Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

A B2 az alábbi jelenséget produkálta ma. Autó beindít, rádió nem szól csak világít a kijelzővel együtt. A kijelző üres., semmi nem reagál semmire. Autó leállít kulcs kivesz és még mindig világít a rádió és a kijelző. Akksi kivesz, majd berak és működik minden mint régen. Haldoklik a rádió ?

omega-radio-001-33907.jpg

Link to comment
Megosztás:

Bizony, hátha akadnak még a pomázi állomáson kívül is normális emberek ;)

Egyébként nyugodtan hivatkozhattok arra is, hogy a pesti NKH állomásokon már működik ez az "utánanézünk és normálisan megcsináljuk" módszer. Hátha már önmagában hatásos :lol:

Na ma kértem levélben egy hivatalos állásfoglalást a

pécsi NKH állomástól és nem fogjátok elhinni,de válaszoltak.És végre itt is elismerték.

A hivatalos válasz részlete:

"...A műszaki paraméterek és a gyártási éve alapján, a környezetvédelmi osztály jelzése(kódja):02

.

.

A rendelkezésre álló adatbázis alapján megállapítottam, hogy a jármű forgalomba helyezésekor ...Megfelel az EURO-II környezetvédelmi osztálynak.

.

.

A közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának feltétereiről szóló 6/1990.(IV.12.) KÖHÉM rendelet(továbbiakban MR) 5.sz.melléklet II.táblázata szerint "a gépkocsi üzembentartója kérelmére a 4. környezetvédelmi osztályba kell sorolni.

..A szemle díja:1190,-..."

Pénteken megyek be Pécsre megcsináltatni.

De most akkor mi a sz@rnak kellett ezeket a plussz köröket futni??????????

Link to comment
Megosztás:

Na ma kértem levélben egy hivatalos állásfoglalást a

pécsi NKH állomástól és nem fogjátok elhinni,de válaszoltak.És végre itt is elismerték.

A hivatalos válasz részlete:

"...A műszaki paraméterek és a gyártási éve alapján, a környezetvédelmi osztály jelzése(kódja):02

.

.

A rendelkezésre álló adatbázis alapján megállapítottam, hogy a jármű forgalomba helyezésekor ...Megfelel az EURO-II környezetvédelmi osztálynak.

.

.

A közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának feltétereiről szóló 6/1990.(IV.12.) KÖHÉM rendelet(továbbiakban MR) 5.sz.melléklet II.táblázata szerint "a gépkocsi üzembentartója kérelmére a 4. környezetvédelmi osztályba kell sorolni.

..A szemle díja:1190,-..."

Pénteken megyek be Pécsre megcsináltatni.

De most akkor mi a sz@rnak kellett ezeket a plussz köröket futni??????????

Hali!

Nem tudnád bescannelni a válaszlevelet és eldobni emailben???

Köszönöm előre iss.

Link to comment
Megosztás:

A B2 az alábbi jelenséget produkálta ma. Autó beindít, rádió nem szól csak világít a kijelzővel együtt. A kijelző üres., semmi nem reagál semmire. Autó leállít kulcs kivesz és még mindig világít a rádió és a kijelző. Akksi kivesz, majd berak és működik minden mint régen. Haldoklik a rádió ?

omega-radio-001-33907.jpg

Nem tudom. De ha megmurdálna végleg, akkor vevő vagyok rá. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jó, hogy 1 hét alatt válaszra méltattál. Nem azt kérdeztem, mibe, hanem mire, mikorra kell?

Bocsánat, csak vmiért nem ment át akkor a válasz, látod, utána még gumikérdésben írtam... elvileg 16-17 környékén jutok haza, utána... Amúgy is esedékes lenne egy ivászat vagy mi, amit ugye tavasz óta halogatunk :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma végre felkerült a sperr difi az Omegára. Nem tudom, miért, de annyira rozsdás volt a külseje, hogy köszörűkoronggal kellet lepucolnom. Rozsdamarás után kapott két réteg alapozót és két réteg fekete zománcfestéket. Persze az autóm eredetije alig volt rozsdás. Annyi haszna volt még, a cserének, hogy kiderült, a hardy tárcsámat nem sok választotta el a teljes szétszakadástól.

Link to comment
Megosztás:

Ma végre felkerült a sperr difi az Omegára. Nem tudom, miért, de annyira rozsdás volt a külseje, hogy köszörűkoronggal kellet lepucolnom. Rozsdamarás után kapott két réteg alapozót és két réteg fekete zománcfestéket. Persze az autóm eredetije alig volt rozsdás. Annyi haszna volt még, a cserének, hogy kiderült, a hardy tárcsámat nem sok választotta el a teljes szétszakadástól.

És milyen vele közlekedni??

Link to comment
Megosztás:

Ha minden igaz, hóban nem is fogok menni vele. Nekem ez a vasárnapos autó, ami jópár éve nem látott havat. Arra ott a Rekord :lol: Van 3 MV6 a családban, és egyik sem sperres. Anyum Rekordjában viszont benne van, és mindig meglepődöm, mikor vizes úton lerugom, azonnal keresztbe rakja a fenekét ;)

Link to comment
Megosztás:

Ja és az igazsághoz hozzá tartozik, hogy ez a második sperres difim. A történet ott kezdődött, hogy 120 körül elkezdett búgni az autó hátulja, ami gázelvételre megszűnt. Tipikos halott híd efektus. Ha már cserélni kell, legyen sperr benne, igaz 20-al drágább, de egyszer élünk. Felhívtam a zsámbéki Omega bontós arcot, hogy van-e neki? Van: egy 3.0 és egy 2.6 mindkettő féltengelyekkel, ABS jeladókkal, hardyval, 30e-ért. Másnapra sikerült családban kölcsönkérnem tőkét, így elmentem fel érte. A srác mutatott egy difit, aminek tiszta olaj volt a behajtása körül, hogy ez a 3.0-é. Mondtam neki hogy a 2.6-ét vinném, mert az csak újabb. Az is megvan, de az 40e. Hát nem kicsit akadtam ki, de állította, hogy ezt ő mondta. Mindegy azért látni akartam a 2.6-ét. Erre mutatott egy másik difit, ami egy 2.2-ből van, csak az egyik gumiharangot véletlenül kicsípte. Én még mindig ragaszkodtam a 2.6-hoz. Futottunk gy kört az udvarban, de nem találtuk. Erre benyögi, hogy amit legelőször láttam, az a 2.6-é. Na itt öntötte el a sz@r az agyam.Addig ment a huzavona, míg odaadta 35ben. A 2.6-ét hoztam el, mert annak elvileg ua az áttétele. Pár napra rá nekiálltam megpucolni az olajtól. Miköznem szedtem le a hardyt, feltűnt, hogy elég csapágy hangja van, ahogy tekerem. Persze ezt elhozatalkor nem néztem meg, hiába volt csupa olaj az egész. Telefon, hogy nagy kaki a difi. Az biztos nem lehet, mert kipróbálták és jó volt. Mondom, hogy felraktam az autóra és búg (itt kicsit füllentettem,de biztos voltam benne hogy kuka a difi). Erre ő, hogy biztos az autóm a rossz, mert emlitettem neki, hogy 50-60 körül kerékcsapágy hangja van az autónak. Az már elmúlt mert felraktam a téligumikat, és a nyáriak annyira elkoptak az ültetés miatt, hogy kilátszott egy helyen a vászon (persze a 120-nál érkező búgás is megszűnt, így nem is kellett volna difit cserélnem). Ha tényleg búg, akkor vigyem vissza, és odaadja a 2.2-ét. Szerencsémre másnap ment egy kollegám Pestre, ő odaadta egy másik kollegámnak, aki Érden volt, és aznap jött haza, de előtte elugrott Zsámbékra. A srác még neki is bizonygatta, hogy az a difi jó, de azért elviszi majd szerelőhöz és megnézeti. Na így lett a 3.7-es áttételből 3.9 majd 4.22 A tanulság, hogy ami elsőre nem tetszik, akt ne vegyük meg, ráadásul ne legyünk restek összekenni magunkat, és húzni-vonni, csűrni-csavarni, kipróbálni a cuccot. Ja az arc pedig vesztett egy kuncsaftot, mert eddig sokszor ajánlottam már másoknak, és én is vettem tőle többmindent, de ezek után biztos nem fogok.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.