Gabo Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Ez is egy nézőpont, de vagy 2-3 literrel többet eszik az automata...havi 1000km esetén ez ^'10e HUF...tudod mit ennyiért már nyomkodom...a fillérba##ó mindenem... havi 2000km... bár lehet februárban a repülőt részesítem előnyben :P Meg néhány órányi béremért nem ver a víz :P :D Ha meg érdekelne 2-3 liter nem 3,2-m lenne, hanem megtartottam volna a 2,2-t :P :D AMi mondjuk a Svájci alpokban lehet többet is enne, viszont nem menne :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 havi 2000km... bár lehet februárban a repülőt részesítem előnyben :P Meg néhány órányi béremért nem ver a víz :P :D Ha meg érdekelne 2-3 liter nem 3,2-m lenne, hanem megtartottam volna a 2,2-t :P :D AMi mondjuk a Svájci alpokban lehet többet is enne, viszont nem menne :P :icon1: Örülök, hogy megy a szekér...de szerintem itt a nagybetűs valóságban veri a víz a nép gyermekeit 2-3 liter esetében is sajna.. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 :icon1: Örülök, hogy megy a szekér...de szerintem itt a nagybetűs valóságban veri a víz a nép gyermekeit 2-3 liter esetében is sajna.. :( De asszem ők nem 3,0 meg 3,2 es V6os Omegákban gondolkodnak, vagy nem abban kéne gondolkodniuk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Kinek mi tetszik...Kár hogy az összes automata döglődik az ismeretségi körömben. Csapja össze a kezét és adjon hálát akinek még működik. és jó. Megcsinálni szerelő csak kókányul fogja, bárki bármit mond nem értenek hozzá sztem...Ismerősnek kb. 2 évet bírt a 300e-ért felújított váltó, utána, ment bele a használt jó állapotú...élt 1 évet...már nem automata az se. A bontott jó állapotú váltó már csak álom, az automata váltó szerelőket + hagyjuk, visszajárás, ömlő váltóolaj, garancia után bexarik.. Én összecsapom akkor! Bár tény, hogy nem vagyok az ismeretségi körödben :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 A memória nem volt alap az üléshez, csak az elektromos állítás. A hátsó ülés fűtés is extra. 98-tól egyáltalán nem volt ablakpárátlanító. Az automata helyett kérhető volt manuállal. Amúgy szép állapotban van. Ráadásul utolsó B1-ek közül való. Felni alapján Edition 100 kivitel. A felsorolásból hiányzik a xenon ,ami, de a kapcsoló alapján van benne, de a tempomat hiányzik, ami az összes MV6-ban alap. És a gyári riasztó is hiányzik. Jah, ez így van, Td figyelj!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Én összecsapom akkor! Bár tény, hogy nem vagyok az ismeretségi körödben :icon1: Én meg nem akarom el kiabálni, de 3 automata van a családban... Taps ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Sógorom 3.0V6-ja 12,5-13 körül eszik gázból úgy, hogy naponta használja és kb 7-8 km-t megy egyszerre. Igaz, az övé benzinnel indít. Ha vkinek ennyire számít a fogyasztás, vegyen egy 8 szelepest gázzal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Jah, ez így van, Td figyelj!! Ha így van miért nem szóltál?!?Kori szakértelmét elismerem, de ez nem MV6, hanem E100. De ő sem vette észre, hogy TID van benne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Sógorom 3.0V6-ja 12,5-13 körül eszik gázból úgy, hogy naponta használja és kb 7-8 km-t megy egyszerre. Igaz, az övé benzinnel indít. Ha vkinek ennyire számít a fogyasztás, vegyen egy 8 szelepest gázzal. Vagy ezres gázos stiftet..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Ha így van miért nem szóltál?!?Kori szakértelmét elismerem, de ez nem MV6, hanem E100. De ő sem vette észre, hogy TID van benne... Az nem az ezredforduló környékén jött csak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Ha így van miért nem szóltál?!?Kori szakértelmét elismerem, de ez nem MV6, hanem E100. De ő sem vette észre, hogy TID van benne... Mert gyorsabb volt a délvidéki srác... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Ha így van miért nem szóltál?!?Kori szakértelmét elismerem, de ez nem MV6, hanem E100. De ő sem vette észre, hogy TID van benne... Az nem TID. A ccrt700-hoz ilyen kicsi kijelző van. Sajnos félig can-buszos, így nem helyettesíthető a MIDdel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 És köszi az elismerést ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Vagy ezres gázos stiftet..... :D Ha én ennyire bevarrtzsebű lennék, biztos vennék egyet. De van B Corsaból is gázos, az is igazi spórológép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Ha én ennyire bevarrtzsebű lennék, biztos vennék egyet. De van B Corsaból is gázos, az is igazi spórológép. 900-as dízel Charade, használt étolajjal hajtva!? Azt nem űbereli semmi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 900-as dízel Charade, használt étolajjal hajtva!? Azt nem űbereli semmi :D Egyszer volt szerencsém egy ilyen csodához. Annyira füstölt, hogy nem fért ki a kipufogóján, nem is beszélve a síron túli hangokról, ami a motortérből tört ki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Egyszer volt szerencsém egy ilyen csodához. Annyira füstölt, hogy nem fért ki a kipufogóján, nem is beszélve a síron túli hangokról, ami a motortérből tört ki :D azaz! :) havernak volt ilyen szörnyetege, durva volt, hogy még étolajból se evett többet 3,5-4 liternél :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 900-as dízel Charade, használt étolajjal hajtva!? Azt nem űbereli semmi :D Esetleg a Maruti 800 begázozva? Anno a szerelőmnél láttam ilyet, a csomagtartó gyakorlatilag átlényegült kesztyűtartóvá a gáztartály miatt... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Az nem TID. A ccrt700-hoz ilyen kicsi kijelző van. Sajnos félig can-buszos, így nem helyettesíthető a MIDdel. Te most arra gondolsz ami a műszercsoport mellett van (mert ez tényleg TID-nek néz ki): ...vagy ami a rádió mellett (jól tudom hogy a gyári navi kijelzője?): Én úgy tudtam az előbbi nem függ attól hogy milyen rádió van az autóban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Hát, érdekes elképzeléseid vannak a belsőégésű motorról! Dízelnek pont az a rafinériája, hogy nagy nyomatéka van ahhoz képest, hogy a fordulatszáma alacsony. Benzinesnél meg pont az nem áll fent, amit mondasz. Alacsony fordulaton szinte semmi nyomaték. Ha meg pörgeted, megjön a nyomaték, és utána hamar ott a csúcsteljesítmény. Az hogy pörgeti a kereket, vagy arra utal hogy jégen állsz, vagy hogy szar a téli gumid, neadj isten rosszul kezeled a kuplungot... Levezettem már pár telet egy elég hűvös országban, most egy 180Lovas elsőkerekes benzinest is hajtok, és csak akkor csúszik ha akarom :) Központi injektort az Omegákban nem találsz, talán A Omegánál. Bioetanol átalakítóból normálisat kell venni, és azzal tudsz tiszta etanollal járni, nem is fog az autó lustulni tőle, és nem kell a gyújtáson reszelgetni. Ez nem elképzelés, ez tény! Egy benzinesnek is van alacsony fordon nyomija HA hengerenkénti Injektos.(ha épp nem is olyan arányban mint a dieselé) de elöbb kiforog mint egy központi inyósnál. Jégen egyértelmű hogy ha csak nem szöges gumi, mindegyik kidobná magát! Ami lehetséges hogy szar a téligumim, de nyáron is csinálja napsütésben! Pl utifuti hátul 500kg, hegymenet, 2-ik 2000-es ford, padlógáz és nyikorog a gumi!--> Jó ez már nem alapjárat, de szerintem sok múlik azon hogy mennyi benne az innnnyektor! Milyen autóval? Omega? abban van kipörg gátló, nem? Lehet nem írtam, de Astra F ről beszéltem, (tudom nem jó helyen vagyok..) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Ez nem elképzelés, ez tény! Egy benzinesnek is van alacsony fordon nyomija HA hengerenkénti Injektos.(ha épp nem is olyan arányban mint a dieselé) de elöbb kiforog mint egy központi inyósnál. Jégen egyértelmű hogy ha csak nem szöges gumi, mindegyik kidobná magát! Ami lehetséges hogy szar a téligumim, de nyáron is csinálja napsütésben! Pl utifuti hátul 500kg, hegymenet, 2-ik 2000-es ford, padlógáz és nyikorog a gumi!--> Jó ez már nem alapjárat, de szerintem sok múlik azon hogy mennyi benne az innnnyektor! Milyen autóval? Omega? abban van kipörg gátló, nem? Lehet nem írtam, de Astra F ről beszéltem, (tudom nem jó helyen vagyok..) isten őrizz, nem a vita kedvéért, de a központi befecskendezős 1,4-es Opel motor jóval alacsonyabban adja le a nyomatékát (2600), ami csak 10Nm-el kevesebb mint a hengerenkénti befecsis motor (3400)! ;) hát nem tudom... ez érdekes felhasználás, sosem próbáltam még hegynek fölfele padlógázzal gyorsulgatni, rakott utánfutóval. és a szöges gumi is kipörög a jégen... ;) nem, nem Omega, hanem egy Vectra, és igen, kipörgésgátló van, de eddig még nem volt rá szükség... Na mindegy, ne offoljuk szét az Omega topicot, lényeg a lényeg, Omegában nincs központi befecskendezés, nincs keresztmotor, és utánfutóval, hegynek felfele nem fog kipörögni a kerék (lévén hogy hátsókerekes, amire a súly nagyrésze jut terhelve, hegynek fel...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Sky, kora tavasszal esetleg lehetne egy pécsi túra? Az ismert okokból? :o :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 A magnó mellett a GPS kijelzője van. És igazad van nem magnófüggő a kijelző, kivéve a ccrt700-at. Így már egyértelmű, hogy ez nem TID. Itt van Omegában: http://www.opelomega...p?f=18&p=132897 Meg itt is: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Tényleg, köszönöm! Astra G-nél és Vectra B-nél asszem GID-nek hívják ezt a fajta kijelzőt, de eszembe sem jutott hogy B Omiban ilyen lehet, hisz itt van már egy külön kijelzője a navinak, amellett még ez is mutatja nyilakkal az útirányt... bár effektíve túl sok haszna nincs, hisz tudtommal nem létezik hozzá magyar térkép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 nincs valakinek elfekvőben c omega cd-s fejegysége? régen volt itt a fórumon adok-veszek, azzal mi lett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts