Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

amúgy tuti hibás? mert egy jól előfeszített sperrnek pont az a dolga, hogy észrevetesse magát egy erősebb kanyarodásnál.

ha egy versenysperrt próbálnál, az első kanyarnál meglepődnél, azt hinnéd, a féltengely esik éppen szét :lol:

Ha csak lépésben kanyarodok be egy utcába, és közben kicsit odalépek neki, már érezni is a darálást. Ha viszont tempósabban veszek be egy kanyart (pl Pécs felé a belvárdgyulai emelkedőn) akkor csendben volt. Anyum rekordjában is sperr van, de abban sosem éreztem hasonlót.

Link to comment
Megosztás:

amúgy tuti hibás? mert egy jól előfeszített sperrnek pont az a dolga, hogy észrevetesse magát egy erősebb kanyarodásnál.

ha egy versenysperrt próbálnál, az első kanyarnál meglepődnél, azt hinnéd, a féltengely esik éppen szét :lol:

hát nem tom,de az enyémeket pl. agyig húztuk már(nem is tudod eltekerni a két kereket külön)és mégse darál.jó olaj és jó lamellák kellenek....akkor az utcai hangtalan.

az omikban meg nem előfeszített van(mint pl. az A senator/rekord).simán eltekerhető a két kerék egymás ellen ha felemeled az autó hátulját.nem is lehet vele olyan jól autózni,a B senatoromban is ilyen van és épp most készülök kicserélni előfeszítettre.

Link to comment
Megosztás:

hát nem tom,de az enyémeket pl. agyig húztuk már(nem is tudod eltekerni a két kereket külön)és mégse darál.jó olaj és jó lamellák kellenek....akkor az utcai hangtalan.

az omikban meg nem előfeszített van(mint pl. az A senator/rekord).simán eltekerhető a két kerék egymás ellen ha felemeled az autó hátulját.nem is lehet vele olyan jól autózni,a B senatoromban is ilyen van és épp most készülök kicserélni előfeszítettre.

Azok a szép idők, amikor ívhegesztővel készült a zárt diffi.... Darált az mindenhol, de nem volt jobb nála! :lol:

Link to comment
Megosztás:

hát nem tom,de az enyémeket pl. agyig húztuk már(nem is tudod eltekerni a két kereket külön)és mégse darál.jó olaj és jó lamellák kellenek....akkor az utcai hangtalan.

az omikban meg nem előfeszített van(mint pl. az A senator/rekord).simán eltekerhető a két kerék egymás ellen ha felemeled az autó hátulját.nem is lehet vele olyan jól autózni,a B senatoromban is ilyen van és épp most készülök kicserélni előfeszítettre.

nem a hangra mondtam, hogy észreveteti magát :lol:

érzésre darabos lehet viszont a sperrel.

Link to comment
Megosztás:

csak egyszer összeragadnak majd a lammellák.......akkor fix 100% lesz.... :lol:

Hát azért azt nehezen hiszem hogy annyira meg tudnának tapadni hogy 100%ig zárt legyen :P

Anno a Zsiguli diffiből kitépte a bolyógkereket ha hegesztve volt, ha meg bronzzal megfeszítve, akkor ledarálta mint a huzat. Pedig sztem azok nagyobbat fognak mint a lamellák ;)

Ja, és ráadásul nem is 200Le volt, meg nem 1600kg :)

Amúgy Korinak mindegy, írta hogy amúgy is eszi a futómű a gumit. Tehát a lényegen nem fog változtatni, kicsit nehezebb lesz max kanyarodni :lol:

Viszont lehet vele szép karikákat rajzolni a körforgalomban :)

Link to comment
Megosztás:

Hát azért azt nehezen hiszem hogy annyira meg tudnának tapadni hogy 100%ig zárt legyen :)

Anno a Zsiguli diffiből kitépte a bolyógkereket ha hegesztve volt, ha meg bronzzal megfeszítve, akkor ledarálta mint a huzat. Pedig sztem azok nagyobbat fognak mint a lamellák :lol:

Ja, és ráadásul nem is 200Le volt, meg nem 1600kg ;)

Amúgy Korinak mindegy, írta hogy amúgy is eszi a futómű a gumit. Tehát a lényegen nem fog változtatni, kicsit nehezebb lesz max kanyarodni :P

Viszont lehet vele szép karikákat rajzolni a körforgalomban :)

ha gondolod tudok mutatni 2 sperr belsőt is amiben "összeégtek" a lamellák......és azok aztán zártak.

a zsiguli difit meg ne akard összehasonlítani egy senator/omival.volt pár elmebeteg bmw-s aki a 300+ lovas autójába vitte tőlem az a seni komplett difijét,mert az állítólag kinyírhatatlan.

nálunk a sperr-ek rákfenéje,hogy nem cserélnek bennük olajat a használatnal megfelelően....max. 50 ezrenként kellene persze ha rugdosod gyakrabban.

Link to comment
Megosztás:

Y57XE (kein Serieneinsatz)

Bauform: V8

Steuerung: OHV

Anzahl der Ventile: 16

Bohrung (mm): 99,0

Hub (mm): 92,0

Volumen (cm³): 5665

Leistung (kW bei min-1): 230 / 5600

Drehmoment (Nm bei min-1): 450 / 4400

Verdichtung: 10,1 : 1

Motormanagement: Delphi PCM 32 U

Oktanzahlbedarf: klopfgeregelt

Steuerung: Steuerkette

Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator

Besonderheiten:

Verwendung: Omega B (AR60)

ezt vágja vki????

Link to comment
Megosztás:

Y57XE (kein Serieneinsatz)

Bauform: V8

Steuerung: OHV

Anzahl der Ventile: 16

Bohrung (mm): 99,0

Hub (mm): 92,0

Volumen (cm³): 5665

Leistung (kW bei min-1): 230 / 5600

Drehmoment (Nm bei min-1): 450 / 4400

Verdichtung: 10,1 : 1

Motormanagement: Delphi PCM 32 U

Oktanzahlbedarf: klopfgeregelt

Steuerung: Steuerkette

Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator

Besonderheiten:

Verwendung: Omega B (AR60)

ezt vágja vki????

Mit kell rajta vágni?

http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm

Zum Modelljahr 2001 sollte eigentlich noch ein bärenstarker V8-Motor im Omega B auf den Markt gebracht werden: der Y57XE (312 PS)........

Google Translate segítségével lefordíthatod az oldalt ha nem tudsz németül.

Lényeg kb.: szériagyártásba nem került, ami elkészült mind az Opel tulajdonában maradt.

Link to comment
Megosztás:

Mit kell rajta vágni?

http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm

Zum Modelljahr 2001 sollte eigentlich noch ein bärenstarker V8-Motor im Omega B auf den Markt gebracht werden: der Y57XE (312 PS)........

Google Translate segítségével lefordíthatod az oldalt ha nem tudsz németül.

Lényeg kb.: szériagyártásba nem került, ami elkészült mind az Opel tulajdonában maradt.

csak a felét értettem meg és lusta voltam googlival fordítani....azt hittem vmi kis szériás kiadás....

Link to comment
Megosztás:

Sikerült kiszedni?

Szerintem jó bele a CCR2006, CCRT2008 CD váltó része, de meg kellene nézni a Tied alsó részét ha ki van szedve és szét van húzva a felső résztől. Van haveromnak CCRT2008-a ha kell, de ellenőrizni szükséges a működés és kompatibilitás szempontjából, hogy vigye a CD-ket ahogy beszéltük.

Nah, kipróbáltuk a ccrt2008-at, más a csatlakozó, ami összeköti a cd váltót és a fejegységet, így az nem lett jó. :-(

Link to comment
Megosztás:

Nah, kipróbáltuk a ccrt2008-at, más a csatlakozó, ami összeköti a cd váltót és a fejegységet, így az nem lett jó. :-(

Az cummantás....hát nincs nagyon más 5letem. A másik NCDC elég húzós sztem, lehet találni, de nem aprópénz,

Sose volt szimpi a SIEMENS...

Link to comment
Megosztás:

Az egész kilencvenes éveket végig klubboztam.Volkswagen bogaraztam sokáig.Nekem annyi elég volt.A végén ellaposodott nem szólt semmiről.Nem volt senkim ráértem mindenre.Ezt nem azért írom mert az opel omega klub ilyen ,de nincs rá időm és energiám szinte semmire.rohanok egész nap A-ból B-be.Alig érem magamat utól. Ezt lehet kifoásnak is hívni ez van. Ha valami van írok olvasgatom a hozzászólásokat és a végén megköszönöm.

Attila

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.