kori Elküldve Június22, 2011 Elküldve Június22, 2011 Forest írta: Üdv! Olaj témában kérném segítségeteket. 2.5-esbe milyen (márka, viszkozitás, esetleg honnan érdemes beszerezni)olajat használtok/ajánlotok? Ugyanez vezérműszíjra is :D Én 5w30 GM vagy 5w40 Q8 olajat használok. Eddig mindig a Vaterán szereztem be. Szíjból gyári szett lett beletéve.
skyrangr Elküldve Június22, 2011 Elküldve Június22, 2011 Forest írta: Üdv! Olaj témában kérném segítségeteket. 2.5-esbe milyen (márka, viszkozitás, esetleg honnan érdemes beszerezni)olajat használtok/ajánlotok? Ugyanez vezérműszíjra is :D nézd meg a Fridcar-nál, Q8 nagyon jó áron szokott menni náluk. Vezérlés úgyszintén ott, Vagy Csergőéknél.
kisp113 Elküldve Június22, 2011 Elküldve Június22, 2011 kori írta: Én 5w30 GM vagy 5w40 Q8 olajat használok. Eddig mindig a Vaterán szereztem be. Szíjból gyári szett lett beletéve. En is ezeket az olajakat hasznalom, nevetseges aron beszerezheto mindketto az autoteka2000 hunal. Talan a vezerlest is megkerdezheted, en a v6 hoz gatest vettem angliabol vicc aron.
MalterKoma Elküldve Június22, 2011 Elküldve Június22, 2011 kisp113 írta: En is ezeket az olajakat hasznalom, nevetseges aron beszerezheto mindketto az autoteka2000 hunal. Talan a vezerlest is megkerdezheted, en a v6 hoz gatest vettem angliabol vicc aron. Ki mondta, hogy V6 vagy hogy benzines??!! :D :D :D Jaaaaaaaa, hogy a szíjjjjj.....
Forest Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Köszönöm a válaszokat, nézek akkor bele 5w40est. Szerk: Vezérlést (szíj+görgők) cseréltetett valaki? Ha igen, hol, mennyiért? Nekem mondanak olyan árakat, hogy az én vezérműszíjam már leesett! :D :D Volt, aki azt mondta, ilyenkor a szimeringeket is érdemes cserélni... Ettől már tényleg az egekben vannak az árak.
gsizoli Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Forest írta: Köszönöm a válaszokat, nézek akkor bele 5w40est. Szerk: Vezérlést (szíj+görgők) cseréltetett valaki? Ha igen, hol, mennyiért? Nekem mondanak olyan árakat, hogy az én vezérműszíjam már leesett! :D :D Volt, aki azt mondta, ilyenkor a szimeringeket is érdemes cserélni... Ettől már tényleg az egekben vannak az árak. Mitől, a 4db vezszimmeringtől? Van vagy 3500Ft a 4db Erling (kedvezmény esetén inkább 2500Ft), az igényesebbje cseréli ilyenkor a vezérműkerekek csavarjat is újra ( kedvezmény nélkül a 4db csavar 3500Ft). Szelepfedelet nem kell levenni hozzá. a vezérlés cseréje, 10 - 25eFt, olyanhoz vinném akinek van V6 beállító szettje, meg nyomatékkulcs is...ritka lesz.. :D Keresd Mifi-t, és kérdezd meg Őt.
Gelko Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Létezik olyan B omega első lökhárítő amin nincs króm csík ? (persze gyárilag :D )
Omegatd Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Forest írta: Köszönöm a válaszokat, nézek akkor bele 5w40est. Szerk: Vezérlést (szíj+görgők) cseréltetett valaki? Ha igen, hol, mennyiért? Nekem mondanak olyan árakat, hogy az én vezérműszíjam már leesett! :D :D Volt, aki azt mondta, ilyenkor a szimeringeket is érdemes cserélni... Ettől már tényleg az egekben vannak az árak. Jó lesz neki a 10W40, felesleges neki a vékony olaj, úgyis megeszi. Ha meglepődtál a vezérléscserén, minek vettél Omegát...
Omegatd Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Gelko írta: Létezik olyan B omega első lökhárítő amin nincs króm csík ? (persze gyárilag :D ) Gyári nem, de tuning igen...
Gelko Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Omegatd írta: Gyári nem, de tuning igen... Akkor jóvan :D Nem voltak meg a krómok csak a fekete csík, gondoltam veszek rá krómosat. Csak a szerelő meg nem jött még rá hogyan is kéne felrakni és gondolkoztunk hogy esetleg nekem króm nélküli a lökösöm :D de akkor nem :P a váltó készen van, holnap hozom el, de hogy ne örüljek az első ajtón levő díszléc cserénél kiderült a léc alatt van egy jó kis rozsdafolt amitől nem tanácsos felrakni az újat inkább meg kéne csináltatni :D
Forest Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 gsizoli írta: Mitől, a 4db vezszimmeringtől? Van vagy 3500Ft a 4db Erling (kedvezmény esetén inkább 2500Ft), az igényesebbje cseréli ilyenkor a vezérműkerekek csavarjat is újra ( kedvezmény nélkül a 4db csavar 3500Ft). Szelepfedelet nem kell levenni hozzá. a vezérlés cseréje, 10 - 25eFt, olyanhoz vinném akinek van V6 beállító szettje, meg nyomatékkulcs is...ritka lesz.. :D Keresd Mifi-t, és kérdezd meg Őt. Amiket számszerűsítesz, tényleg nem drága, de a vezérlés szett, az igen, plusz a szerviz. Mindenki 100k körül vállalja anyaggal... De kösz a tippet, keresem Mifit :D
Forest Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Omegatd írta: Jó lesz neki a 10W40, felesleges neki a vékony olaj, úgyis megeszi. Ha meglepődtál a vezérléscserén, minek vettél Omegát... A tippet neked is köszönöm. Ha már így kérdezed, minek vettem az Omegát: csak! Az valahogy nem jutott az eszembe, hogy a sok olcsó alkatrész mellett (aminek vásárlás előtt természetesen utána néztem) a vezérlés ilyen drága lesz...
skyrangr Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Forest írta: A tippet neked is köszönöm. Ha már így kérdezed, minek vettem az Omegát: csak! Az valahogy nem jutott az eszembe, hogy a sok olcsó alkatrész mellett (aminek vásárlás előtt természetesen utána néztem) a vezérlés ilyen drága lesz... Olcsó alkatrész Omegához!? A lassan 5 év alatt olyannal én még nem találkoztam :D :D :D (bár kérdés mi a drága. sor4-es motor komplett vezérléscseréje se áll meg alább, mint 50e ft anyag + a munkadíj...) Najó, az is igaz, hogy nem kellett PD-fejet, meg CR szivattyút cserélni százezrekért, de ez a veszély nem fenyeget, úgy érzem! :P
gsizoli Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Forest írta: Amiket számszerűsítesz, tényleg nem drága, de a vezérlés szett, az igen, plusz a szerviz. Mindenki 100k körül vállalja anyaggal... De kösz a tippet, keresem Mifit :D Aha..nyugi tudom mi mennyibe kerül. 25-ért vettem Gates szettet ebay-ról, amúgy a gyári meg 55e volt még az előző autómhoz ha jól emlékszemkb 2,5 éve, csergőből kis kedvességgel, nem lehet hogy "csúnya" hasznot akarnak rajtad húzni ezen jómunkás emberek?? Ha 100e a csere akkor a szett nekik 40% kedvezménnyel Láng, UNIX, stb. 40-55e (attól függ melyik kell motorkód alapján) a többi meg a csere, jó pénz ennyiért én is megcsinálom neked, de 80e-ért is! A 65-80e korrekt ár, annál több az lehúzás.
Forest Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 skyrangr írta: Olcsó alkatrész Omegához!? A lassan 5 év alatt olyannal én még nem találkoztam :D :D :P (bár kérdés mi a drága. sor4-es motor komplett vezérléscseréje se áll meg alább, mint 50e ft anyag + a munkadíj...) Najó, az is igaz, hogy nem kellett PD-fejet, meg CR szivattyút cserélni százezrekért, de ez a veszély nem fenyeget, úgy érzem! :lol: BMW után nem tűnik sok minden drágának - ez persze nem a vezérlés :D
skyrangr Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Forest írta: BMW után nem tűnik sok minden drágának - ez persze nem a vezérlés :D Egy Lambo-hoz képest meg a BMW alkatrész is olcsó. Szóval az ár relatív (nameg főleg a presztízstől függ). Vezérlés a Bimmernél hatványozottan drágább, lévén ott lánc viszi :D
Forest Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 skyrangr írta: Egy Lambo-hoz képest meg a BMW alkatrész is olcsó. Szóval az ár relatív (nameg főleg a presztízstől függ). Vezérlés a Bimmernél hatványozottan drágább, lévén ott lánc viszi :D Attól nem drágább mint ez; 10-20ezer között van a görgő szett és a ugyanennyi a lánc... De 60ezerért még nem vettem :D
nagy istván Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Gelko írta: Akkor jóvan :D Nem voltak meg a krómok csak a fekete csík, gondoltam veszek rá krómosat. Csak a szerelő meg nem jött még rá hogyan is kéne felrakni és gondolkoztunk hogy esetleg nekem króm nélküli a lökösöm :D de akkor nem :P a váltó készen van, holnap hozom el, de hogy ne örüljek az első ajtón levő díszléc cserénél kiderült a léc alatt van egy jó kis rozsdafolt amitől nem tanácsos felrakni az újat inkább meg kéne csináltatni :D rájött........lökős leszed,fekete betét kiszed és utána króm felrak a lökösre és vissza a fekabetét......a rozsda meg tényleg komoly.....a küszöb belső felén is itt-ott
skyrangr Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Forest írta: Attól nem drágább mint ez; 10-20ezer között van a görgő szett és a ugyanennyi a lánc... De 60ezerért még nem vettem :lol: Akkor Bimmert kell venni! :lol: Amúgy számold bele az Omi vezérlésbe a vízpumpát is. Az legalább plusz 15ropogós bankó! Ja, most jut eszembe, V6... ott nincs vízpumpa a vezérlésben :D Akkor még olcsó is!!! :D :D :P
Omegatd Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Forest írta: BMW után nem tűnik sok minden drágának - ez persze nem a vezérlés :D Majd fog...
Forest Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 skyrangr írta: Akkor Bimmert kell venni! :P Amúgy számold bele az Omi vezérlésbe a vízpumpát is. Az legalább plusz 15ropogós bankó! Kösz :D :D :D
Omegatd Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 skyrangr írta: Egy Lambo-hoz képest meg a BMW alkatrész is olcsó. Szóval az ár relatív (nameg főleg a presztízstől függ). Vezérlés a Bimmernél hatványozottan drágább, lévén ott lánc viszi :D Jó ISS az a lánc. Ha már az szakad, nagy a gáz...
Omegatd Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 skyrangr írta: Akkor Bimmert kell venni! :lol: Amúgy számold bele az Omi vezérlésbe a vízpumpát is. Az legalább plusz 15ropogós bankó! Ja, most jut eszembe, V6... ott nincs vízpumpa a vezérlésben :D Akkor még olcsó is!!! :D :D :P Érdekes, mert amikor láncot cseréltettem 2005-ben, vagy 6-ban, 250000-ben ált meg az egész. Pedig kedvezménnyel szereztem be mindent...
skyrangr Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 Omegatd írta: Érdekes, mert amikor láncot cseréltettem 2005-ben, vagy 6-ban, 250000-ben ált meg az egész. Pedig kedvezménnyel szereztem be mindent... Hát ja. Nem a lánc a drága, hanem a csömböllék, a munkadíj, meg miegymás.
Gelko Elküldve Június24, 2011 Elküldve Június24, 2011 A belsö küszöböt tudtam...úgy terveztem hogy majd jövöre kap új küszöböt:)
Recommended Posts