kisp113 Elküldve Október5, 2011 Elküldve Október5, 2011 Tegnap öcsém autójában hűtőt kellett cserélnem, mert folyott. Miután kiszedtem, kiderült, hogy a felső csonk körbe van repedve, aminek az alatta levő hőgomba alatt van vége. A vicc, hogy már utángyártott hűtő volt benne, hacsak az pork nem váltott beszállítót, mert az enyémben Harrison, de öcsémében nissens volt. Es mire cserelted? Nekem is erik majd lassan a dolog...
Omegatd Elküldve Október5, 2011 Elküldve Október5, 2011 Es mire cserelted? Nekem is erik majd lassan a dolog... Valszeg másik hűtőre, mert kettős tömegű lendkerékre macerás lett volna...
skyrangr Elküldve Október5, 2011 Elküldve Október5, 2011 Valszeg másik hűtőre, mert kettős tömegű lendkerékre macerás lett volna... Esetleg orosz szokás szerint... VODKÁRA! :D Olyan hűtőmárkát meg amúgy sem ismerek, hogy 'másik'. Van olyan, hogy Zanussi, meg Ziemenz, meg vót olyan is hogy Lehel... :P :P :D :D
kori Elküldve Október5, 2011 Elküldve Október5, 2011 Es mire cserelted? Nekem is erik majd lassan a dolog... Utángyártott Nissens került bele Csergőből.
gsizoli Elküldve Október5, 2011 Elküldve Október5, 2011 Utángyártott Nissens került bele Csergőből. A NISSENS jó, általában mindenki arra cseréli, Nekem is az van, de...ha automata akkor nagy sebónál klímával melegedni fog!!!A NISSENS hűtő vékonyabb, tessék csak megnézni, tartós 160-180nál még a manuális is melegszik vele (városban egyiknél sincs gond automatával és manuálissal sem).Az automata ugye azért cinkesebb, mert az automataváltó olaj is a vízhűtőben elválasztott térben kerül hűtésre. megoldás lehet a klímahűtő takarítása (lamellák - meg nem oldja, de jobb lesz), vagy 2.6 vagy 3.2-ből külön automataváltó olajhűtő beszerzése. A gyári hűtó 100e, a NISSENS 30e. kedvességgel.Természetesen normál használatra nagyon jó kompromisszum, de gyorshajtóknak, állatoknak nem ajánlom. :D
skyrangr Elküldve Október5, 2011 Elküldve Október5, 2011 A NISSENS jó, általában mindenki arra cseréli, Nekem is az van, de...ha automata akkor nagy sebónál klímával melegedni fog!!!A NISSENS hűtő vékonyabb, tessék csak megnézni, tartós 160-180nál még a manuális is melegszik vele (városban egyiknél sincs gond automatával és manuálissal sem).Az automata ugye azért cinkesebb, mert az automataváltó olaj is a vízhűtőben elválasztott térben kerül hűtésre. megoldás lehet a klímahűtő takarítása (lamellák - meg nem oldja, de jobb lesz), vagy 2.6 vagy 3.2-ből külön automataváltó olajhűtő beszerzése. A gyári hűtó 100e, a NISSENS 30e. kedvességgel.Természetesen normál használatra nagyon jó kompromisszum, de gyorshajtóknak, állatoknak nem ajánlom. :D autópályán akkor klíma kikapcs, ablak lehúz, fűtést maxra feltekerni... :P :P :D
gsizoli Elküldve Október5, 2011 Elküldve Október5, 2011 autópályán akkor klíma kikapcs, ablak lehúz, fűtést maxra feltekerni... :D :P :P Nem olyan kritikus a szitu, inkább zavaró...tényleg jó hűtő, de erre odafigyelhettek volna méretezésnél, alkalamzott gyártástechnológia választásnál. Ja és még annyi, hogy a 2 ventikapcsoló gombát gyári tömítéssel összerakni, ne rézkarikával ha jót akarsz Magadnak.
kori Elküldve Október5, 2011 Elküldve Október5, 2011 A NISSENS jó, általában mindenki arra cseréli, Nekem is az van, de...ha automata akkor nagy sebónál klímával melegedni fog!!!A NISSENS hűtő vékonyabb, tessék csak megnézni, tartós 160-180nál még a manuális is melegszik vele (városban egyiknél sincs gond automatával és manuálissal sem).Az automata ugye azért cinkesebb, mert az automataváltó olaj is a vízhűtőben elválasztott térben kerül hűtésre. megoldás lehet a klímahűtő takarítása (lamellák - meg nem oldja, de jobb lesz), vagy 2.6 vagy 3.2-ből külön automataváltó olajhűtő beszerzése. A gyári hűtó 100e, a NISSENS 30e. kedvességgel.Természetesen normál használatra nagyon jó kompromisszum, de gyorshajtóknak, állatoknak nem ajánlom. :D 34e volt kedvezménnyel. Öcsémnél a gyorshajtás és a klíma közül az egyik kizárva. Biztos nem fog melegedni, mert nem jó a klímája. Amúgy átmostam a lamellákat slaggal, volt benne rendesen kosz. Ami érdekes, hogy a régi hűtő is Nissens volt, és elég csúnyán széttörött a müanyag ház a bal oldalán. A gyári hűtőhöz képest, még az tűnt fel, hogy abban a váltó olajhűtője réz, míg az újban alu. Mind a két gomba a gyári tömítéssel lett berakva, vagyis az egyiknél cserélni kellett, de ugyan olyan azbeszt szerű lett visszarakva.
skyrangr Elküldve Október5, 2011 Elküldve Október5, 2011 34e volt kedvezménnyel. Öcsémnél a gyorshajtás és a klíma közül az egyik kizárva. Biztos nem fog melegedni, mert nem jó a klímája. Amúgy átmostam a lamellákat slaggal, volt benne rendesen kosz. Ami érdekes, hogy a régi hűtő is Nissens volt, és elég csúnyán széttörött a müanyag ház a bal oldalán. A gyári hűtőhöz képest, még az tűnt fel, hogy abban a váltó olajhűtője réz, míg az újban alu. Mind a két gomba a gyári tömítéssel lett berakva, vagyis az egyiknél cserélni kellett, de ugyan olyan azbeszt szerű lett visszarakva. Nincs klímás ismerősöd!? :D
pocak Elküldve Október5, 2011 Elküldve Október5, 2011 Meddig akarsz erőt gyűjteni? Különben meg minek veszekedni? Már gyűjtöttem, de nem veszekedéshez! Önvédelemre tartogatom... :D Régen járt erre jólnevelt újfiú a kérdés-válasz-leb@szás hagyomány ápolása miatt, és szerintem hamarosan megint robban egy bomba.
kori Elküldve Október6, 2011 Elküldve Október6, 2011 Nincs klímás ismerősöd!? :D Egyszer már megnézette Pécsen, és a hűtő mögötti feltöltőszelep ereszt. Akkor ideiglenesen vágtak egy tömítést a szelepsapka alá, amivel kb 2 évet kibírt. Mondtam már neki, hogy van a klubban, aki ezzel foglalkozik, de úgy tűnik nem olyan fontos neki, hogy jó legyen. Ráadásul, szinte ez a legkissebb baja az autónak.
skyrangr Elküldve Október6, 2011 Elküldve Október6, 2011 Egyszer már megnézette Pécsen, és a hűtő mögötti feltöltőszelep ereszt. Akkor ideiglenesen vágtak egy tömítést a szelepsapka alá, amivel kb 2 évet kibírt. Mondtam már neki, hogy van a klubban, aki ezzel foglalkozik, de úgy tűnik nem olyan fontos neki, hogy jó legyen. Ráadásul, szinte ez a legkissebb baja az autónak. Az az igazi gány megoldás :D :P :P A szelep kompletten cserélhető, asszem 1x00Ft. Cseréje kicsit macerás, de csak azért, mert nehezen lehet hozzáférni. Colos a hatlapja, meg vigyázni kell, mert ki lehet tépni az alu-csőből, így ellent kell fogni. Karácsonykor megyek haza, ha addig ráér, akkor akkor túrok egy szelepet, szerintem van is valahol egy zacskóval... Tipikus Opel (meg más autó, amik golyós-szelepet használnak) hiba egyébként. Kupak nélkül pár nap alatt megül benne a por, kosz, ami aztán egy töltésnél, ellenőrzésnél bekerül a szelepgolyó alá, ami innen kezdve nem zár rendesen. Vagy a másik tipikus eset, hogy töltés után szorul be (nem ám a nyomáspróba után...), és nyitva marad. Így 800gramm R134 huss! :D
kori Elküldve Október6, 2011 Elküldve Október6, 2011 Az az igazi gány megoldás :D :P :P A szelep kompletten cserélhető, asszem 1x00Ft. Cseréje kicsit macerás, de csak azért, mert nehezen lehet hozzáférni. Colos a hatlapja, meg vigyázni kell, mert ki lehet tépni az alu-csőből, így ellent kell fogni. Karácsonykor megyek haza, ha addig ráér, akkor akkor túrok egy szelepet, szerintem van is valahol egy zacskóval... Tipikus Opel (meg más autó, amik golyós-szelepet használnak) hiba egyébként. Kupak nélkül pár nap alatt megül benne a por, kosz, ami aztán egy töltésnél, ellenőrzésnél bekerül a szelepgolyó alá, ami innen kezdve nem zár rendesen. Vagy a másik tipikus eset, hogy töltés után szorul be (nem ám a nyomáspróba után...), és nyitva marad. Így 800gramm R134 huss! :D Köszi a lehetőséget. Továbbítom az illetékesnek.
npinki Elküldve Október9, 2011 Elküldve Október9, 2011 Sziasztok! Opel omega B-hez kellene jobboldali ajtókilincs,esetleg olajzöld színben,volna esetleg valakinek? Üdv Ha volna kérnék szépen egy árat.Üdv
Fapad Elküldve Október9, 2011 Elküldve Október9, 2011 Sziasztok! Opel omega B-hez kellene jobboldali ajtókilincs,esetleg olajzöld színben,volna esetleg valakinek? Üdv Ha volna kérnék szépen egy árat.Üdv http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1488697382.html nem éppen olajzöld, de a vatera nem kívánságműsor. :D sok sikert!
Omegatd Elküldve Október9, 2011 Elküldve Október9, 2011 Sziasztok! Opel omega B-hez kellene jobboldali ajtókilincs,esetleg olajzöld színben,volna esetleg valakinek? Üdv Ha volna kérnék szépen egy árat.Üdv Nekem van fehérben, azt is megkapod ennyiért...
Kacsero Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Sziasztok Omegások! ;) Maghalt az omegámba a szervó szivattyú... 2.2-es (Z22XEV) Szerintetek csak a 2.2-esé jó bele,vagy az X20XEV-jé is?
Gabo Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 Sziasztok Omegások! ;) Maghalt az omegámba a szervó szivattyú... 2.2-es (Z22XEV) Szerintetek csak a 2.2-esé jó bele,vagy az X20XEV-jé is? Mióta elment tőlem ez a Z22XE egyre több baja van... minek gyilkoljátok?... Nem vok EPC közelben, de 1. sztem csak a 2.2esé jó bele, 2. írtam mélt egy ismerősömnek aki jó áron tudott új, gyári cuccokat...
Gelko Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 Sziasztok Omegások! ;) Maghalt az omegámba a szervó szivattyú... 2.2-es (Z22XEV) Szerintetek csak a 2.2-esé jó bele,vagy az X20XEV-jé is? 50ért lett felújítva anno a 2.6-ban.. sztem nem éri meg bontottat venni.
Kacsero Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 Mióta elment tőlem ez a Z22XE egyre több baja van... minek gyilkoljátok?... Nem vok EPC közelben, de 1. sztem csak a 2.2esé jó bele, 2. írtam mélt egy ismerősömnek aki jó áron tudott új, gyári cuccokat... Jókor adtad el, most jönnek ki rajta a dolgok... azért már csak 10 éves lett.. ;) Köszi, az infót.
Kacsero Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 50ért lett felújítva anno a 2.6-ban.. sztem nem éri meg bontottat venni. Az az igazság, hogy 190€ ért újat láttam németben. Csak nem tudtam, hogy esetleg másé is jó-e hozzá, mert pl X20XEV-hez csak 100€
kori Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Tegnap óta nincs omegám ;) Egyben elvitték? Netán az, aki a biztosítón keresztül megvette?
kori Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Tegnap néztem a fagyállómat, meddig jó. Beindítottam a motort, de éreztem egy kis fagyállószagot. Megrökönyödve láttam, hogy a hűtőn a felső vízcső csonkjának tövében elkezdett elrepedni. A gáz, hogy öcsémé innen indulva törött el egészen a felső hőgombáig. Remélem műanyagos tud vmit kezdeni vele. Ja és Nissens hűtőről van szó.
gsizoli Elküldve Október23, 2011 Elküldve Október23, 2011 Tegnap néztem a fagyállómat, meddig jó. Beindítottam a motort, de éreztem egy kis fagyállószagot. Megrökönyödve láttam, hogy a hűtőn a felső vízcső csonkjának tövében elkezdett elrepedni. A gáz, hogy öcsémé innen indulva törött el egészen a felső hőgombáig. Remélem műanyagos tud vmit kezdeni vele. Ja és Nissens hűtőről van szó. Hány éves hűtők ezek?Eddig a NISSENS-ről csak jót hallottam, ennek úgy tűnik vége. Hát nemtom, én egyszer tuningolttam hűtőt (műanyag volt elrepedve és egy másik lett ráperemeztetve), de kiszedetem végül a kocsiból 2 hét után, mert azzal hosszabb útra menni már nem mertem volna.
Recommended Posts