Morpheus Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Itt iss egy, aki MV6-nak hirdeti a TD-t, de messze nem az: http://www.hasznalta...arra_is-6475219 EEEEEEZ igen! 700e Ft!! és Hobby autó!!! Szeretnék én is ilyen hobbyt hajtani!:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrew Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Manuál váltóval, nem memóriás ülésekkel? :huh: ÁÁhh, sztem az autómata csak hátrány, nem extra. A memóriás ülés ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrew Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Khhhhmmmm! 1. nem automata 2. nincs színre fújva a lökös alja 3. nincs hátsó ülésfűtés 4. nincs hátsó párátlanító 5. nem memóriás az első ülés és így valszeg a tükör sem Nagyjából csak ennyit láttam elsőre... Na jah, lenne még mit beletömni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrew Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Boldog új évet, Opeles barátaim! Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Automata hátrány???Hmmm Szerintem meg a manuál. Városban váltogatni ???!!! Országúton meg minek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Automata hátrány???Hmmm Szerintem meg a manuál. Városban váltogatni ???!!! Országúton meg minek. Sokan paráznak tőle.Pedig az AR25/35-nek még nem is vészes a javítási költsége.Amíg egy automata tökéletesen működik,addig nagyon szuper,de ha döglődik,akkor indul a szopóroller......... :icon10: A GM váltók javítási költsége eltörpül egy Aisin mellett,tapasztalat,az AR35 70-ből talpraállt,3óra alatt,az Aisinre alaphangon mondtak 250-et minimumra........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Automata hátrány???Hmmm Szerintem meg a manuál. Városban váltogatni ???!!! Országúton meg minek. Városban van tömegközlekedés, meg zufuss, meg ha már egyéni közlekedés, akkor taxi, bringa, robogó. Egy 1,6 tonnás, alaphangon is 10 litert zabáló autó nem való városba. szerintem :P Próbáltam pár automata váltót (klasszikus hidrodinamikustól kezdve DSG-n át a CVT-ig), jó-jó... De ahogy az autó hátul hajt, úgy a váltó kézi :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 BUÉK! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 2962ccm!!!!!!!!!! Benzinzabáló ! Csak úgy kiváncsiságból mennyibe kerül egy ilyennek a Biztosítása? A 3,2esem B10 18e Budapest, 35 év, baleseti adóval együtt :) Fogyasztása autópályán mint az ex2,2 esemnek... 10,5 (bár legutóbbi Zurich - Budapest távon 9,8re jött ki és nem 90 es tempóval jöttem :P ) Szóval benzinzabáló? hja 1,6 hoz képest lehet. De ezt nem is városi bevásárlóautónak találták ki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Automata hátrány???Hmmm Szerintem meg a manuál. Városban váltogatni ???!!! Országúton meg minek. Egyet kell értsek. Az A Omega manuális, a B-k autómaták... bár nem akartam automatát anno, nem bántam meg. Nem mellékesen a tempomat is sokkal jobb dolog automatával, mint manuálissal... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Egyet kell értsek. Az A Omega manuális, a B-k autómaták... bár nem akartam automatát anno, nem bántam meg. Nem mellékesen a tempomat is sokkal jobb dolog automatával, mint manuálissal... Kinek mi tetszik...Kár hogy az összes automata döglődik az ismeretségi körömben. Csapja össze a kezét és adjon hálát akinek még működik. és jó. Megcsinálni szerelő csak kókányul fogja, bárki bármit mond nem értenek hozzá sztem...Ismerősnek kb. 2 évet bírt a 300e-ért felújított váltó, utána, ment bele a használt jó állapotú...élt 1 évet...már nem automata az se. A bontott jó állapotú váltó már csak álom, az automata váltó szerelőket + hagyjuk, visszajárás, ömlő váltóolaj, garancia után bexarik.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Kinek mi tetszik...Kár hogy az összes automata döglődik az ismeretségi körömben. Csapja össze a kezét és adjon hálát akinek még működik. és jó. Megcsinálni szerelő csak kókányul fogja, bárki bármit mond nem értenek hozzá sztem...Ismerősnek kb. 2 évet bírt a 300e-ért felújított váltó, utána, ment bele a használt jó állapotú...élt 1 évet...már nem automata az se. A bontott jó állapotú váltó már csak álom, az automata váltó szerelőket + hagyjuk, visszajárás, ömlő váltóolaj, garancia után bexarik.. Eddig mindig megusztam olajcserével... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Eddig mindig megusztam olajcserével... Mázlista. Eredetileg az enyém is automata, amikor megvettem beépítve már kézi váltó volt ugyan, de a papírjaiban még automata szerepelt. Persze a műszakin kibukott, mehettem a hatósághoz. Gondolkodtam, hogy visszaalakítom, de azok alapján amit olvastam és hallottam a használt automata váltókról inkább elálltam a szándékomtól. Jó nekem a fapados kézi is. A városokat messze elkerülöm, nem hiányzik az automata. A tempomat viszont néha igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 A memória nem volt alap az üléshez, csak az elektromos állítás. A hátsó ülés fűtés is extra. 98-tól egyáltalán nem volt ablakpárátlanító. Az automata helyett kérhető volt manuállal. Amúgy szép állapotban van. Ráadásul utolsó B1-ek közül való. Felni alapján Edition 100 kivitel. A felsorolásból hiányzik a xenon ,ami, de a kapcsoló alapján van benne, de a tempomat hiányzik, ami az összes MV6-ban alap. És a gyári riasztó is hiányzik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Mázlista. Eredetileg az enyém is automata, amikor megvettem beépítve már kézi váltó volt ugyan, de a papírjaiban még automata szerepelt. Persze a műszakin kibukott, mehettem a hatósághoz. Gondolkodtam, hogy visszaalakítom, de azok alapján amit olvastam és hallottam a használt automata váltókról inkább elálltam a szándékomtól. Jó nekem a fapados kézi is. A városokat messze elkerülöm, nem hiányzik az automata. A tempomat viszont néha igen. Szerencsére a tempomatnak nem sok köze van az automata váltóhoz, így el lehet éldegélni a 'gagyi' manuálissal is....... :D :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Mázlista. Eredetileg az enyém is automata, amikor megvettem beépítve már kézi váltó volt ugyan, de a papírjaiban még automata szerepelt. Persze a műszakin kibukott, mehettem a hatósághoz. Gondolkodtam, hogy visszaalakítom, de azok alapján amit olvastam és hallottam a használt automata váltókról inkább elálltam a szándékomtól. Jó nekem a fapados kézi is. A városokat messze elkerülöm, nem hiányzik az automata. A tempomat viszont néha igen. Az átalakított is lehet tempomatos, csak egy kis drótozás. Vagy eredetileg sincs benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 A 3,2esem B10 18e Budapest, 35 év, baleseti adóval együtt :) Fogyasztása autópályán mint az ex2,2 esemnek... 10,5 (bár legutóbbi Zurich - Budapest távon 9,8re jött ki és nem 90 es tempóval jöttem :P ) Szóval benzinzabáló? hja 1,6 hoz képest lehet. De ezt nem is városi bevásárlóautónak találták ki... Úgy nézem a hozzászólásaitokból, hogy mind mind hosszútávon használjátok, és úgy reális, vagyis így megéri, de én nem mennék vele max 1X vagy 2X autópályán 1 évbe! (messze van tőlem autópálya), én inkább faluból városba, ami annyit tesz hogy max 60 km oda vissza!Inkább falun, városon belül használnám!! Nameg persze nem B10-be hanem még csak B6-ba, ami jóval több!:) Amúgy 1.4 hez képest nézem bár az is megeszi a 7- 7,5-öt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Az átalakított is lehet tempomatos, csak egy kis drótozás. Vagy eredetileg sincs benne? Nincs benne, ráadásul ahova be kellene szerelni ott a gázreduktor. Az előző gazdi elkezdte a projektet, mert van tempomatos irányjelző kapcsoló, de egyenlőre ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Úgy nézem a hozzászólásaitokból, hogy mind mind hosszútávon használjátok, és úgy reális, vagyis így megéri, de én nem mennék vele max 1X vagy 2X autópályán 1 évbe! (messze van tőlem autópálya), én inkább faluból városba, ami annyit tesz hogy max 60 km oda vissza!Inkább falun, városon belül használnám!! Nameg persze nem B10-be hanem még csak B6-ba, ami jóval több! :) Amúgy 1.4 hez képest nézem bár az is megeszi a 7- 7,5-öt! Szerintem neked vagy dízel vagy egy szolíd 2 literes lenne az ideális ha Omegáról van szó. (Én speciel benzinest vennék) Fogyasztást tekintve nincs nagy különbség köztük, talán a benzinesek olcsóbbak a szervízben. Ahogy Kori is mondta még egy x20se motorral szerelt járgány is megtenné ha gyorsulgatni nem akarsz vele. Alacsony sebesség tartományban jó kis nyomatéka van, rém egyszerű motor emiatt roppant megbízható. Az x20se a c20ne motor továbbfejlesztett változata amit Calibrákba meg Vectrákba szereltek, rengeteget látni az utakon, elnyűhetetlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Szerintem neked vagy dízel vagy egy szolíd 2 literes lenne az ideális ha Omegáról van szó. (Én speciel benzinest vennék) Fogyasztást tekintve nincs nagy különbség köztük, talán a benzinesek olcsóbbak a szervízben. Ahogy Kori is mondta még egy x20se motorral szerelt járgány is megtenné ha gyorsulgatni nem akarsz vele. Alacsony sebesség tartományban jó kis nyomatéka van, rém egyszerű motor emiatt roppant megbízható. Az x20se a c20ne motor továbbfejlesztett változata amit Calibrákba meg Vectrákba szereltek, rengeteget látni az utakon, elnyűhetetlen. Azért nézegetem a Dieselt, mert alacson fordulaton (alapjáraton) is elmegy, ami hasznos a téli időszakban! Vagyis kicsi ford. "lomha" de ha kell gyorsulni, vagy épp meg van pakolva a verda, vagy futó van mögötte, akkor viszont ott van benne a Turbó, (tényleg vann benne túrbó?) és akkor nincs kérdés! Simán húzza vagy vigye a terhet, ne könyörögjön a másodikért! Benzinbe viszont hogy legyen kraft akkor csakis a hengerenkénti injektor jöhet szóba! Ami most is van! Igen ám csak ezzel az a baj, hogy nagy nyomatéku, vagyis hamar kidobálja a kereket, akár milyen szép lassan akarok vele elindulni, ha 2-esbe ha csúsztatok ha nagyon kicsi fordulaton, kidobja a kereket télen! Ami nem f@sza! Na ezért szoktam tenni bele felesbe Bio Etanolt ettöl kicsit "Lustul" és mindjárt nincs akkora nyomatéka! Amúgy a benne lévő bioetanol átalakító se sok mindent ér gyújtásszabályozás nélkül! Amúgy lehet tirisztoros gyújtást állítani valahogy vagy ahhoz már Chip tunning kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Szerencsére a tempomatnak nem sok köze van az automata váltóhoz, így el lehet éldegélni a 'gagyi' manuálissal is....... :D :D :D :D :D Tudod mikor megpakolva felmész egy hegyre és vissza kell váltani, azt megteszi magának.. manuálisnál újra gombnyomkodás miután visszapakoltál, majd megint, ha fel.. áá macerás... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Úgy nézem a hozzászólásaitokból, hogy mind mind hosszútávon használjátok, és úgy reális, vagyis így megéri, de én nem mennék vele max 1X vagy 2X autópályán 1 évbe! (messze van tőlem autópálya), én inkább faluból városba, ami annyit tesz hogy max 60 km oda vissza!Inkább falun, városon belül használnám!! Nameg persze nem B10-be hanem még csak B6-ba, ami jóval több! :) Amúgy 1.4 hez képest nézem bár az is megeszi a 7- 7,5-öt! Egy utam 500-1000km - Astrában 500 után majd meghaltam, ebben az első megálló München, - 700 km, és fitt vagyok. Mondjuk városban is használtam... az kb 20 l/100 :D Aki nem bírja ne vegyen ilyet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Azért nézegetem a Dieselt, mert alacson fordulaton (alapjáraton) is elmegy, ami hasznos a téli időszakban! Vagyis kicsi ford. "lomha" de ha kell gyorsulni, vagy épp meg van pakolva a verda, vagy futó van mögötte, akkor viszont ott van benne a Turbó, (tényleg vann benne túrbó?) és akkor nincs kérdés! Simán húzza vagy vigye a terhet, ne könyörögjön a másodikért! Benzinbe viszont hogy legyen kraft akkor csakis a hengerenkénti injektor jöhet szóba! Ami most is van! Igen ám csak ezzel az a baj, hogy nagy nyomatéku, vagyis hamar kidobálja a kereket, akár milyen szép lassan akarok vele elindulni, ha 2-esbe ha csúsztatok ha nagyon kicsi fordulaton, kidobja a kereket télen! Ami nem f@sza! Na ezért szoktam tenni bele felesbe Bio Etanolt ettöl kicsit "Lustul" és mindjárt nincs akkora nyomatéka! Amúgy a benne lévő bioetanol átalakító se sok mindent ér gyújtásszabályozás nélkül! Amúgy lehet tirisztoros gyújtást állítani valahogy vagy ahhoz már Chip tunning kell? Hát, érdekes elképzeléseid vannak a belsőégésű motorról! Dízelnek pont az a rafinériája, hogy nagy nyomatéka van ahhoz képest, hogy a fordulatszáma alacsony. Benzinesnél meg pont az nem áll fent, amit mondasz. Alacsony fordulaton szinte semmi nyomaték. Ha meg pörgeted, megjön a nyomaték, és utána hamar ott a csúcsteljesítmény. Az hogy pörgeti a kereket, vagy arra utal hogy jégen állsz, vagy hogy szar a téli gumid, neadj isten rosszul kezeled a kuplungot... Levezettem már pár telet egy elég hűvös országban, most egy 180Lovas elsőkerekes benzinest is hajtok, és csak akkor csúszik ha akarom :) Központi injektort az Omegákban nem találsz, talán A Omegánál. Bioetanol átalakítóból normálisat kell venni, és azzal tudsz tiszta etanollal járni, nem is fog az autó lustulni tőle, és nem kell a gyújtáson reszelgetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Tudod mikor megpakolva felmész egy hegyre és vissza kell váltani, azt megteszi magának.. manuálisnál újra gombnyomkodás miután visszapakoltál, majd megint, ha fel.. áá macerás... :) Jajj de elkényelmesedtél a setét kontinensen! :D :D :D :D Elég ritkán találkoztam eddig olyan emelkedővel, ami olyan hosszú volt, hogy tempomattal kellett volna felmenjek rajta :D Őszintén szólva autópályán kívül szinte soha nem kapcsolom be... (ja, ha meg hátsókerekes, automataváltós autó, akkor majd egyszer elmesélem hogy hogyan nem sikerült havernak kiállni a Lexus GS450h-val a friss hóesés után... elé kötöttem az Omegát, és kihúzta, mint a sicc.... pedig a Lexuson van téli üzemmód is, meg nehéz a hátulja mint a dög.... :D :D :D) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Tudod mikor megpakolva felmész egy hegyre és vissza kell váltani, azt megteszi magának.. manuálisnál újra gombnyomkodás miután visszapakoltál, majd megint, ha fel.. áá macerás... :) Ez is egy nézőpont, de vagy 2-3 literrel többet eszik az automata...havi 1000km esetén ez ^'10e HUF...tudod mit ennyiért már nyomkodom...a fillérba##ó mindenem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts