ukslayer Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Akkor mégsem felszereltség, nem beszélve, hogy a GL, CD, SPORT, EDITION100 sincs a hátuljára felírva... Ez olyan örök dilemma marad,mint a B2 vs. C Omega ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
B.Ka Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Köszönöm a tanácsokat. Holnap hívok egy villanyszerelőt, fetrengjen alatta. Ez a megoldás nekem szimpatikusabb, mint az üveges :-)) Egyébként lehet hangosan is röhögni, én is ezt teszem :-)) Volt még egy hasonló szop@som is vele: Nem működött az automata váltó. Motor jár, de az autó P-ben van, nem indul, nem tudom mozgatni a váltót. Mivel én tényleg nem értek hozzá, hívtam a szerelőt. Nem jön ki, vigyem be az autót, úgyis kell akna, meg szerszámok a javításhoz. DE: vontatni nem lehet, trélerre sem tudtuk feltenni, kerekek lezárva. Lopós autó 5 km ötvenezer!!! A probléma utána gyorsan megoldódott. Féklámpa kapcsoló csere mindennel együtt ötezerért :-)))) Szóval én így kínzom magam :-))))))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Köszönöm a tanácsokat. Holnap hívok egy villanyszerelőt, fetrengjen alatta. Ez a megoldás nekem szimpatikusabb, mint az üveges :-)) Egyébként lehet hangosan is röhögni, én is ezt teszem :-)) Volt még egy hasonló szop@som is vele: Nem működött az automata váltó. Motor jár, de az autó P-ben van, nem indul, nem tudom mozgatni a váltót. Mivel én tényleg nem értek hozzá, hívtam a szerelőt. Nem jön ki, vigyem be az autót, úgyis kell akna, meg szerszámok a javításhoz. DE: vontatni nem lehet, trélerre sem tudtuk feltenni, kerekek lezárva. Lopós autó 5 km ötvenezer!!! A probléma utána gyorsan megoldódott. Féklámpa kapcsoló csere mindennel együtt ötezerért :-)))) Szóval én így kínzom magam :-))))))) ugyanezt a szitut láttam egyszer, annyi különbséggel, hogy a váltókar retesz állt meg, és emiatt kellett 'ellopni' az autót. mindezt itt svédben. szintén 5000 volt, de koronában... (150e ft). ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Köszönöm a tanácsokat. Holnap hívok egy villanyszerelőt, fetrengjen alatta. Ez a megoldás nekem szimpatikusabb, mint az üveges :-)) Egyébként lehet hangosan is röhögni, én is ezt teszem :-)) Volt még egy hasonló szop@som is vele: Nem működött az automata váltó. Motor jár, de az autó P-ben van, nem indul, nem tudom mozgatni a váltót. Mivel én tényleg nem értek hozzá, hívtam a szerelőt. Nem jön ki, vigyem be az autót, úgyis kell akna, meg szerszámok a javításhoz. DE: vontatni nem lehet, trélerre sem tudtuk feltenni, kerekek lezárva. Lopós autó 5 km ötvenezer!!! A probléma utána gyorsan megoldódott. Féklámpa kapcsoló csere mindennel együtt ötezerért :-)))) Szóval én így kínzom magam :-))))))) Váltókar retesz szokott beállni. Nekem anno télen csinálgatta hideg időben, szoknya lehúz, sárga pöcök lenyom azt gyíííí... B2-n elektromos a csomitér, én is zártam már be a kulcsot, jó nagy faxság. Szerencsére tetőablak nyitva volt, aztán egy partvisnyéllel benyomtam a középkonzolon a csomitér nyitó gombot és láss csodát kinyílt és a gombnak meg a tetőnek se lett baja szerencsére, jó lecke volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BigFatPete Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Az nem lesz, de legalább szólni fog a duda! ;) Leestem a székről. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Hát, mivel tényleg az ág is húz, nem írok rosszat, pedig kb 10 percen keresztül tudnálak folyamatosan hülyézni. Ha a generátor nem töltött, akkor mért nem jöttél vele lábon, minek kellett tréler? Minek kellett az ajtót bereteszelni? Csak magad okolhatod. Betöröd azt az ablakot, amelyiken be tudsz mászni, és felhúzod a mocitérnyitó kallantyút. Más esélyed nincs, valamelyik ablak ugrik. De ne aggódj, ha a jobb, vagy bal elsőt vered ki, azt tudok adni neked egy ötösért... ?????????? Csak 10 percig??????? Az neked egy sóhajtásnyi idő! ;) Vegyél leckéket a nagy kubai vezérről, ő napokig mondja a forradalmi beszédeit. Szegény csóri srác, a végén lehet mégis kiveri..... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 Ráteszek egy lapáttal,üveget én is tudok,gyakorlatilag bármelyiket,ha kombiról van szó :lol: Törje be a szélvédőt azt lehet a legjobb áron adni(meg ahogy nézem az csak nekünk van) ;) Komolyra fordítva én alámásznék és az önindítón vagy generátoron keresztül adnék áramot a rendszernek,persze kövben valaki készen állna a távirányítóval. Ha van fenéklemez akkor sz..pás van.De velem ilyen nem szokott történni mert ilyen esetben teszek az ellen,hogy kizárjon magából az autó(ablak lehúz vagy motortér zár kitámaszt).Nem hiszem el,hogy nincs valami autótolvaj ismerőse. :lol: Nicolas Cage mikor jön filmet forgatni Bp-re? Ő egyszer egyetlen éjszaka elkötött 50 autót.... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
B.Ka Elküldve Október27, 2011 Megoszt Elküldve Október27, 2011 szintén 5000 volt, de koronában... (150e ft). ;) Félreértetted. Az ötvenezres tréler (5km) után volt a kapcsoló csere ötezer :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 Öcsém autójában is utálom ezt a váltóreteszt. De a kulcs miatti sípolást mégjobban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 Félreértetted. Az ötvenezres tréler (5km) után volt a kapcsoló csere ötezer :-( Nem értettem félre. Inkább te! :lol: Jött a szerviz lopóautója, felrakták rá, szervizbe be, retesz csere. Kiszállás+szállítás+munkadíj+anyag 5000Sek (150000 Ft). ;) Ennyi pénzért én simán kivágtam volna belőle. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 Köszönöm a tanácsokat. Holnap hívok egy villanyszerelőt, fetrengjen alatta. Ez a megoldás nekem szimpatikusabb, mint az üveges :-)) Egyébként lehet hangosan is röhögni, én is ezt teszem :-)) Volt még egy hasonló szop@som is vele: Nem működött az automata váltó. Motor jár, de az autó P-ben van, nem indul, nem tudom mozgatni a váltót. Mivel én tényleg nem értek hozzá, hívtam a szerelőt. Nem jön ki, vigyem be az autót, úgyis kell akna, meg szerszámok a javításhoz. DE: vontatni nem lehet, trélerre sem tudtuk feltenni, kerekek lezárva. Lopós autó 5 km ötvenezer!!! A probléma utána gyorsan megoldódott. Féklámpa kapcsoló csere mindennel együtt ötezerért :-)))) Szóval én így kínzom magam :-))))))) Igazi mazoista vagy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 ?????????? Csak 10 percig??????? Az neked egy sóhajtásnyi idő! ;) Vegyél leckéket a nagy kubai vezérről, ő napokig mondja a forradalmi beszédeit. Szegény csóri srác, a végén lehet mégis kiveri..... ;) Nem akarok én órákig szónokolni, feleslegesen. Amúgy én már kivertem volna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 Nicolas Cage mikor jön filmet forgatni Bp-re? Ő egyszer egyetlen éjszaka elkötött 50 autót.... ;) Na azért nem egyedül, komoly team dolgozott vele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 Félreértetted. Az ötvenezres tréler (5km) után volt a kapcsoló csere ötezer :-( Mégsem 150... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 Nem akarok én órákig szónokolni, feleslegesen. Amúgy én már kivertem volna... Nekem időm se lett volna ezért ide beírni,mert már 5 perc után mérgemben beküldtem volna valamelyik üveget ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 Nekem időm se lett volna ezért ide beírni,mert már 5 perc után mérgemben beküldtem volna valamelyik üveget ;) Nem azért, de kinyithatatlan autó nincs... régen volt egy szaki a kerületben, meg Kerepesen, aki direkt ilyenre szakosodott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 Nem azért, de kinyithatatlan autó nincs... régen volt egy szaki a kerületben, meg Kerepesen, aki direkt ilyenre szakosodott... Autómentő "Rambo", egy pasast ismertem, aki ezen a néven bármit (persze volt amit takarásban) kinyitott! És roncsolás nélkül... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
B.Ka Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 Igazi mazoista vagy... Csak hogy legyen min nevetnetek a többnapos ünnepen elmesélem az izzócserém is. Azt mindig el mondom elöljáróban, hogy semmihez nem értek az autóval kapcsolatban, ezért bízom szakemberekre. Szóval kiégett a bal első xenon biztosíték. Mivel a biztosíték azért van, hogy nagyobb baj ne legyen, hívtam a szerelőt nézze meg mi a baj. Csere után megállapítottuk, izzó csere lesz. Kocsi másnap vissza új xenonnal. Biztosíték megint kiment. Szakmunkához szakembert. Hívtam a villanyászt, ez az ő dolga lesz. Bizt csere után megint minden oké, autó vissza hozzám. Kicsit később megint bizt ki. Izzó nem csere, valszeg az nem volt gyári hibás, vill szerelő tel. (bocs, picit röviditek :-)) Elvitte a kocsit, mondtam addig vissza se adja míg nem jó. Bizt csere után megint jó. Kocsi vissza. Bizt ki nálam megint. Mondtam, a kocsit soha vissza többet, míg végleg nem jó. Szerelő nem tesztel, csak javít (anyád) Szóval mindig nálam szarik be a bal első lámpa biztije. Kértem cseréljen ki mindent. Cserélt. Először izzót. Bizti ki. Majd foglalatot. Bizti ki. Majd még egy pár dolgot. Bizti ki. Kábelköteg, minden sértetlen. Ezután merült fel a kérdés: TE, biztos hogy ide 15-ös bizti kell :-))))) 20-kellett :-( Azt már nem árulom el, ez az egész mennyibe került :-(( És én nem kokányolok, nem várok egy javítással, nem akarok nagy hibát, ezért mindig, mindent 'szakemberre?' bízok, és ezen nem spórolok. De az autó most eladó... :-)) És még a váltóval is van egy sztorim, amin behaltok :-))))) Szóval eladó... ;-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október29, 2011 Megoszt Elküldve Október29, 2011 Nekem utólagos xenon van. Mikor beleraktam, kb 2 hétig semmi baj nem volt. Majd felkapcsoláskor mindig kinyomta vmelyik biztit. Anyádat szivasd, gondoltam, így nyomtam bele nagyobb biztit, tudván, hogy a felkapcsolás pillanatában brutál áramot vesz fel. 7 évig nem is volt gond. Nyáron a jobb oldali megint elkezdte kinyomni a biztit. Mivel látszólag semmi baja a cuccnak ismét kapott egy nagyobb biztit. A szakemberek nagyrésze pedig szarik rá, hogy vminek is rendesen utána járjon. De az is igaz, hogy annan dugnék fel egy marék biztosítékot, aki kissebbet rakott bele. Ha nincs belevaló, akkor inkább nagyobbat, mert, ha gáz van, akkor azt is ki fogja vágni. Amúgy várjuk a váltós sztorit ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Október29, 2011 Megoszt Elküldve Október29, 2011 De az is igaz, hogy annan dugnék fel egy marék biztosítékot, aki kissebbet rakott bele. De azt az ipari,kukoricagránát méretűt............... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október29, 2011 Megoszt Elküldve Október29, 2011 Csak hogy legyen min nevetnetek a többnapos ünnepen elmesélem az izzócserém is. Azt mindig el mondom elöljáróban, hogy semmihez nem értek az autóval kapcsolatban, ezért bízom szakemberekre. Szóval kiégett a bal első xenon biztosíték. Mivel a biztosíték azért van, hogy nagyobb baj ne legyen, hívtam a szerelőt nézze meg mi a baj. Csere után megállapítottuk, izzó csere lesz. Kocsi másnap vissza új xenonnal. Biztosíték megint kiment. Szakmunkához szakembert. Hívtam a villanyászt, ez az ő dolga lesz. Bizt csere után megint minden oké, autó vissza hozzám. Kicsit később megint bizt ki. Izzó nem csere, valszeg az nem volt gyári hibás, vill szerelő tel. (bocs, picit röviditek :-)) Elvitte a kocsit, mondtam addig vissza se adja míg nem jó. Bizt csere után megint jó. Kocsi vissza. Bizt ki nálam megint. Mondtam, a kocsit soha vissza többet, míg végleg nem jó. Szerelő nem tesztel, csak javít (anyád) Szóval mindig nálam szarik be a bal első lámpa biztije. Kértem cseréljen ki mindent. Cserélt. Először izzót. Bizti ki. Majd foglalatot. Bizti ki. Majd még egy pár dolgot. Bizti ki. Kábelköteg, minden sértetlen. Ezután merült fel a kérdés: TE, biztos hogy ide 15-ös bizti kell :-))))) 20-kellett :-( Azt már nem árulom el, ez az egész mennyibe került :-(( És én nem kokányolok, nem várok egy javítással, nem akarok nagy hibát, ezért mindig, mindent 'szakemberre?' bízok, és ezen nem spórolok. De az autó most eladó... :-)) És még a váltóval is van egy sztorim, amin behaltok :-))))) Szóval eladó... ;-) 1., rossz szerelőt választottál 2., létezik ám garancia is. szóval amit elvégzett, attól a berendezés nem működik. tehát nem végezte el a munkát, amiért fizettél. visszavinni, ajtót-asztalt csapkodni, amíg meg nem csinálja. 3., ha azért adod el az autót, mert eleged lett a szopórollerezésből, akkor ki kell ábrándítsalak, új autóval is ugyanezt el lehet járni. ha meg használtra cseréled, akkor ugyanezek a dolgok megint előtted állnak ;) becsülöm a te fajta embert, bevallja, hogy nem ért az autóhoz, és elviszi szerelőhöz. más kérdés hogy sok a férfinemiszerv szerelő, és csak lehúznak. viszont azt nem értem, hogy miért csak akkor írnak ide az ilyen emberek, amikor baj van? miért nem kérdeznek olyat, hogy: 'üdv srácok, pest környékén tud-e valaki szerelőt, aki látott már Omegát?' ha nem tudom megjavítani a kocsit, akkor kb tök mindegy, hogy mi a baja. a szerelőhöz meg csak nem úgy viszem oda, hogy 'helló, józsi vagyok, a fórumon azt mondták a srácok, hogy a négyes henger gyújtókábele törött...' Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október29, 2011 Megoszt Elküldve Október29, 2011 Csak hogy legyen min nevetnetek a többnapos ünnepen elmesélem az izzócserém is. Azt mindig el mondom elöljáróban, hogy semmihez nem értek az autóval kapcsolatban, ezért bízom szakemberekre. Szóval kiégett a bal első xenon biztosíték. Mivel a biztosíték azért van, hogy nagyobb baj ne legyen, hívtam a szerelőt nézze meg mi a baj. Csere után megállapítottuk, izzó csere lesz. Kocsi másnap vissza új xenonnal. Biztosíték megint kiment. Szakmunkához szakembert. Hívtam a villanyászt, ez az ő dolga lesz. Bizt csere után megint minden oké, autó vissza hozzám. Kicsit később megint bizt ki. Izzó nem csere, valszeg az nem volt gyári hibás, vill szerelő tel. (bocs, picit röviditek :-)) Elvitte a kocsit, mondtam addig vissza se adja míg nem jó. Bizt csere után megint jó. Kocsi vissza. Bizt ki nálam megint. Mondtam, a kocsit soha vissza többet, míg végleg nem jó. Szerelő nem tesztel, csak javít (anyád) Szóval mindig nálam szarik be a bal első lámpa biztije. Kértem cseréljen ki mindent. Cserélt. Először izzót. Bizti ki. Majd foglalatot. Bizti ki. Majd még egy pár dolgot. Bizti ki. Kábelköteg, minden sértetlen. Ezután merült fel a kérdés: TE, biztos hogy ide 15-ös bizti kell :-))))) 20-kellett :-( Azt már nem árulom el, ez az egész mennyibe került :-(( És én nem kokányolok, nem várok egy javítással, nem akarok nagy hibát, ezért mindig, mindent 'szakemberre?' bízok, és ezen nem spórolok. De az autó most eladó... :-)) És még a váltóval is van egy sztorim, amin behaltok :-))))) Szóval eladó... ;-) Sajnos ezen nincs mit röhögni, ez a sivár valóság. Vagyunk itt néhányan akik átéltük, vagy megtapasztaltuk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október29, 2011 Megoszt Elküldve Október29, 2011 1., rossz szerelőt választottál 2., létezik ám garancia is. szóval amit elvégzett, attól a berendezés nem működik. tehát nem végezte el a munkát, amiért fizettél. visszavinni, ajtót-asztalt csapkodni, amíg meg nem csinálja. 3., ha azért adod el az autót, mert eleged lett a szopórollerezésből, akkor ki kell ábrándítsalak, új autóval is ugyanezt el lehet járni. ha meg használtra cseréled, akkor ugyanezek a dolgok megint előtted állnak ;) Az a helyzet, hogy 1. a szerelőnek mondott f@szfejek 90%-a rossz, nehéz a jó 10%-ot megtalálni... 2. hiába csapkodod az ajtót, ebben az országban a fogyasztóvédelem dísznek meg médiasztárnak van, nem ami a dolga lenne... 3. pontosan... becsülöm a te fajta embert, bevallja, hogy nem ért az autóhoz, és elviszi szerelőhöz. más kérdés hogy sok a férfinemiszerv szerelő, és csak lehúznak. viszont azt nem értem, hogy miért csak akkor írnak ide az ilyen emberek, amikor baj van? miért nem kérdeznek olyat, hogy: 'üdv srácok, pest környékén tud-e valaki szerelőt, aki látott már Omegát?' ha nem tudom megjavítani a kocsit, akkor kb tök mindegy, hogy mi a baja. a szerelőhöz meg csak nem úgy viszem oda, hogy 'helló, józsi vagyok, a fórumon azt mondták a srácok, hogy a négyes henger gyújtókábele törött...' Pedig sok arc van, aki innen vár segítséget, de mégsem viszi szerelőhöz, bár a szerelők nagyon nem szeretik, ha megmondják nekik mi is a baj... Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve Október29, 2011 Megoszt Elküldve Október29, 2011 hetedik éve van omegám.nem értek az autó szereléshez csak lesek amikor fórumoztok.el el kapok valami használhatót mindíg. a lényeg,hogy még mindíg nem találtam meg azt a szerelőt akihez úgy vinném az autót ahogy kellene.folyamatos átcseszés stb..a legszörnyűbb ,hogy mindezért nagyon súlyos pénzeket fizetek. talán most valami alakuló félben van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október29, 2011 Megoszt Elküldve Október29, 2011 hetedik éve van omegám.nem értek az autó szereléshez csak lesek amikor fórumoztok.el el kapok valami használhatót mindíg. a lényeg,hogy még mindíg nem találtam meg azt a szerelőt akihez úgy vinném az autót ahogy kellene.folyamatos átcseszés stb..a legszörnyűbb ,hogy mindezért nagyon súlyos pénzeket fizetek. talán most valami alakuló félben van. Azért a tapasztalatokat se tartsd vissza. Lehet hogy valaki más is segítségre szorul szerelő terén. Avagy pont fordítva, lehet hogy másnak innen rossz tapasztalata van az adott szerelővel. Nem érthet mindenki mindenhez, de ez így van rendjén. Csak az a baj, hogy néhány szerelő nem ezt vallja, és kirakja az iparengedélyt az ajtóra. Közben meg odabent tákolás és kókányolás megy... Híg a szakma... Pedig ez ellen is lehetne tenni... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts