soostomi Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 A hülye és ostoba kérdéseket meg tartsd magadban... mi a problémád azzal, h kérdezek? nem erre való a fórum? 3 hete vettem az autót, honnan találjam ki mi merre hogyan? amúgy meg MV6 kézi váltóval
Omegatd Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 mi a problémád azzal, h kérdezek? nem erre való a fórum? 3 hete vettem az autót, honnan találjam ki mi merre hogyan? amúgy meg MV6 kézi váltóval Jó, hogy idejösz, és megmondod mire való a fórum. Nem arra való bazmeg! Semmit sem kell kitalálni, olvasni kell, és használni a keresőt, meg a guglit! Ha ott sincs találat, akkor jöhet a kérdés...
kori Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 mi a problémád azzal, h kérdezek? nem erre való a fórum? 3 hete vettem az autót, honnan találjam ki mi merre hogyan? amúgy meg MV6 kézi váltóval A motor bal oldalán, az olajszűrő mellett. Nekem már kellett AGR szelepet cserélnem, mert hiába tisztogattam, nem lett jó. Most le van dugózva, így biztos nem fog elromlani :D A kiolvasás álló motornál volt? Akkor mindig bedobja hogy nincs jel, hibás jeladó. Azt is cseréltem már, de akkor 3000 körül szabályozott. Nálad inkább trafóra tippelnék.
gsizoli Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 Sziasztok! jelenség: -5500 körül leszabályoz a motor. 10ből 5x. -és nem húz egyenletesen(de csak akkor, mikor a szabályzás is szarakodik).. kérdés: -hol találom a fordulatszám jeladót? -lehet ennek köze hozzá? hibakódot voltam kiolvastatni és 2 volt benne -EGR -ford.sz. jeladó hogyan tudom kideriteni, melyik okozza? az EGR-t kitakaritottam, sztem rendesen működik, elég retkes volt. kitakaritottam a hőmérséklet jeladót, légtömegmérőt. . segítségeteket előre is köszi!!! A hibakódot javaslom TE villogtasd ki, költséghatékony és időbarát. Hányas hibakód volt a ford.szám jeladó 19? - vagy csak azt mondták hogy ez a baja mert nem TE olvastad ki? Nehogy bekavarjon a veztengely jeladó, ami egyébként szokott ilyet csinálni, hogy ledadog magas fordulaton. Az EGR-t egy idő után hiába takarítod mert kikopik, akkor csere és ha van kedved vagy affinításod akkor ledugózod vagy használod normál módon. Természetesen a tényleges hibakód a mérvadó első körben!
soostomi Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 A motor bal oldalán, az olajszűrő mellett. Nekem már kellett AGR szelepet cserélnem, mert hiába tisztogattam, nem lett jó. Most le van dugózva, így biztos nem fog elromlani :D A kiolvasás álló motornál volt? Akkor mindig bedobja hogy nincs jel, hibás jeladó. Azt is cseréltem már, de akkor 3000 körül szabályozott. Nálad inkább trafóra tippelnék. szia nem állónál. járt a motor. töröltünk mindent. utána mentünk egy kört. és vissza is dobta mind a 2-t. köszi az infót!
gsizoli Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 A motor bal oldalán, az olajszűrő mellett. Nekem már kellett AGR szelepet cserélnem, mert hiába tisztogattam, nem lett jó. Most le van dugózva, így biztos nem fog elromlani :D A kiolvasás álló motornál volt? Akkor mindig bedobja hogy nincs jel, hibás jeladó. Azt is cseréltem már, de akkor 3000 körül szabályozott. Nálad inkább trafóra tippelnék. A nincs fordulatot dobja csak be, talán 31-et,ha nem jár a motor, de ha a 19-et is bedobja na az már nem jó, mert az a főtengely jeladó, nem tudom a srácnak mi volt a konkrét hibakódja mert azt nem írta.
soostomi Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 Jó, hogy idejösz, és megmondod mire való a fórum. Nem arra való bazmeg! Semmit sem kell kitalálni, olvasni kell, és használni a keresőt, meg a guglit! Ha ott sincs találat, akkor jöhet a kérdés... . sztem én normális hangnemben beszélgetek.
soostomi Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 A hibakódot javaslom TE villogtasd ki, költséghatékony és időbarát. Hányas hibakód volt a ford.szám jeladó 19? - vagy csak azt mondták hogy ez a baja mert nem TE olvastad ki? Nehogy bekavarjon a veztengely jeladó, ami egyébként szokott ilyet csinálni, hogy ledadog magas fordulaton. Az EGR-t egy idő után hiába takarítod mert kikopik, akkor csere és ha van kedved vagy affinításod akkor ledugózod vagy használod normál módon. Természetesen a tényleges hibakód a mérvadó első körben! . . holnap megyek vissza haveromhoz. és pontosan megnézem ezeket a hibakódokat.
ntr Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 . . holnap megyek vissza haveromhoz. és pontosan megnézem ezeket a hibakódokat. Egy "köszi" odafért volna a végére szerintem...
Gabo Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 Gabó! Meg tudod mondani, hogy az ex omidban, hogy működik a fényszóró mosó? :D :D Ha a lámpa fel van kapcsolva akkor az ablakmosóval együtt megy. A motor már cserélve lett egyszer, mert halott motorral vettem. Elvileg vmi gyári van benne. Ha nem megy, nézd meg, hogy nincs e lecsúszva a cső, vagy nem-e állt be a motor
soostomi Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 Egy "köszi" odafért volna a végére szerintem... köszönöm az észrevételt, tényleg sokat segítettél az autóm hibájával kapcsolatban
Kacsero Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 Ha a lámpa fel van kapcsolva akkor az ablakmosóval együtt megy. A motor már cserélve lett egyszer, mert halott motorral vettem. Elvileg vmi gyári van benne. Ha nem megy, nézd meg, hogy nincs e lecsúszva a cső, vagy nem-e állt be a motor Próbáltam felkapcsolt lámpánál, de nem jön belőle a víz... azt gondoltam, van valami más kapcsoló is rajta...de akkor ezek szerint nincs... Köszi, majd megnézem a csöveket, de ha le lenne csúszva, akkor a motor alatt kéne megjelenni a víznek..de semmi... lehet mégis a motor halt meg... majd megnézem azt is... :D
tgabika76 Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 Próbáltam felkapcsolt lámpánál, de nem jön belőle a víz... azt gondoltam, van valami más kapcsoló is rajta...de akkor ezek szerint nincs... Köszi, majd megnézem a csöveket, de ha le lenne csúszva, akkor a motor alatt kéne megjelenni a víznek..de semmi... lehet mégis a motor halt meg... majd megnézem azt is... :D Már bocs de többször próbáltad? B Omit nem ismerem, de a G Astra gyári lámpamosós megoldása csak minden harmadik szélvédőre történő spriccelésnél nyom vizet a fényszóróra is, különben baromi hamar kifogyna a tartály. Így is ismerek olyat aki egy 200km-es úton elfogyaszt 5 liter ablakmosót... :D
gsizoli Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 Próbáltam felkapcsolt lámpánál, de nem jön belőle a víz... azt gondoltam, van valami más kapcsoló is rajta...de akkor ezek szerint nincs... Köszi, majd megnézem a csöveket, de ha le lenne csúszva, akkor a motor alatt kéne megjelenni a víznek..de semmi... lehet mégis a motor halt meg... majd megnézem azt is... :D Ha mákod van így egy disconnect-connect megoldja, mert lehet, hogy kontakthibás a szivattyúmotorra menő sarunál. Nálam 1 perces javítás volt, nem ment a motorja felkapcsolt lámpánál, pucold meg a sarut meg mérj rá hogy jön -e koksz a vezetéken, ha szorgalmas vagy, esetleg direkt tápot neki ha tesztelni akarod a motort. Felkapcsolt fényszóró esetén minden alkalommal mossa a fényszórót szélvédővel együtt, és hamar elfogy az ablakomosó itt is. Viszont a kéretlen belvárosi ablakpucolók ellen igen hatásos, ha már verbálisan nem sikerült elhajtani.
Kacsero Elküldve Május24, 2011 Elküldve Május24, 2011 Köszi srácok az ötleteket! :D Végig fogom próbálni... :D
Gabo Elküldve Május25, 2011 Elküldve Május25, 2011 Már bocs de többször próbáltad? B Omit nem ismerem, de a G Astra gyári lámpamosós megoldása csak minden harmadik szélvédőre történő spriccelésnél nyom vizet a fényszóróra is, különben baromi hamar kifogyna a tartály. Így is ismerek olyat aki egy 200km-es úton elfogyaszt 5 liter ablakmosót... :D Ezért van 6,3 L es tartály benne, bár így is hamar kifogy ha eszetlenül nyomkodja az ember.. megoldás, a csomitartóban egy 2 literes víz. egyébként kb 50 nél ha mosol egyet, pont jut elég a lámpától a szélvédőre is, én így szoktam spórolni :D
Gabo Elküldve Május25, 2011 Elküldve Május25, 2011 Próbáltam felkapcsolt lámpánál, de nem jön belőle a víz... azt gondoltam, van valami más kapcsoló is rajta...de akkor ezek szerint nincs... Köszi, majd megnézem a csöveket, de ha le lenne csúszva, akkor a motor alatt kéne megjelenni a víznek..de semmi... lehet mégis a motor halt meg... majd megnézem azt is... :D inkább arról beszélj, hogy mi van az ECU problémával?
Kacsero Elküldve Május25, 2011 Elküldve Május25, 2011 inkább arról beszélj, hogy mi van az ECU problémával? Szerencsére megoldódott. :D Szereztem másik ECU-t, fel lett programozva, azóta nincs ilyen problémám... vagyis utána,hogy meg lett csinálva,kb 2 ét múlva megint elkezdte azt csinálni, hogy beállt a fordulat 1500-ra és nem volt gáz. Opcom-al megnéztük, az EGR-t dobta ki hibásnak... azóta le van húzva a csati róla, és tökéletesen működik. Ez az EGR már a 2.-ik benne,de ez sem jó... Most keresgélek majd másikat, vagy a másik megoldás, hogy ki lesz programozva belőle... :D
Gabo Elküldve Május25, 2011 Elküldve Május25, 2011 Szerencsére megoldódott. :D Szereztem másik ECU-t, fel lett programozva, azóta nincs ilyen problémám... vagyis utána,hogy meg lett csinálva,kb 2 ét múlva megint elkezdte azt csinálni, hogy beállt a fordulat 1500-ra és nem volt gáz. Opcom-al megnéztük, az EGR-t dobta ki hibásnak... azóta le van húzva a csati róla, és tökéletesen működik. Ez az EGR már a 2.-ik benne,de ez sem jó... Most keresgélek majd másikat, vagy a másik megoldás, hogy ki lesz programozva belőle... B) Hm, lehet a régi ECU is menne EGR nélkül? :D EGR - emlékeim szerint - nem lett cserélve nálam. Hja és akár belevaló akár nem az elektromos gázpedál, nem az volt a baj... ugye? :)
Kacsero Elküldve Május25, 2011 Elküldve Május25, 2011 Hm, lehet a régi ECU is menne EGR nélkül? :D EGR - emlékeim szerint - nem lett cserélve nálam. Hja és akár belevaló akár nem az elektromos gázpedál, nem az volt a baj... ugye? :D Lehet,menne,de nem próbáltuk. Nálad lehet nem volt cserélve,de Tominál volt 1x csere. Nem, a gázpedál az jó.
Rajmund Elküldve Június4, 2011 Elküldve Június4, 2011 Sziasztok! 2.5 V6-ról tudtok valamit mondani van valakinek tapasztalata? Érdemes-e vásárolni egy ilyen gépet vagy se?
kori Elküldve Június4, 2011 Elküldve Június4, 2011 Sziasztok! 2.5 V6-ról tudtok valamit mondani van valakinek tapasztalata? Érdemes-e vásárolni egy ilyen gépet vagy se? Ha már V6, akkor 3.0. Sztem érdemes. Nincs sokkal több gond vele mint az x20xev-vel. Csak sok cuccból kettő kell, és a vezérlés csere kicsit húzós. Meg nem egyszerű hozzáértő szerelőt találni. EZ az én ítéletem.
gsizoli Elküldve Június4, 2011 Elküldve Június4, 2011 Sziasztok! 2.5 V6-ról tudtok valamit mondani van valakinek tapasztalata? Érdemes-e vásárolni egy ilyen gépet vagy se? Autótól és előző gazdáktól függ. A környezetmben mindenki csak szereli (jómagam is), de attól még imádjuk! :D
rpeti Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Sziasztok! Autocseren torom a fejem, jelenleg egy 1,7-es Isuzus motoros F Astrat hasznalok lassan 5.eve nagyon elegedett vagyok vele szeretem! Most a kovetkezo par mondatert megkoveztek :D VW Passat B5.5-ösöket 1.9 PDTDI (2001-2005 ) nézegettem illetve egy az egyben ugyanazt az autot SuperB 1.9PDTDI (2003-tol gyartottat) ( Szempont a digit klima,elektromos ablakok , tempomat ) jöhet a kövezés :D a nagy nezetgetesbe es az opel iranti bizalommal kapcsolatban belefutottam keresgeles kozben az Opel Omega C-be szempontjaimnak megfelel es olcsobb is! Mindenkepp dizelt szeretnek az omegakba oriasi motorok vannak.Elsosorban fogyasztasi adatok erdekelnenek ( 2.2DTI , 2.5TD ) de minden egyeb mas is mivel egyre szimpatikusabb az autó. :D Tudom , hogy ez B omega topic de mivel nincs c kénytelen vagyok ide irni :P meg ha jol sejtem B és C között igazabol sok kulonbseg nincs egy rancfelvarrason kivul...
Omegatd Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Sziasztok! Autocseren torom a fejem, jelenleg egy 1,7-es Isuzus motoros F Astrat hasznalok lassan 5.eve nagyon elegedett vagyok vele szeretem! Most a kovetkezo par mondatert megkoveztek :D VW Passat B5.5-ösöket 1.9 PDTDI (2001-2005 ) nézegettem illetve egy az egyben ugyanazt az autot SuperB 1.9PDTDI (2003-tol gyartottat) ( Szempont a digit klima,elektromos ablakok , tempomat ) jöhet a kövezés :D a nagy nezetgetesbe es az opel iranti bizalommal kapcsolatban belefutottam keresgeles kozben az Opel Omega C-be szempontjaimnak megfelel es olcsobb is! Mindenkepp dizelt szeretnek az omegakba oriasi motorok vannak.Elsosorban fogyasztasi adatok erdekelnenek ( 2.2DTI , 2.5TD ) de minden egyeb mas is mivel egyre szimpatikusabb az autó. :D Tudom , hogy ez B omega topic de mivel nincs c kénytelen vagyok ide irni :P meg ha jol sejtem B és C között igazabol sok kulonbseg nincs egy rancfelvarrason kivul... Ha a fogyasztás a legnagyobb gondod, akkor tartsd meg az Astrát...
Recommended Posts