Gelko Elküldve Március10, 2011 Megoszt Elküldve Március10, 2011 köszönöm az infókat. meglesem a patyit. Annyira azért nem néz ki jól hogy érdemes legyen meglesni, de mint szerelő ajánlom. Ő szereli nekem is az omegát és csak nagyon jókat tudok mondani róluk :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március11, 2011 Megoszt Elküldve Március11, 2011 már régóta folyik az olaj meg nagyon szereti a hűtővizet,úgy hetente egy flakkont beszippant.az olaj is ömlik bele.nem tudom mi lehet de a tócsa az undorító alatta+ömlik be a kipufogó sza égett szag.motortérből füst minden.ég rajta az olaj. csak ennyi.nagyon unom.sajnos ez van. Ez hengerfej tömítés és szelepfedél tömítés hibára utal. Sógoromnak csere után is folyott a szelepfedele alól az olaj, de a pasztázás megoldotta a gondot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Március11, 2011 Megoszt Elküldve Március11, 2011 Ez hengerfej tömítés és szelepfedél tömítés hibára utal. Sógoromnak csere után is folyott a szelepfedele alól az olaj, de a pasztázás megoldotta a gondot. Paszta a lelke mindennek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március11, 2011 Megoszt Elküldve Március11, 2011 Paszta a lelke mindennek :D Rájöttem már én is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Március12, 2011 Megoszt Elküldve Március12, 2011 A és B Omega első futóművében milyen alkatrészek kompatibilisek egymással? Gondolok itt csonkállványra, gólyalábra, Kormányösszekötőkre, stb... Lengőkart láttam, hogy nem egyforma. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március12, 2011 Megoszt Elküldve Március12, 2011 A és B Omega első futóművében milyen alkatrészek kompatibilisek egymással? Gondolok itt csonkállványra, gólyalábra, Kormányösszekötőkre, stb... Lengőkart láttam, hogy nem egyforma. :D Elvileg semmi sem egyforma.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve Március12, 2011 Megoszt Elküldve Március12, 2011 remélem ez lesz.már csinálták amúgy csak hát így.ezért kérdeztem a véleményeteket szerelő ügyben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Március12, 2011 Megoszt Elküldve Március12, 2011 remélem ez lesz.már csinálták amúgy csak hát így.ezért kérdeztem a véleményeteket szerelő ügyben. Ja csak milyen tömítéssel...és a ahol kell pasztázták -e...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ady19 Elküldve Március12, 2011 Megoszt Elküldve Március12, 2011 Sziasztok! Eredetileg Vectrás cartársnak számítok, most mégis hozzátok fordulnék segítségért! :lol: :D Nevelőfateromnak van egy 95-ös 2.5-ös TD Omegája (motorkód:25DT)! 2 évvel ezelőtt jelentkezett a kocsiban egy olyan jellegű hiba hogy egyik napról a másikra lemerült az akksi! Először akkumlátorra gyanakodtunk majd pár nap alatt sikerült kideríteni hogy nem azzal van a gond, hanem az izzítórelé mondta be az unalmast s az szívja állandó jelleggel az akksit! Mivel akkoriban volt egy jó ismerősünk aki meg tudta ezt csinálni így ő meg is csinálta, bár már akkor megmondta hogy ez sajnos már örökéletű biztosan nem lesz! Egy héttel ezelőttig nem is volt vele gond, de most újra kezdődött minden.. A segítségeteket szeretném kérni hogy pontosan milyen cikkszám alatt fut ez az alkatrész, ugyanis tudjuk hogy kb. mennyibe kerülne, de a Bárdinál sajnos nem tudtak segíteni, arra hivatkozva hogy látniuk kéne pontosan hogy milyet is keressenek!? Sajna mivel állítólag nem egyszerű kiszedni így gondoltam hátha tudna itt valaki segíteni legalább egy cikkszámmal ami alapján rá lehetne keresni akár neten is... Segítségeteket előre is köszönöm! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Március12, 2011 Megoszt Elküldve Március12, 2011 Elvileg semmi sem egyforma.. A talpas igen.A futóműves katalógusban még a cikkszámuk is ugyanaz.A többi csak hasonló formájú-elrendezésű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március12, 2011 Megoszt Elküldve Március12, 2011 A és B Omega első futóművében milyen alkatrészek kompatibilisek egymással? Gondolok itt csonkállványra, gólyalábra, Kormányösszekötőkre, stb... Lengőkart láttam, hogy nem egyforma. :D HA jól tudom, a gólyaláb egyezik. Sztem a csonk is megegyezhet, mert a kerékagy is kompatibilis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március12, 2011 Megoszt Elküldve Március12, 2011 A talpas igen.A futóműves katalógusban még a cikkszámuk is ugyanaz.A többi csak hasonló formájú-elrendezésű. Gumira gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március12, 2011 Megoszt Elküldve Március12, 2011 HA jól tudom, a gólyaláb egyezik. Sztem a csonk is megegyezhet, mert a kerékagy is kompatibilis. Ha a gólyaláb egyezne, akkor a gátlóknak is egyeznie kellen, epdig nem. A rugóhosszak is mások. Az agyra sem esküdnék, mert az A ET39, a B meg ET33... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Ha a gólyaláb egyezne, akkor a gátlóknak is egyeznie kellen, epdig nem. A rugóhosszak is mások. Az agyra sem esküdnék, mert az A ET39, a B meg ET33... Pedig egyik haverom elmondása szerint a B Omegájába előre olajos teleszkóp lett berakva, ami A Omegához való. Megnéztem a bárdinál, és más cikszámot hoz az A és a B Omega gázos lengéscsillapítóra, így esélyes, hogy tényleg különbözik vmiben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Pedig egyik haverom elmondása szerint a B Omegájába előre olajos teleszkóp lett berakva, ami A Omegához való. Megnéztem a bárdinál, és más cikszámot hoz az A és a B Omega gázos lengéscsillapítóra, így esélyes, hogy tényleg különbözik vmiben. Javtekolni mindent lehet, bár úgy emlékszem a gátló hosszabb 2 cm-rel. Kicsit ültetett lett a kocsija... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Gumira gondolsz? A talpas gömbfejre a lengőkar végén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Javtekolni mindent lehet, bár úgy emlékszem a gátló hosszabb 2 cm-rel. Kicsit ültetett lett a kocsija... Lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 A talpas gömbfejre a lengőkar végén. Elképzelhető, de ki tesz be használt gömbfejet. Igaz, már semmin sem bírok csodálkozni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Jut eszembe. Fontos kérdés. A gyújtáskapcsoló betétjét, a kulcsos betétről beszélek, úgy kell kiszedni, hogy bedigod a lyukba szöget és elfordítod, szépen kijön. Hogyan teszed vissza, mert erre nem bírok rájönni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Jut eszembe. Fontos kérdés. A gyújtáskapcsoló betétjét, a kulcsos betétről beszélek, úgy kell kiszedni, hogy bedigod a lyukba szöget és elfordítod, szépen kijön. Hogyan teszed vissza, mert erre nem bírok rájönni... Brezsyét már cseréltem, de nem eml, hogy is kellett :D Bocs Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Jut eszembe. Fontos kérdés. A gyújtáskapcsoló betétjét, a kulcsos betétről beszélek, úgy kell kiszedni, hogy bedigod a lyukba szöget és elfordítod, szépen kijön. Hogyan teszed vissza, mert erre nem bírok rájönni... A biztonsági zár részt (kormány zár) vissza kell nyomni egy lapos csavarhúzóval a kormányoszlopon maradó fix hüvelyben. Utána fogod tudni csak betenni, úgy hogy klappoljon a helyén HAYNES 10. fejezet 23-as pont, van egy kép is róla nem olyan nagy szám 23.6-os, de nézd meg, Foreveren elérhető a műhelyben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ady19 Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Sziasztok! Eredetileg Vectrás cartársnak számítok, most mégis hozzátok fordulnék segítségért! :lol: ;) Nevelőfateromnak van egy 95-ös 2.5-ös TD Omegája (motorkód:25DT)! 2 évvel ezelőtt jelentkezett a kocsiban egy olyan jellegű hiba hogy egyik napról a másikra lemerült az akksi! Először akkumlátorra gyanakodtunk majd pár nap alatt sikerült kideríteni hogy nem azzal van a gond, hanem az izzítórelé mondta be az unalmast s az szívja állandó jelleggel az akksit! Mivel akkoriban volt egy jó ismerősünk aki meg tudta ezt csinálni így ő meg is csinálta, bár már akkor megmondta hogy ez sajnos már örökéletű biztosan nem lesz! Egy héttel ezelőttig nem is volt vele gond, de most újra kezdődött minden.. A segítségeteket szeretném kérni hogy pontosan milyen cikkszám alatt fut ez az alkatrész, ugyanis tudjuk hogy kb. mennyibe kerülne, de a Bárdinál sajnos nem tudtak segíteni, arra hivatkozva hogy látniuk kéne pontosan hogy milyet is keressenek!? Sajna mivel állítólag nem egyszerű kiszedni így gondoltam hátha tudna itt valaki segíteni legalább egy cikkszámmal ami alapján rá lehetne keresni akár neten is... Segítségeteket előre is köszönöm! :D Senki nem tud segíteni?? :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Senki nem tud segíteni?? :D :lol: A fejlécben hirdető Csergő nevű cég lesz segítségedre. Ott megmondják az árat és cikkszámot is a kérdésedre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ady19 Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 A fejlécben hirdető Csergő nevű cég lesz segítségedre. Ott megmondják az árat és cikkszámot is a kérdésedre. Köszi akkor megpróbálom ott ugyanis Bárdinál próbálkoztunk de nem tudtak segíteni... :D Hátha itt igen! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 Köszi akkor megpróbálom ott ugyanis Bárdinál próbálkoztunk de nem tudtak segíteni... :D Hátha itt igen! :lol: ha csergőnél nem lesz, akkor nagy valószínűséggel nincs is a világon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts