nagy istván Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 És ezzel a kerékdőlést hogy állítjátok? Mert most nem az összetartásról van szó. ez nem igazi futóműállítás......csak a két lengőkarszilenten keresztül tudsz feszegetni valamennyit a lengőkaron.nyilván van hatása a dőlésre is kicsit a dolognak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 A B2 az alábbi jelenséget produkálta ma. Autó beindít, rádió nem szól csak világít a kijelzővel együtt. A kijelző üres., semmi nem reagál semmire. Autó leállít kulcs kivesz és még mindig világít a rádió és a kijelző. Akksi kivesz, majd berak és működik minden mint régen. Haldoklik a rádió ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Bizony, hátha akadnak még a pomázi állomáson kívül is normális emberek ;) Egyébként nyugodtan hivatkozhattok arra is, hogy a pesti NKH állomásokon már működik ez az "utánanézünk és normálisan megcsináljuk" módszer. Hátha már önmagában hatásos :lol: Na ma kértem levélben egy hivatalos állásfoglalást a pécsi NKH állomástól és nem fogjátok elhinni,de válaszoltak.És végre itt is elismerték. A hivatalos válasz részlete: "...A műszaki paraméterek és a gyártási éve alapján, a környezetvédelmi osztály jelzése(kódja):02 . . A rendelkezésre álló adatbázis alapján megállapítottam, hogy a jármű forgalomba helyezésekor ...Megfelel az EURO-II környezetvédelmi osztálynak. . . A közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának feltétereiről szóló 6/1990.(IV.12.) KÖHÉM rendelet(továbbiakban MR) 5.sz.melléklet II.táblázata szerint "a gépkocsi üzembentartója kérelmére a 4. környezetvédelmi osztályba kell sorolni. ..A szemle díja:1190,-..." Pénteken megyek be Pécsre megcsináltatni. De most akkor mi a sz@rnak kellett ezeket a plussz köröket futni?????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Mert ez az ország egy ilyen szar hely. A dolgozónak ott tesznek be, ahol tudnak. Vagy szándékosan, vagy csupán csak hozzánemértésből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Na ma kértem levélben egy hivatalos állásfoglalást a pécsi NKH állomástól és nem fogjátok elhinni,de válaszoltak.És végre itt is elismerték. A hivatalos válasz részlete: "...A műszaki paraméterek és a gyártási éve alapján, a környezetvédelmi osztály jelzése(kódja):02 . . A rendelkezésre álló adatbázis alapján megállapítottam, hogy a jármű forgalomba helyezésekor ...Megfelel az EURO-II környezetvédelmi osztálynak. . . A közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának feltétereiről szóló 6/1990.(IV.12.) KÖHÉM rendelet(továbbiakban MR) 5.sz.melléklet II.táblázata szerint "a gépkocsi üzembentartója kérelmére a 4. környezetvédelmi osztályba kell sorolni. ..A szemle díja:1190,-..." Pénteken megyek be Pécsre megcsináltatni. De most akkor mi a sz@rnak kellett ezeket a plussz köröket futni?????????? Hali! Nem tudnád bescannelni a válaszlevelet és eldobni emailben??? Köszönöm előre iss. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Hali! Nem tudnád bescannelni a válaszlevelet és eldobni emailben??? Köszönöm előre iss. Dobj egy címet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Hali! Nem tudnád bescannelni a válaszlevelet és eldobni emailben??? Köszönöm előre iss. Kori akkor átküldi Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrew Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 A B2 az alábbi jelenséget produkálta ma. Autó beindít, rádió nem szól csak világít a kijelzővel együtt. A kijelző üres., semmi nem reagál semmire. Autó leállít kulcs kivesz és még mindig világít a rádió és a kijelző. Akksi kivesz, majd berak és működik minden mint régen. Haldoklik a rádió ? Nem tudom. De ha megmurdálna végleg, akkor vevő vagyok rá. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Hiéna :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Dobj egy címet. Látom sikerült közelebb is. :lol: Örülök neki. :) Na ma kértem levélben egy hivatalos állásfoglalást a pécsi NKH állomástól Akkor már csak a mohácsitól kell kérni. :) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Látom sikerült közelebb is. :lol: Örülök neki. :) Akkor már csak a mohácsitól kell kérni. :P ;) Azért köszi, hogy te is utána jártál nekünk. Jaaj,Mohácsra még át is tolnám, ha ott is lenne :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Igen, nagyon szépen köszönjük. Úgy látszik tavasz óta Pécsett is máshogy értelmezik a rendeletet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Sofőr oldali kell? Sztem van, mire kell? Az Omegámba.. mivel meghalt ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Az Omegámba.. mivel meghalt ;) :lol: Jó, hogy 1 hét alatt válaszra méltattál. Nem azt kérdeztem, mibe, hanem mire, mikorra kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Jó, hogy 1 hét alatt válaszra méltattál. Nem azt kérdeztem, mibe, hanem mire, mikorra kell? Bocsánat, csak vmiért nem ment át akkor a válasz, látod, utána még gumikérdésben írtam... elvileg 16-17 környékén jutok haza, utána... Amúgy is esedékes lenne egy ivászat vagy mi, amit ugye tavasz óta halogatunk :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Bocsánat, csak vmiért nem ment át akkor a válasz, látod, utána még gumikérdésben írtam... elvileg 16-17 környékén jutok haza, utána... Amúgy is esedékes lenne egy ivászat vagy mi, amit ugye tavasz óta halogatunk :lol: Megoldjuk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Ma végre felkerült a sperr difi az Omegára. Nem tudom, miért, de annyira rozsdás volt a külseje, hogy köszörűkoronggal kellet lepucolnom. Rozsdamarás után kapott két réteg alapozót és két réteg fekete zománcfestéket. Persze az autóm eredetije alig volt rozsdás. Annyi haszna volt még, a cserének, hogy kiderült, a hardy tárcsámat nem sok választotta el a teljes szétszakadástól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve December8, 2011 Megoszt Elküldve December8, 2011 Ma végre felkerült a sperr difi az Omegára. Nem tudom, miért, de annyira rozsdás volt a külseje, hogy köszörűkoronggal kellet lepucolnom. Rozsdamarás után kapott két réteg alapozót és két réteg fekete zománcfestéket. Persze az autóm eredetije alig volt rozsdás. Annyi haszna volt még, a cserének, hogy kiderült, a hardy tárcsámat nem sok választotta el a teljes szétszakadástól. És milyen vele közlekedni?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December8, 2011 Megoszt Elküldve December8, 2011 Eddig csak 10km-t tettem meg. Holnap megyek vele kicsit többet. Majd referálok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December8, 2011 Megoszt Elküldve December8, 2011 Majd hóban-jégben lesz igazi látszatja :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December8, 2011 Megoszt Elküldve December8, 2011 Eddig csak 10km-t tettem meg. Holnap megyek vele kicsit többet. Majd referálok. Meg sem pörgetted ? nem raktad keresztbe ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve December8, 2011 Megoszt Elküldve December8, 2011 Eddig csak 10km-t tettem meg. Holnap megyek vele kicsit többet. Majd referálok. A 3.0 nem sperres gyárilag?Vagy az csak az "A"szériánál volt így? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December8, 2011 Megoszt Elküldve December8, 2011 A 3.0 nem sperres gyárilag?Vagy az csak az "A"szériánál volt így? Nekem még a 2.0 A is Sperr-es :lol: mondjuk pl Bimmereknél nagy "divat" hogy pl 330CI-t kiadtak sperr nélkül... azért gáz sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December8, 2011 Megoszt Elküldve December8, 2011 Ha minden igaz, hóban nem is fogok menni vele. Nekem ez a vasárnapos autó, ami jópár éve nem látott havat. Arra ott a Rekord :lol: Van 3 MV6 a családban, és egyik sem sperres. Anyum Rekordjában viszont benne van, és mindig meglepődöm, mikor vizes úton lerugom, azonnal keresztbe rakja a fenekét ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December8, 2011 Megoszt Elküldve December8, 2011 Ja és az igazsághoz hozzá tartozik, hogy ez a második sperres difim. A történet ott kezdődött, hogy 120 körül elkezdett búgni az autó hátulja, ami gázelvételre megszűnt. Tipikos halott híd efektus. Ha már cserélni kell, legyen sperr benne, igaz 20-al drágább, de egyszer élünk. Felhívtam a zsámbéki Omega bontós arcot, hogy van-e neki? Van: egy 3.0 és egy 2.6 mindkettő féltengelyekkel, ABS jeladókkal, hardyval, 30e-ért. Másnapra sikerült családban kölcsönkérnem tőkét, így elmentem fel érte. A srác mutatott egy difit, aminek tiszta olaj volt a behajtása körül, hogy ez a 3.0-é. Mondtam neki hogy a 2.6-ét vinném, mert az csak újabb. Az is megvan, de az 40e. Hát nem kicsit akadtam ki, de állította, hogy ezt ő mondta. Mindegy azért látni akartam a 2.6-ét. Erre mutatott egy másik difit, ami egy 2.2-ből van, csak az egyik gumiharangot véletlenül kicsípte. Én még mindig ragaszkodtam a 2.6-hoz. Futottunk gy kört az udvarban, de nem találtuk. Erre benyögi, hogy amit legelőször láttam, az a 2.6-é. Na itt öntötte el a sz@r az agyam.Addig ment a huzavona, míg odaadta 35ben. A 2.6-ét hoztam el, mert annak elvileg ua az áttétele. Pár napra rá nekiálltam megpucolni az olajtól. Miköznem szedtem le a hardyt, feltűnt, hogy elég csapágy hangja van, ahogy tekerem. Persze ezt elhozatalkor nem néztem meg, hiába volt csupa olaj az egész. Telefon, hogy nagy kaki a difi. Az biztos nem lehet, mert kipróbálták és jó volt. Mondom, hogy felraktam az autóra és búg (itt kicsit füllentettem,de biztos voltam benne hogy kuka a difi). Erre ő, hogy biztos az autóm a rossz, mert emlitettem neki, hogy 50-60 körül kerékcsapágy hangja van az autónak. Az már elmúlt mert felraktam a téligumikat, és a nyáriak annyira elkoptak az ültetés miatt, hogy kilátszott egy helyen a vászon (persze a 120-nál érkező búgás is megszűnt, így nem is kellett volna difit cserélnem). Ha tényleg búg, akkor vigyem vissza, és odaadja a 2.2-ét. Szerencsémre másnap ment egy kollegám Pestre, ő odaadta egy másik kollegámnak, aki Érden volt, és aznap jött haza, de előtte elugrott Zsámbékra. A srác még neki is bizonygatta, hogy az a difi jó, de azért elviszi majd szerelőhöz és megnézeti. Na így lett a 3.7-es áttételből 3.9 majd 4.22 A tanulság, hogy ami elsőre nem tetszik, akt ne vegyük meg, ráadásul ne legyünk restek összekenni magunkat, és húzni-vonni, csűrni-csavarni, kipróbálni a cuccot. Ja az arc pedig vesztett egy kuncsaftot, mert eddig sokszor ajánlottam már másoknak, és én is vettem tőle többmindent, de ezek után biztos nem fogok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts