Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Ez is egy nézőpont, de vagy 2-3 literrel többet eszik az automata...havi 1000km esetén ez ^'10e HUF...tudod mit ennyiért már nyomkodom...a fillérba##ó mindenem...

havi 2000km... bár lehet februárban a repülőt részesítem előnyben :P Meg néhány órányi béremért nem ver a víz :P :D

Ha meg érdekelne 2-3 liter nem 3,2-m lenne, hanem megtartottam volna a 2,2-t :P :D AMi mondjuk a Svájci alpokban lehet többet is enne, viszont nem menne :P

Link to comment
Megosztás:

havi 2000km... bár lehet februárban a repülőt részesítem előnyben :P Meg néhány órányi béremért nem ver a víz :P :D

Ha meg érdekelne 2-3 liter nem 3,2-m lenne, hanem megtartottam volna a 2,2-t :P :D AMi mondjuk a Svájci alpokban lehet többet is enne, viszont nem menne :P

:icon1: Örülök, hogy megy a szekér...de szerintem itt a nagybetűs valóságban veri a víz a nép gyermekeit 2-3 liter esetében is sajna.. :(

Link to comment
Megosztás:

:icon1: Örülök, hogy megy a szekér...de szerintem itt a nagybetűs valóságban veri a víz a nép gyermekeit 2-3 liter esetében is sajna.. :(

De asszem ők nem 3,0 meg 3,2 es V6os Omegákban gondolkodnak, vagy nem abban kéne gondolkodniuk...

Link to comment
Megosztás:

Kinek mi tetszik...Kár hogy az összes automata döglődik az ismeretségi körömben. Csapja össze a kezét és adjon hálát akinek még működik. és jó. Megcsinálni szerelő csak kókányul fogja, bárki bármit mond nem értenek hozzá sztem...Ismerősnek kb. 2 évet bírt a 300e-ért felújított váltó, utána, ment bele a használt jó állapotú...élt 1 évet...már nem automata az se.

A bontott jó állapotú váltó már csak álom, az automata váltó szerelőket + hagyjuk, visszajárás, ömlő váltóolaj, garancia után bexarik..

Én összecsapom akkor! Bár tény, hogy nem vagyok az ismeretségi körödben :icon1:

Link to comment
Megosztás:

A memória nem volt alap az üléshez, csak az elektromos állítás. A hátsó ülés fűtés is extra. 98-tól egyáltalán nem volt ablakpárátlanító. Az automata helyett kérhető volt manuállal. Amúgy szép állapotban van. Ráadásul utolsó B1-ek közül való. Felni alapján Edition 100 kivitel. A felsorolásból hiányzik a xenon ,ami, de a kapcsoló alapján van benne, de a tempomat hiányzik, ami az összes MV6-ban alap. És a gyári riasztó is hiányzik.

Jah, ez így van, Td figyelj!!

Link to comment
Megosztás:

Ha így van miért nem szóltál?!?Kori szakértelmét elismerem, de ez nem MV6, hanem E100. De ő sem vette észre, hogy TID van benne...

Az nem TID. A ccrt700-hoz ilyen kicsi kijelző van. Sajnos félig can-buszos, így nem helyettesíthető a MIDdel.

Link to comment
Megosztás:

900-as dízel Charade, használt étolajjal hajtva!?

Azt nem űbereli semmi :D

Egyszer volt szerencsém egy ilyen csodához. Annyira füstölt, hogy nem fért ki a kipufogóján, nem is beszélve a síron túli hangokról, ami a motortérből tört ki :D

Link to comment
Megosztás:

Egyszer volt szerencsém egy ilyen csodához. Annyira füstölt, hogy nem fért ki a kipufogóján, nem is beszélve a síron túli hangokról, ami a motortérből tört ki :D

azaz! :)

havernak volt ilyen szörnyetege, durva volt, hogy még étolajból se evett többet 3,5-4 liternél :D

Link to comment
Megosztás:

Az nem TID. A ccrt700-hoz ilyen kicsi kijelző van. Sajnos félig can-buszos, így nem helyettesíthető a MIDdel.

Te most arra gondolsz ami a műszercsoport mellett van (mert ez tényleg TID-nek néz ki):

837305-20130102-00pkuC.jpg

...vagy ami a rádió mellett (jól tudom hogy a gyári navi kijelzője?):

837306-20130102-h9iHV2.jpg

Én úgy tudtam az előbbi nem függ attól hogy milyen rádió van az autóban...

Link to comment
Megosztás:

Hát, érdekes elképzeléseid vannak a belsőégésű motorról!

Dízelnek pont az a rafinériája, hogy nagy nyomatéka van ahhoz képest, hogy a fordulatszáma alacsony.

Benzinesnél meg pont az nem áll fent, amit mondasz. Alacsony fordulaton szinte semmi nyomaték. Ha meg pörgeted, megjön a nyomaték, és utána hamar ott a csúcsteljesítmény.

Az hogy pörgeti a kereket, vagy arra utal hogy jégen állsz, vagy hogy szar a téli gumid, neadj isten rosszul kezeled a kuplungot...

Levezettem már pár telet egy elég hűvös országban, most egy 180Lovas elsőkerekes benzinest is hajtok, és csak akkor csúszik ha akarom :)

Központi injektort az Omegákban nem találsz, talán A Omegánál.

Bioetanol átalakítóból normálisat kell venni, és azzal tudsz tiszta etanollal járni, nem is fog az autó lustulni tőle, és nem kell a gyújtáson reszelgetni.

Ez nem elképzelés, ez tény!

Egy benzinesnek is van alacsony fordon nyomija HA hengerenkénti Injektos.(ha épp nem is olyan arányban mint a dieselé) de elöbb kiforog mint egy központi inyósnál.

Jégen egyértelmű hogy ha csak nem szöges gumi, mindegyik kidobná magát! Ami lehetséges hogy szar a téligumim, de nyáron is csinálja napsütésben! Pl utifuti hátul 500kg, hegymenet, 2-ik 2000-es ford, padlógáz és nyikorog a gumi!--> Jó ez már nem alapjárat, de szerintem sok múlik azon hogy mennyi benne az innnnyektor!

Milyen autóval? Omega? abban van kipörg gátló, nem?

Lehet nem írtam, de Astra F ről beszéltem, (tudom nem jó helyen vagyok..)

Link to comment
Megosztás:

Ez nem elképzelés, ez tény!

Egy benzinesnek is van alacsony fordon nyomija HA hengerenkénti Injektos.(ha épp nem is olyan arányban mint a dieselé) de elöbb kiforog mint egy központi inyósnál.

Jégen egyértelmű hogy ha csak nem szöges gumi, mindegyik kidobná magát! Ami lehetséges hogy szar a téligumim, de nyáron is csinálja napsütésben! Pl utifuti hátul 500kg, hegymenet, 2-ik 2000-es ford, padlógáz és nyikorog a gumi!--> Jó ez már nem alapjárat, de szerintem sok múlik azon hogy mennyi benne az innnnyektor!

Milyen autóval? Omega? abban van kipörg gátló, nem?

Lehet nem írtam, de Astra F ről beszéltem, (tudom nem jó helyen vagyok..)

isten őrizz, nem a vita kedvéért, de a központi befecskendezős 1,4-es Opel motor jóval alacsonyabban adja le a nyomatékát (2600), ami csak 10Nm-el kevesebb mint a hengerenkénti befecsis motor (3400)! ;)

hát nem tudom... ez érdekes felhasználás, sosem próbáltam még hegynek fölfele padlógázzal gyorsulgatni, rakott utánfutóval.

és a szöges gumi is kipörög a jégen... ;)

nem, nem Omega, hanem egy Vectra, és igen, kipörgésgátló van, de eddig még nem volt rá szükség...

Na mindegy, ne offoljuk szét az Omega topicot, lényeg a lényeg, Omegában nincs központi befecskendezés, nincs keresztmotor, és utánfutóval, hegynek felfele nem fog kipörögni a kerék (lévén hogy hátsókerekes, amire a súly nagyrésze jut terhelve, hegynek fel...)

Link to comment
Megosztás:

Tényleg, köszönöm! Astra G-nél és Vectra B-nél asszem GID-nek hívják ezt a fajta kijelzőt, de eszembe sem jutott hogy B Omiban ilyen lehet, hisz itt van már egy külön kijelzője a navinak, amellett még ez is mutatja nyilakkal az útirányt... bár effektíve túl sok haszna nincs, hisz tudtommal nem létezik hozzá magyar térkép.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.