ukslayer Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Autodata írja. Ha hazudtam, engem is átbasztak ;). A datában 22 van................ Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Olyan nagyon kevés van... Párat én is javítottam,de az adagolót én se nagyon merném piszkálni.............. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mifi Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Hanem milyen? Szerintem keveri a fijúú. Van ugye előkamrás és többek között örvénykamrás. Az Omega dízel is örvénykamrás úgy tudom. Nem kizárt, hogy volt neki elő kamrása és arra gondol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mifi Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 A datában 22 van................ A 22 a sűrítési arányra vonatkozik amit tegnap Sky barátunk nagyon helyesen le is írt, hogy 1:22-höz. Aztán úgy láttam meg is lett beszélve, hogy a sűrítési arány és a kompresszió nem ugyanaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mifi Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Hogy pontos legyek ezt írja: Compression pressure bar: 20,0 min Compression ratio :1: 22,0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Szerintem keveri a fijúú. Van ugye előkamrás és többek között örvénykamrás. Az Omega dízel is örvénykamrás úgy tudom. Nem kizárt, hogy volt neki elő kamrása és arra gondol. Nem mintha az örvény és előkamrás között olyan sok különbség lenne teljesítményt és fordulatszámokat tekintve ;) Előkamrás szebben jár. Hallható is a régi dízelmerciken... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mifi Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Nem mintha az örvény és előkamrás között olyan sok különbség lenne teljesítményt és fordulatszámokat tekintve ;) Nincs összehasonlítási alapom teljesítmény és fordulat között elő és örvénykamrás esetében de a kérdés az volt, hogy milyen lehet még? És hát ugye mostanra biztos vagyok benne, hogy a td motor az Omegába örvénykamrás és nem elő kamrás. Nem is tudom mibe raktak elő kamrást. Őszintén sose láttam olyat. Lehet maradi vagyok ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolika99 Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Nincs összehasonlítási alapom teljesítmény és fordulat között elő és örvénykamrás esetében de a kérdés az volt, hogy milyen lehet még? És hát ugye mostanra biztos vagyok benne, hogy a td motor az Omegába örvénykamrás és nem elő kamrás. Nem is tudom mibe raktak elő kamrást. Őszintén sose láttam olyat. Lehet maradi vagyok ;) mindegy nekem ;) ,de passat 2.5V6 tdi az volt kettővel előtte... Meg van javítva az autó,az a lényeg,csak a pillanatnyi fogyasztás leesett 0.5L/órára...valamit elb....k. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Nincs összehasonlítási alapom teljesítmény és fordulat között elő és örvénykamrás esetében de a kérdés az volt, hogy milyen lehet még? És hát ugye mostanra biztos vagyok benne, hogy a td motor az Omegába örvénykamrás és nem elő kamrás. Nem is tudom mibe raktak elő kamrást. Őszintén sose láttam olyat. Lehet maradi vagyok ;) Kicsi a különbség köztük. Örvénykamra kb gömb-szerű. Meg hogy mekkora az összekötő csatorna a kamra és a fő égéstér között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Kicsi a különbség köztük. Örvénykamra kb gömb-szerű. Meg hogy mekkora az összekötő csatorna a kamra és a fő égéstér között. Ja, meg ugye. Izzítógyertya vagy fáklya... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Nem mintha az örvény és előkamrás között olyan sok különbség lenne teljesítményt és fordulatszámokat tekintve ;) Előkamrás szebben jár. Hallható is a régi dízelmerciken... Így van és az Omegákban lévő BMW dízel ISS előkamrás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Így van és az Omegákban lévő BMW dízel ISS előkamrás... Angol szakirodalom néha használja a swirl-chamber, meg a pre-chamber megnevezéseket, de leginkább a pre-chamber elterjedt mindkét fajta osztott égéstér elnevezésére. Igazából az örvénykamra is egy előkamra. Mivel ugye az osztott égéstérnél a fő égésteret megelőző kamra (ahol a közvetett befecskendezés végbemegy) viseli ezt a nevet. Ha a kamra benyúlik az égéstérbe, akkor előkamra. Ha közelítőleg gömb alakú, és érintőleges a kivezetőjárata, akkor örvénykamra. Az előkamrára klasszikus példa az OM617-es motor a MB-től ( http://mb.bolinko.org/15/warsztat/silniki/...0-%200077-1.jpg ill http://www.peachparts.com/shopforum/attach...xfghcgvhmui.jpg ), Örvénykamra meg imhol: http://vegburner.co.uk/images2/IDIphoto.jpg Elterjedtebb az utóbbi, csendesebb, puhább járást eredményez, azonban ront a termikus hatásfokon. Ezért kerepel szebben a 300D Merci (nameg a soros adagoló csühögése) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Ezért kerepel szebben a 300D Merci (nameg a soros adagoló csühögése) ;) Viszont 110 felett annyit eszik mint városban. ;) A Mercedes jóságát a kúton fizeti meg az ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Viszont 110 felett annyit eszik mint városban. :lol: A Mercedes jóságát a kúton fizeti meg az ember. Cimborámnak volt 300D. Annak a végsebessége 100-110 volt. Dombnak fel és le egyaránt :lol: -20fokban is csak ráhúztad a dúsítót, meg az izzítás, kialudt a lámpa, tovább húztad a kart (merthogy kombinált kar volt a dúsítás-izzítás-öndítózásra) és már kerepelt is a sor5 ;) Ha nyomtad neki, ha nem, akkor se evett többet 6liternél. Ez lehetett gázolaj, HTO, nehézolaj a MÁV-tól, vagy épp finomítatlan napraforgóolaj :lol: És elment a kocsi vagy 5-600e km-t, és utána is azért lett csak elbontva, mert igazából kasztnija már nem volt, megette a rozsda. Viszont a motorja-váltója felújítás nélkül ment egy másik 300D-be, és ott kerepelt tovább, vígan ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Cimborámnak volt 300D. Annak a végsebessége 100-110 volt. Dombnak fel és le egyaránt :lol: -20fokban is csak ráhúztad a dúsítót, meg az izzítás, kialudt a lámpa, tovább húztad a kart (merthogy kombinált kar volt a dúsítás-izzítás-öndítózásra) és már kerepelt is a sor5 ;) Ha nyomtad neki, ha nem, akkor se evett többet 6liternél. Ez lehetett gázolaj, HTO, nehézolaj a MÁV-tól, vagy épp finomítatlan napraforgóolaj :lol: És elment a kocsi vagy 5-600e km-t, és utána is azért lett csak elbontva, mert igazából kasztnija már nem volt, megette a rozsda. Viszont a motorja-váltója felújítás nélkül ment egy másik 300D-be, és ott kerepelt tovább, vígan ;) Nekem is van olyan cimbim,akinek 300d-je van, w124-es. Előnye az elpusztíthatatlansága,az viszont 10litert kér de megy 180-al is. Lehet a haverodé takarékra volt állítva. :lol: Meg van egy w123 200d-jük is. Hajdanán amikor hozzájuk került még megbecsült családi autóként kezdte,aztán túl az 1millió!! km-en már csak a melósok járnak vele. Padlólemez az nincs,a szőnyeg tartja a lábakat,de ketyeg a mai napig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November6, 2011 Megoszt Elküldve November6, 2011 Nekem is van olyan cimbim,akinek 300d-je van, w124-es. Előnye az elpusztíthatatlansága,az viszont 10litert kér de megy 180-al is. Lehet a haverodé takarékra volt állítva. :lol: Meg van egy w123 200d-jük is. Hajdanán amikor hozzájuk került még megbecsült családi autóként kezdte,aztán túl az 1millió!! km-en már csak a melósok járnak vele. Padlólemez az nincs,a szőnyeg tartja a lábakat,de ketyeg a mai napig. Na igen. Azokat a gépeket még be lehetett lőni Nasa tudomány nélkül is. Ha jól tudom, abszolút el volt véve az előtöltés, füstcsavar kint. Kb ennyi a tudomány. Nem megy, de nem is eszik ;) Az indulással meg az volt a trükk, hogy elég gyakran kellett benne izzítófáklyát cserélni. Meg kellett bele egy IFA akksi :lol: Ez egy 114-es volt. Szép darab ;) 123 124 ahhoz képest már űrtechnika! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 Urak! Aki bontóba jár, vagy esetleg van neki otthon feleslegbe, érdekelne, Omega gyári üléskárpit. A CD változat szürkéje kellene. Elvileg 2 első ülésről, de ha az nincs, akkor jó az is, ami a hátsóról lekerül, kicsit többet dogozik majd a varrónő. Aki tud ilyet, vagy lenne neki, ne tartsa magába... Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrew Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 Az lenne a kérdésem, hogy ha valaki bontott már meg B2 ajtókárpitot, az ossza ezt meg velem miként zajlik ez. ;) Anyós oldalon nem nyitja a központi zár az ajtót, rá kéne nézni, de nem merek csak úgy nekiesni, nehogy kárt tegyek benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 Az lenne a kérdésem, hogy ha valaki bontott már meg B2 ajtókárpitot, az ossza ezt meg velem miként zajlik ez. ;) Anyós oldalon nem nyitja a központi zár az ajtót, rá kéne nézni, de nem merek csak úgy nekiesni, nehogy kárt tegyek benne. Csavarokat kiszeded (összeset!), alul kipattintod, felül leemeled. Kb ennyi a móka. Kipattintásához alulra nem árt egy ilyen készlet : http://shop3.unas.hu/shop_ordered/3728/shop_pic/KA_4297K.jpg , különben törhetnek a bolhák, akkor meg pótolni kell őket (nem drága, 40-50ft/db, de macera...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 Az lenne a kérdésem, hogy ha valaki bontott már meg B2 ajtókárpitot, az ossza ezt meg velem miként zajlik ez. ;) Anyós oldalon nem nyitja a központi zár az ajtót, rá kéne nézni, de nem merek csak úgy nekiesni, nehogy kárt tegyek benne. http://www.omegaowners.com/forum/index.php?topic=90514.0 Amikor az ajtó sínről leakarod emelni a káritot 90%, hogy az ajtókárpit ragasztott sínje leszakad, ezért hosszú csvarhúzóval célszerű - belesés után- felfelé tolni a sínnek ellenfeszítve ahogy leakarod húzni. Én a szorító kampókat egyesével leszoktam nyomni (fém kampók6rögzítők elemlámpával látni fogod), ekkor kijön a vízvető is, de nem szakad le a kárpit sín. Ha leszakad félig nem gond, uwerapid meg kis csavariok bele alulról, többet nem lesz vele gond! Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrew Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 http://www.omegaowners.com/forum/index.php?topic=90514.0 Amikor az ajtó sínről leakarod emelni a káritot 90%, hogy az ajtókárpit ragasztott sínje leszakad, ezért hosszú csvarhúzóval célszerű - belesés után- felfelé tolni a sínnek ellenfeszítve ahogy leakarod húzni. Én a szorító kampókat egyesével leszoktam nyomni (fém kampók6rögzítők elemlámpával látni fogod), ekkor kijön a vízvető is, de nem szakad le a kárpit sín. Ha leszakad félig nem gond, uwerapid meg kis csavariok bele alulról, többet nem lesz vele gond! Köszi Zoli. Még annyi érdekelne, hogy meg tudnád-e mondani, hogy mik azok a rádió típusok, amelyeknek a cd része jó az én 2015-ösömbe? Akkor elmondtad, mikor ott voltam nálad, de amit nem írok le....... ;) szal érted. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 Köszi Zoli. Még annyi érdekelne, hogy meg tudnád-e mondani, hogy mik azok a rádió típusok, amelyeknek a cd része jó az én 2015-ösömbe? Akkor elmondtad, mikor ott voltam nálad, de amit nem írok le....... ;) szal érted. Sikerült kiszedni? Szerintem jó bele a CCR2006, CCRT2008 CD váltó része, de meg kellene nézni a Tied alsó részét ha ki van szedve és szét van húzva a felső résztől. Van haveromnak CCRT2008-a ha kell, de ellenőrizni szükséges a működés és kompatibilitás szempontjából, hogy vigye a CD-ket ahogy beszéltük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bioritm Elküldve November9, 2011 Megoszt Elküldve November9, 2011 Csavarokat kiszeded (összeset!), alul kipattintod, felül leemeled. Kb ennyi a móka. Kipattintásához alulra nem árt egy ilyen készlet : http://shop3.unas.hu/shop_ordered/3728/shop_pic/KA_4297K.jpg , különben törhetnek a bolhák, akkor meg pótolni kell őket (nem drága, 40-50ft/db, de macera...) Azt se felejtsétek el, hogy a markolatot széthúzni nem egyszerű, mert alatta is van 1 csavar, és tuti eltörsz belőle legalább 1-et mire rájösz hogy szedd ki. Valószínű azért hiánycikk ;) ... szóval azzal a résszel óvatosan, mert egy hónapja csináltam, de már elfelejtettem, honnan kell támadni. Omega javítási kézikönyvben elég jól le van írva hol mennyi csavart kell találnod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrew Elküldve November9, 2011 Megoszt Elküldve November9, 2011 Sikerült kiszedni? Szerintem jó bele a CCR2006, CCRT2008 CD váltó része, de meg kellene nézni a Tied alsó részét ha ki van szedve és szét van húzva a felső résztől. Van haveromnak CCRT2008-a ha kell, de ellenőrizni szükséges a működés és kompatibilitás szempontjából, hogy vigye a CD-ket ahogy beszéltük. Nincs még kiszedve sajnos, csak próbálok mindent előtte összeszedni, hogy csak egyszer kelljen onnen kirobbantani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrew Elküldve November9, 2011 Megoszt Elküldve November9, 2011 Azt se felejtsétek el, hogy a markolatot széthúzni nem egyszerű, mert alatta is van 1 csavar, és tuti eltörsz belőle legalább 1-et mire rájösz hogy szedd ki. Valószínű azért hiánycikk ;) ... szóval azzal a résszel óvatosan, mert egy hónapja csináltam, de már elfelejtettem, honnan kell támadni. Omega javítási kézikönyvben elég jól le van írva hol mennyi csavart kell találnod. Szerintem te a B1 Omega ajtajára gondolsz, a B2-nél nincs ilyen markolat, amit le kéne húzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts