kori Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 A felnijeidnek milyen az ET-száma? Meg milyen széles, 9"?? 8 széles, az et, ha jól emlékszem, 35. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrew Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Kérdezd meg Andrew-t, úgy tudom, a következő nyári szezon előtt cserélni akarja őket. Jah, ha talál jó minőségűt. De persze ha találok, akkor tied az, ami most rajta van, nem dobom ki. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
chrispooh Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 De van... És eladó? EZ a két kütyü ment tönkre, és eddig a szerelő sehol nem kapott :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Jah, ha talál jó minőségűt. De persze ha találok, akkor tied az, ami most rajta van, nem dobom ki. :lol: Köszi. Tavaszig ráér. Újat meg nem akarok, mert úgyis leeszi a széleit, utána meg már kuka a gumi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Köszi. Tavaszig ráér. Újat meg nem akarok, mert úgyis leeszi a széleit, utána meg már kuka a gumi. Ha leeszi az egyik szélét, fordítsd meg! ;) Tatra-teherautósofőrtől hallottam ezt a trükköt :lol: (ugye ott terheletlenül a külső élen fut a kerék, rakomány alatt fekszik csak fel az egész gumifelület) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Ha leeszi az egyik szélét, fordítsd meg! ;) Tatra-teherautósofőrtől hallottam ezt a trükköt :lol: (ugye ott terheletlenül a külső élen fut a kerék, rakomány alatt fekszik csak fel az egész gumifelület) És ha asszimetrikus kötött oldalas a gumi,nem csak forgásirányos? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Nincs vkinek egy pár egyszezonos 235/45R17-es gumija? Az ültetés miatt teljesen leette a hátsók belsejét. Hát az első gumáimba sztem már nincs egy szezon :lol:... Kell majd azt is venni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Ha leeszi az egyik szélét, fordítsd meg! ;) Tatra-teherautósofőrtől hallottam ezt a trükköt :lol: (ugye ott terheletlenül a külső élen fut a kerék, rakomány alatt fekszik csak fel az egész gumifelület) Ez volt a terv, de annyira leette, hogy kilóg a vászon, pedig kb 25e km van a gumikban Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 És ha asszimetrikus kötött oldalas a gumi,nem csak forgásirányos? ;) Najó, TATRA-n még leginkább diagonál volt, annak mindegy :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 És ha asszimetrikus kötött oldalas a gumi,nem csak forgásirányos? :lol: Őőőőőő. És akkor mivan? Jobb hátsó, csere bal hátsó. Forgásirány nem változik. Kötött oldalas gumi eléggé kevés van Omegákon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
_csaresz_ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Sziasztok, Rég jártam erre, a következőben szeretném a segítségeteket kérni: Termosztát Már vagy 3 hete küszködök vele. Vettem bele egy termosztátot (házzal), beraktam.... víz melegszik kb 92fokig,visszaesik 90re...de hoppá.... vissza megy 91re,92re és ingázik... venti kapcsolgat ész nélkül.... a hűtő csöve felül meleg....maga a hűtő kb a cső magasságában forró, alatta az egész hideg. Na akkor hűtő ki, takarítás kívül-belül biztos el van dugulva valahol.... visszatettem,fagyálló felönt. ugyanaz mint eddig, csak most nem kapcsol olyan sűrűn a venti. mentem a bótba hogy adjanak egy másik termosztátot mert nagyon valószínű,hogy nem nyit ki, vagy nem nyit ki teljesen. Ház nélkülit kaptam mert csak 2 félét árulnak. jövök haza, fagyálló leenged, termosztát lebont, régi kivesz.... raknám az új ház nélküli termosztátomat az új házas termosztát házába, DE hoppá.... nem megy bele. miliméterekkel szélesebb a tányér. Bele próbáltam a régi házba, abba belement gond nélkül.. összeraktam,felöntöttem, légtelenítés és próba út. mutató fel 92körülre, majd le 90re, városból kiérve lement olyan 85re, városba vissza állt a 90. venti nem kapcsolt. Örültem mint majom a farkának,mindaddig míg reggel be nem ültem a kocsiba és indultam el a munkahelyről -5fokban.... meg se moccant a mutató, fűtés semmi. kérésem a következő: valaki tudna mondani egy egy helyet,(egy sorozatszámot, márkát ami jó lesz) vagy bármit ahonnan tudok rendelni egy termosztátot? ugyanis Németbe vok kint,csak Karácsonykor (szombaton) megyek haza (hétfőn vissza) és olyankor nem hiszem hogy nyitva találok egy boltot is....az asszonyra meg nem szeretném rá bízni :lol: 95ös, 2.0i 8v, X20SE előre is köszi a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Őőőőőő. És akkor mivan? Jobb hátsó, csere bal hátsó. Forgásirány nem változik. Kötött oldalas gumi eléggé kevés van Omegákon... Nekem is volt ilyen gumim,Conti SportContact2.Ezek nem forgásirányosak,hanem inside és outside felirat van az oldalain.17-es méretben már elég gyakori ez a fajta.Ha felcsréled ugyanúgy a lerágott fele marad belül.De amúgy a 3000-esnek nem állítható a hátsó dőlése? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Sziasztok, Rég jártam erre, a következőben szeretném a segítségeteket kérni: Termosztát Már vagy 3 hete küszködök vele. Vettem bele egy termosztátot (házzal), beraktam.... víz melegszik kb 92fokig,visszaesik 90re...de hoppá.... vissza megy 91re,92re és ingázik... venti kapcsolgat ész nélkül.... a hűtő csöve felül meleg....maga a hűtő kb a cső magasságában forró, alatta az egész hideg. Na akkor hűtő ki, takarítás kívül-belül biztos el van dugulva valahol.... visszatettem,fagyálló felönt. ugyanaz mint eddig, csak most nem kapcsol olyan sűrűn a venti. mentem a bótba hogy adjanak egy másik termosztátot mert nagyon valószínű,hogy nem nyit ki, vagy nem nyit ki teljesen. Ház nélkülit kaptam mert csak 2 félét árulnak. jövök haza, fagyálló leenged, termosztát lebont, régi kivesz.... raknám az új ház nélküli termosztátomat az új házas termosztát házába, DE hoppá.... nem megy bele. miliméterekkel szélesebb a tányér. Bele próbáltam a régi házba, abba belement gond nélkül.. összeraktam,felöntöttem, légtelenítés és próba út. mutató fel 92körülre, majd le 90re, városból kiérve lement olyan 85re, városba vissza állt a 90. venti nem kapcsolt. Örültem mint majom a farkának,mindaddig míg reggel be nem ültem a kocsiba és indultam el a munkahelyről -5fokban.... meg se moccant a mutató, fűtés semmi. kérésem a következő: valaki tudna mondani egy egy helyet,(egy sorozatszámot, márkát ami jó lesz) vagy bármit ahonnan tudok rendelni egy termosztátot? ugyanis Németbe vok kint,csak Karácsonykor (szombaton) megyek haza (hétfőn vissza) és olyankor nem hiszem hogy nyitva találok egy boltot is....az asszonyra meg nem szeretném rá bízni :lol: 95ös, 2.0i 8v, X20SE előre is köszi a segítséget Alkatrészdiszkont.hu Budapest: 06 30 6 194 243 Székesfehérvár: 06 30 8 204 604 v. Csergő kft. 0613300000 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Nekem is volt ilyen gumim,Conti SportContact2.Ezek nem forgásirányosak,hanem inside és outside felirat van az oldalain.17-es méretben már elég gyakori ez a fajta.Ha felcsréled ugyanúgy a lerágott fele marad belül.De amúgy a 3000-esnek nem állítható a hátsó dőlése? Sajnos nem állítható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Sziasztok, Rég jártam erre, a következőben szeretném a segítségeteket kérni: Termosztát Már vagy 3 hete küszködök vele. Vettem bele egy termosztátot (házzal), beraktam.... víz melegszik kb 92fokig,visszaesik 90re...de hoppá.... vissza megy 91re,92re és ingázik... venti kapcsolgat ész nélkül.... a hűtő csöve felül meleg....maga a hűtő kb a cső magasságában forró, alatta az egész hideg. Na akkor hűtő ki, takarítás kívül-belül biztos el van dugulva valahol.... visszatettem,fagyálló felönt. ugyanaz mint eddig, csak most nem kapcsol olyan sűrűn a venti. mentem a bótba hogy adjanak egy másik termosztátot mert nagyon valószínű,hogy nem nyit ki, vagy nem nyit ki teljesen. Ház nélkülit kaptam mert csak 2 félét árulnak. jövök haza, fagyálló leenged, termosztát lebont, régi kivesz.... raknám az új ház nélküli termosztátomat az új házas termosztát házába, DE hoppá.... nem megy bele. miliméterekkel szélesebb a tányér. Bele próbáltam a régi házba, abba belement gond nélkül.. összeraktam,felöntöttem, légtelenítés és próba út. mutató fel 92körülre, majd le 90re, városból kiérve lement olyan 85re, városba vissza állt a 90. venti nem kapcsolt. Örültem mint majom a farkának,mindaddig míg reggel be nem ültem a kocsiba és indultam el a munkahelyről -5fokban.... meg se moccant a mutató, fűtés semmi. kérésem a következő: valaki tudna mondani egy egy helyet,(egy sorozatszámot, márkát ami jó lesz) vagy bármit ahonnan tudok rendelni egy termosztátot? ugyanis Németbe vok kint,csak Karácsonykor (szombaton) megyek haza (hétfőn vissza) és olyankor nem hiszem hogy nyitva találok egy boltot is....az asszonyra meg nem szeretném rá bízni :lol: 95ös, 2.0i 8v, X20SE előre is köszi a segítséget Az a termosztát volt jó, amelyiket először beraktad. A ventinek amúgy semmi köze a motorban játszódó dolgokhoz, mert a venti kapcsolója a hűtő oldalán van, csak akkor kapcsol be, ha a hűtőben felmegy a vízhőmérséklet 96-98fok fölé. Egyébként egyszerű módszer a termosztát ellenőrzésére: hideg motorral indítva ellenőrzöd a termótól a hűtőig menő felső vízcsövet, hogy a motorral együtt melegszik-e. Ha igen, rossz a termosztát. Jó termosztáttal csak 90 fok környéként szabad elkezdenie melegedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Nekem is volt ilyen gumim,Conti SportContact2.Ezek nem forgásirányosak,hanem inside és outside felirat van az oldalain.17-es méretben már elég gyakori ez a fajta.Ha felcsréled ugyanúgy a lerágott fele marad belül.De amúgy a 3000-esnek nem állítható a hátsó dőlése? Megadom magam, nekem nem volt és valszeg nem is lesz 17-es gumim, a 16-osok is rendezik rendesen a futóművet. Viszont a TIS szerint minden Omegának állítható a hátsó kerékdőlése... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Sajnos nem állítható. Esküdj! Fogadjunk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Őőőőőő. És akkor mivan? Jobb hátsó, csere bal hátsó. Forgásirány nem változik. Kötött oldalas gumi eléggé kevés van Omegákon... Bocs Omegatd, de én az asszimetrikus gumi híve vagyok. viszont annak a cserélgetéséhez nem elég az emelő, meg a kerékkulcs. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Sajnos nem állítható. Tudtommal állítható... az enyémen állítható, márpedig emlékeim szerint nem kapott új futóművet. Közben látom Omegatd betette a képet.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Tudtommal állítható... az enyémen állítható, márpedig emlékeim szerint nem kapott új futóművet. Közben látom Omegatd betette a képet.... Független felfüggesztés lévén illendő is. Zsigulájnál még ok, ott a diffit nemigen tudod hajlítani, de hát itt már más a szitu :lol: Amúgy a vicc az, amikor a futóműves akarja megmagyarázni, hogy nem lehet állítani... Alámentem, megmutattam, hol lehet, utána pedig elköszöntem tőle illendően, és kiálltam a kocsiállásból ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Független felfüggesztés lévén illendő is. Zsigulájnál még ok, ott a diffit nemigen tudod hajlítani, de hát itt már más a szitu :lol: Amúgy a vicc az, amikor a futóműves akarja megmagyarázni, hogy nem lehet állítani... Alámentem, megmutattam, hol lehet, utána pedig elköszöntem tőle illendően, és kiálltam a kocsiállásból ;) mondjuk az A omi/B senator alatt is független a hátsó futómű és csak a 24v-sen lehet ugyanigy állítani.....a többin nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 mondjuk az A omi/B senator alatt is független a hátsó futómű és csak a 24v-sen lehet ugyanigy állítani.....a többin nem. Ez is igaz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Független felfüggesztés lévén illendő is. Zsigulájnál még ok, ott a diffit nemigen tudod hajlítani, de hát itt már más a szitu ;) Már láttam olyat akinek sikerült :) Haver muterjának,amikor tetőn csúszott a vas.......... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 És ezzel a kerékdőlést hogy állítjátok? Mert most nem az összetartásról van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Már láttam olyat akinek sikerült ;) Haver muterjának,amikor tetőn csúszott a vas.......... :lol: Persze, nincs lehetetlen :) :) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts