Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Jogos lenne, de cserélve lett az óracsoport és így is csinálja. De van még egy, beteszem majd azt...

Jut eszembe az óracserélgetésről. Itt svédben hivatalosan állítgatják a km órát a kocsiban! :D

Egyik ismerős cserélt órát a verdában, és mondta hogy 500Sek-ért (15000Ft) állítják be az 'új' km órát a régi állásának megfelelően.

És muszáj megcsinálni, különben a következő műszakin kibukik hogy nem stimmel a km állás, és akkor aztán jön a sarc :icon4: :icon4: ;)

Elküldve
Jut eszembe az óracserélgetésről. Itt svédben hivatalosan állítgatják a km órát a kocsiban! :icon4:

Egyik ismerős cserélt órát a verdában, és mondta hogy 500Sek-ért (15000Ft) állítják be az 'új' km órát a régi állásának megfelelően.

És muszáj megcsinálni, különben a következő műszakin kibukik hogy nem stimmel a km állás, és akkor aztán jön a sarc :icon4: ;) ;)

Itthon ha minden illegális tekergetés után be tudnák hajtani a bírságot,megszűnne az államadósság......... :D

Elküldve
Itthon ha minden illegális tekergetés után be tudnák hajtani a bírságot,megszűnne az államadósság......... :D

Az attól függ nennyit szabnának ki...

Elküldve
Jut eszembe az óracserélgetésről. Itt svédben hivatalosan állítgatják a km órát a kocsiban! :D

Egyik ismerős cserélt órát a verdában, és mondta hogy 500Sek-ért (15000Ft) állítják be az 'új' km órát a régi állásának megfelelően.

És muszáj megcsinálni, különben a következő műszakin kibukik hogy nem stimmel a km állás, és akkor aztán jön a sarc :icon4: :icon4: ;)

Itt is így kellene, de hát nem ez a cél...

A műszerfalra visszatéve. Péntek reggel, akku feltöltve gép elindít, mindkát óra fekve maradt. Aztán 10-20 km után elkezdett mindkettő csapkodni, 100 km megtétele után, már csak olyan 50%-ban csapkodott, 300 km után, pedig már csak 10%-ban. Olyan, mint valami föld gond, ami valami kondenzátorral kapcsolatos. Megnézem nincs-e elko a rendszerben, mert 10-20 év alatt az kiszáradhat és okozhat ilyet...

Elküldve
Jogos lenne, de cserélve lett az óracsoport és így is csinálja. De van még egy, beteszem majd azt...

Ganyus a köteg is...bárhol kidörzsölődhet sajna...

Elküldve
Itt is így kellene, de hát nem ez a cél...

A műszerfalra visszatéve. Péntek reggel, akku feltöltve gép elindít, mindkát óra fekve maradt. Aztán 10-20 km után elkezdett mindkettő csapkodni, 100 km megtétele után, már csak olyan 50%-ban csapkodott, 300 km után, pedig már csak 10%-ban. Olyan, mint valami föld gond, ami valami kondenzátorral kapcsolatos. Megnézem nincs-e elko a rendszerben, mert 10-20 év alatt az kiszáradhat és okozhat ilyet...

Belenéztem a "szervizkönyv"-be, és lám. Nekem is nyáron, júliusban csinálta a csapkodást. Tavaly. Fényezés és műszaki után, akkucsere előtt. Akkoriban viszonylag gyakran volt akkutöltés, az ezzel járó áramtalanítás egy elfáradt kondival vagy feszstabbal simán okozhat ilyen érdekességeket.

Elküldve
Ganyus a köteg is...bárhol kidörzsölődhet sajna...

Az igaz, csak érdekes, hogy 3-4 autónak is most dörzsölődött ki, meg kidörzsölődik és megjavul...

Elküldve
Az igaz, csak érdekes, hogy 3-4 autónak is most dörzsölődött ki, meg kidörzsölődik és megjavul...

Nekem az ABS játsza ezt. Télen a hűvösben van, nyáron a melegben nincs.

Végülis kímélő módban van, úgyis csak télen kell :D :icon4: :icon4:

Meg most a centrálzár távirányítója is ezt csinálja (télen jó, nyáron hol működik, hol nem - elem cserélve).

Őrület. Még jó, hogy rövid a svéd 'nyár' ;)

Elküldve

Szevasztok kollégák,

kérdésem volna, mégpedig az, hogy milyen jeladót vagy szenzort tartsak a kocsimban tarcsiba? Ami nélkül nem jár a motor. Mielőtt kitanítana VALAKI, már használtam a keresőt is meg a barátomat is tudjátok a Guglit, de nem leltem egyértelmű választ. Volt aki azt írta, hogy vezérmű jeladó nélkül nem megy, volt aki főtengely jeladót írt. Most akkor mi van?Egy faja 2.5 V6 - osom van, nincs rá panaszom, de a kilométerek peregnek ám!

Elküldve
Szevasztok kollégák,

kérdésem volna, mégpedig az, hogy milyen jeladót vagy szenzort tartsak a kocsimban tarcsiba? Ami nélkül nem jár a motor. Mielőtt kitanítana VALAKI, már használtam a keresőt is meg a barátomat is tudjátok a Guglit, de nem leltem egyértelmű választ. Volt aki azt írta, hogy vezérmű jeladó nélkül nem megy, volt aki főtengely jeladót írt. Most akkor mi van?Egy faja 2.5 V6 - osom van, nincs rá panaszom, de a kilométerek peregnek ám!

Azért ez nem Zsiguli, hogy pótmotorral induljunk nyaralni :icon4:

Főtengely jeladó nélkül nincs gyújtásjel, vezérmű jeladó nélkül meg nincs előgyújtás állítás.

Tehát a főtengely jeladó nélkül nem megy a vas.

De majd a többiek vétóznak, ha nem így vagyon... :D

Elküldve
Nem jeladó ugyan, de egy használt, kipróbált AC-t bedobnék....

Mit vacakolunk? Tréler, azt egy donort rá (persze kicsontozva, hogy beleférjen a súlylimitbe :D ) :icon4:

Elküldve
Azért ez nem Zsiguli, hogy pótmotorral induljunk nyaralni :icon4:

Főtengely jeladó nélkül nincs gyújtásjel, vezérmű jeladó nélkül meg nincs előgyújtás állítás.

Tehát a főtengely jeladó nélkül nem megy a vas.

De majd a többiek vétóznak, ha nem így vagyon... :icon4:

De hogy a holtponti jeladót nem fogja a tengerparton a pálmafák alatt kicserélni az is biztos........... :D

Elküldve
De hogy a holtponti jeladót nem fogja a tengerparton a pálmafák alatt kicserélni az is biztos........... :D

na igen. ezért is írtam hogy nem zsiguli. komolyabb bontás nélkül a legtöbb alkatrész neccesen hozzáférhető, még korrekt műhely és szerszámok jelenlétében is.

jobb tisztába tenni a dolgokat, még indulás előtt.

Elküldve
AC-t könnyebb.. :D

Már akinek. Nekem konkrétan le kellett venni a tankot, mert felülről nem sikerült a tankfedelet levenni. amikor lent volt, akkor is csak kalapács+dorni segédletével jött le. ugyanis a szakbarbár aki előzőleg hozzányúlt, frankón félrekapatta a menetet, és valszeg ráverte kalapáccsal fedelet 'olyannincshogynemmészrábazmeg' elven.

Elküldve
na igen. ezért is írtam hogy nem zsiguli. komolyabb bontás nélkül a legtöbb alkatrész neccesen hozzáférhető, még korrekt műhely és szerszámok jelenlétében is.

jobb tisztába tenni a dolgokat, még indulás előtt.

A dolgok tisztában vannak, de az ördög nem alszik, a motorba nem látok bele. De azért a donoros-tréleres megoldáson még gondolkodom :D :icon4: :icon4: Köszönöm a válaszokat szaasztokk!

Elküldve
Szevasztok kollégák,

kérdésem volna, mégpedig az, hogy milyen jeladót vagy szenzort tartsak a kocsimban tarcsiba? Ami nélkül nem jár a motor. Mielőtt kitanítana VALAKI, már használtam a keresőt is meg a barátomat is tudjátok a Guglit, de nem leltem egyértelmű választ. Volt aki azt írta, hogy vezérmű jeladó nélkül nem megy, volt aki főtengely jeladót írt. Most akkor mi van?Egy faja 2.5 V6 - osom van, nincs rá panaszom, de a kilométerek peregnek ám!

Okos ember kiszűri, ki a kókler és ki nem. Az a fontos, ki írta...

Elküldve
Azért ez nem Zsiguli, hogy pótmotorral induljunk nyaralni :icon4:

Főtengely jeladó nélkül nincs gyújtásjel, vezérmű jeladó nélkül meg nincs előgyújtás állítás.

Tehát a főtengely jeladó nélkül nem megy a vas.

De majd a többiek vétóznak, ha nem így vagyon... :D

Nekem az ezeröcsihez sem kellett pótmotor. Amit leírtál az pedig pontos, mint mindig...

Elküldve
Mit vacakolunk? Tréler, azt egy donort rá (persze kicsontozva, hogy beleférjen a súlylimitbe :D ) :icon4:

Nálad az igazság, ha törik vannak kasznielemek ISS. Ejjejj...

Elküldve
De hogy a holtponti jeladót nem fogja a tengerparton a pálmafák alatt kicserélni az is biztos........... :D

A kérdéséből kiindulva, az égőcsere tudományában sem lennék biztos...

Elküldve
na igen. ezért is írtam hogy nem zsiguli. komolyabb bontás nélkül a legtöbb alkatrész neccesen hozzáférhető, még korrekt műhely és szerszámok jelenlétében is.

jobb tisztába tenni a dolgokat, még indulás előtt.

Tehát nem bontószökevényt kell venni, vagy nem kell menni nyaralni...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.