ukslayer Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 egy kis help-re lenne szükségem:ha jól láttam a b omiban változó rásegítésű a kormányszervó,egy mágnesszelep/szelonoid van a kormánymű oldalán. a b senatoromon is ilyen van és hol megy nagyobb(gondolom városi)rásegítés hol meg nem,elég rapszódikus.a pumpát kizárnám,mert az enyhébb rásegítés megy mindíg és ha lehúzom a csatit a k.műről akkor soha nem könnyül el a kormány a "városi"üzemmódra. járt már vki hasonlóan esetleg? feleslegesen nem biztos,hogy kibontom a k.művet főleg ha tipusbetegség,b senatorban az sajnos..... Húzd le a sebesség jeladó vezetékét a váltóról,akkor mindig szuperkönnyű lesz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 Húzd le a sebesség jeladó vezetékét a váltóról,akkor mindig szuperkönnyű lesz :D azt az autómataváltó nem díjjazná... :) nem a vezérléssel van a gond hanem inkább magában a k.művel.sima ev-1-es csati megy rá és már kipróbáltam direkt 12v-ot rákötni,de akkor sem ment a városi mód.....igazából az érdekelne szedett.-e vki már szét ezmiatt k.művet.lehet csak a szelonoid/mágnesszelep a rossz,de lehet beljebb van valami más probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 Sziasztok! 1 hete megvan az autó,bár többen óva intettetek tőle,de bele mertem vágni... http://www.carstylin...r.php?id=80473# Itt 1 link róla. A linken ott az előző autó is,talán meg fogjátok érteni,miért cseréltem el!!! Szélvédő azóta cserélve,klíma feltöltve,eddig nem eresztett... Ami még gáz volt,az a kuplung,de az is javítva lesz a héten. Valamint a héten megy kasznishoz is,lefalazza a díszlécek helyét meg az indexet is,azután festés. Az azóta eltelt 500km-en nem jött ki semmi hiba,szélsőséges körülmények között is tépáztam az autót. Remélem,nem köveztek meg,hogy mégis mellette döntöttem,de nekem nagyon tetszik. Azt kell mondjam,belül lényegesen nagyobb,mint az előd és kora ellenére szép is. Minden elektromos kütyü működik is,ahogy kell. De úgy látom a felni nem jött be. Vagy csak kell a zsé.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kazsemestor Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 De úgy látom a felni nem jött be. Vagy csak kell a zsé.... Igen,ezzel együtt vettem a gépet,mert az elődre nem tudott többet rádobni,csak így,hogy elviszem a felniket is. Télikerekek is vannak hozzá acélfelnin,bár elég nevetségesen nézhet ki manapság 1 ilyen autó 15" acélgurigákon. Nem a zsé kell,hanem másik felni,úgyhogy cserés is a dolog... De 17" kell helyette is,lehetőleg gyári opel felni.Feketére fényezném,úgyhogy a festése mind1. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pze Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 Sziasztok! 2.5td caravan-om van, és szinte minden kanyarban csikorog a kerék elvittem két futóműveshez hátha nem állította be jól az első de csak csinálja. Ez tényleg így van rendjén? Mit lehet tenni? vagy mit kell tennem!? mert nagyon zavar. Köszönöm a segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 Ma néztem a TIS-t, mert hengerfejezni kell öcsém Omegáját. A vezérléscserénél írta, hogy a két feszítőgörgő alaplapján D van írva, akkor 60.000 km/4 év, ha pedig E, EA stb van, akkor 120.000/8 év a csereperiódus. Amit vettem az Omegámhoz, azon EB van írva. Akkor elég 120.000 múlva cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 Sziasztok! 2.5td caravan-om van, és szinte minden kanyarban csikorog a kerék elvittem két futóműveshez hátha nem állította be jól az első de csak csinálja. Ez tényleg így van rendjén? Mit lehet tenni? vagy mit kell tennem!? mert nagyon zavar. Köszönöm a segítségeteket! Silány gumi miatt is csinálhatja......... Meg kell tanulni együtt élni vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 ezek szerint... Na akkor meg kéne néznem az enyémet :P... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 Ma néztem a TIS-t, mert hengerfejezni kell öcsém Omegáját. A vezérléscserénél írta, hogy a két feszítőgörgő alaplapján D van írva, akkor 60.000 km/4 év, ha pedig E, EA stb van, akkor 120.000/8 év a csereperiódus. Amit vettem az Omegámhoz, azon EB van írva. Akkor elég 120.000 múlva cserélni? Csak ha nagyon bátrak vagytok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 Csak ha nagyon bátrak vagytok... Az is igaz, hogy a mostani is több mint 7 éve van benn. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pze Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Silány gumi miatt is csinálhatja......... Meg kell tanulni együtt élni vele. Köszönöm a válaszod, de ez nem olyan jó hír szerintem nem rossz a gumi ( michelin ). Nehéz vele együtt élni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Köszönöm a válaszod, de ez nem olyan jó hír szerintem nem rossz a gumi ( michelin ). Nehéz vele együtt élni :) évjárattól is függ. egyébként olyan is előferdül, hogy ha gyenge a rugó, akkor kanyarban megdől a bódé, és elcsúszik a futómű geometriája, és nyikorog a gumi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Köszönöm a válaszod, de ez nem olyan jó hír szerintem nem rossz a gumi ( michelin ). Nehéz vele együtt élni :) Az én Michelin Pilot Primacy-m is nyikorgott egy idő után.. hja 6-7 évet (ok csak nyarat) volt fent, icipicit megkeményedett a végére a felülete :P :D Kérj kölcsön egy másik szettet, és ha akkor is csinálja, akkor még rosszabb hírrel szolgálunk... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pze Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Na beütött a nyavaja! Valami történt a kuplungommal egyre könnyebb lett és lejjebb emelt ki a végén már ki sem emelt és bent ragad a kuplung pedál mind ezt 70km-es távolság alatt azt hittem már haza sem érek vele. Nem olyan rég lett benne cserélve azt hiszem így hívják hidraulikus kinyomó csapágy , most nem tudom mi vérzett el, nem szokott ilyet csinálni, kezd cserben hagyni :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Na beütött a nyavaja! Valami történt a kuplungommal egyre könnyebb lett és lejjebb emelt ki a végén már ki sem emelt és bent ragad a kuplung pedál mind ezt 70km-es távolság alatt azt hittem már haza sem érek vele. Nem olyan rég lett benne cserélve azt hiszem így hívják hidraulikus kinyomó csapágy , most nem tudom mi vérzett el, nem szokott ilyet csinálni, kezd cserben hagyni :omg: van elég fékfolyadék a tartályban? lehet hogy elfolyt valahol, akkor elmegy a kuplung. esetleg most a kuplung főhenger ment el (bár tudtommal nem szokott). esetleg rosszul lett berakva, megsérült, és megroggyant. nekem volt céges autó akkor csinált ilyet, ha nagyon hideg volt... vizes lehetett már a fékfolyadék, megdermedt, és akkor cseszett visszajönni a kuplung... lábbal kellett húzni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Na beütött a nyavaja! Valami történt a kuplungommal egyre könnyebb lett és lejjebb emelt ki a végén már ki sem emelt és bent ragad a kuplung pedál mind ezt 70km-es távolság alatt azt hittem már haza sem érek vele. Nem olyan rég lett benne cserélve azt hiszem így hívják hidraulikus kinyomó csapágy , most nem tudom mi vérzett el, nem szokott ilyet csinálni, kezd cserben hagyni :omg: Mi lett cserélve? A csapágy, a tárcsa, vagy a szerkezet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Sziasztok szórakozik velem az autóm, x20se b omi benzin gaz , a hibajelenség azt hogy nem akar beindulni csak gazzal benzinnel nem is működik, szikra van ,ac mükszik ,benzin hid kicserélve , hiba kód nincsen vagy is lambda szondára panaszkodik , üzemanyag van a tartályban , nem tudom mit nézzek még esetleg ötletek?Gázzal működik rendesen .Üdv Pety Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 Mikor tankoltál bele benzint utoljára? Astrás topikokban a gázzal járók szoktak panaszkodni hogy ha sokáig áll a tankban a benzin (mert folyton mondjuk gázzal járnak), akkor hajlamos "megromlani", amitől aztán nem indul el az autó. Nem véletlenül írják még a fűnyírók kézikönyvében is hogy télen ha nem használod, le kell engedni belőle a benzint, mert akár már egy hónap alatt tönkremehet annyira hogy nem indul el vele az autó. Járj gyakrabban benzinnel ha ez a baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omega miller Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 Mikor tankoltál bele benzint utoljára? Astrás topikokban a gázzal járók szoktak panaszkodni hogy ha sokáig áll a tankban a benzin (mert folyton mondjuk gázzal járnak), akkor hajlamos "megromlani", amitől aztán nem indul el az autó. Nem véletlenül írják még a fűnyírók kézikönyvében is hogy télen ha nem használod, le kell engedni belőle a benzint, mert akár már egy hónap alatt tönkremehet annyira hogy nem indul el vele az autó. Járj gyakrabban benzinnel ha ez a baja. -Megromlik mi??A hülye meg én vagyok.......,volt olyan autóm ami az udvarban állt 4 évet,és ennyi idő után is pöccre indult.Bár lehet TARTÓS benzin volt benne....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 -Megromlik mi??A hülye meg én vagyok.......,volt olyan autóm ami az udvarban állt 4 évet,és ennyi idő után is pöccre indult.Bár lehet TARTÓS benzin volt benne....... akkor ezt próbáld meg ma. nyáron amikor otthon voltam, próbáltam beindítani a láncfűrészt. istennek se ment. télen volt utoljára használva, azóta állt benne a benzin. kevertem be 'friss' benzint a kannából (amiben tél óta állt a keveretlen benzin), na így beindult, de kegyetlen kínlódva. kapott friss benzint a kútról, ugyanaz az olaj bele, és hopsz, egyből járt mint a Doxa... ennyit a benzin minőségéről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 Sziasztok szórakozik velem az autóm, x20se b omi benzin gaz , a hibajelenség azt hogy nem akar beindulni csak gazzal benzinnel nem is működik, szikra van ,ac mükszik ,benzin hid kicserélve , hiba kód nincsen vagy is lambda szondára panaszkodik , üzemanyag van a tartályban , nem tudom mit nézzek még esetleg ötletek?Gázzal működik rendesen .Üdv Pety és ha gázzal indulsz, és átváltasz benzinre megy a gép? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 Sajnos megromlik a benzin. A Rekordomban 3 garnitúra injektorfej bánta. A vége tankcsere lett, friss benzinnel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 Sajnos megromlik a benzin. A Rekordomban 3 garnitúra injektorfej bánta. A vége tankcsere lett, friss benzinnel. @Omega miller: Ennyit arról hogy akkor most ki a hülye... Egyébként tapasztalatom szerint a prémium benzinek (V Power Nitro+, MOL EvoNeo, OMV MaxxMotion 100) kevésbé hajlamosak a "megromlásra", nekem is állni szokott telente az autóm, de ha ilyen benzin van benne akkor általában nem szokott gond lenni tavasszal az első indításnál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omega miller Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 @Omega miller: Ennyit arról hogy akkor most ki a hülye... Egyébként tapasztalatom szerint a prémium benzinek (V Power Nitro+, MOL EvoNeo, OMV MaxxMotion 100) kevésbé hajlamosak a "megromlásra", nekem is állni szokott telente az autóm, de ha ilyen benzin van benne akkor általában nem szokott gond lenni tavasszal az első indításnál... No hát akkor te vagy a miller......aki ilyen drága benzint bír venni..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Október3, 2012 Megoszt Elküldve Október3, 2012 -Megromlik mi??A hülye meg én vagyok.......,volt olyan autóm ami az udvarban állt 4 évet,és ennyi idő után is pöccre indult.Bár lehet TARTÓS benzin volt benne....... @Omega miller: Ennyit arról hogy akkor most ki a hülye... Egyébként tapasztalatom szerint a prémium benzinek (V Power Nitro+, MOL EvoNeo, OMV MaxxMotion 100) kevésbé hajlamosak a "megromlásra", nekem is állni szokott telente az autóm, de ha ilyen benzin van benne akkor általában nem szokott gond lenni tavasszal az első indításnál... No hát akkor te vagy a miller......aki ilyen drága benzint bír venni..... miller - ajánlon figyelmedbe : http://hu.wikipedia.org/wiki/Benzin - alapfokon... Ha a szénhidrogén lánc lassan oxidálódik, megváltoztatja a lánc szerkezetét, így tulajdonságait is, mely okozhatja a benzin "megromlását" azaz tulajdonságának olyan mérvű megváltozását, hogy belső égésű motorban nem látja el szerepét. A drágább (és nagyobb oktánszámú ) benzinek olyan adalékokat tartalmaznak amelyek az oxidációs folyamatokat és a szénhidrogén láncok széttöredezését lelassítják. Azért a 4 éves benyára kíváncsi lennék... Márcsak a tankban felgyülemlő és kicsapódott pára és tsai miatt is... Miller, mielőtt lehülyézel vkit, nézd meg, hogy a diplomád érvényes-e még, és nem smittelted! :) :D és van aki tud drágább benyát venni, én örülök neki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts