ukslayer Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 miller - ajánlon figyelmedbe : http://hu.wikipedia.org/wiki/Benzin - alapfokon... Ha a szénhidrogén lánc lassan oxidálódik, megváltoztatja a lánc szerkezetét, így tulajdonságait is, mely okozhatja a benzin "megromlását" azaz tulajdonságának olyan mérvű megváltozását, hogy belső égésű motorban nem látja el szerepét. A drágább (és nagyobb oktánszámú ) benzinek olyan adalékokat tartalmaznak amelyek az oxidációs folyamatokat és a szénhidrogén láncok széttöredezését lelassítják. Azért a 4 éves benyára kíváncsi lennék... Márcsak a tankban felgyülemlő és kicsapódott pára és tsai miatt is... Miller, mielőtt lehülyézel vkit, nézd meg, hogy a diplomád érvényes-e még, és nem smittelted! :) :D és van aki tud drágább benyát venni, én örülök neki! Télre leállított kismocikban egy tél alatt is meg tud dögleni a benzin.4év után max. mosóbenzinnek lesz jó......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október4, 2012 Megoszt Elküldve Október4, 2012 miller - ajánlon figyelmedbe : http://hu.wikipedia.org/wiki/Benzin - alapfokon... Ha a szénhidrogén lánc lassan oxidálódik, megváltoztatja a lánc szerkezetét, így tulajdonságait is, mely okozhatja a benzin "megromlását" azaz tulajdonságának olyan mérvű megváltozását, hogy belső égésű motorban nem látja el szerepét. A drágább (és nagyobb oktánszámú ) benzinek olyan adalékokat tartalmaznak amelyek az oxidációs folyamatokat és a szénhidrogén láncok széttöredezését lelassítják. Azért a 4 éves benyára kíváncsi lennék... Márcsak a tankban felgyülemlő és kicsapódott pára és tsai miatt is... Miller, mielőtt lehülyézel vkit, nézd meg, hogy a diplomád érvényes-e még, és nem smittelted! :) :D és van aki tud drágább benyát venni, én örülök neki! régen meg azért nem volt probléma a benzinnel, mert tolták bele az ólmot, ami igen jól konzerválta... ;) No hát akkor te vagy a miller......aki ilyen drága benzint bír venni..... akinek még a garázsa is járólapozott.................. :smartass: :smartass: :smartass: :smartass: :smartass: :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Október4, 2012 Megoszt Elküldve Október4, 2012 és ha gázzal indulsz, és átváltasz benzinre megy a gép? Akkor sem olyan mint ha nem kapna benzin . Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Október4, 2012 Megoszt Elküldve Október4, 2012 Mikor tankoltál bele benzint utoljára? Astrás topikokban a gázzal járók szoktak panaszkodni hogy ha sokáig áll a tankban a benzin (mert folyton mondjuk gázzal járnak), akkor hajlamos "megromlani", amitől aztán nem indul el az autó. Nem véletlenül írják még a fűnyírók kézikönyvében is hogy télen ha nem használod, le kell engedni belőle a benzint, mert akár már egy hónap alatt tönkremehet annyira hogy nem indul el vele az autó. Járj gyakrabban benzinnel ha ez a baja. Utoljára kb 4 honapja ,de akkor is amikor friss volt dadogva indult vele aztán mivel meleg volt egyből átváltott gázra , már volt hogy lejtőn mentem és direkt átváltottam benzinre hátha indul de nem akart ,pörgette a motort de ahogy ráléptem a kuplungra megállt ,kb 300m mentem igy vele a lejtőn . Mintha nem kapna benzin . Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október4, 2012 Megoszt Elküldve Október4, 2012 Utoljára kb 4 honapja ,de akkor is amikor friss volt dadogva indult vele aztán mivel meleg volt egyből átváltott gázra , már volt hogy lejtőn mentem és direkt átváltottam benzinre hátha indul de nem akart ,pörgette a motort de ahogy ráléptem a kuplungra megállt ,kb 300m mentem igy vele a lejtőn . Mintha nem kapna benzin . Üdv Nem lehet hogy a gázzal van vmi gáz? :D mmint hogy a gáz-vezérlő nem engedi az AC-t menni? vagy egyszerűen nem kapnak az injektorok tápfeszültséget? nem tudom pontosan hogyan szakítja meg a gázvezérlő a benzinüzemet, de én ott néznék körül. gyújtás, ilyesmi kizárva, mert ugye akkor gázzal se menne. azt mondod hogy az AC is szállít, gondolom ha megnyomod a szelepet a benzinhídon akkor spriccel... tehát kizárásos alapon valami a gázüzem vezérlése körül lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra V6 Elküldve Október4, 2012 Megoszt Elküldve Október4, 2012 Akkor sem olyan mint ha nem kapna benzin . Peti ,bakker még mindig azt 2.0-át hajtod??Én azt hittem már rég elbontottad...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Peti ,bakker még mindig azt 2.0-át hajtod??Én azt hittem már rég elbontottad...... Még mindig egyben van a kicsi , még egy darabig az is lesz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Nem lehet hogy a gázzal van vmi gáz? :D mmint hogy a gáz-vezérlő nem engedi az AC-t menni? vagy egyszerűen nem kapnak az injektorok tápfeszültséget? nem tudom pontosan hogyan szakítja meg a gázvezérlő a benzinüzemet, de én ott néznék körül. gyújtás, ilyesmi kizárva, mert ugye akkor gázzal se menne. azt mondod hogy az AC is szállít, gondolom ha megnyomod a szelepet a benzinhídon akkor spriccel... tehát kizárásos alapon valami a gázüzem vezérlése körül lehet... Én is gondolkoztam rajta csak a baj az hogy nem tudom hol kell keresni mert elvileg egy relével elveszik az injektoroktól a tápfeszültséget , az AC akkor is mükszik .de egyszer bekötöttem direktre az injektorokat is akkor sem ment .Szóval tanácstalan .Üdv :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Én is gondolkoztam rajta csak a baj az hogy nem tudom hol kell keresni mert elvileg egy relével elveszik az injektoroktól a tápfeszültséget , az AC akkor is mükszik .de egyszer bekötöttem direktre az injektorokat is akkor sem ment .Szóval tanácstalan .Üdv :( pedig valami itt lesz. gyújtásnak lennie kell, mert gázzal megy. ha meg nem kap gázt, és nem indul el, akkor benzint sem kap... lehet hogy más is meg van szakítva... mérted is a 12V-ot az injektoroknál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pze Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Mi lett cserélve? A csapágy, a tárcsa, vagy a szerkezet? kompleten a hidraulikus kinyomó gondolom benne van a csapágy is! Most elvileg cserélek hidraulikus kinyomót, szerkezetet, és tárcsát. De még nem szedték szét ezért igazából nem tudom mi történt, de még egyszer nem akarok így járni. Majd meg írom, hogy mi volt a baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 kompleten a hidraulikus kinyomó gondolom benne van a csapágy is! Most elvileg cserélek hidraulikus kinyomót, szerkezetet, és tárcsát. De még nem szedték szét ezért igazából nem tudom mi történt, de még egyszer nem akarok így járni. Majd meg írom, hogy mi volt a baj. csak akkor ha szettben veszed. amúgy nincs egyben a munkahenger és a csapágy, külön cserélhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pze Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 csak akkor ha szettben veszed. amúgy nincs egyben a munkahenger és a csapágy, külön cserélhető. Ja :huh: akkor megkérdezem, de elvileg szettben cserélem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október5, 2012 Megoszt Elküldve Október5, 2012 Ja :huh: akkor megkérdezem, de elvileg szettben cserélem! jobb is így hogy külön cserélhető. a kinyomócsapágy legatyásodhat de a munkahenger nemigazán az a tönkremenős fajta. én 2 éve cseréltem az Omegában a gyári kinyomócsapágyat, legalább 250e km benne volt. csak azért cseréltem, mert nem akartam a következendő 100e km alatt lehúzni a váltót... de még bőven elment volna pártízezer km-t. szóval így spórolni lehet vele. asszem Fordban cseréltem, ott valami 60-70e volt, és csak egyben... itt asszem egy 20-as az SKF csapágy, a hidraulika meg passz... de ha nem ereszt, nem olajos, akkor sztem fölös cserélni. nameg az Omega váltóját leakasztani nem nagy kunszt... 20 perc alatt megvan, ha van csápos emelő, meg váltó-alátámasztó ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kazsemestor Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 jobb is így hogy külön cserélhető. a kinyomócsapágy legatyásodhat de a munkahenger nemigazán az a tönkremenős fajta. én 2 éve cseréltem az Omegában a gyári kinyomócsapágyat, legalább 250e km benne volt. csak azért cseréltem, mert nem akartam a következendő 100e km alatt lehúzni a váltót... de még bőven elment volna pártízezer km-t. szóval így spórolni lehet vele. asszem Fordban cseréltem, ott valami 60-70e volt, és csak egyben... itt asszem egy 20-as az SKF csapágy, a hidraulika meg passz... de ha nem ereszt, nem olajos, akkor sztem fölös cserélni. nameg az Omega váltóját leakasztani nem nagy kunszt... 20 perc alatt megvan, ha van csápos emelő, meg váltó-alátámasztó ;) Nálam pont megvolt ez a művelet és minden úgy volt,ahogy mondod! Gyors megvolt a váltó leszedés,én cseréltem tárcsát,szerkezetet és a csapágyat is.A hidraulikát nem vettem meg hozzá,mert az hibátlan,csak a belsejét cseréltük ki a csapággyal. Viszont van 1 kérdésem! Utánaolvastam,meg más kocsin is csináltam már,de itt nagyon gáznak tűnik... EGR lefalazása... Ha keresztben nézzük a motort (B Vectra),akkor a jobbján van a szelep,akkor ezek szerint az Omegán a tűzfal alatt van? :( Hogy lehet azt előbányászni?Vagy itt másfele tették? Tudna valaki képet küldeni,merre van a szelep? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Nálam pont megvolt ez a művelet és minden úgy volt,ahogy mondod! Gyors megvolt a váltó leszedés,én cseréltem tárcsát,szerkezetet és a csapágyat is.A hidraulikát nem vettem meg hozzá,mert az hibátlan,csak a belsejét cseréltük ki a csapággyal. Viszont van 1 kérdésem! Utánaolvastam,meg más kocsin is csináltam már,de itt nagyon gáznak tűnik... EGR lefalazása... Ha keresztben nézzük a motort (B Vectra),akkor a jobbján van a szelep,akkor ezek szerint az Omegán a tűzfal alatt van? :( Hogy lehet azt előbányászni?Vagy itt másfele tették? Tudna valaki képet küldeni,merre van a szelep? Nem kell lefalazni. elég csak a vákuumot lekötni, a hatás ugyanaz, mivel a mágnesszelep nyit-zár, de mivel nem kap vákuumot, ezért a csappantyút nem mozgatja. amúgy jó helyen gondolod, pontosan ott van. a motor hátsó hengere és a tűzfal között. elérni csak akkor lehet ha leszeded a váltót (illetve ha nőgyógyász a szakképesítésed :P ). vákuumcsöve egy fehér vékony műanyagcső, egyszerű megkeresni. a szívócsonktól megy a motor hátoldalára, egész pontosan a menet szerinti bal oldalra. lámpával, bebújva még talán látni is lehet. jó móka szerelni, én cseréltem már alatta tömítést... jópár órás cécó egy nyamvadt 1300Ft-os tömítésért :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wildboy22 Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 hali!most lehet h hülyeséget kérdezek de tudja vki h az elektromos tetöablak burkolatábol log ki egy üvegbura ami tök fekete!az most mi lenne?nem szedtem még szét!kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 hali!most lehet h hülyeséget kérdezek de tudja vki h az elektromos tetöablak burkolatábol log ki egy üvegbura ami tök fekete!az most mi lenne?nem szedtem még szét!kösz Gyújts alá és 2 dologra fogsz rájönni! 1. Nem üveg! 2. Nem fekete! Az infra vevője, de milliószor el lett már mondva! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wildboy22 Elküldve Október13, 2012 Megoszt Elküldve Október13, 2012 ok kösz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kazsemestor Elküldve Október15, 2012 Megoszt Elküldve Október15, 2012 http://kepfeltoltes.hu/view/121015/IMG_20121015_171332_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ültetve lett a gépezet. Igen stabil az úttartása,most jól jön az ülések oldaltartása is. :) Van 1 kérdésem is! Nálam sper difi van felrakva és a féltengelyeknél 1-1 fogaskerék kilóg a difiből és nincs rajtuk semmi gumiharang.Azokra kéne valami,ugye? Valaki írna még nekem adatokat,hogy mekkora sebességnél melyik fokozatban mit forog a főtengely? Nem tudom,mennyire lett elrakva a difi miatt az áttét... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október15, 2012 Megoszt Elküldve Október15, 2012 Nem tudom,mennyire lett elrakva a difi miatt az áttét... Csak annyira, hogy az index ne verjen bele a karterba... Különben meg! http://google.uw.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október15, 2012 Megoszt Elküldve Október15, 2012 http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Ültetve lett a gépezet. Igen stabil az úttartása,most jól jön az ülések oldaltartása is. :) Van 1 kérdésem is! Nálam sper difi van felrakva és a féltengelyeknél 1-1 fogaskerék kilóg a difiből és nincs rajtuk semmi gumiharang.Azokra kéne valami,ugye? Valaki írna még nekem adatokat,hogy mekkora sebességnél melyik fokozatban mit forog a főtengely? Nem tudom,mennyire lett elrakva a difi miatt az áttét... egyenes vagy ferde fogazású? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Sztem az ABS tárcsákra gondolt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Sztem az ABS tárcsákra gondolt :D te poéngyilkos :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 Sziasztok meg tudná nekem valaki mondani hogy az omega Caraván(kombi) hátsó rugója terheletlen állapotban milyen magas, aliasz-->hány centi?Köszönet Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 Sziasztok meg tudná nekem valaki mondani hogy az omega Caraván(kombi) hátsó rugója terheletlen állapotban milyen magas, aliasz-->hány centi?Köszönet Ha azt bedobod az astra alá,jó kis málhás öszvér lesz belőle.Az életben nem fogod úgy megpakolni,hogy leüljön :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts