Omegatd Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Biztos a bótba vette... drágáért szebbet is szerzek Neked! :D :icon4: Mindegyik bóti, de rondán besárgulnak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntr Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Honnan van neked olyan szép tágulási tartályod? Tavaly vettem újat, mer' a régi már nagyon besárgult... Kb. 12e volt, szóval nem drága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Tavaly vettem újat, mer' a régi már nagyon besárgult... Kb. 12e volt, szóval nem drága. Akkor 12-ért marad a sárga... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Akkor 12-ért marad a sárga... Bevartzsebűűűű :D :icon4: :icon4: Én 22 ezerért is tudok fehéret ami 5 év múlva is fehér, igaz nem látni benne a szintet, dehát azért van a szintjelző ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Bevartzsebűűűű :icon4: :icon4: ;) Én 22 ezerért is tudok fehéret ami 5 év múlva is fehér, igaz nem látni benne a szintet, dehát azért van a szintjelző ;) Francba, beelőztél a bevartzsebűvel ;) le köll fösteni fehérre, azt jóvan :D amúgy nem értem, hogy az autóipar miért kényszerül ilyen fos műanyagok használatára. ha már egyszer odarakják valahova, lehetne anyag. és ne mondja senki, hogy drága, vagy ilyesmi. lásd ott a műanyag pet-palack. 100évig is megtartja a tulajdonságát. jó, persze tudom, az más dió, de akkor is. nem értem miért kell kifakuló lökhárítóbetétet, bemattuló fényszóró-búrát, elszíneződő kiegyenlítőt, meg önmagától lebomló hűtőket gyártani.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Francba, beelőztél a bevartzsebűvel ;) le köll fösteni fehérre, azt jóvan :icon4: amúgy nem értem, hogy az autóipar miért kényszerül ilyen fos műanyagok használatára. ha már egyszer odarakják valahova, lehetne anyag. és ne mondja senki, hogy drága, vagy ilyesmi. lásd ott a műanyag pet-palack. 100évig is megtartja a tulajdonságát. jó, persze tudom, az más dió, de akkor is. nem értem miért kell kifakuló lökhárítóbetétet, bemattuló fényszóró-búrát, elszíneződő kiegyenlítőt, meg önmagától lebomló hűtőket gyártani.... Nem éérteeed?!! Hát másképp ki venne újat??!! :D :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Nem éérteeed?!! Hát másképp ki venne újat??!! :D :icon4: jah, télleg. elfelejtettem hogy fogyasztói társadalomban élünk. csak nem tudom minek kell akkor egy autóra garanciát adni. meg egyáltalán miért nem cukormázból csinálják? az igaz hogy elolvad, de legalább nem rozsdásodik, meg a cukrász amúgy is olcsóbb, mint a lakatos. nameg ha baleset történik, nem a roncseltakarítók jönnének, hanem kizavarnak egy csoport éhes diákot a menzáról, pikk-pakk összeszednék a darabokat :icon4: és még a zöldek is örülnének neki... bio-autó ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Azaz a fűtéscsapra a verda eleje felé mutató része megy a kiegészítő vízpumpának, a felfele mutató rész meg a fűtő radiátorra a tűzfalon keresztül. nagyon koszi a segitseget!!! A kepekrol es a tartalyrol jut eszembe, ki hasznal regi omegaba G12 vagy G12+ fagyallot a zold helyett? Ma hoztam el a hengerfejeket a gepmuhelybol, aztan mutogatta a csavo hogy hol hogyan kezdi eszegetni a zold fagyallo a HF et, es ajanlotta, hogy ha nem akarok 50-60 ezer km mulva megint haverkodni akkor inkabb hasznaljak pirosat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 jó a sima prevent vagy prelix is, az nem bántja a hf-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Francba, beelőztél a bevartzsebűvel :icon4: le köll fösteni fehérre, azt jóvan :D amúgy nem értem, hogy az autóipar miért kényszerül ilyen fos műanyagok használatára. ha már egyszer odarakják valahova, lehetne anyag. és ne mondja senki, hogy drága, vagy ilyesmi. lásd ott a műanyag pet-palack. 100évig is megtartja a tulajdonságát. jó, persze tudom, az más dió, de akkor is. nem értem miért kell kifakuló lökhárítóbetétet, bemattuló fényszóró-búrát, elszíneződő kiegyenlítőt, meg önmagától lebomló hűtőket gyártani.... Ha ettől vagyok spúr, ám legyen.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Nem éérteeed?!! Hát másképp ki venne újat??!! :D :icon4: Ha jól működik, minek új? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 jah, télleg. elfelejtettem hogy fogyasztói társadalomban élünk. csak nem tudom minek kell akkor egy autóra garanciát adni. meg egyáltalán miért nem cukormázból csinálják? az igaz hogy elolvad, de legalább nem rozsdásodik, meg a cukrász amúgy is olcsóbb, mint a lakatos. nameg ha baleset történik, nem a roncseltakarítók jönnének, hanem kizavarnak egy csoport éhes diákot a menzáról, pikk-pakk összeszednék a darabokat :D és még a zöldek is örülnének neki... bio-autó :icon4: Mi az hogy. Ehető. A gyerekek megennék útközben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Francba, beelőztél a bevartzsebűvel :icon4: le köll fösteni fehérre, azt jóvan :icon4: amúgy nem értem, hogy az autóipar miért kényszerül ilyen fos műanyagok használatára. ha már egyszer odarakják valahova, lehetne anyag. és ne mondja senki, hogy drága, vagy ilyesmi. lásd ott a műanyag pet-palack. 100évig is megtartja a tulajdonságát. jó, persze tudom, az más dió, de akkor is. nem értem miért kell kifakuló lökhárítóbetétet, bemattuló fényszóró-búrát, elszíneződő kiegyenlítőt, meg önmagától lebomló hűtőket gyártani.... Bezzeg a dacia befőttesüveg kiegyenlítője nem színeződött el.Ha meg eltört az ember elcsórta a nagymuter kovászos ubiját,aztán beépítette :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 BW-en Wessz rádugta a Tech2-t az Omegákra. Nekem egy teljesen és egy félig halott lambdaszonda. Öcsémnek tankszellőztető szelep hányt be. Sógoromnak pedig gyertya problémái voltak. Hab a tortán, hogy az egyik katalizátorom is szétesett. Vettem lambdaszondát, ugy.: 10e/ darab. A Bosch 35e lett volna. Most az egyik Bosch benne, a másik noném. Mindkettő meghalt. Ebből kiindulva nem voltam hajlandó majd négyszeres árat kiadni a márkásért. Katalizátort sikerült a Vaterán lőnöm. Bosal katalizátor, és ugyan akkora mint a gyári. Jövő héten megjön, és kicserélem azt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 BW-en Wessz rádugta a Tech2-t az Omegákra. Nekem egy teljesen és egy félig halott lambdaszonda. Öcsémnek tankszellőztető szelep hányt be. Sógoromnak pedig gyertya problémái voltak. Hab a tortán, hogy az egyik katalizátorom is szétesett. Vettem lambdaszondát, ugy.: 10e/ darab. A Bosch 35e lett volna. Most az egyik Bosch benne, a másik noném. Mindkettő meghalt. Ebből kiindulva nem voltam hajlandó majd négyszeres árat kiadni a márkásért. Katalizátort sikerült a Vaterán lőnöm. Bosal katalizátor, és ugyan akkora mint a gyári. Jövő héten megjön, és kicserélem azt is. Hátha ez vígasztal :icon4: A váltófelújítás nem sikerült, teljesen ugyanaz a jelenség mint elötte, hétfőn megy vissza (garancia)...a motor elkezdett füstölni úgy hogy csukott géptetővel is látszódott a dolog...ráfolyik az olaj és ég rajta (járni sem merek vele) ...azt hittük hogy szelepfedél...nem az...le lesz szedve a hengerfej úgy néz ki (annyira ez sem olcsó) ..... Szóval a bontószökevény az bontószökevény marad :icon4: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Hátha ez vígasztal :icon4: A váltófelújítás nem sikerült, teljesen ugyanaz a jelenség mint elötte, hétfőn megy vissza (garancia)...a motor elkezdett füstölni úgy hogy csukott géptetővel is látszódott a dolog...ráfolyik az olaj és ég rajta (járni sem merek vele) ...azt hittük hogy szelepfedél...nem az...le lesz szedve a hengerfej úgy néz ki (annyira ez sem olcsó) ..... Szóval a bontószökevény az bontószökevény marad ;) :icon4: Szegény embert az ág is húzza :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Szegény embert az ág is húzza :D Úgy látom, dögvész pusztít. Előbb-utóbb engem iss elér valami... Mostanában állandóan "Ölmangel", meg "Motoröl stand" feliratot dobál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Úgy látom, dögvész pusztít. Előbb-utóbb engem iss elér valami... Mostanában állandóan "Ölmangel", meg "Motoröl stand" feliratot dobál... Szep esemenyek. Csatlakozom a bevallalom hogy bevallom mozgalomhoz: amig lent volt/van a hengerfej allo helyzetben elfolyt vagy fel-egy liter ATF. Nem garis. Mondjuk legalabb latom, hogy a szine szep piros mintha uj lenne :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Úgy látom, dögvész pusztít. Előbb-utóbb engem iss elér valami... Mostanában állandóan "Ölmangel", meg "Motoröl stand" feliratot dobál... Azt nekem ISS dobálta, pedig jó volt az olajszint. Fel szoktam olyankor tölteni maxra, oszt bekussolt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Úgy látom, dögvész pusztít. Előbb-utóbb engem iss elér valami... Mostanában állandóan "Ölmangel", meg "Motoröl stand" feliratot dobál... Dinamikus olajszint jeladó csere, ha van aknád akkor gyerekjáték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Hátha ez vígasztal :icon4: A váltófelújítás nem sikerült, teljesen ugyanaz a jelenség mint elötte, hétfőn megy vissza (garancia)...a motor elkezdett füstölni úgy hogy csukott géptetővel is látszódott a dolog...ráfolyik az olaj és ég rajta (járni sem merek vele) ...azt hittük hogy szelepfedél...nem az...le lesz szedve a hengerfej úgy néz ki (annyira ez sem olcsó) ..... Szóval a bontószökevény az bontószökevény marad :icon4: :D Nem akarok okoskodni, de írtam, hogy Mo.-n sajnos lutri a felújítás és a legutolsókból (angol vagy német bontott) egy bontott de, kiprobálható jobb business sztem....remélem azért megoldják mostmár normálisan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BigFatPete Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Azt nekem ISS dobálta, pedig jó volt az olajszint. Fel szoktam olyankor tölteni maxra, oszt bekussolt... Igen, a "Kritikusan alacsony olajszint" az a min és a max között félúton van pontosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Sziasztok! Elég rég nem kellett segítségért folyamodnom ,de most fatális hibát vétettem.Szétszedtem a kocsit hengerfejes lett,de most hogy összeraknám nem tudom hogy a dis-ból melyik kábel melyik gyertyára megy.Sajnos után gyártott és nincs ráirva én meg nem jelöltem.Valaki mondja el legyenszives.Köszönöm elöre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Igen, a "Kritikusan alacsony olajszint" az a min és a max között félúton van pontosan. úgy. soha nem láttam ezeket a hibaüzeneteket (leszámítva egy kontakthibát), csak az előző olajjal, ami a drágábbik (bár elég híg) 10w40 Shell Helix volt. meg is csipegette. 10e km alatt több mint 1 litert evett volna. Másmilyen olajból sose eszik többet fél lityinél (sőt, 10e km alatt szinte végig nívón van az olajszint), ezzel az olajjal meg 8000km-nél már jött az olajszintes figyelmeztetőjelzés, majd a hibajelzés is. És valóban, közeledett a szint az alsó jelhez. Úgyhogy 8000km-nél cseréltem le a nyálat, hiányzott is belőle 1 lityi. :D Először azt hittem elment egy lehúzó, vagy szelepszár, és elkezdte enni az olajat. De füst nem volt. Aztán a megszokott 10W40-es Q8 olaj került bele. Most lesz esedékes a 10e-es csere, hiány ismét nincs az olajból, ellenben a színe kb mint a friss olajé :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Sziasztok! Elég rég nem kellett segítségért folyamodnom ,de most fatális hibát vétettem.Szétszedtem a kocsit hengerfejes lett,de most hogy összeraknám nem tudom hogy a dis-ból melyik kábel melyik gyertyára megy.Sajnos után gyártott és nincs ráirva én meg nem jelöltem.Valaki mondja el legyenszives.Köszönöm elöre is milyen motor jóember!? :D gondolom nem dízel, mert abban nem sok a gyújtógyertya... de még ebben az esetben is van két lehetőség :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts