Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Nem 56 a középfurat? Meg hény collos? Hol találtál infót?

Nem, azt írja hogy 65. 15"-os, viszont a szélességére nem találtam infot.

Ez a Zafira katalógusból van, ott írták. Viszont típust nem írtak a nyavajások, hogy valami alapján el lehessen indulni.

Zafirára több méretet is találtam, de info nincs róla hogy konkrétan melyik felni:

5x110x65 ET: 37, 16"x6,5" )

Pin Circle Diameter.(PCD): 5-110

Bolt/Nut Dim: 12x1,50

Offset (ET): 35

Centerbore (CB): 651

Végső soron még ha a középfurat nem is stimmel, lehet egy 2mm-es pogácsát esztergáltatni, aszimetrikus tehermentesítőkkel, ami passzol az agyra meg a felnire is.

(még anno, Citroenre csináltattam ilyet)

Link to comment
Megosztás:

Nem, azt írja hogy 65. 15"-os, viszont a szélességére nem találtam infot.

Ez a Zafira katalógusból van, ott írták. Viszont típust nem írtak a nyavajások, hogy valami alapján el lehessen indulni.

Az opel-infos.de-n megtaláltam ezt a kereket "designrad" fantázianéven, a típusneve QN1.

Összesen 3 féle dísztárcsával adták, ebből 2 volt hozzáférhető a Vectra C-hez és ugyanennyi a Zafira B-hez is.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap olyat láttam mint még sosem <_< Írtam régebben hogy vannak alapjárati gondok, ezért első körben ki lett takarírva az alapjárati motor meg a fojtószelep háza. A házban a pillangó szelepen van egy cinezés és mellete fúrva egy lyuk. Gondolom elöször nagyot fúrtak rá és le kellett zárni majd melléfúrtak egy kissebbet. Takarítástól jobb lett de nem tökéles

Nincs valakinek egy felesleges fojtószelepháza X20XEV-hez ?

Lett szép új halk kerékcsapágyam is :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv.Tanácsra segítségre lenne szükségem.....

Elképzelhető .hogy a vízhőmérő "elfárad"?

Leírom a történetet.

Termosztátot cseréltem....a mutató szerint kb. 88-92 között mozgott...gondoltam rossz.Arra nem figyeltem és menet közben nehéz is lenne a hűtőventillátor mikor kapcsol be.

Az új termosztáttal kb 90-nél nyit,DE a hűtőventillátor is elindul kb 94-96 foknál.

Úgy gondolom "találgatok" talán "késik" a hőmérőm.....

Elvileg a termosztát 92 foknál kezd nyitni....

A hűtőventillátornak 98 foknál kell elindulni....

Ha tévedek elnézést.

A kérdésem.....Mivel a hőmérő és a venti érzékelő gombája két külön alkatrész....Lehetséges,hogy minden jó csak a mutatóm szart be??

Sajnos olyan műszerem nincs amivel párhuzamosan tudnám mérni a viz melegedését.....

Köszönöm a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Üdv.Tanácsra segítségre lenne szükségem.....

Elképzelhető .hogy a vízhőmérő "elfárad"?

Leírom a történetet.

Termosztátot cseréltem....a mutató szerint kb. 88-92 között mozgott...gondoltam rossz.Arra nem figyeltem és menet közben nehéz is lenne a hűtőventillátor mikor kapcsol be.

Az új termosztáttal kb 90-nél nyit,DE a hűtőventillátor is elindul kb 94-96 foknál.

Úgy gondolom "találgatok" talán "késik" a hőmérőm.....

Elvileg a termosztát 92 foknál kezd nyitni....

A hűtőventillátornak 98 foknál kell elindulni....

Ha tévedek elnézést.

A kérdésem.....Mivel a hőmérő és a venti érzékelő gombája két külön alkatrész....Lehetséges,hogy minden jó csak a mutatóm szart be??

Sajnos olyan műszerem nincs amivel párhuzamosan tudnám mérni a viz melegedését.....

Köszönöm a segítséget.

Mi itt a baj? Hivatalosan ketfele termosztat van 92 es 96(?) fokos talan. A ventinek meg 96 nal kell kapcsolnia,

varosban lampanal allva azert feltunik az.

Azért ha azon a hőmérőn 2 fokokat belőtök azért az nagy szám <_< ...

Link to comment
Megosztás:

És, aki kiolvasta nem mondta el, mit jelent? Lehet az üzaszivattyú, lehet az adagoló a ludas. Miért nem viszed el megjavíttatni, ahelyett, hogy ide írogatsz baromságokat...

Ejj TD,te nem okozol csalódást az embernek ha bunkóságról van szó.Amúgy aki kiolvasta nem tudott mondani konkrétumot,hogy mi lehet a baja,de azt mondta kérdezzek opelforumon mert van ott egy mindent tudó pali úgy hívják,hogy omegatd.Mondtam neki okés,úgyis spanok vagyunk TD-vel

Link to comment
Megosztás:

azt mondta kérdezzek opelforumon mert van ott egy mindent tudó pali úgy hívják,hogy omegatd.Mondtam neki okés,úgyis spanok vagyunk TD-vel

Ez mekkora :D :) <_< :D

Azert ekkora nyelvcsapasokat reg lattam, meg ha ironia is vegul bele :D :D

Kezd az egyszerubbel. Merj uzemanyag nyomast. Mondjuk passzolom mennyinek kellene lennie gazolajosnal. Ha az stabil, es megvan amennyinek kell lennie, akkor nem Ac - akkor jon a rosszabb, adagolos...

Link to comment
Megosztás:

Ez mekkora :D :) <_< :D

Azert ekkora nyelvcsapasokat reg lattam, meg ha ironia is vegul bele :D :D

Kezd az egyszerubbel. Merj uzemanyag nyomast. Mondjuk passzolom mennyinek kellene lennie gazolajosnal. Ha az stabil, es megvan amennyinek kell lennie, akkor nem Ac - akkor jon a rosszabb, adagolos...

Ja, de már kezd unalmassá válni az agónia...

Link to comment
Megosztás:

Ejj TD,te nem okozol csalódást az embernek ha bunkóságról van szó.Amúgy aki kiolvasta nem tudott mondani konkrétumot,hogy mi lehet a baja,de azt mondta kérdezzek opelforumon mert van ott egy mindent tudó pali úgy hívják,hogy omegatd.Mondtam neki okés,úgyis spanok vagyunk TD-vel

Nem azért adok TD-nek igazat, mert ő TD, hanem mert szerintem is igaza van.

Kiolvasták a hibakódot, lövése nincs a szerelődnek (hiszen ide jöttél, nem mondta hogy megcsinálja egy 5-ösért).

Keress egy olyan műhelyt, ahol diagnosztizálni tudják rendesen a problémát, nem pedig csak egy hibakódot vágnak hozzád.

Ráadásul ez nem olyan téma, ahol bárki is tudna segíteni itt. Tudtommal nem sokunknak van dízel-javító műhelye, és még kevesebbeknek, akik ezt online tudják használni.

Max tanácsod tudnak az ilyen téren tapasztalt kollégák adni, hogy hova menj.

Sajnos -a dízelt ismerve- fel kell készülj mélyen zsebbenyúlós történetre, drága mulatság az adagoló javítás. 100e-ek úgy röpködnek, hogy csak úgy pislog az ember...

Link to comment
Megosztás:

Ne csodálkozz, ez nem hiba hanem teljesen normális működés: a CD tár ezzel büntet amiért lehúztad róla a tápcsatit: most kéri a kódot.

Keresd elő a Car-Pass-t (kódkártyát) amit az autóhoz adtak, azon rajta van a kód. Ha megvan, akkor:

...

A leírtak alapján jártam el, és müxik a dolog. Mégegyszer köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Nem azért adok TD-nek igazat, mert ő TD, hanem mert szerintem is igaza van.

Kiolvasták a hibakódot, lövése nincs a szerelődnek (hiszen ide jöttél, nem mondta hogy megcsinálja egy 5-ösért).

Keress egy olyan műhelyt, ahol diagnosztizálni tudják rendesen a problémát, nem pedig csak egy hibakódot vágnak hozzád.

Ráadásul ez nem olyan téma, ahol bárki is tudna segíteni itt. Tudtommal nem sokunknak van dízel-javító műhelye, és még kevesebbeknek, akik ezt online tudják használni.

Max tanácsod tudnak az ilyen téren tapasztalt kollégák adni, hogy hova menj.

Sajnos -a dízelt ismerve- fel kell készülj mélyen zsebbenyúlós történetre, drága mulatság az adagoló javítás. 100e-ek úgy röpködnek, hogy csak úgy pislog az ember...

Igen,valahol TD-nek is igaza van,és neked is,de talán engem is meg lehet érteni,mert az autó kb 2 hónapja van nálam és szerelő sem vagyok,sőt még dízelem sem volt,ezért fordulok hozzátok mielőtt több 100e-t kidobnék az ablakon hisz csak valami pici nyűgje van.Ti azt tanácsoltátok vigyem el kiolvastatni a hibát,elvittem.A szerelőtől nem vártam el,hogy rögtön tudja mi a baja,mert autóvillamossági szerelő.Ahogy te is írtad kevés dízel javító műhely van,főleg akik értenek is hozzá.Nem akarok úgy járni,hogy már 200e-be van a javítás és hiba még mindig nincs meg,de a fél autót kicserélték már.Szóval most normális szerelőt kell találnom,aztán majd meglátjuk.

U.I.:Ez egy fórum,legfőképpen ezért látogatnak el ide az emberek:

1:Valami gondjuk van az autóval és segítségre van szükségük.

2:Értenek az autóhoz és segítenek azoknak akiknek szükségük van segítségre.

3:Jó a társaság.

Tehát ha én idelátogatok és beírogatok a fórumba,mert segítség kell,talán nem vagyok rossz helyen,nem kötelező segíteni,de nem is kell elküldeni az embert a p......a.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.