Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szerintem nincs baj a bontottal, Nekem irmscher rugók vannak benne és bontottak - mivel az újat aranyárban mérnék. Viszont érdekes hogy mindkét autómban csak az egyik hátsó rugóból pont 1 szem le volt törve. Betegesek ezek a gyári rugók.. :D

Gondolom nem Irmscher rugót akar venni.

Azért írtam, hogy nem vennék bontottat, mert lehet, hogy egy kőműves brigád használta előtte.

Beszerelés után meg lehet csodálkozni, hogy miért húzza a földön a seggét a kocsi?

Elküldve
Gondolom nem Irmscher rugót akar venni.

Azért írtam, hogy nem vennék bontottat, mert lehet, hogy egy kőműves brigád használta előtte.

Beszerelés után meg lehet csodálkozni, hogy miért húzza a földön a seggét a kocsi?

Ja. mint minden bontottban, itt is van rizikó. Legjobb ha látod a donort.

Végső esetben rugókovács... Asszem ilyen 3000ft/db áron végzik a visszanyújtást, edzést. Sőt, ha kell, rövidebbre veszik, vágás nélkül.

Avagy új rugó, 14000-ért /darab.

Elküldve

[de én voltam az ,és honnan tudod hogy nem javítottam meg?

honnan veszed hogy sajnálok 2-3000 ft-ot a javittatásra? van amikor kifut az ember a pénzből de ez nem azt jelenti hogy nem akarok rákölteni.

a másik hogy én így nem beszéltem veled ahogy és amilyen szavakkal illetsz és nem érdekel hogy ki a f....om vagy.nem is értem hogy miért illetsz ilyen szavakkal.ha zavar akkor miért olvasod vagy válaszolsz rá.

te pöcs.

Elküldve

sziasztok. egy kérdésem lenne. elhúz a kocsi jobbra. szerintetek jó az ősi dakota megoldás, hogy leeresztem a bal első kereket, úgy 1,2Bar-ra?

:D

:D

:D

Amúgy viccet félretéve. Gyári futóműnél hogy lehet kerékdőlést állítani? kissé nyalja az első gumik belső peremét.

Bevarrtzsebűség ide vagy oda, otthon 2 futóműves is csinálta, itt meg sajnálnék 30000ft-ot egy újabb próbálkozásra...

Minap beállítottam az egyenesfutást, az olyan lett, mint az álom, ez a legutóbbi szilentcsere után elmaradt, így volt pár mm differencia a két oldal között.

Elküldve
sziasztok. egy kérdésem lenne. elhúz a kocsi jobbra. szerintetek jó az ősi dakota megoldás, hogy leeresztem a bal első kereket, úgy 1,2Bar-ra?

:D

:D

:D

Amúgy viccet félretéve. Gyári futóműnél hogy lehet kerékdőlést állítani? kissé nyalja az első gumik belső peremét.

Bevarrtzsebűség ide vagy oda, otthon 2 futóműves is csinálta, itt meg sajnálnék 30000ft-ot egy újabb próbálkozásra...

Minap beállítottam az egyenesfutást, az olyan lett, mint az álom, ez a legutóbbi szilentcsere után elmaradt, így volt pár mm differencia a két oldal között.

Nézd meg a toronyszilent állapotát,nekem attól dőlt befelé.

Elküldve
[de én voltam az ,és honnan tudod hogy nem javítottam meg?

honnan veszed hogy sajnálok 2-3000 ft-ot a javittatásra? van amikor kifut az ember a pénzből de ez nem azt jelenti hogy nem akarok rákölteni.

a másik hogy én így nem beszéltem veled ahogy és amilyen szavakkal illetsz és nem érdekel hogy ki a f....om vagy.nem is értem hogy miért illetsz ilyen szavakkal.ha zavar akkor miért olvasod vagy válaszolsz rá.

te pöcs.

Nem foglalkozom veled, mert nem csak az autókhoz, hanem a helyesíráshoz és a fórum használatához is tök hülye vagy. Az ilyenek amortizálják szarrá az Omegákat és fossák tele a népítéletet. Tipikus tükre vagy a mai fos társadalomnak. Mellesleg leírtad, hogy nem javíttatod meg, hanem úgy fog maradni. Szerencsére a fórumon leírtak általában megmaradnak. Nemcsak gyökér, hanem hazug is vagy...

Elküldve
Szerintem nincs baj a bontottal, Nekem irmscher rugók vannak benne és bontottak - mivel az újat aranyárban mérnék. Viszont érdekes hogy mindkét autómban csak az egyik hátsó rugóból pont 1 szem le volt törve. Betegesek ezek a gyári rugók.. :D

Zöld rugód van?

Elküldve

az autóm pont nem ezt mutatja amit leírtál mert ha van vele valami általában viszem csináltatni. az meg hogy nem úgy csinálják meg ahogy kell nem az én saram.a társadalomnak az a része amivel engem illettél szerintem inkább az ilyen emberekre illik.nem is ismersz akkor hogy mondhatsz ilyet.érdekes ember vagy mint már jelezték egy páran a fórumban.

amire azt írtam hogy nem a legfontosabb az valószínű hogy így is van.egy tanksapka nyitó motor szerintem igen is simán ráér akár mennyibe is kerűl.

a helyesírással kapcsolatban meg ninsc időm folyamatosan visszaolvasgatni hogy mit is írtam.egy két hiba lehet hogy becsúszott bocs.

ennyi

Elküldve
Nézd meg a toronyszilent állapotát,nekem attól dőlt befelé.

jah, jó ötlet. mondjuk nekem mindkét oldalon, szimmetrikusan. furcsa lenne, ha mindkettő egyszerre dőlne el... ráadásul nem kotyog, nem lóg, semmi.

utánaolvastam, hogy is nézne ki az Omi esetében a kerékdőlés állítása... na ilyet nem csinált vele tuti egyik futóműves sem!

(amúgy a lengéscsillapító csavarjait ki kell lazítani, és akkor dől a kerék ki-be, aztán méricskélés, és jóság van)

Elküldve

Urak!

Ha mar sikolasra megy a hengerfej, szelepeket akkoris be kell csiszolni ha egyebkent cserelni/koszorulni nem kell?(nyomasproba ok)

A gepmuhely azt mondja majd amelyiket kell azt megcsinaljak a jot nem kene buzeralni, a Mifi meg azt hogy az osszeset be kell csiszolni ujra ha jo, ha nem.

Nagykonyv errol mit mond?

Elküldve
Urak!

Ha mar sikolasra megy a hengerfej, szelepeket akkoris be kell csiszolni ha egyebkent cserelni/koszorulni nem kell?(nyomasproba ok)

A gepmuhely azt mondja majd amelyiket kell azt megcsinaljak a jot nem kene buzeralni, a Mifi meg azt hogy az osszeset be kell csiszolni ujra ha jo, ha nem.

Nagykonyv errol mit mond?

Nem vagyok szerelő, de szerintem is be kell csiszolni minden esetben.

Elküldve
Urak!

Ha mar sikolasra megy a hengerfej, szelepeket akkoris be kell csiszolni ha egyebkent cserelni/koszorulni nem kell?(nyomasproba ok)

A gepmuhely azt mondja majd amelyiket kell azt megcsinaljak a jot nem kene buzeralni, a Mifi meg azt hogy az osszeset be kell csiszolni ujra ha jo, ha nem.

Nagykonyv errol mit mond?

ha már meg van bontva, érdemes becsiszolni. mondjuk nem kevés idő, szelepenként 10 perccel számolva is legalább 4 óra meló. de utána szép tiszták a szelepfészkek, meg a szelepek pereme, akkor boldogság van :D

Elküldve

Öcsém Omegája tegnap elnyomott egy rakat hűtővizet. Annyit látott, hogy a kiegyenlítő tartály alatti kieg.szivattyútól jön a spriccelés. Kapásból mondtam neki, hogy elég gagyik az Omega vízcsövei, mert belülről kireped, majd egy gombostű-fejnyi lyukon kinyomja a vizet. Ma szétszedte, és sajnos tévedtem. A szivattyú elején lévő csonk hosszában eltörött. Elég ócska minőségű műanyagból van, hogy ez megtörténhet :D

Elküldve
Öcsém Omegája tegnap elnyomott egy rakat hűtővizet. Annyit látott, hogy a kiegyenlítő tartály alatti kieg.szivattyútól jön a spriccelés. Kapásból mondtam neki, hogy elég gagyik az Omega vízcsövei, mert belülről kireped, majd egy gombostű-fejnyi lyukon kinyomja a vizet. Ma szétszedte, és sajnos tévedtem. A szivattyú elején lévő csonk hosszában eltörött. Elég ócska minőségű műanyagból van, hogy ez megtörténhet :D

tehát nem csak a cső gagyi.

akkor a vízcsövet, a szivattyút, a gyári emelőt, és a kerékkulcsot is felírhatjuk a silány termékek listájára :D

Elküldve
tehát nem csak a cső gagyi.

akkor a vízcsövet, a szivattyút, a gyári emelőt, és a kerékkulcsot is felírhatjuk a silány termékek listájára :D

Meg még jópár dolgot. ( trafó, HF tömítés, hátsó roló)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.