Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

A magas hülyeségi koncentráció ebben a topikban arra vezethető vissza,hogy a hasonló korú,évjáratú autók között a B Omega a legolcsóbban beszerezhető.Csak az átlag láma tudása véget ér az árcédulánál,arra nem is gondol,vajon miért ez a nagy különbség a kategóriatársakhoz képest.Aztán amikor jön az első hengerfej,adagoló vagy gyújtáshiba,azt se tudja merre van arccal.A szivatósabb elektromos hibákról ne is beszéljünk.Jön elsírja magát,teljesen általános hibákról kérdez,ahelyett,hogy visszaolvasna.A legegyszerűbb dologról,hogy szerelőhöz viszi nem is elmélkedik,pedig egy árajánlat nem kerülne semmibe(normális helyen).

Amúgy Kellemes Karácsonyi Ünnepeket mindenkinek!!!!!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

A magas hülyeségi koncentráció ebben a topikban arra vezethető vissza,hogy a hasonló korú,évjáratú autók között a B Omega a legolcsóbban beszerezhető.Csak az átlag láma tudása véget ér az árcédulánál,arra nem is gondol,vajon miért ez a nagy különbség a kategóriatársakhoz képest.Aztán amikor jön az első hengerfej,adagoló vagy gyújtáshiba,azt se tudja merre van arccal.A szivatósabb elektromos hibákról ne is beszéljünk.Jön elsírja magát,teljesen általános hibákról kérdez,ahelyett,hogy visszaolvasna.A legegyszerűbb dologról,hogy szerelőhöz viszi nem is elmélkedik,pedig egy árajánlat nem kerülne semmibe(normális helyen).

Amúgy Kellemes Karácsonyi Ünnepeket mindenkinek!!!!!!!!!!

A Vectra sem drágább egy javítás ott sem kerül nagyon kevesebbe.Nincs ilyen hangnem....

Nem kell segíteni ha nem akartok.De bántani végképp nem kell senkit.

BOLDOG BÉKÉS KARÁCSONYT MINDENKINEK

Azonos évjáratokról volt szó,a B Omega akkor kezdődött amikor az A Vectra végetért.Ami az Omegához képest egy faék bonyolultságával vetekszik.Szó nincs arról,hogy nem akarnak/akarunk segíteni,de amikor ugyanazt a problémát ecsetelik huszadszor(pl.adagolóproblémákV6 hengerfejhibák tipikus esetei),az már egy kicsit kedélyromboló.Szóban még csak elmondanám,mert szeretek ilyesmikről beszélni,na de húszszor bepötyögni..........na neeeeeeeeee.Nem vagyok én gyors- és gépíró.A webtárhely felesleges használatáról nem is beszélve,amiért képpel sem idézünk...........

Lassan már a kisiskolások is tudják,hogy melegen nem induló 2.5TD-t nem veszünk meg,ráadásul sokan már úgy is hirdetik,hogy hidegen-melegen pöccre indul,mégis mindig újra beesik valaki ezzel és rákérdez.Te mit szólnál ha mondjuk a melóhelyeden minden nap felmondatnák veled a személyes adataidat?Első pár nap még vicces is lehet,de szerintem egy hét után a rendőrt is pofán vágnád,ha egy igazoltatásnál megkérdezné.............

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet újítani. legalábbis Raj ezt mondja, márpedig nem ma kezdte, ezért hiszek neki... ez a baj, hogy kiszámíthatatlan.. 90%ban üres, de ha meg pakolok akkor fullra... majd összevakarom a vizsgára azt a 2 kilót :lol: ... vagy addig kap 2 simát, aztán majd ha hazajövök akkor.. meglátom... a baj, hogy a 265 nem megy alá szintszabályzás nélkül ill nagy az esélye, hogy lemarja a széleit... a fő gond a rugó, mert a szinszabályzós rásegít a rugóra, és ki tudja az most milyen állapotban van.

Ha nem most, majd tuti kap eredetit...

Mindenkinek:

Kellemetes Karácsonyt! És most anyázok: Ma éjfélkor emlékezzünk Jézus anyjáról is, elvégre ő is szereplője a történetnek...

Most ki leszek zárva...

A békesség miatt nem öntök olajat a tűzre, pláne nem a B topicban A Omegás létemre. De azért felteszem a költői kérdést: engem mért nem üldözött el senki, mikor először behuhogtam ide?

Gabonak:

Hasonló bajom volt a szekeremmel, felújítást nem vállalt senki (Kárászy, Raj stb...)

Én is horror árakra emlékeztem, de nemrégiben újra elkezdték forgalmazni a szintszabályzós telókat, méghozzá elfogadható árakon.

A problémát a cserénél az okozza, hogy hagyományos teló beszerelhető ugyan, de a gyárilag szintszabályzós kivitelekben gyengébb a rugó. Ennek az az oka, hogy terheléskor jobban leül a far, és ez hozza működésbe a szintszabályzót. Ami ezután valóban rásegít a rugóra, tehermentesíti a kompresszorral.

Priviben adok üzletet, nem reklámozok.

Link to comment
Megosztás:

Mindenkinek:

Kellemetes Karácsonyt! És most anyázok: Ma éjfélkor emlékezzünk Jézus anyjáról is, elvégre ő is szereplője a történetnek...

Most ki leszek zárva...

A békesség miatt nem öntök olajat a tűzre, pláne nem a B topicban A Omegás létemre. De azért felteszem a költői kérdést: engem mért nem üldözött el senki, mikor először behuhogtam ide?

Gabonak:

Hasonló bajom volt a szekeremmel, felújítást nem vállalt senki (Kárászy, Raj stb...)

Én is horror árakra emlékeztem, de nemrégiben újra elkezdték forgalmazni a szintszabályzós telókat, méghozzá elfogadható árakon.

A problémát a cserénél az okozza, hogy hagyományos teló beszerelhető ugyan, de a gyárilag szintszabályzós kivitelekben gyengébb a rugó. Ennek az az oka, hogy terheléskor jobban leül a far, és ez hozza működésbe a szintszabályzót. Ami ezután valóban rásegít a rugóra, tehermentesíti a kompresszorral.

Priviben adok üzletet, nem reklámozok.

Talán mert az A Omi topikban már "tanultál" :D

Ezt a gyengébb rugó dolgot is hallottam, de míg nem látom kiszedve csak elhiszem, de nem hirdetem mint ige.

Az üzletet megköszönöm, bár most az angol oldalakat bújom, legutóbb féláron jutottam B6os telókhoz (Mo-s árakhoz képest :lol: )

Egyelőre Malterkoma vezet egy icicpicivel UkSlayer előtt... szal hajrá a linkeléssel! :devlish: Jan 4.én eredményt hirdetek. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Azonos évjáratokról volt szó,a B Omega akkor kezdődött amikor az A Vectra végetért.Ami az Omegához képest egy faék bonyolultságával vetekszik.Szó nincs arról,hogy nem akarnak/akarunk segíteni,de amikor ugyanazt a problémát ecsetelik huszadszor(pl.adagolóproblémákV6 hengerfejhibák tipikus esetei),az már egy kicsit kedélyromboló.Szóban még csak elmondanám,mert szeretek ilyesmikről beszélni,na de húszszor bepötyögni..........na neeeeeeeeee.Nem vagyok én gyors- és gépíró.A webtárhely felesleges használatáról nem is beszélve,amiért képpel sem idézünk...........

Lassan már a kisiskolások is tudják,hogy melegen nem induló 2.5TD-t nem veszünk meg,ráadásul sokan már úgy is hirdetik,hogy hidegen-melegen pöccre indul,mégis mindig újra beesik valaki ezzel és rákérdez.Te mit szólnál ha mondjuk a melóhelyeden minden nap felmondatnák veled a személyes adataidat?Első pár nap még vicces is lehet,de szerintem egy hét után a rendőrt is pofán vágnád,ha egy igazoltatásnál megkérdezné.............

A mondat elején a nagy A betű az nem a vectra első szériáját jelentette hanem csak mondat elején használt a betű. Evidens hogy nem az a vectrával hasonlítanám öszze hanem a b vectrával. Legközelebb megpróbálok pontosabban fogalmazni.szóval ott sincsenek de sehol másut semekkora tulkapások.Nem hiszem hogy,az autó típusa bármiről tehetne. és ez így van senki ne várja el hogy egy téma többször leírásra kerüljön. Olvasson vissza mindenki.

Boldog Békés Ünnepeket

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Már megint az oltogatások. 200 fórumoldallal visszább is volt már róla szó, kb. akkor jártam elre utoljára. És az elött is és után is és most is. Na nem azért nem szóltam mert vérig lettem sértve, nem, bár kaptam az ívet én is egy bizonyos tagtól, talán nem nehéz kitalálni kitől. Konkrétan azért hanyagoltam a fórumot mert nem volt szükségem az "ingyenszervízre". Igen, én is azért jelentem meg itt két éve, mert gondok voltak a szerzeménnyel, TD megnevezésében: bontószökevénnyel. De azóta semmi, 1,5 év eltelt a vassal gondmentesen, és nem azért mert a garázsban állt széthullva. De persze nem is ment mindennap, amikor szükségem volt rá, ott volt.

Azt a kevés,kézzel nem fogható segítséget, tanácsot vagy ötletet amit itt kaptam, néhány segítőkész, tapasztaltabb tulajtól (Sky, Opel16v, Kori, Gabo és akik nem jutnak az eszembe) a mai napig köszönök. A típus masterei. De, mint akkor is és most is vannak, akik most jutnak ilyen nemes és méltatlanul népszerűtlen darabokhoz. /Júúj, ez de rossz volt./ :icon13:

Akik már rögtön zuhannak bele ide a közepébe és kérdeznek, és kérdeznek és...

És ugye akkor borul fel itt egyesek amúgy sem túl kimért idegállapota, mérgelődve azon, hogy a lusta meg kókler, meg visszalapozni nem akaró, meg mittomén milyen júzerek miért itt koptatják a gombokat, várva az okosságokat. Amit vagy megkapnak az elöbb említett és hozzájuk hasonló önzetlen tagoktól, vagy csúnyán el vannak küldve a :D ....

Szerintem a fórum jó és nem kellene zárolni, vagy használatát a meglévőknél jobban szabályozni. Ha van az a pár ember akiknek terhes az újoncok jelenléte, akkor szerintem nekik kellene egy új felületen a saját szabályukkal megalkotni egy zárt közösséget, ahová a beugró minimum 5 év omitulajjog, gépészmérnöki vagy autószerelői technikum GM jóváhagyással. Na jó, sarkítok egy kicsit és úgy tűnhet, hogy az öregeket akarom elhajtani abból, amit ők hoztak létre. Erről szó sincs! Viszont ha egy kicsit körülnéznének, láthatnák, hogy nem is kell olyan messzire menniük. Ugyanis ha nagyon ragaszkodnak a maguk bensőséges kis meghitt világukhoz, ahol csak a fúziós nagyságrendű omega megoldásokról lehet írni, ahol már nem fér bele a történetbe egy kiszakadt hátsó kerék, vagy egy menet közben állandóan felnyíló hamutartófedő /ez már cinizmus/ :D , akkor létre kell hozni egy ÚJ témát, aminek az első hsz.-a hosszadalmasan tárgyalja azon személyek jogát akik a Hozzászol gombra kattinthatnak. És ezt komolyan ajánlom :devlish: ! Így a történet nem arról szólna hogy elküldjük otthonról az öregeket, hanem arról hogy kialakítunk nekik egy kis sufnit hátul az ólban. /Ezért sem fognak jobban szeretni/ :icon13:

A lényeg hogy mindkét oldal szereplőit megértem. Egyfelől mert tudatlanként voltam én is omegás, másfelől meg Én is segítek az amatőröknek abban amit én esetleg jobban tudok vagy értek más területen. Aztán ki tudja, 40évesen lehet velem is megfordul a világ, pontosabban 42 :lol: .

Ja igen, nincs már meg a nagyseggű. Nem akartam mindenáron eladni, mert a nagy étvágyán kívűl semmi gondom nem volt vele, de úgy voltam, ha valaki megfizeti az első autótól való megválás fájdalmát /..ez már beteges.../ akkor hagy vigye. Le kellett mondanom a luxusról és a sebességről. Most már jöhet valami kicsi, olcsó, igénytelen kis törpe :devlish: , ami új vagy legalábbis fiatal.

Emlékül a http://www.youtube.com/watch?v=HddytFW22NEés az

egy-egy video!
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Először is szeretnék Mindenkinek Kellemes Ünnepeket kivánni!

Másodszor pedig lett egy kis gondom: tegnap délelőtt az autóval még közlekedtem. dél körül lettem, majd 4 óra felé indultam volna, de viszont nem tudtam, ugyanis a kuplungpedál be volt esve. még szerencse ,h itthon voltam, így garázsba betol, havernak szóltam. megpróbáltuk lelégteleniteni, de folyamatosan légbuborékos a kijövő folyadék. ha kézzel kb 15x felpumpálom, elkezd felkeményedni, és visszajön a kuplung. de pumpálást abbahagyva, kb fél perc várakozás után teljesen elmúlik a pedál keménysége. amit még megfigyeltünk az az, h pumpáláskor elkezd fogyni az olaj a tartályból, majd mikor elengedem a pedált, a szint elkezd visszaemelkedni. a nyomás pedig eltűnik. olajfolyást nem tapasztaltam, a szint mindig megvan. azzal nem vagyok tisztában, h a kuplung alsó rész hogy van megoldva, mivel még nem láttam szétszedve. az alapján amiket olvastam róla itt a kinyomócsapágy hidraulikus??? eddigi autóimban ilyen még nem volt. de én első körben a felső munkahengerre gyanakszom?

megköszönnék egy kis kiindulási pontot.

Üdv Tomi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Először is szeretnék Mindenkinek Kellemes Ünnepeket kivánni!

Másodszor pedig lett egy kis gondom: tegnap délelőtt az autóval még közlekedtem. dél körül lettem, majd 4 óra felé indultam volna, de viszont nem tudtam, ugyanis a kuplungpedál be volt esve. még szerencse ,h itthon voltam, így garázsba betol, havernak szóltam. megpróbáltuk lelégteleniteni, de folyamatosan légbuborékos a kijövő folyadék. ha kézzel kb 15x felpumpálom, elkezd felkeményedni, és visszajön a kuplung. de pumpálást abbahagyva, kb fél perc várakozás után teljesen elmúlik a pedál keménysége. amit még megfigyeltünk az az, h pumpáláskor elkezd fogyni az olaj a tartályból, majd mikor elengedem a pedált, a szint elkezd visszaemelkedni. a nyomás pedig eltűnik. olajfolyást nem tapasztaltam, a szint mindig megvan. azzal nem vagyok tisztában, h a kuplung alsó rész hogy van megoldva, mivel még nem láttam szétszedve. az alapján amiket olvastam róla itt a kinyomócsapágy hidraulikus??? eddigi autóimban ilyen még nem volt. de én első körben a felső munkahengerre gyanakszom?

megköszönnék egy kis kiindulási pontot.

Üdv Tomi

Azt hiszem ez a kép elég jól mutatja milyen hibalehetőségek adódhatnak:

kuplung_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Szerintem a kinyomócsapágy haldoklik, nem lesz olcsó mulatság. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.