Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Jelen pillanatban nem látok jövőt ebben az autóban és ez nem azt jelenti hogy megcsináltatom bagóért és eladom törésmentesnek :D Az kicsit hihetetlenül hangzik hogy állják az átírás költségeit :)

Részvétem! Szegeden még majdnem elütöttél vele, most meg...

Link to comment
Megosztás:

Felétek is vannak fehér éjszakák?

Felénk nincsenek. Én délen lakok, Karlskrona-ban.

Most viszont északon dolgozok, a sarkkörön túl. Scania-nak építek plazmavágó robotot. Mókás dolog.

Viszont az nem, hogy éjszaka full világos van. Nincs kedve az embernek aludni! :)

Link to comment
Megosztás:

Felénk nincsenek. Én délen lakok, Karlskrona-ban.

Most viszont északon dolgozok, a sarkkörön túl. Scania-nak építek plazmavágó robotot. Mókás dolog.

Viszont az nem, hogy éjszaka full világos van. Nincs kedve az embernek aludni! :)

Ne baa! En is meloztam mar Karlskronaban!:D (na jo csak 1 v. 2 hetet, jo a navy museum) Olyan vicces kis tortenelmi falu feelingje van.

Link to comment
Megosztás:

Ne baa! En is meloztam mar Karlskronaban!:) (na jo csak 1 v. 2 hetet, jo a navy museum) Olyan vicces kis tortenelmi falu feelingje van.

Hát igen. Mert tulajdonképp az :D

Bár 36e fős lakossal már elég nagy városnak számít :D

Mi jót csináltál a Marinmusee-ben? Az is szép hely. Most megyünk hétvégén. Voltam már ugyan ott párszor, de kaptunk két ingyenjegyet, plusz a ruszki tengeralattjárós részt még nem láttam.

Link to comment
Megosztás:

Hát igen. Mert tulajdonképp az :)

Bár 36e fős lakossal már elég nagy városnak számít :D

Mi jót csináltál a Marinmusee-ben? Az is szép hely. Most megyünk hétvégén. Voltam már ugyan ott párszor, de kaptunk két ingyenjegyet, plusz a ruszki tengeralattjárós részt még nem láttam.

Muzeumba csak beneztem, Erikfianal huztam az igat akkoriban...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Szebb nyarat mindenkinek!

Hát régóta nem volt gondom hála Istennek, de most nem szuperál a kicsike úgy ahogy szeretném!

Sajnos elszállt a kormánymű szimeringem, vettem egy másikat ami csodálatos, egyszer mert nem folyik, másrészt mert ugyan olyan könnyű tekerni mint a régit (állva), de ha elindulok vele egy bizonyos sebbésség után nehéz lesz ( nehezebb tekerni) ami szokatlan mert a régi nem csinált ilyet gondoltam van benne valami érzékelő, hogy kicserélem de addigra a szerelőm kidobta így nem tudom kipróbálni. Ha csökkentem a sebességet kb 10km/h akkor megint könnyű de kb 30km/h után megint nehéz lesz.

Olaj ugyan az a típus van benne ami volt.

Mit javasoltok? mit lehet ilyenkor tenni?

Köszönöm a válaszotok!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Szebb nyarat mindenkinek!

Hát régóta nem volt gondom hála Istennek, de most nem szuperál a kicsike úgy ahogy szeretném!

Sajnos elszállt a kormánymű szimeringem, vettem egy másikat ami csodálatos, egyszer mert nem folyik, másrészt mert ugyan olyan könnyű tekerni mint a régit (állva), de ha elindulok vele egy bizonyos sebbésség után nehéz lesz ( nehezebb tekerni) ami szokatlan mert a régi nem csinált ilyet gondoltam van benne valami érzékelő, hogy kicserélem de addigra a szerelőm kidobta így nem tudom kipróbálni. Ha csökkentem a sebességet kb 10km/h akkor megint könnyű de kb 30km/h után megint nehéz lesz.

Olaj ugyan az a típus van benne ami volt.

Mit javasoltok? mit lehet ilyenkor tenni?

Köszönöm a válaszotok!

Első kérdés: Miért nem viszed vissza a szerelőhöz? Ne te szopj vele, ha már fizettél egyszer.

Nameg, milyen motor? tudtommal a sornégyeseket (meg talán a dízeleket is) kizárólag mezei hidraulikus rásegítővel szerelték, semmi adaptív kütyü...

Link to comment
Megosztás:

A szerelőm cimbora és sajna nincs ötlete!

A motorom 2.5td

amiből jött az v6 azt hiszem az is disel??

Külsőre teljesen megegyezik!

Két vezeték jön le a kormánymüről az nem tudom mire szolgál!

És itt a tudás vége!

nem tudtad? cimbora szerelő a legdrágább! :)

hát a v6 csak nagyon rossz esetben üzemel dízelként :D

élete legnagyobb részét benzinfalóként tölti :D :D :lol:

első tippem hogy az a két vezeték az adaptív fokozaté.

na majd megnézem mit találok róla...

Link to comment
Megosztás:

A szerelőm cimbora és sajna nincs ötlete!

A motorom 2.5td

amiből jött az v6 azt hiszem az is disel??

Külsőre teljesen megegyezik!

Két vezeték jön le a kormánymüről az nem tudom mire szolgál!

És itt a tudás vége!

Amit tudok, hogy a dieselben sebességfüggő a rásegítés, ezt tapasztaltam a miénken, mikor az ABS-kocka nem tudott sebességjelet szolgáltatni. Azt nem tudom, hogy a V6 is ilyen volt-e, ill. kompatibilisek-e egymással.

Link to comment
Megosztás:

Amit tudok, hogy a dieselben sebességfüggő a rásegítés, ezt tapasztaltam a miénken, mikor az ABS-kocka nem tudott sebességjelet szolgáltatni. Azt nem tudom, hogy a V6 is ilyen volt-e, ill. kompatibilisek-e egymással.

Ja. minden 6hengeresen Servotronic van. Elektromosan vezérelt hidraulikus rásegítés, most olvasom.

Link to comment
Megosztás:

A szerelőm cimbora és sajna nincs ötlete!

A motorom 2.5td

amiből jött az v6 azt hiszem az is disel??

Külsőre teljesen megegyezik!

Két vezeték jön le a kormánymüről az nem tudom mire szolgál!

És itt a tudás vége!

Ahogy mondtam, pontosan az a két vezeték a servotronic vezérlése. Amúgy a dízelbe is meg a V6-osokba is ugyanaz a kormánymű, ugyanolyan rásegítéssel.

Legalábbis a gyári kiépítés szerint.

3 fokozatban állítja a rásegítés mértékét, 20km/h és 120km/h a váltási pontjai.

K41es relé vezérli, elvileg a kormány alatt lakik.

Link to comment
Megosztás:

Ahogy mondtam, pontosan az a két vezeték a servotronic vezérlése. Amúgy a dízelbe is meg a V6-osokba is ugyanaz a kormánymű, ugyanolyan rásegítéssel.

Legalábbis a gyári kiépítés szerint.

3 fokozatban állítja a rásegítés mértékét, 20km/h és 120km/h a váltási pontjai.

K41es relé vezérli, elvileg a kormány alatt lakik.

Ha már lusta vagy megkeresni így néz ki (piros)... :) :D :D :D :lol: ;)

http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1307121462

Nem néztem meg pedig van otthon egy kiszedett darab...

Elvileg a vezérlésének kell biztosítékról pozitív, test, sebességjel ABS kockáról, meg 2 vezeték valami szervó mágnesszelepre..?, 1 vezeték meg olyan nyomvonalon megy amit nem tudok értelmezni a rajzból.

Ha nem jutsz vele semmire akkor lehet tudok Neked embert aki mélyebben benne van mi hova, honnan.

Link to comment
Megosztás:

Ha már lusta vagy megkeresni így néz ki (piros)... :) :D :D :D :lol: ;)

http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1307121462

Nem néztem meg pedig van otthon egy kiszedett darab...

Elvileg a vezérlésének kell biztosítékról pozitív, test, sebességjel ABS kockáról, meg 2 vezeték valami szervó mágnesszelepre..?, 1 vezeték meg olyan nyomvonalon megy amit nem tudok értelmezni a rajzból.

Ha nem jutsz vele semmire akkor lehet tudok Neked embert aki mélyebben benne van mi hova, honnan.

Ha már lusta vagy megkeresni, a 14-es biztosíték az... :) :D :lol: :D

Amúgy ja. Kap tápot, testet, sebességjelet, két kanóc megy a szelephez, és egy megy a diagnosztikára.

Link to comment
Megosztás:

Biztosító bemondott egy 300at...persze nem fogadom el. Felhívom a kárszakértőt hogy ez miért és hogyan. A válasz az volt h az ingatlanok meg az autók is nyomott áron mennek. Használtautón ilyen évjárat és felszereltség 300 és 650 közt van...gondoltam bemondanak egy 400-450et....mehetek a pénzem után....közben meg autót is kéne venni.

Link to comment
Megosztás:

nem tudtad? cimbora szerelő a legdrágább! :)

hát a v6 csak nagyon rossz esetben üzemel dízelként :D

élete legnagyobb részét benzinfalóként tölti :D :D :lol:

első tippem hogy az a két vezeték az adaptív fokozaté.

na majd megnézem mit találok róla...

Mintha a V6-nál sebességfüggő lenne, de nem vagyok biztos...

Link to comment
Megosztás:

A szerelőm cimbora és sajna nincs ötlete!

A motorom 2.5td

amiből jött az v6 azt hiszem az is disel??

Külsőre teljesen megegyezik!

Két vezeték jön le a kormánymüről az nem tudom mire szolgál!

És itt a tudás vége!

Akkor vidd olyanhoz, aki ért hozzá, mielőtt a cimborád teljesen szétbassza...

Link to comment
Megosztás:

Biztosító bemondott egy 300at...persze nem fogadom el. Felhívom a kárszakértőt hogy ez miért és hogyan. A válasz az volt h az ingatlanok meg az autók is nyomott áron mennek. Használtautón ilyen évjárat és felszereltség 300 és 650 közt van...gondoltam bemondanak egy 400-450et....mehetek a pénzem után....közben meg autót is kéne venni.

Nem kultúrált módon azt kellett volna mondanod, ha így folytatja, Ő is nyomottan fog menni....amúgy sajna B1-re nem fizetnek sztem túl jól...

Link to comment
Megosztás:

Biztosító bemondott egy 300at...persze nem fogadom el. Felhívom a kárszakértőt hogy ez miért és hogyan. A válasz az volt h az ingatlanok meg az autók is nyomott áron mennek. Használtautón ilyen évjárat és felszereltség 300 és 650 közt van...gondoltam bemondanak egy 400-450et....mehetek a pénzem után....közben meg autót is kéne venni.

Lobogtasd a javításokról, és alkatrészekről szóló számlákat. Elvileg az is feltornássza az árat. De nekem pl az is számított, hogy szépségdíjas az autóm.

Link to comment
Megosztás:

Lobogtasd a javításokról, és alkatrészekről szóló számlákat. Elvileg az is feltornássza az árat. De nekem pl az is számított, hogy szépségdíjas az autóm.

na ez meg még szánalmasabb. mmint nem az hogy szépségdíjas a kocsi, hanem hogy ilyennel kell bizonyítgatni a dolgokat.

egyik havernak újítottunk fel egy D Asconát. Szép lett a gép nagyon, patika motor, utolsó csavarig felújítva, a kasztni kihegesztve, telibefújva, a gyári metálzöld színre, állat lett.

aztán egy párezer km után megcsukták egy egyenrangú kereszteződésben. nem volt kérdés, a srác a vétlen, oldalról belezúgott egy vadbarom.

biztosító ajánlata: gtk, és 200e :)

mire vitte a srác a számlát, hogy csak a gépműhely számlája 120e ft volt, és akkor nem beszélve a teljesen újjáépített futóműveken, beltéren, festésen... (amiről ugye sokszor nem is volt számla... Vaterán, ebay-en lőtt cuccok, fényezés cimbora által, stb.), valamint a munkadíj...

végül az lett, hogy sikerült feltornászni 450e-re, de a srác még így se volt áránál...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.