Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Tudna nekem segíteni?X20Xev motornál ha motorvezérlőt cserélünk,akkor elég-e csak azt vagy az immobit is kell hozzá szereznem?Vagy össze lehet-e tanítani a régivel?!!

Elküldve
Sziasztok!

Tudna nekem segíteni?X20Xev motornál ha motorvezérlőt cserélünk,akkor elég-e csak azt vagy az immobit is kell hozzá szereznem?Vagy össze lehet-e tanítani a régivel?!!

Megkaptad már a választ, nem?

Elküldve
köszönöm a választ de egyiket sem tudom hol van. a csatlakozó hol és miről csúszhatott le? le kell nyitni a rekesz ajtót?

Akkor vidd el szakemberhez...

Elküldve
A tisztítás is megérne egy próbát, pesze nem a gagyi semmit sem érő ultrahangos tisztítóval, hanem hagyományosan...

Ja, ha rendesen, kinyomogatva, gázolajban, olajjal, váltva, utána feltöltve olajjal, stb, és tényleg a szutyok miatt ragadt le, akkor lehet hogy megér egy napot rápazarolni a kipucolásukra.

De ahogy te is írtad, az 5W30 szinti eléggé vékonyka... és ezért is írtam a maradandó kopást.

Persze vak vezet világtalant, ki kell szedni, látni kell, azelőtt csak találgatni, tippelni lehet. B)

Elküldve

a te válaszodtól lehet oda kerűl,de ezt akartam elkerűlni.gondoltam költség kímélőbb megoldás lesz valakinek a segítségével megoldani.

Elküldve
Egy darab volt ennyi. Sajnos típushiba, hogy szétesnek a lécek, ezért keresett is. 4e-ért sztem nem szabad otthagyni.

Ok, köszi az infót akkor majd szétnézek! Nem gondoltam volna hogy bontottan darabja ilyen sok, bár lehet hogy csak nekem tűnik soknak! B) :D

Elküldve
a te válaszodtól lehet oda kerűl,de ezt akartam elkerűlni.gondoltam költség kímélőbb megoldás lesz valakinek a segítségével megoldani.

Caravan vagy limo? A limot tudom: kinyitod a jobb oldali rekeszt, ahol az eü csomag van. Benézel a kerékdob felé, és a tanknyílás házához fel van fogatva egy hosszúkás, szögletes fekete müa doboz, amiből egy kétvezetékes csatinak kell kijönnie. Az a centrálmotor, ami igazából egy stiftet nyom be a tankajtóba.

OmegaB246_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Sziasztok

!

Nos múlt hétvégén megtörtént az olaj feltöltés a váltóba.Utána olyan lett mint az álom.Gyönyörűen működöt.

Na de ma egy erős gyorsítás után Sport fokozatban történt az hogy egyszer csak nem hajlandó előre fele megmozdulni.

Előre semmi egyik fokozatban sem. Rükfercbe tökéletes.És persze megint kiírta Autoatikgetriebe.

Lövésem sincsen mi lehet.

Nagyon odavolt az a váltó, ennyit ért az új olaj...

Elküldve
...de nem is vészes. B)

Már akinek. Nálam az autó 6 hengernél kezdődik (ha véletlenül 4 hengeres az meg minimum 2000ccm). 16-tal, vagy 24-gyel felszorozva az nem olyan kis összeg...

Elküldve
a te válaszodtól lehet oda kerűl,de ezt akartam elkerűlni.gondoltam költség kímélőbb megoldás lesz valakinek a segítségével megoldani.

Kori megadta a segítséget, de ha ennyire nem vagy képben sokkal több kárt fogsz magadnak okozni. Olcsóbb lesz a szerelő...

Elküldve

Hat ez annyira meglepett, hogy le kell irjam:

Pesten tankoltam nullaztam szokas szerint, aztan leguritottam Szekszardig a 6oson gyer forgalom mellett.

Szerintem ennel kevesebb soha az eletben nem lesz a BC-n szinte ertetlenul neztem amikor atkattintottam a varos hataran: 8.5 atlag!!

(valahol eppen 10 alatt lesz tankolasra)

Elküldve

Üdvözletem Mindenkinek!

Lenne egy költői kérdésem, mennyit bír egy kerék csapágy mármint kilométerben?

Elvileg kb. 200eKm van a vasban mármint az órában, de már mind a négy kerékcsapágyam be krepált.

Elküldve
Üdvözletem Mindenkinek!

Lenne egy költői kérdésem, mennyit bír egy kerék csapágy mármint kilométerben?

Elvileg kb. 200eKm van a vasban mármint az órában, de már mind a négy kerékcsapágyam be krepált.

Elvileg.

Elvileg örökös.

Elvileg... B)

Gyakorlatilag meg az útviszonyoktól függ.

Ismerős vett németből valami C Vecit, közel 500e km-el, és tuti gyári csapágyak voltak, mert vezetett szervizkönyves volt (cégautó volt).

A fogyó-kopó anyagokon (fékek, kuplung, szíjak, szűrők, pár kutyacsont, meg egy garnitúra lengéscsillapító) kívül semmit sem cseréltek :D

Elsőket nem nagy mutatvány cserélni, a hátsók cseréje meg olyan, mint egy ikerszülés... elsőre komplikált :(

Valamint célszerszám kell hozzá (de ezt házilag ki lehet alakítani egy morcosabb fémcsőből, avagy a jól bevált CO2-O2-stb gázpalackok védőkupakjából).

Az első hátsócsapágy cseréhez kell 1-2 óra, a másik oldal már megy 30 perc alatt is (feltéve ha van szerszám, és nincs iszonyatosan összerohadva). :)

Elküldve
Elvileg.

Elvileg örökös.

Elvileg... :D

Gyakorlatilag meg az útviszonyoktól függ.

Ismerős vett németből valami C Vecit, közel 500e km-el, és tuti gyári csapágyak voltak, mert vezetett szervizkönyves volt (cégautó volt).

A fogyó-kopó anyagokon (fékek, kuplung, szíjak, szűrők, pár kutyacsont, meg egy garnitúra lengéscsillapító) kívül semmit sem cseréltek :)

Elsőket nem nagy mutatvány cserélni, a hátsók cseréje meg olyan, mint egy ikerszülés... elsőre komplikált :)

Valamint célszerszám kell hozzá (de ezt házilag ki lehet alakítani egy morcosabb fémcsőből, avagy a jól bevált CO2-O2-stb gázpalackok védőkupakjából).

Az első hátsócsapágy cseréhez kell 1-2 óra, a másik oldal már megy 30 perc alatt is (feltéve ha van szerszám, és nincs iszonyatosan összerohadva). :(

Hát nálam kapnak a csapágyak rendesen mivel tanyán lakom, és az útviszonyok sem túl rózsásak. B)

A hátsó csapágyak cseréje már megvolt az ősszel, nem volt nagy munka kicsalogatni a csapágyakat 4óra alatt megvolt mind kettő.

Most hétvégén meg jönnek az első kerékagyak kompletten.

Elküldve
Elvileg.

Elvileg örökös.

Elvileg... :D

Gyakorlatilag meg az útviszonyoktól függ.

Ismerős vett németből valami C Vecit, közel 500e km-el, és tuti gyári csapágyak voltak, mert vezetett szervizkönyves volt (cégautó volt).

A fogyó-kopó anyagokon (fékek, kuplung, szíjak, szűrők, pár kutyacsont, meg egy garnitúra lengéscsillapító) kívül semmit sem cseréltek :)

Elsőket nem nagy mutatvány cserélni, a hátsók cseréje meg olyan, mint egy ikerszülés... elsőre komplikált :)

Valamint célszerszám kell hozzá (de ezt házilag ki lehet alakítani egy morcosabb fémcsőből, avagy a jól bevált CO2-O2-stb gázpalackok védőkupakjából).

Az első hátsócsapágy cseréhez kell 1-2 óra, a másik oldal már megy 30 perc alatt is (feltéve ha van szerszám, és nincs iszonyatosan összerohadva). :(

Hát nálam kapnak a csapágyak rendesen mivel tanyán lakom, és az útviszonyok sem túl rózsásak. B)

A hátsó csapágyak cseréje már megvolt az ősszel, nem volt nagy munka kicsalogatni a csapágyakat 4óra alatt megvolt mind kettő.

Most hétvégén meg jönnek az első kerékagyak kompletten.

Az angoloknál szépen illusztrálva megvan, hogy kell csinálni.

http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1175890350/0

Elküldve

meg lett a ludas.kézzel tudom mozgatni.valószínű hogy a motor ment tönkre.

biztos egy rahedli pénzbe kerűl nem hiszem hogy költök rá.marad nyitott állásban.

Elküldve
meg lett a ludas.kézzel tudom mozgatni.valószínű hogy a motor ment tönkre.

biztos egy rahedli pénzbe kerűl nem hiszem hogy költök rá.marad nyitott állásban.

Azt hiszem ezt inkább nem kommentálom B)

Elküldve
meg lett a ludas.kézzel tudom mozgatni.valószínű hogy a motor ment tönkre.

biztos egy rahedli pénzbe kerűl nem hiszem hogy költök rá.marad nyitott állásban.

popszegeccsel nyomj a kasztnira meg a tankfedélre egy-egy fémfület, abba meg egy ELZETT lakatot.

legolcsóbb megoldás, és legalább nem szívják le a benzinedet / lopják el a tanksapkádat a barnabőrűek!

Persze fényképet utána tölts fel a műről, hogy tudjunk nevetni B)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.