Gabo Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Alapítsunk bontószökevény szekciót :D Pénteken megyek kormányt bőröztetni <_< Azért annyi km nincs az enyémbe, hogy kelljen a bőröztetés :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Azért annyi km nincs az enyémbe, hogy kelljen a bőröztetés :D Aki nem jár vele és minden kontinensen tart (legalább) egy autót <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Aki nem jár vele és minden kontinensen tart (legalább) egy autót <_< Azért a munkanélküli 1 évem alatt is 20e km belement... :D... Hja a legalább "egy" az fekszik, lehet asszonynak kell vennem autót, ha kijön, vagy egy 84-88 as Asconát, Kadettet stb kap, vagy ha terepeznie is kell, akkor Niva-t... az ami elég olcsón van. vagy egy 78 as Commodore-t :D :D Csak azok kezdenek lelakottak lenni :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Hja elvileg lekapcsol de sztem vmiért a kondezátor csak működik, ami segít kicsapatni a párát a kabinból. Nekem télen nyáron "megy" - Mármint párátlanít <_< Letiltja a kompresszor reléjét a klíma vezérlője. Úgyhogy a klíma fixen ki van kapcsolva. Logikus is a fix kikapcsolás, ugyanis többet árt az üzemeltetése, mint használ. Az R134a hűtőközeg ugyanis 'plusszos', vagyis negatív tartományban nem képes rendeltetésszerűen működni, mivel -asszem 8 fok alatt- nem párolog el, ezért a kompresszor a szívó oldalon folyadékot szív vissza, amit ugye a fizika is kimond, hogy nem lehet összesűríteni, a szívóoldalon pedig acél lemezszelepek vannak, amik nemigen viselik el a túlerőltetést. Na meg értelmetlen is, hiszen 0 fok körül már nem sok a pára... kicsapódik fagy alakjában... Mondjuk ettől függetlenül, szükség lenne a havi 1-2 bekapcsolásra, hogy az olaj megkenje a gumi tömítéseket. Legalábbis szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Nézd meg hogy a szélvédő elötti lefolyó nincs-e eldugulva. Ha elvan akkor a tűzfalon be tud folyni a víz. A B2ben volt hogy a hátsó ülésig állt a víz :D Látszik nem régóta van Omegád. Egy jó Omegás ilyenkor azt írja, hogy : " Óvassávissza!!" <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Letiltja a kompresszor reléjét a klíma vezérlője. Úgyhogy a klíma fixen ki van kapcsolva. Logikus is a fix kikapcsolás, ugyanis többet árt az üzemeltetése, mint használ. Az R134a hűtőközeg ugyanis 'plusszos', vagyis negatív tartományban nem képes rendeltetésszerűen működni, mivel -asszem 8 fok alatt- nem párolog el, ezért a kompresszor a szívó oldalon folyadékot szív vissza, amit ugye a fizika is kimond, hogy nem lehet összesűríteni, a szívóoldalon pedig acél lemezszelepek vannak, amik nemigen viselik el a túlerőltetést. Na meg értelmetlen is, hiszen 0 fok körül már nem sok a pára... kicsapódik fagy alakjában... Mondjuk ettől függetlenül, szükség lenne a havi 1-2 bekapcsolásra, hogy az olaj megkenje a gumi tömítéseket. Legalábbis szerintem. Egyszerűbben szólva a szétfagyás miatt, ok, de azt mondd meg, hogy akkor mi párátlanít mondjuk 1-2 fokban? Mert ECO módhoz képest észrevehetően jobb a páramentesítése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Egyszerűbben szólva a szétfagyás miatt, ok, de azt mondd meg, hogy akkor mi párátlanít mondjuk 1-2 fokban? Mert ECO módhoz képest észrevehetően jobb a páramentesítése. Nem szétfagy. Csak az el nem párologtatott hűtőközeg szétvágja a kompresszort. Mivel folyadékot nem lehet sűríteni. Legalábbis azzal a technikával nem, ami a kocsiban van <_< Nemtom. Esetleg be-be kapcsolja a kompresszort... ha van -márpedig kell lennie- elpárologtató hőmérőnek, akkor lefagyásig tud hűteni (ha van elég nagy légáram, akkor -5fokig le tudja nyomni az elpárologtató hőmérsékletét, fagyás nélkül). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Nem szétfagy. Csak az el nem párologtatott hűtőközeg szétvágja a kompresszort. Mivel folyadékot nem lehet sűríteni. Legalábbis azzal a technikával nem, ami a kocsiban van <_< Nemtom. Esetleg be-be kapcsolja a kompresszort... ha van -márpedig kell lennie- elpárologtató hőmérőnek, akkor lefagyásig tud hűteni (ha van elég nagy légáram, akkor -5fokig le tudja nyomni az elpárologtató hőmérsékletét, fagyás nélkül). Arra tippelek, hogy a motor felmelegíti a környezetét annyira, hogy mínusz 1-2-3 fokos hőmérsékletig újra gáz nem lesz, a hűtőközeg, és be-be kapcsol. Repülőn nincs hozzáadott hűtőközeg, az a levegő.. tudod odakint -40 -60 fok van, ez a 200-300 fokos, hajtóműtől elvezetett levegőt elég jól lehűti :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Az jó, csak a guminyomás adatok ott vannak a tankolófedélen.. ha láttál ilyet már :D :D Mondom neszójbe <_< Nyilván ezen nincs meg az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Mondom neszójbe :) Nyilván ezen nincs meg az. Mondom bontószökevény :D :D <_< :D Legalább a tankolófedél megvan? :D :lol: Dehát C Vekiből ilyenbe átülni, nem visszafejlődés neked? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Hát én ezért nem fogok garázst építeni minden országban ahol melózom :D.. na az az igazi áldozat.. <_< A távindítás pl nagyszerű nyáron is... :D a szépen, klímával lehűtött kocsiba beleülni.. ohh hm.. :D :) Garázst lehet bérelni iss wazzzeee. Nyáron meg, ha garázsból indulsz akkor nem kell negyedóráig nyélgázon mennie a klímának, hogy a 60 fokos autót lehűtse.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Talán az ECO módot ki kéne kapcsolni ... :D ... Omegatd, jelentem újabb bontószökevényünk van... :D :) <_< :D Nem szólok hozzá, mert az ominózus kolléga, már többször felvilágosított, hogy ő a helikopter. Innentől nem óhajtok belefolyni a vitába... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Itt kié nem az...csak van aki sztárolja <_< Naja, az enyém leginkább az, most szerintem elvinné a prímet a kategóriában. De lagalább nálam lett az, az idők folyamán, nem sz@rt vettem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Az jó, csak a guminyomás adatok ott vannak a tankolófedélen.. ha láttál ilyet már <_< :D A síplerek nem néznek holmi tankolófedélt, meg nem gugliznak, hanem kérdeznek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Alapítsunk bontószökevény szekciót :D Pénteken megyek kormányt bőröztetni <_< Ár? Referenciák? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Ár? Referenciák? Ha már bőrözés, ilyen lett a szfvári Kiss János-féle váltó + kézifék: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Ár? Referenciák? Ide megyek <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Azért a munkanélküli 1 évem alatt is 20e km belement... <_<... Jó egyeseknek, én egy évig munkanélküli lennék, nemhogy autóm nem lenne, a híd alatt csöveznék... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Garázst lehet bérelni iss wazzzeee. Nyáron meg, ha garázsból indulsz akkor nem kell negyedóráig nyélgázon mennie a klímának, hogy a 60 fokos autót lehűtse.... Ezért kellene nekem ISS a garázs... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Ha már bőrözés, ilyen lett a szfvári Kiss János-féle váltó + kézifék: http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/35..._1298492644.jpg http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/35..._1298492656.jpg Ilyen pöpec a verdád? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Ha már bőrözés, ilyen lett a szfvári Kiss János-féle váltó + kézifék: Szép lett nagyon , gratula Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 Ilyen pöpec a verdád? Hát jah, már csak ez hiányzott hozzá, hogy hibátlan legyen.... :D <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február25, 2011 Megoszt Elküldve Február25, 2011 Garázst lehet bérelni iss wazzzeee. Nyáron meg, ha garázsból indulsz akkor nem kell negyedóráig nyélgázon mennie a klímának, hogy a 60 fokos autót lehűtse.... olcsóbb a távindítás, meg a benya <_< Nomeg nem biztos, hogy van garázs ott ahol lakom ugyebár :) .. és elgyaloglni stb... akkor minek van autóm :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február25, 2011 Megoszt Elküldve Február25, 2011 olcsóbb a távindítás, meg a benya <_< Nomeg nem biztos, hogy van garázs ott ahol lakom ugyebár :D .. és elgyaloglni stb... akkor minek van autóm :D :D Visszatérve a kiinduláshoz... A távindítás nem segít -bár tudom, téged ez nem érint :) - a hidegindítási problémákon. :D Marad a garázs, vagy az állófűtés/motor előmelegítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február25, 2011 Megoszt Elküldve Február25, 2011 Visszatérve a kiinduláshoz... A távindítás nem segít -bár tudom, téged ez nem érint <_< - a hidegindítási problémákon. :D Marad a garázs, vagy az állófűtés/motor előmelegítés. Valoban nem erint, mert otthonhidegben sem tapasztaltam ilyet. Mondjuk most nem tudom mit tett tonkre apam ... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts