ukslayer Elküldve Szeptember3, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2011 -Szia drágám, szexelünk? -Nem lehet, megjött! -Akkor egy 68? -Az milyen? -Te lecummantasz, én meg jövök 1-gyel! Ezt még nem hallottam,csak a 71-est :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Csak nem BX volt? Esetleg XM? XM. Jó autó volt, csak tipikus magyar kórral. Ugye a megelőző 6-8 évében a karbantartás max az olaj-szíjcsere erejéig tartott. Pedig a hidraulika rendszere abszolút nem gondozásmentes. És amikor hozzám került, akkor már szinte menthetetlen volt. Orrán száján folyt az olaj, nem tartotta a nyomást, ráadásul a kasztniját is rágta az oxid. Aztán amikor kiszáradt a gázolaj kút, akkor nem lehetett tolerálni az ökörségeit. Tervben van venni egyet, és helyrerakni... Csak hát az alkatrészek olyan drágák, hogy szinte csak a hidraulikus alkatrészek ára a millió ft körül lennének... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 :lol: :lol: :D Térdelj és szeress !!! :D ;) :P esetemben kicsit másként volt. a fhanszia ribanc térdelt, és én xoptam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 XM. Jó autó volt, csak tipikus magyar kórral. Ugye a megelőző 6-8 évében a karbantartás max az olaj-szíjcsere erejéig tartott. Pedig a hidraulika rendszere abszolút nem gondozásmentes. És amikor hozzám került, akkor már szinte menthetetlen volt. Orrán száján folyt az olaj, nem tartotta a nyomást, ráadásul a kasztniját is rágta az oxid. Aztán amikor kiszáradt a gázolaj kút, akkor nem lehetett tolerálni az ökörségeit. Tervben van venni egyet, és helyrerakni... Csak hát az alkatrészek olyan drágák, hogy szinte csak a hidraulikus alkatrészek ára a millió ft körül lennének... Az egyik cimbimnek is volt XM, ő is akkor szabadult meg tőle, amikor előjöttek a hidraulikus gondok, különben jó autónak tartotta. Nekem is lennének autós terveim, de sajnos másra kell a pénz és a gyerekeim jövője fontosabb a saját kis önös érdekeimnél... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Az egyik cimbimnek is volt XM, ő is akkor szabadult meg tőle, amikor előjöttek a hidraulikus gondok, különben jó autónak tartotta. Nekem is lennének autós terveim, de sajnos másra kell a pénz és a gyerekeim jövője fontosabb a saját kis önös érdekeimnél... Jujj, most eszembe jutott, amikor 20km-ről mentem haza lowrider módban. Elszállt a nyomásszabályzó-szelep, és elment a hidraulikanyomás. Ohne szervó, ohne fék, ohne felfüggesztés. Annyira lent volt a hasa, hogy mire hazaértem, a középső kipufogó dobot kidörzsölte az aszfalt :lol: :lol: :D Mókás volt. Jó hogy nem kellett hirtelen fékezzek, mert ugye csak a rögzítőfék (lábi kézfék, vagy kézi lábfék :D ) volt, de hát az meg eléggé molyfing. Úgyhogy direkt kerültem, hogy ne legyen lejtő-emelkedő, mert akkor vége lett volna a storynak. Hát mit ne mondjak, jól megizzadtam, mire hazaértem ;) Persze a hiba oka egy O-gyűrű pár volt, amit a soha le nem cserélt hidraulikaolaj megevett. Én előtte cseréltem hidro olajat, de az csak olaj volt a tűzre, a friss olaj kihozta a feloldott dzsuvát, így állandóan eltömődött a visszatérő szűrő, ragacsos gumival... YUKK! :P Jó kis autó volt. És a legjobb akkor volt, amikor eladtam! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Miért nem azon megy az alapjárati levegő gázüzemben? A fojtószelep ugyanazt a funkciót látja el, mint benzinnél, alapjáratot is ugyan úgy állít. Egyedül az injektorok vannak lekapcsolva. Tudtommal. Mással nem nagyon tudom magyarázni a dolgot, mint ezzel. Illetve lehet, hogy gázüzemhez kevesebb levegő kell, és az összeszívódott csövön is elegendőt kapott a normális alapjárathoz? Lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Mással nem nagyon tudom magyarázni a dolgot, mint ezzel. Illetve lehet, hogy gázüzemhez kevesebb levegő kell, és az összeszívódott csövön is elegendőt kapott a normális alapjárathoz? Lehet. Miért kellene kevesebb levegő? Az igaz hogy nem ugyanannyi kell, mint a benzinhez, de lényeges különbség nincs köztük. Az inkább hihető teória, hogy gázzal nem olyan meleg a motor. Alacsonyabb az égéshője, mint a benziné. És kevésbé puhul a gumi, így nem szívja össze annyira a csövet. De ez se állja meg a helyét... Egyáltalán biztos hogy az alapjárati levegőt kapja azon a csövön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Miért kellene kevesebb levegő? Az igaz hogy nem ugyanannyi kell, mint a benzinhez, de lényeges különbség nincs köztük. Az inkább hihető teória, hogy gázzal nem olyan meleg a motor. Alacsonyabb az égéshője, mint a benziné. És kevésbé puhul a gumi, így nem szívja össze annyira a csövet. De ez se állja meg a helyét... Egyáltalán biztos hogy az alapjárati levegőt kapja azon a csövön? Ne szívass már testvérem! A multiram meg a fojtószelepház közt levő gumidudából megy bele az alapjárati szelepbe. Ebből gondolom, hogy levegő közlekedik benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Ne szívass már testvérem! A multiram meg a fojtószelepház közt levő gumidudából megy bele az alapjárati szelepbe. Ebből gondolom, hogy levegő közlekedik benne. Igen,amúgy a benzinnyomás szabályzóra menő leágazás is ezen a gumicsövön van ami a vezetőoldali szelepfedélen fut hátra a benzinnyomásszabályzóhoz..mivel benzinnel nem ment nem lehet, hogy ez volt inkább a nyűgje? - bár fingom nincs mivan ha lehúzom, ez valami vákumcsőként szolgálhat, azaz ha eldugult akkor nincs vákum a benzinnyomásszabályzónál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Igen,amúgy a benzinnyomás szabályzóra menő leágazás is ezen a gumicsövön van ami a vezetőoldali szelepfedélen fut hátra a benzinnyomásszabályzóhoz..mivel benzinnel nem ment nem lehet, hogy ez volt inkább a nyűgje? - bár fingom nincs mivan ha lehúzom, ez valami vákumcsőként szolgálhat, azaz ha eldugult akkor nincs vákum a benzinnyomásszabályzónál... Mielőtt lecseréltem volna, normális alapjáratnál hidegen összenyomtam a csövet és ugyanazokat a tüneteket produkálta, mint amit korábban leírtam. De persze az Omegánál soha semmi nem biztos. Ezt tutira megtanultam, miután átolvastam párszáz hozzászólást... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Ne szívass már testvérem! A multiram meg a fojtószelepház közt levő gumidudából megy bele az alapjárati szelepbe. Ebből gondolom, hogy levegő közlekedik benne. Na ezt a salgótarjáni megszólítást inkább hagyjuk! :D Amúgy ha a homlokodra is van írva, hogy V6-ról beszélsz, innen azt nem látom :D Így más a gyerek fekvése már. De az azon átáramló levegő mennyisége akkor sem lehet ludas az alapjárat szempontjából, hiszen gázzal megy. Márpedig ahhoz is levegő kell, és arányaiban nem sokkal több/kevesebb mint benzinhez. Szerintem Zoli tippje lesz a nyerő, inkább sanszos hogy a benzinnyomás-szabályzó makacsolja meg magát. Bár ahogy írtad, sose lehet tudni! :lol: De ez nem csak az Omegára jellemző, hanem minden olyan autóra, aminek a Wartburgénál bonyolultabb az elektromos-üzemanyag rendszer :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Na ezt a salgótarjáni megszólítást inkább hagyjuk! :P Amúgy ha a homlokodra is van írva, hogy V6-ról beszélsz, innen azt nem látom :D Így más a gyerek fekvése már. De az azon átáramló levegő mennyisége akkor sem lehet ludas az alapjárat szempontjából, hiszen gázzal megy. Márpedig ahhoz is levegő kell, és arányaiban nem sokkal több/kevesebb mint benzinhez. Szerintem Zoli tippje lesz a nyerő, inkább sanszos hogy a benzinnyomás-szabályzó makacsolja meg magát. Bár ahogy írtad, sose lehet tudni! :lol: De ez nem csak az Omegára jellemző, hanem minden olyan autóra, aminek a Wartburgénál bonyolultabb az elektromos-üzemanyag rendszer :lol: Az nem Salgótarján, hanem " Sálgótárjón" :D :D ;) Egyébként azt hittem, Te, mint öreg róka (nem paróka) megnézted a profilomat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Az nem Salgótarján, hanem " Sálgótárjón" :lol: :lol: :D Egyébként azt hittem, Te, mint öreg róka (nem paróka) megnézted a profilomat... Hát ha arra lenne nekem időm... :D ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Hát ha arra lenne nekem időm... :lol: :lol: :D Mindenkinek arra van ideje, amire akarja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Mindenkinek arra van ideje, amire akarja... Ez így van. Mea culpa. De most az adatlapok olvasására nincs sok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Sziasztok. Kéne egy kis segítség. :lol: A B omiban hol találom meg az ablaktörlő relét? Behekkeltem az F astrába egy potis indexkart, de kéne hozzá a relé is. Holnap megyek a bontóba, de a bontós srác nem tudja hol van benne a relé. Van két caravan is egymás mellett, és jó lenne tudni, hova nyuljak. :D Előre is köszi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Sziasztok. Kéne egy kis segítség. :lol: A B omiban hol találom meg az ablaktörlő relét? Behekkeltem az F astrába egy potis indexkart, de kéne hozzá a relé is. Holnap megyek a bontóba, de a bontós srác nem tudja hol van benne a relé. Van két caravan is egymás mellett, és jó lenne tudni, hova nyuljak. :D Előre is köszi. :lol: Kormányoszlop alatt a fedelet lenyitod,az alatt a biztitáblán egy kék szinű nagy relé.De a fedélen fel is van tüntetve......... a hülyebontósmegmonnyonleeeeeeeee......... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Kormányoszlop alatt a fedelet lenyitod,az alatt a biztitáblán egy kék szinű nagy relé.De a fedélen fel is van tüntetve......... a hülyebontósmegmonnyonleeeeeeeee......... :lol: Köszi. Szerintem már azzal tul sokat kértem tőle, hogy a poti kábelcsatijának a másik felét is adja ide. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fapad Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 De az azon átáramló levegő mennyisége akkor sem lehet ludas az alapjárat szempontjából, hiszen gázzal megy. Márpedig ahhoz is levegő kell, és arányaiban nem sokkal több/kevesebb mint benzinhez. Szerintem Zoli tippje lesz a nyerő, inkább sanszos hogy a benzinnyomás-szabályzó makacsolja meg magát. Bár ahogy írtad, sose lehet tudni! :lol: De ez nem csak az Omegára jellemző, hanem minden olyan autóra, aminek a Wartburgénál bonyolultabb az elektromos-üzemanyag rendszer :lol: A benzinnyomás szabályzót szerintem a levegő mennyisége szabályozza a kis vákumcsövön keresztül. Ha nincs vaskos levegőáram, akkor annak nincs szívóhatása sem a vékony csövön. Szerintem így függhetnek össze a dolgok. De mondom, majd meglátom! És persze beszámolok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 A benzinnyomás szabályzót szerintem a levegő mennyisége szabályozza a kis vákumcsövön keresztül. Ha nincs vaskos levegőáram, akkor annak nincs szívóhatása sem a vékony csövön. Szerintem így függhetnek össze a dolgok. De mondom, majd meglátom! És persze beszámolok! Jaja, erre gondoltam én is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Köszi. Szerintem már azzal tul sokat kértem tőle, hogy a poti kábelcsatijának a másik felét is adja ide. :lol: Mizu? Már azt hittem vettél újra Omegát... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Mizu? Már azt hittem vettél újra Omegát... Szia. Még nem, de már tervbe van. Ha most ősszel nem is, tavasszal mindenképpen keresek egyet. Mindenképpen sedan lesz, és 2.5. Hogy TD vagy V6 az majd eldől, hogy melyikből találok elfogadhatót. Jó ez az astra, anyagilag. De az Omega mégis más. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Szia. Még nem, de már tervbe van. Ha most ősszel nem is, tavasszal mindenképpen keresek egyet. Mindenképpen sedan lesz, és 2.5. Hogy TD vagy V6 az majd eldől, hogy melyikből találok elfogadhatót. Jó ez az astra, anyagilag. De az Omega mégis más. :lol: Add el nekem az astrádat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 ...egy kék szinű nagy relé... Én még csak sárgát meg szürkét láttam, bár nem hinném hogy a színnek nagy jelentősége volna... @Tiv: Ezen a képen a 7-es számú lesz az: Link to comment Megosztás: More sharing options...
joffer Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Hello ha tudtok segitsetek van 2.2 omegám benzin a fütés kapcsolo gomb elszált szoval nem füt nem hüt mi lehet a gond ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts