Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

És miután elindulsz nem hallod újra ugyanazt a hangot? Mert elvileg az abs teszteli magát miután elindulsz. Lehet, hogy a tiéd már indításkor tesztel. :shock:

Elküldve

Gabi. Kiderült már, hogy mi csinálta indítás után a hangot?

Amúgy egy újabb opeltali ami nem múlt el problem nélkül. Tegnap asszony ment az omival, én meg munka után felhívtam a figyelmét, hogy a jobb hátsó kerék defektes. A válasza az volt, hogy érezte ő hogy nincs vmi rendben, mert nagyon félrehúzott a kocsi. Ez már egy éven belül a harmadik gumim.

Elküldve

Bár sok oka lehetett, én ezek miatt adtam fel a peres gumizást. Lufi, oldalfal erősítéssel. Komfortos és strapabíróbb. Ja, és a kipuff sem ér le folyton.

Elküldve

Én rosszabbul jártam, mert kinyílt az oldala :evil: :lol:

De egy gumis haver szerint a szálak nem sérültek, és vszínű meg lehet még menteni. Majd hét vége felé megyek egy helyre aki megn tudja csinálni. Mert vhogy nincs kedvem 50 rugót kiadni gumira.

Elküldve
Nekem eddig minden gumis azt mondta, hogy az oldalfal sérüléssel nem lehet mit kezdeni... Ezek szerint mégis javítható?

Nekem több gumit is javítottak az oldalán.. legfeljeb sebességkorlátozást kaptam rá, tehát marad pótkeréknek.

Elküldve
Tehát akkor félig mégis csak igaz volt a hír...

Szerintem is igazad van, én is azt hallottam hogy az oldalfalas gumit jobb elfelejteni. Saját érdekből is... :roll:

Elküldve

Háát én egy több mint 1,5 tonna önsúlyú autóra nem tennék föl egy javított oldalfalú gumit, semmilyen körülmények között sem. Nem csak magam miatt, hanem másban is kárt tehetek. Ha meg nem lenne pénzem új gumira, letenném az autót. Annó a Calibrán egy gumi se kopás miatt lett lecserélve (225/45ZR16)....

Az Omegámon most 235/45ZR17 van. Ez egy fokkal jobban bírja.

Elküldve

Megoldódott a gumiproblem. Ugyanis megnéztem a bal hátsó kereket is és elszörnyülködve láttam, hogy annak az oldalfala olyan mint a dunántúli dombság. Ezért kellett vennem egy pár gumit, de mivel nem volt ez a méret így 245/40 került rá (sajnos használt, de többre nem futotta).

Elküldve

Áthelyezett hozzászóllás

hali

valaki megtudja nekem mondani ,hogy a kipörgésgátlót állandóan használjam vagy elég csak rossz időben.ha be van kapcsolva akkor a műszerfalon nem kell hogy világítson a led?

ha üzem alatt van akkor a fogyasztáshoz van köze?

lehet hogyhülyeségeket kérdezek ,de nekem még nem volt kipörgésgátló az autómba.

előre is köszi a sgítséget. csaó:attila

Elküldve

A kipörgésgátló állandóan be van kapcsolva (így jó), és ilyenkor NEM világít a visszajelző. Ha beleszól a motorvezérlésbe, mert kipörögne a kerék, akkor villog a visszajelző. Ha meghibásodik a rendszer akkor is állandóan világít (ilyenkor persze nem is működik). Ha valamelyik kerékjeladó miatt nem üzemel, akkor az ABS lámpája is ég (az ABS sem működik ilyenkor).

A kapcsolható kipörgésgátlónak az az értelme, hogy ha hóban sárban elakadtál, pörögni, sportosabban akarsz indulni kikapcsolod, egyébként meg bekapcsolva tartod, hogy a vizes úton 90-el előzöl, és nyomsz egy padlógázt, ne forduljon keresztbe az autó.

Elküldve

Srácok, milyen lehet egy 2,2 es DTI Omcsi? Kinéztem egy 2001-t, és szemezgetek vele (ill apám ;) ). Mondjatok okosat, hogy 2,8 M-ért mire figyeljen oda az ember fia ezeknél a fészlifteseknél. :lol:

Köhike :lol:

Elküldve

Kijelzős topicból téma folyt... :lol:

Lekopogom, nekem nem került eddig szinte semmibe az Omega

fenntartása alkatrészügyileg, pedig lassan nekem is benne a 8e km,

de csak a kötelező szervízét csináljuk nemsokára. Az sem fog sokba

kerülni, még szelepvezérléssel együtt és elsőfékkel együtt sem...

Ezért kell alap X20SE Omit venni annak, aki nem akarja a gatyáját

ráverni a lótifutizásra.

Bár azért azt aláírom, hogy apróbb kellemetlen hibák nálam is előjöttek,

mint pl. hátsó ajtó zárja, légkondi visszajelzője, stb...

Elküldve

Azért nekem is felmerült egy-két költség. Elsőnek behalt a vízhűtő venti, át kellett zárazni/immo-kódolni a gépet (mielőtt visszalopja a gyanúsan nepper-kinézetű eladó...), legutóbb pedig cseréltük a komplett hátsó fékrendszert. (Komolyan be voltak rohadva a hátsó dugattyúk!) Most a héten kerül be előre a 296-os tárcsa. :wink: Meg még apróbb javítások vannak hátra. Maximálisan elégedett vagyok vele. :lol:

  • 2 weeks later...
Elküldve

Tegnap megesett a nagykarbantartás az Omegán, és sokat javított

az összképen... :lol: Valszeg a gyertyák elég régiek lehettek benne,

mert szinte teljesen elmúlt a hidegen való "bizonytalankodása" a

mocinak. Kapott új első fékbetéteket, vezérműszíjat, feszítőt, meg

a többi sallangot. Valamint leszedtük az önindítót, aminek eddig

szorult a blendixe, de sikerült egy alapos pucolással orvosolni, és

meg lettek húzkodva a zörgős kipufogótartó csavarok is. ;)

Szal most eléggé megújult a gépház. :lol:

Viszont újabb terjeszkedő rozsdákat fedeztem fel, ami kezd csúnya

lenni, és ez kicsit elszomorít, mert a közeljövőben alapos kasznis

munkák elé nézek vele... :?

Elküldve

Hol lehet olyan leírást találni, amiből pontosan meg lehet tudni, hogy az egyes felszereltségek (CD, DTL, DTI stb...) miket foglalnak magába?

Ja, és ez nem csak Omega B, hanem Vectra B esetében is érdekelne.

Elküldve

a CD egy felszereltség

A DTL illetve a DTI meg motorról szóló infót tartalmaz...

nem tudom hogy hol lehet ilyet találni....

a DTL - t a 2.0 100 LE dizelre tették a DTI t meg asstzem a 2.2 es 125 LE s re tették.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.