Gabo Elküldve Július15, 2012 Megoszt Elküldve Július15, 2012 Egy pár autót láttam már, és amikor én vettem az enyémet, csak pár igen alapos szétbontás után jöttem rá hogy meg volt csukva a hátulja (persze mára már evidens, a szar fényezés ledobja magát hátul, ahol újrafújták)... Aztán miután kapott egyet az eleje is, és rendbe raktam (pedig nem kicsi kocc volt, de korrektül össze lett rakva), és úgy volt hogy elmegy az autó, pár vevő megnézte, és senki se talált benne kivetnivalót (pedig olyan illető is látta, akiről tudom hogy nem ma ült fel a biciklire). Pedig aztán nézegették csápról, alulról felülről... Lehet úgy lakatolni, javítani, hogy ne látsszon. 2literes motorhoz miért raknának MV6 futóművet? max valaki átrakta egy donorból. Lehet abból, amiből a kormány is jött... :P :P :P :P :P ;) és mit takar az MV6 futómű? sperrt? vagy szintszabályzást? Amúgy tökmindegy hogy törött volt-e vagy sem, az Omegák nagy része már abban a korban van, amikor már nehéz törésmentes példányt találni. Amíg rendesen, becsületesen van javítva, addig meg no problem. Az enyém törésmentes, kivéve, hogy az első lököst összetörték, gyári csere :D A 2,2-t jobb hátul csukták össze, észrevehetetlen volt, kivéve a frissebb tömítőpasztát, illetve, hogy tudtam előre, hogy csukva volt, idomcsere stb... De azon se mondta meg senki, törött volt, festékvastagság stb tök rendben, hisz gyári munka volt. mondjuk Opelnél vannak érdekességek, az A Omegában C20NE-hez sperr-em van.. gyárilag :) igaz, mint említettem, az már az utolsó napokban jött le az asztalról, tehát azt tették bele, amit találtak a polcon... Ami fura, - feltételezve, hogy tényleg törött volt - hogyha ilyen szépen van megcsinálva a dolog, feltételezi a gyári javítást, de akkor fura a régi zárhíd, a kormány. Bár biztos vannak olyan nem szakszervizek, ahol lelkiismeretesen dolgozTak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Július15, 2012 Megoszt Elküldve Július15, 2012 Az enyém törésmentes, kivéve, hogy az első lököst összetörték, gyári csere :D A 2,2-t jobb hátul csukták össze, észrevehetetlen volt, kivéve a frissebb tömítőpasztát, illetve, hogy tudtam előre, hogy csukva volt, idomcsere stb... De azon se mondta meg senki, törött volt, festékvastagság stb tök rendben, hisz gyári munka volt. mondjuk Opelnél vannak érdekességek, az A Omegában C20NE-hez sperr-em van.. gyárilag :) igaz, mint említettem, az már az utolsó napokban jött le az asztalról, tehát azt tették bele, amit találtak a polcon... Ami fura, - feltételezve, hogy tényleg törött volt - hogyha ilyen szépen van megcsinálva a dolog, feltételezi a gyári javítást, de akkor fura a régi zárhíd, a kormány. Bár biztos vannak olyan nem szakszervizek, ahol lelkiismeretesen dolgozTak... Most is vannak olyan szakik akik becsülettel dolgoznak. Nem sajnálják se az időt, se a bele való anyagot. Csak egyrészt az ár is olyan, hogy sok ember meggondolja, hogy vajon megéri-e, avagy Tibi a garázssoron megcsinálja okosba'... Nameg az ilyen mestereknél az előjegyzési lista hosszabb mint a római pápához! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Július21, 2012 Megoszt Elküldve Július21, 2012 Ma bekerültek a Demó kollégától való gyári középdobok. Végre szép hangja van a V6-nak.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Július22, 2012 Megoszt Elküldve Július22, 2012 Ezer köszönet! Ha csinálnál képet arról a tábla szerűségről, vagy mindkettőről az nagyon jó lenne,mert sajna az hiányzik,és jó lenne tudnom mit fog kelleni szereznem :) meg hát szeretnék festéket bekevertetni, apróbb hibákra. Egyébként én azt hittem hogy a színkód egy betű és 3 szám-ból áll, vagy esetleg az a 251 az beltér szín? Itt van két fotó, cimbora, beszédesebbek ezer hozzászólásnál. Egyébként meg ne parázz rajta, hogy törött vagy sem, már megvetted, innentől azzal kell foglalkozni, hogy jó kondiban tartsd ! Küzdjél haver! :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Július22, 2012 Megoszt Elküldve Július22, 2012 Itt van két fotó, cimbora, beszédesebbek ezer hozzászólásnál. Egyébként meg ne parázz rajta, hogy törött vagy sem, már megvetted, innentől azzal kell foglalkozni, hogy jó kondiban tartsd ! Küzdjél haver! :icon13: Akkor most engem akartál ezekkel a képekkel igazolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Július23, 2012 Megoszt Elküldve Július23, 2012 Akkor most engem akartál ezekkel a képekkel igazolni? Senkit sem akartam igazolni, csak kérte a szaktárs a képeket én meg feltettem neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Július23, 2012 Megoszt Elküldve Július23, 2012 Senkit sem akartam igazolni, csak kérte a szaktárs a képeket én meg feltettem neki. Az rendben, hogy kérte, csak állította, hogy nincs adattábla a zárhídon. És a képek alapján van, sőt a másik adattábla pedig színre fújt szegecsekkel van felrakva, pontosabban együtt van festve a híddal. Az ő képein meg nem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július23, 2012 Megoszt Elküldve Július23, 2012 Az rendben, hogy kérte, csak állította, hogy nincs adattábla a zárhídon. És a képek alapján van, sőt a másik adattábla pedig színre fújt szegecsekkel van felrakva, pontosabban együtt van festve a híddal. Az ő képein meg nem... A 98 utáni Omegákon nincs elöl adattábla, mert gyárilag a jobb oldali B oszlopon van. A festett táblával kapcsolatban teljesen igazad van. Azt viszont sajnos saját tapasztalatból tudom, hogy ha itt mahinálva vannak a táblák, az sok jót nem jelent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Július23, 2012 Megoszt Elküldve Július23, 2012 A 98 utáni Omegákon nincs elöl adattábla, mert gyárilag a jobb oldali B oszlopon van. A festett táblával kapcsolatban teljesen igazad van. Azt viszont sajnos saját tapasztalatból tudom, hogy ha itt mahinálva vannak a táblák, az sok jót nem jelent. Az OK, hogy a 98 utániakon az oszlopon van, viszont jobban megnézve a zárhídon látszik, hogy volt-e tábla, avagy nem. Sajnos eltűntek a képek, a kis csávóval egyetemben. Kár! De igaziból a 95-ös kormányra sem adott választ. Lehet, hogy mégis észrevette, hogy a szeretett kocsija régen egy hídról leesett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve Július25, 2012 Megoszt Elküldve Július25, 2012 Srácok a sedan B Omega hátsó ajtó háromszög ablak az üveg vagy plexi???Fóliáztatni szeretném,de azt mondták, hogy plexi és felfog hólyagosodni.Én otthon egy csavarhúzóval elkezdtem karistolni semmi, a fóliás vmi szikével karistolta és azt mondta, hogy az plexi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janko_ Elküldve Július26, 2012 Megoszt Elküldve Július26, 2012 Srácok a sedan B Omega hátsó ajtó háromszög ablak az üveg vagy plexi???Fóliáztatni szeretném,de azt mondták, hogy plexi és felfog hólyagosodni.Én otthon egy csavarhúzóval elkezdtem karistolni semmi, a fóliás vmi szikével karistolta és azt mondta, hogy az plexi. Nekem 1998.12 az autóm és abban üveg van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
marcomega Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Az OK, hogy a 98 utániakon az oszlopon van, viszont jobban megnézve a zárhídon látszik, hogy volt-e tábla, avagy nem. Sajnos eltűntek a képek, a kis csávóval egyetemben. Kár! De igaziból a 95-ös kormányra sem adott választ. Lehet, hogy mégis észrevette, hogy a szeretett kocsija régen egy hídról leesett... Egy látnokkal van dolgom :D pont egy hídról esett le :omg: :w00t: Most mi javad származik abból hogy eszeveszettül azon vagy hogy törött volt? Rábasztál, mert nem volt törött!! :D most már 100% hogy nem volt törött!! Egyébként a képek ott vannak, nem tűntek sehová se, nekem meg sok a dolgom papesz ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
marcomega Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Srácok a sedan B Omega hátsó ajtó háromszög ablak az üveg vagy plexi???Fóliáztatni szeretném,de azt mondták, hogy plexi és felfog hólyagosodni.Én otthon egy csavarhúzóval elkezdtem karistolni semmi, a fóliás vmi szikével karistolta és azt mondta, hogy az plexi. Jó szikével bele vág az üvegbe, de akkor is látni hogy üveg! Nekem 99" és üveg, fólia is van rajta 3 éve és nem hólyagosodik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
marcomega Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Itt van két fotó, cimbora, beszédesebbek ezer hozzászólásnál. Egyébként meg ne parázz rajta, hogy törött vagy sem, már megvetted, innentől azzal kell foglalkozni, hogy jó kondiban tartsd ! Küzdjél haver! :icon13: Mégegyszer köszi, már le is mentettem a képeket! Szerencsére jó kondiban van a "kicsike", igaz a vétel után nem sokkal kicsit betegesen működött az önindító, én meg sajna nem voltam itthon, így hát a kedvesemnek szerelőhöz kellett vinnie (soha többet) aki azt mondta, megnézi, és felhívja, így is lett, mondta hogy elvan koszolódva, kitisztítja és jó lesz. Kész is lett, haza hozta két hét után széttörött az önindító eleje, fogaskerék és a tengely is. lett rendelve németből 200€ bánta, de azóta, csak olaj volt cserélve, szerintem napi használat mellett szép teljesítmény a valamivel több mint két és fél év hiba mentes üzem. Panaszom nem lehet rá! Link to comment Megosztás: More sharing options...
marcomega Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Valaki próbálta a bioetanolt télen? Most így nyáron ugyan olyan mintha benzin lenne benne, de télen nem hiszem hogy jól viselkedne. nincs átalakító, és tiszta etanol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Július28, 2012 Megoszt Elküldve Július28, 2012 Valaki próbálta a bioetanolt télen? Most így nyáron ugyan olyan mintha benzin lenne benne, de télen nem hiszem hogy jól viselkedne. nincs átalakító, és tiszta etanol. +7 fok alatt ne is kisérletezz a beindításával.Tehát a telet meg se kell várnod,már októberben se fog reggel elindulni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bpomega Elküldve Július28, 2012 Megoszt Elküldve Július28, 2012 Helló Azt szeretném kérdezni, hogy a 2.0 literes, 8 szelepes Omega bírja az etanolt 100 % - osan ? , benzin keverése nélkül ? Tehát nem rángat ? Az hogy gyengébb a teljesítménye nem számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
marcomega Elküldve Július28, 2012 Megoszt Elküldve Július28, 2012 +7 fok alatt ne is kisérletezz a beindításával.Tehát a telet meg se kell várnod,már októberben se fog reggel elindulni. Kösz a választ, akkor télen benzin fog papikálni Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Július29, 2012 Megoszt Elküldve Július29, 2012 Helló Azt szeretném kérdezni, hogy a 2.0 literes, 8 szelepes Omega bírja az etanolt 100 % - osan ? , benzin keverése nélkül ? Tehát nem rángat ? Az hogy gyengébb a teljesítménye nem számít. Hello ! Bár nekem x20xev-m van ,de saját tapasztalat ,hogy a 60-40 % keverési arány a megfelelő.A 100%-ot csak átalakítóval tudja a kocsi.(kissé másképpen viselkedik az etanol a benzinhez képest és a computert kell kicselezni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
marcomega Elküldve Július29, 2012 Megoszt Elküldve Július29, 2012 Hello ! Bár nekem x20xev-m van ,de saját tapasztalat ,hogy a 60-40 % keverési arány a megfelelő.A 100%-ot csak átalakítóval tudja a kocsi.(kissé másképpen viselkedik az etanol a benzinhez képest és a computert kell kicselezni) Ezzel nem értek egyet, mert nekem is ugyan ez a x20xev motor, és tiszta etanollal simán gyújt és megy! Az átalakító csak növeli a befecskendezés idejét, ami dúsabb keveréshez vezet, de a motor vezérlő elég okos hogy megfelelő menyiséget adjon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Július29, 2012 Megoszt Elküldve Július29, 2012 Ezzel nem értek egyet, mert nekem is ugyan ez a x20xev motor, és tiszta etanollal simán gyújt és megy! Az átalakító csak növeli a befecskendezés idejét, ami dúsabb keveréshez vezet, de a motor vezérlő elég okos hogy megfelelő menyiséget adjon! sztem látogasd meg a fórum E85 szakaszát, és rájössz, hogy nem igazán úgy van ahogy állítod... De felőlem kinyírhatod a motorodat, a Tiéd... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Július29, 2012 Megoszt Elküldve Július29, 2012 Egy látnokkal van dolgom :D pont egy hídról esett le :omg: :w00t: Most mi javad származik abból hogy eszeveszettül azon vagy hogy törött volt? Rábasztál, mert nem volt törött!! :D most már 100% hogy nem volt törött!! Egyébként a képek ott vannak, nem tűntek sehová se, nekem meg sok a dolgom papesz ;) Semmi javam nem származik és őszintén nagy ívben sz@rok a kocsidra. Csak idejöttél tarhálni, de a neked feltett kérdésekre nem válaszolsz. Majd, ha válaszolsz, miért nincsen adattáblád, és miért 95-ös a kormány, akkor esetleg lesz valamire esélyed. Bár a fórum eszét megtaláltad barátnak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Július29, 2012 Megoszt Elküldve Július29, 2012 Helló Azt szeretném kérdezni, hogy a 2.0 literes, 8 szelepes Omega bírja az etanolt 100 % - osan ? , benzin keverése nélkül ? Tehát nem rángat ? Az hogy gyengébb a teljesítménye nem számít. Öcsém! Neked van egód... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Július29, 2012 Megoszt Elküldve Július29, 2012 +7 fok alatt ne is kisérletezz a beindításával.Tehát a telet meg se kell várnod,már októberben se fog reggel elindulni. Már most röhögök. Hogy fog télen sírni, hogy problémái vannak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Július29, 2012 Megoszt Elküldve Július29, 2012 sztem látogasd meg a fórum E85 szakaszát, és rájössz, hogy nem igazán úgy van ahogy állítod... De felőlem kinyírhatod a motorodat, a Tiéd... Nem tudod meggyőzni, jobban tudja. Majd rájön, aztán legalább kikopik innen ISS... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts