Omegatd Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Faceliftes sedan, az enyémen sincs... Elektromosan nyílik a műszerfalról, vagy kulcsról, ha az elektronika elromlana, akkor az ülések felől a csomagteret megközelítve van egy kallantyú amivel nyitható! Közben rájöttem, jó hülye megoldás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Naa, ma egy kicsit fetrengtünk alatta. Önindítóra áramot adni felesleges, mert nincs benne akksi. (ha volna, nyitná a kulcs is) Motorház fedelet kinyitni alulról, előlről nem lehet. Lecsavarozni nem lehet. Akksi saru alulról elérhetetlen. Az ajtó zárjával nem is próbálkoztunk. Dudához a takaró lemezek eltávolítása után hozzáfértünk, működik :-)) Jaa, és a szerelő látott egy hiányzó csavart a generátornál :-))) Lehet hogy csak ennyi lett volna az egész szop@s :-(( Marad az üveg, és a bontó. Szerdán elmegyek, és amilyen üveget kapok, azon keresztül próbálkozok... Elmondta, hogy kapsz tőlem üveget olcsón, de akkor vegyél drágán. Különben meg cseréld le a kóklert, mert idióta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Most már tudom miről beszéltél.Idejön,a saját ostobasága miatt beirkál,hárman ugyanazt a tippet adjuk,erre benyögi,hogy az nem fog működni,mert még egy alap elektromos rendszer működését sem látja át.Pedig az akksi-önindító kapcsolatnál egyszerűbb ebben az autóban nem létezik.Óva intem can-busos autó vásárlásától,ellenben javaslom egy vaz-2101 relikvia beszerzését,az csavarhúzóval is nyitható,igaz ezt a kisebbség is tudja. ;) Pontosan... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Közben rájöttem, jó hülye megoldás... Azz. Spórolós sváb. Megspórolták a zár kb 10márkás beépítési költségét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Nem fér hozzá,mert a zárhídban van elvezetve. Okés, értem. De bowden nyitja ha jól gondolom, azt sem lehet sehol rábírni a megfeszülésre? Vagy azt is végig "csatornában" rejtve vezették ki? Egyébként az ajtóban található rudazat ismerete nagyon jól jönne ilyenkor, célszerszám, kis türelem, és máris kinyitottad a saját autód!!! Egy kérdés mindenkihez: szerintetek mennyi üvegszilánk megy majd be az utastérbe, ha totál idegből odakúr neki B.KA???? A végső megoldás: féltégla Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Okés, értem. De bowden nyitja ha jól gondolom, azt sem lehet sehol rábírni a megfeszülésre? Vagy azt is végig "csatornában" rejtve vezették ki? Egyébként az ajtóban található rudazat ismerete nagyon jól jönne ilyenkor, célszerszám, kis türelem, és máris kinyitottad a saját autód!!! Egy kérdés mindenkihez: szerintetek mennyi üvegszilánk megy majd be az utastérbe, ha totál idegből odakúr neki B.KA???? A végső megoldás: féltégla Ha esetleg segítt: Bár astráé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Azz. Spórolós sváb. Megspórolták a zár kb 10márkás beépítési költségét. Amúgy azért kérdeztem rá, mert azt gondoltam, valami lefalazott tuning cuccos. De ez gyári, szerencsére a caravannál nem alkalmazták. Amúgy a Nexiám volt olyan, hogy belülről gombbal nyílt, viszont volt rajta zár is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Okés, értem. De bowden nyitja ha jól gondolom, azt sem lehet sehol rábírni a megfeszülésre? Vagy azt is végig "csatornában" rejtve vezették ki? Egyébként az ajtóban található rudazat ismerete nagyon jól jönne ilyenkor, célszerszám, kis türelem, és máris kinyitottad a saját autód!!! Egy kérdés mindenkihez: szerintetek mennyi üvegszilánk megy majd be az utastérbe, ha totál idegből odakúr neki B.KA???? A végső megoldás: féltégla Mit nyernél a rudazat ismeretével? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Ha esetleg segít: http://pics.coldline.hu/pics/372814-20111102-ajd9sO.jpg Bár astráé. Egy t-vel biztosan. Mit kezdjünk Astra ajtóval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Egy t-vel biztosan. Mit kezdjünk Astra ajtóval? Magneto-t hívva megszugerálod a rudazatot, és voi'la ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Egy t-vel biztosan. Mit kezdjünk Astra ajtóval? Akkor sorry..ha ezt jól írtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bioritm Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Rá kellett volna kötnie az önindító kábelre, ez a legjobb megoldás... nyitottam már így ki a vectrámat. Az ablakbezúzás meg a leggyorsabb, ha nem számolja az utánnajárrást, meg a munkát, és a munkadíjat ;). De tuti nem azt az ablakot fogja betörni ami csavarozva van. Uraim szükségem lenne a tapasztaltabbak segítségére, mert behányt az adagolóm. Valahol szivárog a gázolaj a 2.5-ösböl. Nem tudom beazonosítani a helyét, mert az egész csupa gázolaj, és nem férek hozzá, hogy letakarítsam, nagynyomásúval pedig nem szeretném megadni neki a kegyelemdöfést. És bevallom töredelmesen a disel adagolók lelki világa magas nekem mint majomnak a zongora. Ha tudna nekem valaki ajánlani Dorog, vagy Pest környékén egy megfelő szakembert, aki ad a munkájára, és nem barmolja szét az autómat, esetleg nem dolgozik arany árba. De legfőképpen látott már ilyet:) az nagyon jó lenne. Mert kókler, lehúzós szerelőből van itt bőven, akik meg nem kontárak, azok viszont multifunkcionális minden tipushoz értünk műhely. Akikre nem bíznám ezt a hibát, mert gömbfej cserében ászok, viszont finomabb munkákban... hát nem szeretnék kísérleti alanyá változni, és a fél motorteret kicseréltetni, mert mégse ez volt a hiba.. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Akkor sorry..ha ezt jól írtam. Nem gond belefér. Az egyik baj az, hogy Astrának máshol van a rudazata, a másik, hogy Omega ajtóképpel sem lenne előrébb, ugyanis bereteszelte a zárat, azt pedig mechanikusan nem lehet nyitni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Rá kellett volna kötnie az önindító kábelre, ez a legjobb megoldás... nyitottam már így ki a vectrámat. Az ablakbezúzás meg a leggyorsabb, ha nem számolja az utánnajárrást, meg a munkát, és a munkadíjat ;). De tuti nem azt az ablakot fogja betörni ami csavarozva van. Uraim szükségem lenne a tapasztaltabbak segítségére, mert behányt az adagolóm. Valahol szivárog a gázolaj a 2.5-ösböl. Nem tudom beazonosítani a helyét, mert az egész csupa gázolaj, és nem férek hozzá, hogy letakarítsam, nagynyomásúval pedig nem szeretném megadni neki a kegyelemdöfést. És bevallom töredelmesen a disel adagolók lelki világa magas nekem mint majomnak a zongora. Ha tudna nekem valaki ajánlani Dorog, vagy Pest környékén egy megfelő szakembert, aki ad a munkájára, és nem barmolja szét az autómat, esetleg nem dolgozik arany árba. De legfőképpen látott már ilyet:) az nagyon jó lenne. Mert kókler, lehúzós szerelőből van itt bőven, akik meg nem kontárak, azok viszont multifunkcionális minden tipushoz értünk műhely. Akikre nem bíznám ezt a hibát, mert gömbfej cserében ászok, viszont finomabb munkákban... hát nem szeretnék kísérleti alanyá változni, és a fél motorteret kicseréltetni, mert mégse ez volt a hiba.. Előre is köszönöm! 3 hónap alatt galyra vágtad az új mocit és adagolóját? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 3 hónap alatt galyra vágtad az új mocit és adagolóját? én egy csak adagoló-tengely szimmeringre tippelnék. az még nem vészes mutatvány ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bioritm Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 3 hónap alatt galyra vágtad az új mocit és adagolóját? Ő izé azé nem volt új, meg amilyen szerencsém volt meg volt az töltve rendesen finissel, azért volt finom hangja ;) . Kemény 1500 km lett a járgányba, pedig nem nyomtam ki a szemét. Motor dupla olajcserét kapott.. most az egyik henger erősen kopog, annak is még a végére kell járni, remélem csak az egyik hidrotőke kehes. De rá kéne nézetnem azért a porlasztókra is, bár arra nem tudom hogyan az megint műhely csillimiliókért. Hétvégén ha lesz egy kis időm benézek a dekli alá. Viszont ha nem hidrotőke akkor megintcsak kell egy JÓ szaki, mert akkor a befecskendezéssel lesz valami azt meg jó lenne végigméricsgélni, van-e elég nyomás az adagolótól porlaszt-e a porlasztó... jaaj de az első diselem, bár ha még sokáig csinálja velem az utolsó is. Így jár az aki bontószökevényt vesz! Úgy érzem magam mint apám régen a trabantjával:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Ő izé azé nem volt új, meg amilyen szerencsém volt meg volt az töltve rendesen finissel, azért volt finom hangja ;) . Kemény 1500 km lett a járgányba, pedig nem nyomtam ki a szemét. Motor dupla olajcserét kapott.. most az egyik henger erősen kopog, annak is még a végére kell járni, remélem csak az egyik hidrotőke kehes. De rá kéne nézetnem azért a porlasztókra is, bár arra nem tudom hogyan az megint műhely csillimiliókért. Hétvégén ha lesz egy kis időm benézek a dekli alá. Viszont ha nem hidrotőke akkor megintcsak kell egy JÓ szaki, mert akkor a befecskendezéssel lesz valami azt meg jó lenne végigméricsgélni, van-e elég nyomás az adagolótól porlaszt-e a porlasztó... jaaj de az első diselem, bár ha még sokáig csinálja velem az utolsó is. Így jár az aki bontószökevényt vesz! Úgy érzem magam mint apám régen a trabantjával:) Neki olcsóbb volt javíttatni, feltehetőleg ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bioritm Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Neki olcsóbb volt javíttatni, feltehetőleg ;) Há ja. Viszont azt legalább már korán megtanultam, hogy az utángyártott alkatrészek sza...-se érnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Há ja. Viszont azt legalább már korán megtanultam, hogy az utángyártott alkatrészek sza...-se érnek. Azt tudod, hogy ez nem teljesen igaz ;) Kokrétan egy Koni lengéscsillapítóra, Bilstein szilentekre, vagy Brembo féknyeregre nem mondanám hogy sz@r. Pedig az is utángyártott ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bioritm Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Azt tudod, hogy ez nem teljesen igaz ;) Kokrétan egy Koni lengéscsillapítóra, Bilstein szilentekre, vagy Brembo féknyeregre nem mondanám hogy sz@r. Pedig az is utángyártott ;) Igazad van, hogy nincs igazam:) Nem gondoltam végig teljesen amit írtam, az utángyártitt nálam megakadt a kínai vackoknál, és a motoralkatrészeknél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Igazad van, hogy nincs igazam:) Nem gondoltam végig teljesen amit írtam, az utángyártitt nálam megakadt a kínai vackoknál, és a motoralkatrészeknél. Pont most volt egy cikk a TC-n, az 'utángyári vs gyári' témáról. Sok embernek meglepő lehetett, hogy pl egyes 'utángyári' termékeknek magasabb a minőségbiztosítása, mint a 'gyári' terméknél (ahol ugye elsősorban az nagytétel és az ár a mérvadó a beépítéskor). Ahogy az is, hogy olyan hogy 'gyári' és utángyári sem létezik. Hiszen pl az Audi gyárt A6-ost, de lengőkar-szilentet, gömbfejet és lengéscsillapítót (és még úgy kb az autó alkatrészeinek legnagyobb részét) már nem... ;) Hanem ezt azok a beszállítók végzik el, akik utána a márka logója nélkül piacra dobják a termékeiket is, utángyártott címszó alatt ;) És ahogy van jó cipő, és rossz cipő, így van jó alkatrészgyártó, és rossz is :lol: Így jöhetett létre a 'rossz, utángyártott' minősítés. Pedig arról csak pár alkatrészgyártó tehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolika99 Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Üdv,mi a 2.5 td omega alsó kompresszió határa? 21-25 bar-t mértek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Üdv,mi a 2.5 td omega alsó kompresszió határa? 21-25 bar-t mértek. A 25DT-nek 22:1 a sűrítési aránya gyárilag. De aki mérte, gondolom tudja, hogy mik a határok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolika99 Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 A 25DT-nek 22:1 a sűrítési aránya gyárilag. De aki mérte, gondolom tudja, hogy mik a határok. Addig ok,csak szeretném még ma tudni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 én egy csak adagoló-tengely szimmeringre tippelnék. az még nem vészes mutatvány ;) Az nem a vezérlésbe hugyozna?Szerintem inkább valahonnan a nagynyomású fedél alól jöhet,ha mindent beterít....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts