Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mindenekelőtt cserélj szerelőt sürgősen, ha így áll az autószereléshez...

Fogorvos is megmondja, hogy addig kell menni amíg nem fáj... :D

Akárcsak az előbb, most is csak egyetérteni tudok veled...

Elküldve
Ha 2004-es, akkor az már az újabb BMW motor, az meg nem adagolós...

Hacsak nem a mo-i forgalomba helyezést nézte, nem a gyártási évet. Mert ha jól emlékszem 2003. decemberében állt le a gyártás. De ha tényleg 2004-es akkor igazad van :D

Elküldve
Köszi, azt tudom, fogászati asszisztens vagyok:))) De tudod a fogad sem fáj, ha már a váróban ülsz, a kocsimmal is úgy van (szerintem lelke van), mert mire odaértem vele a szerelőhöz, rendszeresen nem csinálta a rángatózást...volt, hogy több hétig sem, aztán újra elkezdte. Simogatom rendszeresen, de már nem segít úgy nézem:)

Már rémálmaim vannak, hogy mennyibe fog ez nekem kerülni:)

Már váltottam szerelőt, ill. szándékomban áll, hétvégén viszem hozzá a kocsit, de már úgy vagyok vele, hogy nem bízom senkiben:)

Nagyon köszönöm, hogy próbáltatok segíteni!

Ha sikerül megjavítani, jelentkezem és elmondom amennyire egy nőtől telik, hogy mi volt a gond!

Sziasztok!

Amúgy hol keresel szerelőt?

Elküldve
Hacsak nem a mo-i forgalomba helyezést nézte, nem a gyártási évet. Mert ha jól emlékszem 2003. decemberében állt le a gyártás. De ha tényleg 2004-es akkor igazad van :D

Jogos, ebben meg Te nyertél....

Elküldve
Malterkoma. Nem untad meg végre a felnijeid :D

Ez kérdés?? Nem. Esetleg, ha majd meglesz 18"-osba.

Most hogy javítva lett a külcsín, pláne jól állnak neki. :D Bár a téli 16"-os alu után szokni kell mindig a nagyobb, szélesebb, kisebb ET-s felnit, de ez van. Valamit kell kezdenem a futóművel, mert nem tetszik. Követekező projekt az lesz...

33554_1304114360.jpg

Elküldve
Ez kérdés?? Nem. Esetleg, ha majd meglesz 18"-osba.

Most hogy javítva lett a külcsín, pláne jól állnak neki. :D Bár a téli 16"-os alu után szokni kell mindig a nagyobb, szélesebb, kisebb ET-s felnit, de ez van. Valamit kell kezdenem a futóművel, mert nem tetszik. Követekező projekt az lesz...

Tényleg megütlek! Nekem ígérted kecseg!

Elküldve
Izgalmas lenne, ha dízelben lenne trafó. Ha pedig a tengely jeledók halottak, akkor égnie kellene a motorkontrolnak és vészprogramban mennie...

Akkó még nem láttam hogy dizel ,azt sem irta h nem ég a check lámpája, én benzinesről beszéltem, izgalmasabb lenne ha gázt szerelnéd be a dizeledbe, 1000 ftból mennél 100 km.

Elküldve

Ezt okulásként is írom, nem csak mert óriási marha vagyok: Ma kocsikáztunk Pécsett, és felmentünk a TV toronyhoz. Mikor felértem, látom, hogy jön a gőz a motortérből, és a ventik nem kapcsoltak a 3. fokozatra. Vízfokmérő stabilan 100-on áll. Kinyitom a motortértetőt, és megállapítottam, hogy fellforrt a víz, és nyomja ki a tartályból a kupak alatt. Kinyitottam a relédobozt, és a ventillátor biztiket gyorsan végignéztem, de mind jó volt. Már láttam magam előtt, hogy hengerfejes a motor. Ezután megnyomkodtam a termosztátról jövő csövet, de az puha volt. Itt kezdett gyanús lenni a dolog. Jobb híján fogtam egy üveg ásványvizet, és nekiálltam beletölteni a tartályba. Ekkor jött a meglepetés: nyitáskor semmi nyomás nem volt, és könnyen mgindult a kupak. Azonnal lesett. Tegnap előtt töltöttem vizet a tartályba, és vszínű nem húztam meg rendesen a kupakot :D Feltöltöttem vízzel, majd vettem desztvizet és pótoltam a hiányzó mennyiséget. Azóta semmi gond az autóval :D Kopp-Kopp

Elküldve

Ja és kész lett a két hangszóróm: 2 db peremezés, 1 db tekercselés kemény 3600 forintért. Nagyon heppí vagyok. Nagyon köszönöm Gergőnek a tippet :D

Elküldve
Nem itt kellene sírni, hanem elvinni egy hibakód kiolvasásra, ha már ilyen ökör szerelőhöz vitted...

Nem "sírok", csak ahogy Ti is itt vagytok én is gondoltam tanácsot kérek! Köszi!

Elküldve
Nem "sírok", csak ahogy Ti is itt vagytok én is gondoltam tanácsot kérek! Köszi!

Nem kell megijedni, Omegatd, már csak ilyen, és nem nézte, hogy nő vagy :D Amúgy udvarias... XDXD

:D

Elküldve

sziasztok..

kérdés

MV6-nál miket lehet kiiktatni és hogyan, mert mint a kép is mutatja, fele annyi cucc van benne mint az enyémben

.

pl mi az a szívócsonk és a légtömegmérő között az a vákuumos franc? olyan mint Ladában a 2. torok? mert én ugy vettem észre, h az nem nyitogat valami hű de frankón.. olyan az autóm gyorsításkor, mint a Ladám, mikor a 2. torok nem nyitott ki, és nem volt kraft..

.

SEGÍTSETEK!!!

köszi

Elküldve
sziasztok..

kérdés

MV6-nál miket lehet kiiktatni és hogyan, mert mint a kép is mutatja, fele annyi cucc van benne mint az enyémben

.

pl mi az a szívócsonk és a légtömegmérő között az a vákuumos franc? olyan mint Ladában a 2. torok? mert én ugy vettem észre, h az nem nyitogat valami hű de frankón.. olyan az autóm gyorsításkor, mint a Ladám, mikor a 2. torok nem nyitott ki, és nem volt kraft..

.

SEGÍTSETEK!!!

köszi

A lepény hátulján is van egy olyan vákumos franc. A lényege, hogy így változó szívócsőhossz lesz, és elvileg alacsony fordulaton nyomatékosabb a motor.

Ha jól tudom a Mantzel-nek volt ilyen cucca.

http://www.mantzel.de/tuning-shop/Mantzel-Powerresonator

Elküldve

Tegnap voltunk a 20 éves Opel Magyarország bulin. Összesen, az enyémmel, 5 Omega volt: 4 B és egy B2. Sajnos A széria nem volt, sem B Seni :D Felvittek minket a pályára is, de nem nagyon lehetett száguldozni. A boxutcában volt a díjátadás, ott elég jó hangja volt a V6-nak :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.