Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Lehet, csak én nem látom, hogy ez most sor4, V6 vagy Mv6....

Te már látsz valamit, de ez csak a kezdet!

Sima X20XEV motoros.

Van benne 2zónás digit klíma,4elektromos ablak+tükör,elektromos ülések,2 lufi,kb ennyi.

De akkor szerintetek megér ennyit?Így,hogy ki van lakatolva,meg újrafújva?

Az az ABS-es dolog aggasztott,de mivel mondtátok,hogy a jeladó cseréjével valószínűleg megjavul,így nem aggódok.

Jameg decemberig műszakis és szélvédőt kell majd cserélni,mert van benne repedés.

Szóval egy 50est azért megpróbálok alkudni...

Majd azért szólj, ha megtalálod a digit klímát és mutasd meg. 50-et meg minimum alkudj, mert kb még egy nullát hozzáteszel mire a végére érsz...

Sziasztok!

Holnap délután nézem meg azt az Omegát!

Tudtok írni pár dolgot,mire figyeljek oda?Főként a motornál...

Futómű kopogás,stb,elektromos cuccok kipróbálása azt vágom,de a motor nagyon kényes,úgy tudom.

Youtubon néztem videókat,szinte mindegyik motor máshogy kerepelt,némelyik mint 1 rossz dízel.

Szóval valaki nézze a kipuffot,kék-e indtásnál,eddig ok...

Váltó-moci remeg-e - motortartó bakok...

A difi szokott búgni,ha már rossz?

Köszi

Kérdezd meg hol vannak a díszlécek, meg az oldalindex, ködlámpák, meg a többi hiányzó cucc?

Link to comment
Megosztás:

Csak a hibák töredékét láttad....

Jól mondod...

Szia!

Az én 95-ös 2.5 v6-omat 450-ért adtam el három éve,de szinte semmi baja nem volt ehhez képest.Egyetlen egy srác jelentkezett aki el is vitte.Ezért az autóért max 200-at adnék.Nem frankó kivűlről sem,de ez az én véleményem.

Alakul, jó a meglátás...

Link to comment
Megosztás:

Jól mondod...

Alakul, jó a meglátás...

Sziasztok!

Látom,itt mindenki optimista...

Nos a srác megcsináltatott sokmindent azóta a kocsin (az én kérésemre).

Egyébként már megegyeztünk és cserés lesz a dolog,ráadásul ő fizet rá az én kocsimra.

Amit nekem kell elvégeznem : szélvédő-csere (de ez nem is sürgős,mivel friss műszakis az autó)

Valamint a karosszéria befejezése:díszléceket lefalaztatom,erre megvan az ember és a festék is,amivel fújták a kocsit.

Az indexnek még ki kell találnom valamit...

A díszlécek eltörtek,mikor leszedték a festéshez őket,2 maradt épen.

Ködlámpa azért nincs bent,mert másik lökös van fent,nem az eredeti,a kábelezés bent,a ködlámpás kapcsoló szintén bent...

Szóval azt hittem,örültök,hogy lesz még1 opeles köztetek...

A felni majd eladó lesz a kocsiról,ha végre elhozom... :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Látom,itt mindenki optimista...

Nos a srác megcsináltatott sokmindent azóta a kocsin (az én kérésemre).

Egyébként már megegyeztünk és cserés lesz a dolog,ráadásul ő fizet rá az én kocsimra.

Nem, csak veled ellentétben már láttunk néhány Omegát és jó sok hibát megtapasztaltunk. De legyen szerencséd, bár a képek alapján sajnos nem egészen az jön le...

Amit nekem kell elvégeznem : szélvédő-csere (de ez nem is sürgős,mivel friss műszakis az autó)

Ezt ne nagyon hangoztasd, mert ugrik érte a forgalmi, meg a műszaki is...

Valamint a karosszéria befejezése:díszléceket lefalaztatom,erre megvan az ember és a festék is,amivel fújták a kocsit.

Az indexnek még ki kell találnom valamit...

A díszlécek eltörtek,mikor leszedték a festéshez őket,2 maradt épen.

Ködlámpa azért nincs bent,mert másik lökös van fent,nem az eredeti,a kábelezés bent,a ködlámpás kapcsoló szintén bent...

Szóval azt hittem,örültök,hogy lesz még1 opeles köztetek...

A felni majd eladó lesz a kocsiról,ha végre elhozom... :)

Amiket leírtál az még pimpelésnek sem nevezhető, inkább kókányolás. Gyönyörűen fog kinézni a verda. És ennek örüljünk. Viccelsz?

És most borítékolom, hogy egy hónapon belül tele fogod fosni a fórumot a hibákkal, de én és a többiek is, már szóltak...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Előre elnézést a blőd kérdésért, kezdő Omega tulajdonos vagyok!

Üzemanyag szűrőt rendelnék, de kérik tőlem a motorszámot de a forgalmiban csak annyi van 25DT!

Nincs itt a kocsi kéznél - robogóztam ma - otthon van, hol keressem majd este a motorszámot?

A boltban váltig állítják a 25DT nem elég, hát igazuk lehet!

Megadtam mindent, évjárat, alvázszám, köbcenti, teljesítmény stb. de igazuk van, azzal nem sokra mennek!

Az eladó szerint, ennyi a kód! Lehet, hogy mégis találok valamit a motoron valahol?

Előre is kösz a választ és még egyszer elnézést a buta kérdés miatt!

Link to comment
Megosztás:

Az indexen ezt olvastam:

">Na még egy, hol a pi*ba ezen a motorszám? :-)))

Érden az opelszervízben nem találta meg a fószer mikor az omit vettem!!!:) Úgy emléxem a motor bal oldalán, a hűtő felőli végén, a hengerfej és a blokk találkozása környékén."

Ebből gondoltam, hogy lehet ott még más is a 25DT mellett vagy helyett!

Igazad van az OSZ-CAR is kidobja:

http://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__OPEL_s76___OMEGA+B+%2825_%2C+26_%2C+27_%29_s37_1994%7C03+++2003%7C07+++__3862?gyakori=I

Azért bele nézek a motortérbe! :-)

(eddigi autóimnál valóban volt szám,, lehet ezt is meg kell tanulnom, mondjuk nem tudom az eredet vizsgálat mi alapján zajlik így, de sebaj ezek szerint lazán lehet motorokat cserélgetni ami meg még jó is lehet)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Motorszámot persze nem találtam, azonban van egy láthatóan gyárilag szegecselt tábla a normál tábla - Manufacturer: Adam Opel AG, stb. stb. egész a szín kódig - mellett amin semmi szöveg csak ez:

030497 VM35 1LS L93 M79

1165103 14L

Volt még jobb oldalt , az alsó szám sorral egy magasságban vmi "G3" előtte egy betű de azt nem írtam le.

Esetleg Guruk, ti tudjátok ez mi akar lenni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Motorszámot persze nem találtam, azonban van egy láthatóan gyárilag szegecselt tábla a normál tábla - Manufacturer: Adam Opel AG, stb. stb. egész a szín kódig - mellett amin semmi szöveg csak ez:

030497 VM35 1LS L93 M79

1165103 14L

Volt még jobb oldalt , az alsó szám sorral egy magasságban vmi "G3" előtte egy betű de azt nem írtam le.

Esetleg Guruk, ti tudjátok ez mi akar lenni?

Ha szemben állsz az autóval a motor jobb oldalán,kb. az olajszűrő ház vonalában lefelé,a blokköntvény és az alu karter találkozásánál kell lennie beütve a számnak.Ez kb. a motortartó bak támasztási pontjának a környékén van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Motorszámot persze nem találtam, azonban van egy láthatóan gyárilag szegecselt tábla a normál tábla - Manufacturer: Adam Opel AG, stb. stb. egész a szín kódig - mellett amin semmi szöveg csak ez:

030497 VM35 1LS L93 M79

1165103 14L

Volt még jobb oldalt , az alsó szám sorral egy magasságban vmi "G3" előtte egy betű de azt nem írtam le.

Esetleg Guruk, ti tudjátok ez mi akar lenni?

Ha jól sejtem, ez egy '97-es autó, akkor pedig vagy U25TD vagy X25TD van benne, a különbség ránézésre annyi, hogy az X25TD-nek van légtömegmérője a légszűrőháznál, az U-snak nincs.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm!

Reggel megpróbáltam megnézni, de azt hiszem ehhez alá kell feküdni!

Világítottam be fejlámpával, de még az is alig fért be annyira tele van pakolva a motorház!

95-ös az autó. Lehet nem kínlódok tovább ezzel a motorszámmal, odaadnak 2 féle mahle szűrőt és amelyik nem kell azt majd vissza viszem ezt beszéltem meg!

A barátom ezt írta:

"Nekem fel van írva, hogy vagy az 5555PO vagy az SH405 való bele.

Ezt a kettő fajtát már raktuk bele, a többi nem passzol."

Hiszek neki, miért verne át! Ezek szerint nem annyira egyértelmű melyik olajszűrő való bele! Szét vetne az ideg ha hétvégén olajcsere közben derülne ki, hogy nem jó a szűrő. Nem tudom azok az autóalkatrész kereskedők aki simán egyet ajánlanak, mire alapozzák, hogy az tutira jó amit ők adnak. Mindegy nem szeretném ha otthonról ezért nem tudnék Budapestre visszajönni, inkább biztosra megyek, és viszem a két szűrőt!

Ja és ha alá mászok akkor megkeresem azt a fránya számot is!

Köszönöm még egyszer!

Ha szemben állsz az autóval a motor jobb oldalán,kb. az olajszűrő ház vonalában lefelé,a blokköntvény és az alu karter találkozásánál kell lennie beütve a számnak.Ez kb. a motortartó bak támasztási pontjának a környékén van.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm!

Reggel megpróbáltam megnézni, de azt hiszem ehhez alá kell feküdni!

Világítottam be fejlámpával, de még az is alig fért be annyira tele van pakolva a motorház!

95-ös az autó. Lehet nem kínlódok tovább ezzel a motorszámmal, odaadnak 2 féle mahle szűrőt és amelyik nem kell azt majd vissza viszem ezt beszéltem meg!

A barátom ezt írta:

"Nekem fel van írva, hogy vagy az 5555PO vagy az SH405 való bele.

Ezt a kettő fajtát már raktuk bele, a többi nem passzol."

Hiszek neki, miért verne át! Ezek szerint nem annyira egyértelmű melyik olajszűrő való bele! Szét vetne az ideg ha hétvégén olajcsere közben derülne ki, hogy nem jó a szűrő. Nem tudom azok az autóalkatrész kereskedők aki simán egyet ajánlanak, mire alapozzák, hogy az tutira jó amit ők adnak. Mindegy nem szeretném ha otthonról ezért nem tudnék Budapestre visszajönni, inkább biztosra megyek, és viszem a két szűrőt!

Ja és ha alá mászok akkor megkeresem azt a fránya számot is!

Köszönöm még egyszer!

Ezért telefosni a fórumot feleslegesen. Bár legalább pörög! Az elején üzemanyag szűrőt írtál! Abból mindegyik jó bele, amit az alkatrészboltban adnak. Most meg már olajszűrőt. Abból én Unixosat, meg Mann Filtert szoktam venni. Valóban van kétféle méret, de mindkettőt bele lehet tenni, csak vannak balf@sz szerelők, meg vannak normálisak. Az egyik simán bele csúszik, a másik kicsit kilóghat felül. Ha kilóg, akkor ki kell venni a felesleges gumigyűrűt és lám pontosan illeszkedik...

Link to comment
Megosztás:

:-) Kösz! (mindkét szűrő csere lesz)

Ezért telefosni a fórumot feleslegesen. Bár legalább pörög! Az elején üzemanyag szűrőt írtál! Abból mindegyik jó bele, amit az alkatrészboltban adnak. Most meg már olajszűrőt. Abból én Unixosat, meg Mann Filtert szoktam venni. Valóban van kétféle méret, de mindkettőt bele lehet tenni, csak vannak balf@sz szerelők, meg vannak normálisak. Az egyik simán bele csúszik, a másik kicsit kilóghat felül. Ha kilóg, akkor ki kell venni a felesleges gumigyűrűt és lám pontosan illeszkedik...

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm!

Hiszek neki, miért verne át! Ezek szerint nem annyira egyértelmű melyik olajszűrő való bele! Szét vetne az ideg ha hétvégén olajcsere közben derülne ki, hogy nem jó a szűrő.

Mert mondjuk az a kettő jó bele, a különbség mondjuk lehet, hogy az egyik hosszabb, van vízleeresztője, a másiknak nem.

Amúgy mit parázol, gázolajszűrő... ha egyik se lenne jó - amit kötve hinnék - akkor visszarakod a régit amíg autózol. Vagy már olajnál tartasz? :o .... (ld Omegatd hozzá szólását)

Módosítva : Gabo
Link to comment
Megosztás:

Mert mondjuk az a kettő jó bele, a különbség mondjuk lehet, hogy az egyik hosszabb, van vízleeresztője, a másiknak nem.

Amúgy mit parázol, gázolajszűrő... ha egyik se lenne jó - amit kötve hinnék - akkor visszarakod a régit amíg autózol. Vagy már olajnál tartasz? :o .... (ld Omegatd hozzá szólását)

Valami régi Mazda kistehernek csereszabatosak az olaj és a gázolajszűrői.

Haver cserélt egy ilyen gépezeten szűrőket, olajat, stb-t.

Csodálkozott, hogy előtte jó volt az autó, olajcsere után meg folyamatosan világított az olajnyomás lámpicska... :D

Rögtön jött az okosság, hogy most nyomta szét az olajszivattyú magát, meg hogy kiesett az egyik csapágyfém a hajtókarból...

Aztán a szívás végére kiderült hogy a boltos összecserélte a két szűrőt a dobozban, így került olajszűrő a gázolajkörbe, és gázolajszűrő az olajkörbe, és emiatt ugye az olajkörben nem tudott felépülni a nyomás, mivel a szűrő nem a sűrű olajra van méretezve...... :D :D :D :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

E2000 - 2200 :P :) A hiba a sokadik széria után majdnem kiküszöbölve :P :D

De mi most ugye német technológiáról beszélünk, nem japán mérnöki csodáról :D

Valami régi Mazda kistehernek csereszabatosak az olaj és a gázolajszűrői.

Haver cserélt egy ilyen gépezeten szűrőket, olajat, stb-t.

Csodálkozott, hogy előtte jó volt az autó, olajcsere után meg folyamatosan világított az olajnyomás lámpicska... :D

Rögtön jött az okosság, hogy most nyomta szét az olajszivattyú magát, meg hogy kiesett az egyik csapágyfém a hajtókarból...

Aztán a szívás végére kiderült hogy a boltos összecserélte a két szűrőt a dobozban, így került olajszűrő a gázolajkörbe, és gázolajszűrő az olajkörbe, és emiatt ugye az olajkörben nem tudott felépülni a nyomás, mivel a szűrő nem a sűrű olajra van méretezve...... :D :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1 hete megvan az autó,bár többen óva intettetek tőle,de bele mertem vágni...

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=80473#

Itt 1 link róla.

A linken ott az előző autó is,talán meg fogjátok érteni,miért cseréltem el!!!

Szélvédő azóta cserélve,klíma feltöltve,eddig nem eresztett...

Ami még gáz volt,az a kuplung,de az is javítva lesz a héten.

Valamint a héten megy kasznishoz is,lefalazza a díszlécek helyét meg az indexet is,azután festés.

Az azóta eltelt 500km-en nem jött ki semmi hiba,szélsőséges körülmények között is tépáztam az autót.

Remélem,nem köveztek meg,hogy mégis mellette döntöttem,de nekem nagyon tetszik.

Azt kell mondjam,belül lényegesen nagyobb,mint az előd és kora ellenére szép is.

Minden elektromos kütyü működik is,ahogy kell.

Link to comment
Megosztás:

Valami régi Mazda kistehernek csereszabatosak az olaj és a gázolajszűrői.

Haver cserélt egy ilyen gépezeten szűrőket, olajat, stb-t.

Csodálkozott, hogy előtte jó volt az autó, olajcsere után meg folyamatosan világított az olajnyomás lámpicska... :D

Rögtön jött az okosság, hogy most nyomta szét az olajszivattyú magát, meg hogy kiesett az egyik csapágyfém a hajtókarból...

Aztán a szívás végére kiderült hogy a boltos összecserélte a két szűrőt a dobozban, így került olajszűrő a gázolajkörbe, és gázolajszűrő az olajkörbe, és emiatt ugye az olajkörben nem tudott felépülni a nyomás, mivel a szűrő nem a sűrű olajra van méretezve...... :D :D :D :D :D :D

Szerencsére az Omegában nem így van. A gázolajszűrő zárt fémházas, az olajszűrő pedig papírszűrő, azt teszed a nyitható fémházba...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1 hete megvan az autó,bár többen óva intettetek tőle,de bele mertem vágni...

http://www.carstylin...r.php?id=80473#

Itt 1 link róla.

A linken ott az előző autó is,talán meg fogjátok érteni,miért cseréltem el!!!

Szélvédő azóta cserélve,klíma feltöltve,eddig nem eresztett...

Ami még gáz volt,az a kuplung,de az is javítva lesz a héten.

Valamint a héten megy kasznishoz is,lefalazza a díszlécek helyét meg az indexet is,azután festés.

Az azóta eltelt 500km-en nem jött ki semmi hiba,szélsőséges körülmények között is tépáztam az autót.

Remélem,nem köveztek meg,hogy mégis mellette döntöttem,de nekem nagyon tetszik.

Azt kell mondjam,belül lényegesen nagyobb,mint az előd és kora ellenére szép is.

Minden elektromos kütyü működik is,ahogy kell.

szép nekem teccik a gép!!!

Link to comment
Megosztás:

egy kis help-re lenne szükségem:ha jól láttam a b omiban változó rásegítésű a kormányszervó,egy mágnesszelep/szelonoid van a kormánymű oldalán.

a b senatoromon is ilyen van és hol megy nagyobb(gondolom városi)rásegítés hol meg nem,elég rapszódikus.a pumpát kizárnám,mert az enyhébb rásegítés megy mindíg és ha lehúzom a csatit a k.műről akkor soha nem könnyül el a kormány a "városi"üzemmódra.

járt már vki hasonlóan esetleg?

feleslegesen nem biztos,hogy kibontom a k.művet főleg ha tipusbetegség,b senatorban az sajnos.....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.