kisp113 Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 En E2,3-H2,5 "uresen". Tudom, pattogosabb, de igy "szeretem" A Reki is ugyenezt kapja. Tok mindegy milyen meretekkel. Nalam is hasonlo, mondjuk en 15" on vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Ma reggel megint -22 fok volt. Nem szereti az autó! <_< Az önindító olyan lassan forgat, mintha sebességben lenne az autó, utána a szervó annyira fogja, hogy komolyabb kormány elfordulásnál teljesen megfogja a motort. :D Létezik téli szervóolaj? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Ma reggel megint -22 fok volt. Nem szereti az autó! <_< Az önindító olyan lassan forgat, mintha sebességben lenne az autó, utána a szervó annyira fogja, hogy komolyabb kormány elfordulásnál teljesen megfogja a motort. :D Létezik téli szervóolaj? :D Juujjjjj. Belegondoltam milyen lehet behuppanni egy -22es borulesbe.... Bizony az atf eknek az a -22 mar elege necces! Amugy milyen motorolajjal kergeted ilyen idoben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Juujjjjj. Belegondoltam milyen lehet behuppanni egy -22es borulesbe.... Bizony az atf eknek az a -22 mar elege necces! Amugy milyen motorolajjal kergeted ilyen idoben? 10W40. A motorolajjal nincs is probléma, tőkék sem szólnak induláskor (mmint nem jobban, mint mondjuk 0 foknál) de a szervó az komoly, ja :D Nameg a váltó is ilyenkor olyan az első 1-2km-en, mintha fagyott zsírt kavarnék, nagykanállal :D :) :D Mondjuk az viszont érdekelne, hogy hogyan függ össze a -20fok, meg a dadogó alapjárat (indítás után valahol 500 és 0 között kínlódik), melegedés után meg hiányzó (le is áll a motor, ha kikuplungolok), vagy épp ellenkezőleg, 1500-1700között, úgymond 'digitálisan' ugráló alapjárat <_< MIL nem világít, hibakód nincs, probléma megszűnik az első leállítás után. Ha lehűl a vas megint ennyire, akkor ismét előjöhet. Ugyeugye... ezért van plüss ülés :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Na még egy kérdés. Bekerült a családba egy b2-es OmegaTD <_<. Párásodik eléggé, nem hűtővíz jön be valahol az utastérbe. Pollenszűrő száraz, fűtőtest száraz, szőnyeg bal elöl kicsit vizes, de nem találtuk meg, hogy honnan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Na még egy kérdés. Bekerült a családba egy b2-es OmegaTD <_<. Párásodik eléggé, nem hűtővíz jön be valahol az utastérbe. Pollenszűrő száraz, fűtőtest száraz, szőnyeg bal elöl kicsit vizes, de nem találtuk meg, hogy honnan. Nézd meg hogy a szélvédő elötti lefolyó nincs-e eldugulva. Ha elvan akkor a tűzfalon be tud folyni a víz. A B2ben volt hogy a hátsó ülésig állt a víz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 10W40. A motorolajjal nincs is probléma, tőkék sem szólnak induláskor (mmint nem jobban, mint mondjuk 0 foknál) de a szervó az komoly, ja :D Nameg a váltó is ilyenkor olyan az első 1-2km-en, mintha fagyott zsírt kavarnék, nagykanállal :) :D :D Mondjuk az viszont érdekelne, hogy hogyan függ össze a -20fok, meg a dadogó alapjárat (indítás után valahol 500 és 0 között kínlódik), melegedés után meg hiányzó (le is áll a motor, ha kikuplungolok), vagy épp ellenkezőleg, 1500-1700között, úgymond 'digitálisan' ugráló alapjárat <_< MIL nem világít, hibakód nincs, probléma megszűnik az első leállítás után. Ha lehűl a vas megint ennyire, akkor ismét előjöhet. Ugyeugye... ezért van plüss ülés :D Azert egy 10w40 dinamikai viszkozitasa mar 1000x rese az uzemihez viszonyitva -20 fokon. Hivatalosan -25 korul van a szivattyuzhatosagi hatar. Szamomra csoda hogy meg siman be tudod inditani :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Nalam is hasonlo, mondjuk en 15" on vagyok. A Reki 15 ös. A téli 15 ös, a nyári 17 es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Na még egy kérdés. Bekerült a családba egy b2-es OmegaTD <_<. Párásodik eléggé, nem hűtővíz jön be valahol az utastérbe. Pollenszűrő száraz, fűtőtest száraz, szőnyeg bal elöl kicsit vizes, de nem találtuk meg, hogy honnan. A cipőről lett vizes, le kellett volna verni a havat beszállás előtt. Idén mindegyik párásodik, "víz alatt" még az ország is. Könyöklő Nálam majd beviszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 A cipőről lett vizes, le kellett volna verni a havat beszállás előtt. Idén mindegyik párásodik, "víz alatt" még az ország is. Könyöklő Nálam majd beviszem. Na az kemény lenne, ha attól lenne ilyen durva <_<. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Juujjjjj. Belegondoltam milyen lehet behuppanni egy -22es borulesbe.... Ugyeugye... ezért van plüss ülés :D Fűthető ülésről, távindításról nem is hallottatok mi? :D <_< Azért Szlovéniában is voltak mínuszok rendesen... Mégse "fájt" :)... Hja hát igen, a kényelemre áldozni kell :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Azert egy 10w40 dinamikai viszkozitasa mar 1000x rese az uzemihez viszonyitva -20 fokon. Hivatalosan -25 korul van a szivattyuzhatosagi hatar. Szamomra csoda hogy meg siman be tudod inditani <_< Úgy olvastam, hogy -30 fok a szivattyúzhatósága a 10W-nek. Amúgy mindenki ilyen olajjal tolja, ez a legolcsóbb, ebből fogy a legtöbb. 5W-s olaj ennek az olajnak kb 1,5x-ese, alaphangon. Szerencsére ezek a hidegek csak havonta 1-2x fordulnak elő... különben érdemes lenne 5W-re cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Fűthető ülésről, távindításról nem is hallottatok mi? :D <_< Azért Szlovéniában is voltak mínuszok rendesen... Mégse "fájt" :)... Hja hát igen, a kényelemre áldozni kell :D Áldozzak a bőr ülésért is, meg utána a fűtésért, meg még a távindításért!? :D Nem egyszerűbb plüss ülést rakni, és akkor kvázi egyik sem kell!? :lol: :lol: :D Főnököm Lexusát szoktam néha hajtani... Hát abban hiába van ülésfűtés, mire felmelegíti, addigra kopognak a tojások :lol: Ja, meg tavaly nyáron ért meglepetés, amikor rövidgatyában behuppantam az ülésre... mint ha egy rezsóra ültem volna :D Sokkal jobb megoldásnak tartom a "fűtött" garázst... De hát most csak csillagos van, abban meg drága a fűtés :) Mindenesetre ha még köv télen is a csillagok alatt hál a verda, akkor egy villanyos előmelegítőre beruházok, aztán egy kapcsolóórával megtoldva le is van tudva a fűtés kérdése... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Úgy olvastam, hogy -30 fok a szivattyúzhatósága a 10W-nek. Amúgy mindenki ilyen olajjal tolja, ez a legolcsóbb, ebből fogy a legtöbb. 5W-s olaj ennek az olajnak kb 1,5x-ese, alaphangon. Szerencsére ezek a hidegek csak havonta 1-2x fordulnak elő... különben érdemes lenne 5W-re cserélni. Azt hittem huzamosabb ideig is van ilyen. 1-2 alkalomert persze nem erdemes, az egy telen max 5-8 ilyen hideginditast jelent az nem oszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Áldozzak a bőr ülésért is, meg utána a fűtésért, meg még a távindításért!? :D Nem egyszerűbb plüss ülést rakni, és akkor kvázi egyik sem kell!? :D :D :lol: Főnököm Lexusát szoktam néha hajtani... Hát abban hiába van ülésfűtés, mire felmelegíti, addigra kopognak a tojások :lol: Ja, meg tavaly nyáron ért meglepetés, amikor rövidgatyában behuppantam az ülésre... mint ha egy rezsóra ültem volna <_< Sokkal jobb megoldásnak tartom a "fűtött" garázst... De hát most csak csillagos van, abban meg drága a fűtés :D Mindenesetre ha még köv télen is a csillagok alatt hál a verda, akkor egy villanyos előmelegítőre beruházok, aztán egy kapcsolóórával megtoldva le is van tudva a fűtés kérdése... :D Hát én ezért nem fogok garázst építeni minden országban ahol melózom :).. na az az igazi áldozat.. :) A távindítás pl nagyszerű nyáron is... :D a szépen, klímával lehűtött kocsiba beleülni.. ohh hm.. :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Hát én ezért nem fogok garázst építeni minden országban ahol melózom :D.. na az az igazi áldozat.. <_< A távindítás pl nagyszerű nyáron is... :D a szépen, klímával lehűtött kocsiba beleülni.. ohh hm.. :D :) Najó. De csak ezért most nem fogok automatás kocsit venni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Azt hittem huzamosabb ideig is van ilyen. 1-2 alkalomert persze nem erdemes, az egy telen max 5-8 ilyen hideginditast jelent az nem oszt. Hát szerencsére errefelé nincs. 500km-re északabbra már tombol a hideg, 1000km-re meg még májusban is fagy alatt van a táj <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Na az kemény lenne, ha attól lenne ilyen durva :D. Talán az ECO módot ki kéne kapcsolni ... :D ... Omegatd, jelentem újabb bontószökevényünk van... :) :D <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Talán az ECO módot ki kéne kapcsolni ... :D ... Omegatd, jelentem újabb bontószökevényünk van... :) :D <_< :D Na, azért láttam ilyen kocsit már :D A kezelőszerveit ismerem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Omegatd, jelentem újabb bontószökevényünk van... :D :) <_< :D Itt kié nem az...csak van aki sztárolja :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Talán az ECO módot ki kéne kapcsolni ... :D ... Omegatd, jelentem újabb bontószökevényünk van... :D :D <_< :D Nekem kb 5 hónapja be se kapcsol a klíma... asszem 5 fok alatt letilt a vezérlője. Azért arra kíváncsi lennék, hogy ezt hogy magyarázza a kezelési... Ugye elvileg havonta illene beindítani, hogy az olajat körbehordja a rendszerben, akármilyen hideg is van... De ugye digit klímánál (sőt, jópár manuális klímának is van alsó hőfok korlátozása) ez nem lehetséges... Úgyhogy 2 hete kézzel megmelengettem a jeladót, el is indult rögtön, köszöni szépen, jól van :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Itt kié nem az...csak van aki sztárolja <_< mondtam, hogy az enyém nem az? Csak bejelentettem, hogy újabb is van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Na, azért láttam ilyen kocsit már :) A kezelőszerveit ismerem. <_< Az jó, csak a guminyomás adatok ott vannak a tankolófedélen.. ha láttál ilyet már :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Nekem kb 5 hónapja be se kapcsol a klíma... asszem 5 fok alatt letilt a vezérlője. Azért arra kíváncsi lennék, hogy ezt hogy magyarázza a kezelési... Ugye elvileg havonta illene beindítani, hogy az olajat körbehordja a rendszerben, akármilyen hideg is van... De ugye digit klímánál (sőt, jópár manuális klímának is van alsó hőfok korlátozása) ez nem lehetséges... Úgyhogy 2 hete kézzel megmelengettem a jeladót, el is indult rögtön, köszöni szépen, jól van <_< :D Hja elvileg lekapcsol de sztem vmiért a kondezátor csak működik, ami segít kicsapatni a párát a kabinból. Nekem télen nyáron "megy" - Mármint párátlanít :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 mondtam, hogy az enyém nem az? Csak bejelentettem, hogy újabb is van... Alapítsunk bontószökevény szekciót :D Pénteken megyek kormányt bőröztetni <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts