Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Az alap a GL fekete tükörház, küszöb és lökös alja:centrál, indításgátló, ABS első övfeszítők, lufik elöl

CD színrefújt tükörház: fedélzeti comp., check kontroll, beltérvil.csomag, derékfeszítés az első ülésekben, 5 db 3 pontos öv, el első ablakok stb

MV6:tetőablak, bőr, hátsó ülésfűtés kiv. full.

Ezenkívül naonsok egyedi szériák voltak: sport, touring stb.

Sztem mindenképp min. cd-s legyen, mert a gl-ek nagyrésze fapados. A 24 szelepes 2.dt az omiban 150LE. A régi 2.5td-t kis részben rakták az MV6 felszereltséghez.

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenki.

Ha nem haragszotok, akkor egy kicsit zaklatnálat titeket. Pár hónapon belül tervezem életem első omegáját megvenni. jelenleg asconám van. (c20ne 1988) Nagyon öreg már szegény úgy, hogy megérett a cserére. A tervem a következő: B omega 2.5 TD automata min.98-as évjárat és VÉGIG VEZETETT szervízkönyv!!!. A gondom annyi lenne, hogy ha van valakinek ilyen tipusú gépe akkor megkérném hogy néhány jó tanácsot adjon. Kicsit félek, mert nagyon megijesztettek az alkatrészbeszerzésen. Szerintük egy igen "szar" konstrukció. És semmi képpen sem ajánlották. Azt mondták vegyek vectrát! Nekem nagyon tettszik az omega és nem szivesen mondanék le rólla. Benzines nem érdekel mert a gázolajat "kedvezményesen" szerzem (jelenleg sofőr vagyok egy dízel teherautón :lol: ). Tehát ha tudd valaki segiteni azt megköszönném! Vagy legyen a 2.0 DTL -motoros??? De abba meg nem találtam automatát, és szerintem gyenge is egy ilyen súlyú autóhoz.

...egy szónak is 100 a vége. Help me please!!!! :!:

Link to comment
Megosztás:

Sztem semmivel sem rosszabb az omi, mint a vectra. Személy szerint az igazi b omi jobban tetszik mint a "c". A 2.0dti szerintem is gyenge. Az alkatrész ellátással nincs gond. A gyári alkatrészek is megfizethetők. Az autómata nagyon jó dolog, de mindenképp nézesd át szakértővel, mert ha gáz van vele az sokba kerül.Van egy-két hely, ahol évjárattól függetlenül rozsdásodnak. De inkább tíz éves kor után jönnek ki.

Link to comment
Megosztás:

10 után azért jönnek ki jobban, mert a korai Bomik még gyengén voltak kezelve felületileg, mint a késői A omik. Egyébként jól teszed, ha 98 utánit veszel. Nem csak mert fiatalabb, hanem mert sokkal kiforrottabb. Automata váltóban osztom Kori véredényét. Nagyon jó, de csak ha kifogástalanul műxik. Kezdésnek ATF csekk, még ha macerás is, mert nem árt. :wink: 90%-ban olajhiány/elhasználódás az automata váltóhalálozások oka.

Link to comment
Megosztás:

Köszi Srácok.

-Greg, ha kifejtenéd nekem az "atf csekk" lényegét, azt megköszönném. Ha van bármiféle véleményetek az autóról öszességében azt szivesen veszem.

Hali.

ATF= Automatic Transmission Fluid

Greg azt akarta sztem mondani, hogy feltétlenül ellenőrizni kell az olajat az automata váltóban. :lol:

Link to comment
Megosztás:

ATF= Automatic Transmission Fluid

Greg azt akarta sztem mondani, hogy feltétlenül ellenőrizni kell az olajat az automata váltóban. :lol:

Szóval valamelyik váltós topikban többen is elemeztük anno, hogy mit is takar egy olaj ellenőrzés az Omega automata váltóknál. Nem egyszerű. Ha érdekel, de nem találod, szólj, megkeresem. :wink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.