez a személyes véleményem, mint ahogy az is, hogy bazári :) Köszi a választ. "igen rövid élettartamot élhet meg (ugye, a híres hengerfej probléma " ezt nem nagyon értem a 300 ezer km már nem egy rövid idő sőt.. a steetracing feeling az bejövős legalább nem nekem kell megcsinálni.De bizonytalan vagyok mert nem ismerem a diesel omit eddig csak benzines autóim voltak.Ja meg még egy .a tempomat miből látszik ,hogy van a kocsiban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Köszi a választ. "igen rövid élettartamot élhet meg (ugye, a híres hengerfej probléma " ezt nem nagyon értem a 300 ezer km már nem egy rövid idő sőt.. a steetracing feeling az bejövős legalább nem nekem kell megcsinálni.De bizonytalan vagyok mert nem ismerem a diesel omit eddig csak benzines autóim voltak.Ja meg még egy .a tempomat miből látszik ,hogy van a kocsiban? előfordulhat bármi. 290e km-ig német autópályán futott a gép, majd megvette egy versenyző, aki 10e km alatt kinyomta a szemét... jó a dízel, csak drága. hiába fogyaszt jobban, hiába lehet olcsóbb gázolajat venni, a fenntartását tekintve drága. egy turbó, egy adagoló, egy kettőstömegű lendkerék nem olcsó... tempomat kapcsoló az index-kar végén. ha nem vagy benne biztos, keress olyan embert, aki ért az autóhoz, és menjen el veled megnézni. sajnos a szopórollerezéstől ez sem véd meg, de legalább nem csukott szemmel rohansz lefele a fás domboldalon... azt azonban jó ha már most belekalkulálod, hogy azon a bizonyos domboldalon lesznek olyan fák, amiket nem tudsz kikerülni! én nem vennék ilyen idős dízelt. nincs értelme. ok, hogy erős, meg megy. kérdés hogy ez akkor is megéri-e, amikor a mentő visz el a szerelőtől, miután megtudtad mennyi egy adagoló felújítás, vagy épp egy turbó csere... dízel autót egy esetben vennék. dolgozósnak, évi 20-30e km futás mellett, úgy hogy 3-4 éves korában, amikor lejár a garancia, visszaadnám a lízingelőnek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Sziasztok! Mire kellene figyelni vételkor Arra, hogy meg ne vedd!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Arra, hogy meg ne vedd!!! :) OK DE akkor hogyan lesz nekem szép megbízható diesel omegám(faceliftes)? Ajánlani esetleg nem tudtok egyet-kettőt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 :) OK DE akkor hogyan lesz nekem szép megbízható diesel omegám(faceliftes)? Ajánlani esetleg nem tudtok egyet-kettőt? Sajnos nem egyszerű, meg a dízel balhésabb ISS... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 :) OK DE akkor hogyan lesz nekem szép megbízható diesel omegám(faceliftes)? Ajánlani esetleg nem tudtok egyet-kettőt? miért akarsz mindenáron dízelt? ha nincs meg az évi 20-30000km-ed, akkor szerintem fölösleges. belefutsz esetleg egy-két költségbe, akkor már ott vagy, hogy akár 2 benzinest is eltankolhatnál... ha erős gép kell, vegyél V6-ot (bár azok se egy egyszerű esetek, ezzel együtt nem is olcsók), ha meg megbízható, alacsony fenntartási költségű, egyszerű gép kell, akkor 2,2 benzin. sokat azok sem esznek, hosszú távon 8 liter alá le lehet menni velük, és a német pályán tudják tartani a tempót, ha kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Nézegettem a tárcsa méreteit, és több mint 1-cm-rel kijjebb lenne a fék. így nem hinném, hogy egyszerű lenne felrakni. De rákerestem az ebayen is a GTO nyeregre és 100 dollár körül van párja a kétdugattyús-úszónyergesnek. Nem is vészesen drága. Nemúgy mint a nagyfékként emlegetett négydugattyús, ami 750 dollártól indul, igaz ez kompletten van tárcsákkal és betétekkel. Asszem egyelőre marad a gyári. http://www.deviltuni...77&termek=16273 Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Szerintem gány a belseje, kissé bazári az egész. Amúgy pár kép alapján autóról állítani bármit is kb ugyanolyan egyszerű (és ésszerű), mint egy női fénykép alapján megállapítani hogy jó feleség lenne-e vagy sem! :) El kell menni, megnézni, átrágni mindenhol, utánajárni az autónak, szervizek... Ha minden flott, és rendben van, akkor meg lehet venni. Mondjuk ez a motor nem egy túl jóra sikerült konstrukció, rossz kezekben igen rövid élettartamot élhet meg (ugye, a híres hengerfej probléma... és az autón is látszik némi Sztrítrészing), így én alapból elkerülném. De hát ez a személyes véleményem, mint ahogy az is, hogy bazári :) Nem tudom mi bajod a belsejével, ezek ilyenek (majdnem). Nem fabetétes, hanem fém vagy fémhatású egységesen. Kívűlről egész jó kiállású gép A nagyobbik baj az, hogy a 300e kmóra állás már valószínűleg egy visszatekert állapot.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Nem tudom mi bajod a belsejével, ezek ilyenek (majdnem). Nem fabetétes, hanem fém vagy fémhatású egységesen. Kívűlről egész jó kiállású gép A nagyobbik baj az, hogy a 300e kmóra állás már valószínűleg egy visszatekert állapot.... nem a fémbetéttel van bajom, hanem az ezüstszínű kormánnyal, váltószoknyával, meg az 'alu' pedálokkal (meg a belereszelt fejegység se tetszik). de mint írtam, ez az én véleményem. a 300e-es óraállással egyetértünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts