Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Bevartzsebűűűű :icon4: :icon4: ;)

Én 22 ezerért is tudok fehéret ami 5 év múlva is fehér, igaz nem látni benne a szintet, dehát azért van a szintjelző ;)

Francba, beelőztél a bevartzsebűvel ;)

le köll fösteni fehérre, azt jóvan :D

amúgy nem értem, hogy az autóipar miért kényszerül ilyen fos műanyagok használatára. ha már egyszer odarakják valahova, lehetne anyag.

és ne mondja senki, hogy drága, vagy ilyesmi. lásd ott a műanyag pet-palack. 100évig is megtartja a tulajdonságát.

jó, persze tudom, az más dió, de akkor is. nem értem miért kell kifakuló lökhárítóbetétet, bemattuló fényszóró-búrát, elszíneződő kiegyenlítőt, meg önmagától lebomló hűtőket gyártani....

Link to comment
Megosztás:

Francba, beelőztél a bevartzsebűvel ;)

le köll fösteni fehérre, azt jóvan :icon4:

amúgy nem értem, hogy az autóipar miért kényszerül ilyen fos műanyagok használatára. ha már egyszer odarakják valahova, lehetne anyag.

és ne mondja senki, hogy drága, vagy ilyesmi. lásd ott a műanyag pet-palack. 100évig is megtartja a tulajdonságát.

jó, persze tudom, az más dió, de akkor is. nem értem miért kell kifakuló lökhárítóbetétet, bemattuló fényszóró-búrát, elszíneződő kiegyenlítőt, meg önmagától lebomló hűtőket gyártani....

Nem éérteeed?!! Hát másképp ki venne újat??!! :D :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Nem éérteeed?!! Hát másképp ki venne újat??!! :D :icon4:

jah, télleg. elfelejtettem hogy fogyasztói társadalomban élünk.

csak nem tudom minek kell akkor egy autóra garanciát adni.

meg egyáltalán miért nem cukormázból csinálják?

az igaz hogy elolvad, de legalább nem rozsdásodik, meg a cukrász amúgy is olcsóbb, mint a lakatos.

nameg ha baleset történik, nem a roncseltakarítók jönnének, hanem kizavarnak egy csoport éhes diákot a menzáról, pikk-pakk összeszednék a darabokat :icon4:

és még a zöldek is örülnének neki... bio-autó ;)

Link to comment
Megosztás:

Azaz a fűtéscsapra a verda eleje felé mutató része megy a kiegészítő vízpumpának, a felfele mutató rész meg a fűtő radiátorra a tűzfalon keresztül.

nagyon koszi a segitseget!!!

A kepekrol es a tartalyrol jut eszembe, ki hasznal regi omegaba G12 vagy G12+ fagyallot a zold helyett?

Ma hoztam el a hengerfejeket a gepmuhelybol, aztan mutogatta a csavo hogy hol hogyan kezdi eszegetni a zold fagyallo a HF et, es

ajanlotta, hogy ha nem akarok 50-60 ezer km mulva megint haverkodni akkor inkabb hasznaljak pirosat.

Link to comment
Megosztás:

Francba, beelőztél a bevartzsebűvel :icon4:

le köll fösteni fehérre, azt jóvan :D

amúgy nem értem, hogy az autóipar miért kényszerül ilyen fos műanyagok használatára. ha már egyszer odarakják valahova, lehetne anyag.

és ne mondja senki, hogy drága, vagy ilyesmi. lásd ott a műanyag pet-palack. 100évig is megtartja a tulajdonságát.

jó, persze tudom, az más dió, de akkor is. nem értem miért kell kifakuló lökhárítóbetétet, bemattuló fényszóró-búrát, elszíneződő kiegyenlítőt, meg önmagától lebomló hűtőket gyártani....

Ha ettől vagyok spúr, ám legyen....

Link to comment
Megosztás:

jah, télleg. elfelejtettem hogy fogyasztói társadalomban élünk.

csak nem tudom minek kell akkor egy autóra garanciát adni.

meg egyáltalán miért nem cukormázból csinálják?

az igaz hogy elolvad, de legalább nem rozsdásodik, meg a cukrász amúgy is olcsóbb, mint a lakatos.

nameg ha baleset történik, nem a roncseltakarítók jönnének, hanem kizavarnak egy csoport éhes diákot a menzáról, pikk-pakk összeszednék a darabokat :D

és még a zöldek is örülnének neki... bio-autó :icon4:

Mi az hogy. Ehető. A gyerekek megennék útközben...

Link to comment
Megosztás:

Francba, beelőztél a bevartzsebűvel :icon4:

le köll fösteni fehérre, azt jóvan :icon4:

amúgy nem értem, hogy az autóipar miért kényszerül ilyen fos műanyagok használatára. ha már egyszer odarakják valahova, lehetne anyag.

és ne mondja senki, hogy drága, vagy ilyesmi. lásd ott a műanyag pet-palack. 100évig is megtartja a tulajdonságát.

jó, persze tudom, az más dió, de akkor is. nem értem miért kell kifakuló lökhárítóbetétet, bemattuló fényszóró-búrát, elszíneződő kiegyenlítőt, meg önmagától lebomló hűtőket gyártani....

Bezzeg a dacia befőttesüveg kiegyenlítője nem színeződött el.Ha meg eltört az ember elcsórta a nagymuter kovászos ubiját,aztán beépítette :D

Link to comment
Megosztás:

BW-en Wessz rádugta a Tech2-t az Omegákra. Nekem egy teljesen és egy félig halott lambdaszonda. Öcsémnek tankszellőztető szelep hányt be. Sógoromnak pedig gyertya problémái voltak. Hab a tortán, hogy az egyik katalizátorom is szétesett. Vettem lambdaszondát, ugy.: 10e/ darab. A Bosch 35e lett volna. Most az egyik Bosch benne, a másik noném. Mindkettő meghalt. Ebből kiindulva nem voltam hajlandó majd négyszeres árat kiadni a márkásért. Katalizátort sikerült a Vaterán lőnöm. Bosal katalizátor, és ugyan akkora mint a gyári. Jövő héten megjön, és kicserélem azt is.

Link to comment
Megosztás:

BW-en Wessz rádugta a Tech2-t az Omegákra. Nekem egy teljesen és egy félig halott lambdaszonda. Öcsémnek tankszellőztető szelep hányt be. Sógoromnak pedig gyertya problémái voltak. Hab a tortán, hogy az egyik katalizátorom is szétesett. Vettem lambdaszondát, ugy.: 10e/ darab. A Bosch 35e lett volna. Most az egyik Bosch benne, a másik noném. Mindkettő meghalt. Ebből kiindulva nem voltam hajlandó majd négyszeres árat kiadni a márkásért. Katalizátort sikerült a Vaterán lőnöm. Bosal katalizátor, és ugyan akkora mint a gyári. Jövő héten megjön, és kicserélem azt is.

Hátha ez vígasztal :icon4:

A váltófelújítás nem sikerült, teljesen ugyanaz a jelenség mint elötte, hétfőn megy vissza (garancia)...a motor elkezdett füstölni úgy hogy csukott géptetővel is látszódott a dolog...ráfolyik az olaj és ég rajta (járni sem merek vele) ...azt hittük hogy szelepfedél...nem az...le lesz szedve a hengerfej úgy néz ki (annyira ez sem olcsó) .....

Szóval a bontószökevény az bontószökevény marad :icon4: :D

Link to comment
Megosztás:

Hátha ez vígasztal :icon4:

A váltófelújítás nem sikerült, teljesen ugyanaz a jelenség mint elötte, hétfőn megy vissza (garancia)...a motor elkezdett füstölni úgy hogy csukott géptetővel is látszódott a dolog...ráfolyik az olaj és ég rajta (járni sem merek vele) ...azt hittük hogy szelepfedél...nem az...le lesz szedve a hengerfej úgy néz ki (annyira ez sem olcsó) .....

Szóval a bontószökevény az bontószökevény marad ;) :icon4:

Szegény embert az ág is húzza :D

Link to comment
Megosztás:

Úgy látom, dögvész pusztít.

Előbb-utóbb engem iss elér valami...

Mostanában állandóan "Ölmangel", meg "Motoröl stand" feliratot dobál...

Szep esemenyek.

Csatlakozom a bevallalom hogy bevallom mozgalomhoz: amig lent volt/van a hengerfej allo helyzetben elfolyt vagy fel-egy liter

ATF. Nem garis. Mondjuk legalabb latom, hogy a szine szep piros mintha uj lenne :D

Link to comment
Megosztás:

Hátha ez vígasztal :icon4:

A váltófelújítás nem sikerült, teljesen ugyanaz a jelenség mint elötte, hétfőn megy vissza (garancia)...a motor elkezdett füstölni úgy hogy csukott géptetővel is látszódott a dolog...ráfolyik az olaj és ég rajta (járni sem merek vele) ...azt hittük hogy szelepfedél...nem az...le lesz szedve a hengerfej úgy néz ki (annyira ez sem olcsó) .....

Szóval a bontószökevény az bontószökevény marad :icon4: :D

Nem akarok okoskodni, de írtam, hogy Mo.-n sajnos lutri a felújítás és a legutolsókból (angol vagy német bontott) egy bontott de, kiprobálható jobb business sztem....remélem azért megoldják mostmár normálisan.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elég rég nem kellett segítségért folyamodnom ,de most fatális hibát vétettem.Szétszedtem a kocsit hengerfejes lett,de most hogy összeraknám nem tudom hogy a dis-ból melyik kábel melyik gyertyára megy.Sajnos után gyártott és nincs ráirva én meg nem jelöltem.Valaki mondja el legyenszives.Köszönöm elöre is

Link to comment
Megosztás:

Igen, a "Kritikusan alacsony olajszint" az a min és a max között félúton van pontosan.

úgy.

soha nem láttam ezeket a hibaüzeneteket (leszámítva egy kontakthibát), csak az előző olajjal, ami a drágábbik (bár elég híg) 10w40 Shell Helix volt.

meg is csipegette.

10e km alatt több mint 1 litert evett volna. Másmilyen olajból sose eszik többet fél lityinél (sőt, 10e km alatt szinte végig nívón van az olajszint), ezzel az olajjal meg 8000km-nél már jött az olajszintes figyelmeztetőjelzés, majd a hibajelzés is. És valóban, közeledett a szint az alsó jelhez. Úgyhogy 8000km-nél cseréltem le a nyálat, hiányzott is belőle 1 lityi. :D

Először azt hittem elment egy lehúzó, vagy szelepszár, és elkezdte enni az olajat. De füst nem volt.

Aztán a megszokott 10W40-es Q8 olaj került bele. Most lesz esedékes a 10e-es csere, hiány ismét nincs az olajból, ellenben a színe kb mint a friss olajé :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elég rég nem kellett segítségért folyamodnom ,de most fatális hibát vétettem.Szétszedtem a kocsit hengerfejes lett,de most hogy összeraknám nem tudom hogy a dis-ból melyik kábel melyik gyertyára megy.Sajnos után gyártott és nincs ráirva én meg nem jelöltem.Valaki mondja el legyenszives.Köszönöm elöre is

milyen motor jóember!? :D

gondolom nem dízel, mert abban nem sok a gyújtógyertya...

de még ebben az esetben is van két lehetőség :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.