Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Géniusz vagy. Pedig mikor benne ültél még nézted is, hogy milyen a kijelzője, és megállapítottad, hogy 95-ben nem ilyeneket raktak bele. :D

Továbbá nincs benne sem klíma, sem TC, sem riasztó. Soroljam még?

A klíma az gáz, viszont TC nem nagyon volt a dízelekben...

Link to comment
Megosztás:

Nekem ilyenem van és van BC-m, a helyes megfejtéseket árom!

Netán szines, navis BC-d van?

Láttam Zolinak nagy segítség voltál, nekem ISS van egy nagy gondom. Valszeg a jövő héten neki is ugrok és szétbontok mindent, de addig esetleg valami 5let? A benzinmérőm, meg a forszámmérő csapkod, de csak az a kettő...

Link to comment
Megosztás:

Netán szines, navis BC-d van?

Láttam Zolinak nagy segítség voltál, nekem ISS van egy nagy gondom. Valszeg a jövő héten neki is ugrok és szétbontok mindent, de addig esetleg valami 5let? A benzinmérőm, meg a forszámmérő csapkod, de csak az a kettő...

Ön nyert!

Mindent szerintem ne bonts szét, van csere műszeregységed akár próbára? - kizárandó annak hibáját? Bár ez a kevésbé valószínű.

"Szalagkábelen" keresztül érintkezik hátul a műszeregység és inkább az vsz. hogy annak vagy a műszerfal kábelkorbács kis érintkezőinek tisztítása (ellenoldal) megoldja a problémádat. Elvileg a fordulatszámot az ECU-tól kapod és van egy test szál a fordulatszámmérőhöz, az üzemanyag szint mérő esetén szintén van egy jeladó és itt is egy test szál.A test szál közös elvileg a 25-ös láb, szerintem nézd meg a 22,24,25-ös lábaknál minden rendben van -e mindkét oldalon (csatlakozók, kábelek).

Nincs HAYNES manual-od?Olyan ami a kapcsolási rajzokat is tartalmazza? Bár a könyvben nincs dízel leírás de az elektronika részében benne van a TD is.

Link to comment
Megosztás:

A klíma az gáz, viszont TC nem nagyon volt a dízelekben...

Jaja, nem nagyon mutattok még egy Omegát, amiben nincs gyárilag klíma. Amúgy elég jól bírom nélküle még, bár jár az agyam a beépítésen egy ideje. Csak hogy legyen még egy dolog benne, ami elromolhat. :D

Link to comment
Megosztás:

Netán szines, navis BC-d van?

Láttam Zolinak nagy segítség voltál, nekem ISS van egy nagy gondom. Valszeg a jövő héten neki is ugrok és szétbontok mindent, de addig esetleg valami 5let? A benzinmérőm, meg a forszámmérő csapkod, de csak az a kettő...

Nekem is ezt csinálta kb. egy éve. Először ritkán csapkodott, aztán egyre sűrűbben. Végén már szinte egyfolytában. Először én is műszerfalon kívüli kontakt hibára gyanakodtam, át is néztem mindent de nem találtam semmit. Végül mérgemben vettem bele egy másik óracsoportot. Azzal rögtön megjavult. Hurrááá!!!! Minden szép és jó volt! Idáig! Most megint kezdi! Ezt nem hiszem el..... A régi óracsoportot most vizsgálja a villanyász, hogy mi lehet a közös az üza. és a ford.sz mérőben.

Link to comment
Megosztás:

Netán szines, navis BC-d van?

Láttam Zolinak nagy segítség voltál, nekem ISS van egy nagy gondom. Valszeg a jövő héten neki is ugrok és szétbontok mindent, de addig esetleg valami 5let? A benzinmérőm, meg a forszámmérő csapkod, de csak az a kettő...

Smbdude cartársnak ugyanez volt a kínja. De asszem neki kigyógyult a bajból a vas...

Link to comment
Megosztás:

Netán szines, navis BC-d van?

Láttam Zolinak nagy segítség voltál, nekem ISS van egy nagy gondom. Valszeg a jövő héten neki is ugrok és szétbontok mindent, de addig esetleg valami 5let? A benzinmérőm, meg a forszámmérő csapkod, de csak az a kettő...

Dettó ugyanez volt a kínja a hengerfejes td-nek amit csináltam a héten.Szükségmegoldásként beleraktam egy V6-os óracsoportot azzal működik.......

Link to comment
Megosztás:

Smbdude cartársnak ugyanez volt a kínja. De asszem neki kigyógyult a bajból a vas...

Bizony. Múlt évben jó 2 hétig ment a ford.számmérő és a benzinszintmutató szinkron-csapkodása. Aztán elmúlt, azóta sem. A fenti jelenségtől függetlenül a benzinszintjelző esetenként fekve marad, vagy elég lustán kúszik fel a helyére, de ilyen hibáról más opeles arcok is beszámoltak már. Egyelőre nem zavaró, 10 indításból egyszer fordul elő, még ingerküszöb alatt van...

Link to comment
Megosztás:

Bizony. Múlt évben jó 2 hétig ment a ford.számmérő és a benzinszintmutató szinkron-csapkodása. Aztán elmúlt, azóta sem. A fenti jelenségtől függetlenül a benzinszintjelző esetenként fekve marad, vagy elég lustán kúszik fel a helyére, de ilyen hibáról más opeles arcok is beszámoltak már. Egyelőre nem zavaró, 10 indításból egyszer fordul elő, még ingerküszöb alatt van...

Csak ötletszintű, de nem lehet hogy valami feszstab IC halódik az óracsoportban? Amennyire tudom a műszerek eléggé kényesek arra hogy pontos feszültségértéket kapjanak...

Én találkoztam hasonló tünettel, bár még Kadetten, és ott ez volt a baj...

Link to comment
Megosztás:

Ön nyert!

Mindent szerintem ne bonts szét, van csere műszeregységed akár próbára? - kizárandó annak hibáját? Bár ez a kevésbé valószínű.

"Szalagkábelen" keresztül érintkezik hátul a műszeregység és inkább az vsz. hogy annak vagy a műszerfal kábelkorbács kis érintkezőinek tisztítása (ellenoldal) megoldja a problémádat. Elvileg a fordulatszámot az ECU-tól kapod és van egy test szál a fordulatszámmérőhöz, az üzemanyag szint mérő esetén szintén van egy jeladó és itt is egy test szál.A test szál közös elvileg a 25-ös láb, szerintem nézd meg a 22,24,25-ös lábaknál minden rendben van -e mindkét oldalon (csatlakozók, kábelek).

Nincs HAYNES manual-od?Olyan ami a kapcsolási rajzokat is tartalmazza? Bár a könyvben nincs dízel leírás de az elektronika részében benne van a TD is.

Az a helyzet, valami tesz hibára gondolok, de valahol mélyebben lehet, de majd beleásom magam, ugyanis az akkum is lemereül 2-3 hét alatt. Valami szívja és ezt 2-3 hónapja kezdte el játszani. Mindenesetre első körben megnézem a lábakat, úgyis lenne ott "hátul" dolgom...

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ezt csinálta kb. egy éve. Először ritkán csapkodott, aztán egyre sűrűbben. Végén már szinte egyfolytában. Először én is műszerfalon kívüli kontakt hibára gyanakodtam, át is néztem mindent de nem találtam semmit. Végül mérgemben vettem bele egy másik óracsoportot. Azzal rögtön megjavult. Hurrááá!!!! Minden szép és jó volt! Idáig! Most megint kezdi! Ezt nem hiszem el..... A régi óracsoportot most vizsgálja a villanyász, hogy mi lehet a közös az üza. és a ford.sz mérőben.

A helyzet az, hogy egyszer már csinálta 6 évvel ezelőtt, de akkor 1000km után megjavult, pedig semmihez sem nyúltam. Azóta cseréltem műszerfalat, de eddig nem csinálta. Valami föld gondja lehet, bár sokak szerint van benne egy feszstab ic ami behallhat, azt még kicserélem...

Link to comment
Megosztás:

Bizony. Múlt évben jó 2 hétig ment a ford.számmérő és a benzinszintmutató szinkron-csapkodása. Aztán elmúlt, azóta sem. A fenti jelenségtől függetlenül a benzinszintjelző esetenként fekve marad, vagy elég lustán kúszik fel a helyére, de ilyen hibáról más opeles arcok is beszámoltak már. Egyelőre nem zavaró, 10 indításból egyszer fordul elő, még ingerküszöb alatt van...

Hát ez az. Amikor megjavul, nem gáz, de most már nagyon zavaró, hogy nem akar javulni...

Link to comment
Megosztás:

Csak ötletszintű, de nem lehet hogy valami feszstab IC halódik az óracsoportban? Amennyire tudom a műszerek eléggé kényesek arra hogy pontos feszültségértéket kapjanak...

Én találkoztam hasonló tünettel, bár még Kadetten, és ott ez volt a baj...

De sokan arra hivatkoznak, de akkor magától nem javulna meg...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.