kori Elküldve December10, 2011 Megoszt Elküldve December10, 2011 amúgy tuti hibás? mert egy jól előfeszített sperrnek pont az a dolga, hogy észrevetesse magát egy erősebb kanyarodásnál. ha egy versenysperrt próbálnál, az első kanyarnál meglepődnél, azt hinnéd, a féltengely esik éppen szét :lol: Ha csak lépésben kanyarodok be egy utcába, és közben kicsit odalépek neki, már érezni is a darálást. Ha viszont tempósabban veszek be egy kanyart (pl Pécs felé a belvárdgyulai emelkedőn) akkor csendben volt. Anyum rekordjában is sperr van, de abban sosem éreztem hasonlót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 amúgy tuti hibás? mert egy jól előfeszített sperrnek pont az a dolga, hogy észrevetesse magát egy erősebb kanyarodásnál. ha egy versenysperrt próbálnál, az első kanyarnál meglepődnél, azt hinnéd, a féltengely esik éppen szét :lol: hát nem tom,de az enyémeket pl. agyig húztuk már(nem is tudod eltekerni a két kereket külön)és mégse darál.jó olaj és jó lamellák kellenek....akkor az utcai hangtalan. az omikban meg nem előfeszített van(mint pl. az A senator/rekord).simán eltekerhető a két kerék egymás ellen ha felemeled az autó hátulját.nem is lehet vele olyan jól autózni,a B senatoromban is ilyen van és épp most készülök kicserélni előfeszítettre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 hát nem tom,de az enyémeket pl. agyig húztuk már(nem is tudod eltekerni a két kereket külön)és mégse darál.jó olaj és jó lamellák kellenek....akkor az utcai hangtalan. az omikban meg nem előfeszített van(mint pl. az A senator/rekord).simán eltekerhető a két kerék egymás ellen ha felemeled az autó hátulját.nem is lehet vele olyan jól autózni,a B senatoromban is ilyen van és épp most készülök kicserélni előfeszítettre. Azok a szép idők, amikor ívhegesztővel készült a zárt diffi.... Darált az mindenhol, de nem volt jobb nála! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 hát nem tom,de az enyémeket pl. agyig húztuk már(nem is tudod eltekerni a két kereket külön)és mégse darál.jó olaj és jó lamellák kellenek....akkor az utcai hangtalan. az omikban meg nem előfeszített van(mint pl. az A senator/rekord).simán eltekerhető a két kerék egymás ellen ha felemeled az autó hátulját.nem is lehet vele olyan jól autózni,a B senatoromban is ilyen van és épp most készülök kicserélni előfeszítettre. nem a hangra mondtam, hogy észreveteti magát :lol: érzésre darabos lehet viszont a sperrel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 Ma mentem vele kicsit, 2x10 km-t és nyoma sem volt a rázkódásnak. Úgy néz ki, csak hosszabb, 30-40 km megtétele után csinálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 nem a hangra mondtam, hogy észreveteti magát :lol: érzésre darabos lehet viszont a sperrel. azért egy elsőkerekesnél jobban érzed a kormány álltal mint egy farosnál..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Zárni zár: http://kepfeltoltes.hu/view/111212/IMAG000...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Zárni zár: http://kepfeltoltes.hu/view/111212/IMAG000...ltoltes.hu_.jpg csak egyszer összeragadnak majd a lammellák.......akkor fix 100% lesz.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Zárni zár: http://kepfeltoltes.hu/view/111212/IMAG000...ltoltes.hu_.jpg Sztem a kép nem mérvadó, ugyanezt megcsinálod sperr nélkül is. Ha mindkét keréknél azonos a tapadás, simán elkapar mindkettő. Állj fűre/betonra vagy salakra/betonra, ott meglátod mi a tuti. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 csak egyszer összeragadnak majd a lammellák.......akkor fix 100% lesz.... :lol: Hát azért azt nehezen hiszem hogy annyira meg tudnának tapadni hogy 100%ig zárt legyen :P Anno a Zsiguli diffiből kitépte a bolyógkereket ha hegesztve volt, ha meg bronzzal megfeszítve, akkor ledarálta mint a huzat. Pedig sztem azok nagyobbat fognak mint a lamellák ;) Ja, és ráadásul nem is 200Le volt, meg nem 1600kg :) Amúgy Korinak mindegy, írta hogy amúgy is eszi a futómű a gumit. Tehát a lényegen nem fog változtatni, kicsit nehezebb lesz max kanyarodni :lol: Viszont lehet vele szép karikákat rajzolni a körforgalomban :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Hát azért azt nehezen hiszem hogy annyira meg tudnának tapadni hogy 100%ig zárt legyen :) Anno a Zsiguli diffiből kitépte a bolyógkereket ha hegesztve volt, ha meg bronzzal megfeszítve, akkor ledarálta mint a huzat. Pedig sztem azok nagyobbat fognak mint a lamellák :lol: Ja, és ráadásul nem is 200Le volt, meg nem 1600kg ;) Amúgy Korinak mindegy, írta hogy amúgy is eszi a futómű a gumit. Tehát a lényegen nem fog változtatni, kicsit nehezebb lesz max kanyarodni :P Viszont lehet vele szép karikákat rajzolni a körforgalomban :) ha gondolod tudok mutatni 2 sperr belsőt is amiben "összeégtek" a lamellák......és azok aztán zártak. a zsiguli difit meg ne akard összehasonlítani egy senator/omival.volt pár elmebeteg bmw-s aki a 300+ lovas autójába vitte tőlem az a seni komplett difijét,mert az állítólag kinyírhatatlan. nálunk a sperr-ek rákfenéje,hogy nem cserélnek bennük olajat a használatnal megfelelően....max. 50 ezrenként kellene persze ha rugdosod gyakrabban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Y57XE (kein Serieneinsatz) Bauform: V8 Steuerung: OHV Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 99,0 Hub (mm): 92,0 Volumen (cm³): 5665 Leistung (kW bei min-1): 230 / 5600 Drehmoment (Nm bei min-1): 450 / 4400 Verdichtung: 10,1 : 1 Motormanagement: Delphi PCM 32 U Oktanzahlbedarf: klopfgeregelt Steuerung: Steuerkette Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Omega B (AR60) ezt vágja vki???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntr Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Y57XE (kein Serieneinsatz) Bauform: V8 Steuerung: OHV Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 99,0 Hub (mm): 92,0 Volumen (cm³): 5665 Leistung (kW bei min-1): 230 / 5600 Drehmoment (Nm bei min-1): 450 / 4400 Verdichtung: 10,1 : 1 Motormanagement: Delphi PCM 32 U Oktanzahlbedarf: klopfgeregelt Steuerung: Steuerkette Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Omega B (AR60) ezt vágja vki???? Mit kell rajta vágni? http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm Zum Modelljahr 2001 sollte eigentlich noch ein bärenstarker V8-Motor im Omega B auf den Markt gebracht werden: der Y57XE (312 PS)........ Google Translate segítségével lefordíthatod az oldalt ha nem tudsz németül. Lényeg kb.: szériagyártásba nem került, ami elkészült mind az Opel tulajdonában maradt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 ezt vágja vki???? Ja, ez lett volna a V8 Corvette motoros Omega ami végül nem került sorozatgyártásba, egyebek mellett azért mert nem tudták megoldani a hűtési gondokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Mit kell rajta vágni? http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm Zum Modelljahr 2001 sollte eigentlich noch ein bärenstarker V8-Motor im Omega B auf den Markt gebracht werden: der Y57XE (312 PS)........ Google Translate segítségével lefordíthatod az oldalt ha nem tudsz németül. Lényeg kb.: szériagyártásba nem került, ami elkészült mind az Opel tulajdonában maradt. csak a felét értettem meg és lusta voltam googlival fordítani....azt hittem vmi kis szériás kiadás.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 csak a felét értettem meg és lusta voltam googlival fordítani....azt hittem vmi kis szériás kiadás.... Szó szerint kis széria,konkrétan prototípus :lol: A hivatalos neve V8.com Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Szó szerint kis széria,konkrétan prototípus :lol: A hivatalos neve V8.com Az, csak azt furcsállom, hogy ez miért kerül mindig elő. Vagy tényleg én vagyok ennyire őskövület? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Az, csak azt furcsállom, hogy ez miért kerül mindig elő. Vagy tényleg én vagyok ennyire őskövület? Eseménytelen lett silány kis életünk........... :lol: A Lotus is mindig előkerül,pedig az még régebbi sztori.A csemegék mindig is kedvelt témák voltak............ Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrew Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Sikerült kiszedni? Szerintem jó bele a CCR2006, CCRT2008 CD váltó része, de meg kellene nézni a Tied alsó részét ha ki van szedve és szét van húzva a felső résztől. Van haveromnak CCRT2008-a ha kell, de ellenőrizni szükséges a működés és kompatibilitás szempontjából, hogy vigye a CD-ket ahogy beszéltük. Nah, kipróbáltuk a ccrt2008-at, más a csatlakozó, ami összeköti a cd váltót és a fejegységet, így az nem lett jó. :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Sziasztok! Köszönöm a segítséget szerelő ügyben. Már voltam kétszer a Patyi Lacinál és megvagyok vele elégedve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Sziasztok! Köszönöm a segítséget szerelő ügyben. Már voltam kétszer a Patyi Lacinál és megvagyok vele elégedve. És akkor most háládat kifehejezve belépsz a klubba ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Nah, kipróbáltuk a ccrt2008-at, más a csatlakozó, ami összeköti a cd váltót és a fejegységet, így az nem lett jó. :-( Az cummantás....hát nincs nagyon más 5letem. A másik NCDC elég húzós sztem, lehet találni, de nem aprópénz, Sose volt szimpi a SIEMENS... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Eseménytelen lett silány kis életünk........... :lol: A Lotus is mindig előkerül,pedig az még régebbi sztori.A csemegék mindig is kedvelt témák voltak............ Igaz, akárcsak az MV6, vagy a Catera. Sőt, ha még a Monaro is előkerül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 És akkor most háládat kifehejezve belépsz a klubba ? Addig állj féllábon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve December16, 2011 Megoszt Elküldve December16, 2011 Az egész kilencvenes éveket végig klubboztam.Volkswagen bogaraztam sokáig.Nekem annyi elég volt.A végén ellaposodott nem szólt semmiről.Nem volt senkim ráértem mindenre.Ezt nem azért írom mert az opel omega klub ilyen ,de nincs rá időm és energiám szinte semmire.rohanok egész nap A-ból B-be.Alig érem magamat utól. Ezt lehet kifoásnak is hívni ez van. Ha valami van írok olvasgatom a hozzászólásokat és a végén megköszönöm. Attila Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts