Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

köszönöm.

ha más nem akkor veszek egy számot

és próba.

mint említettem, ha tartósan akarod használni, érdemes autós társkártyát venni. ok van havidíja - nem tom prepaidhez stb lehet-e rendelni, ezt a szolgáltatóktól kell megtudni- de sokkal egyszerűbb használni, mint ki-be a kártyát, vagy ideoda átirányítgatni..

Link to comment
Megosztás:

mint említettem, ha tartósan akarod használni, érdemes autós társkártyát venni. ok van havidíja - nem tom prepaidhez stb lehet-e rendelni, ezt a szolgáltatóktól kell megtudni- de sokkal egyszerűbb használni, mint ki-be a kártyát, vagy ideoda átirányítgatni..

Ha vesz egy külön számot, akkor a saját telóját úgy állítja be, hogy ha nem elérhető, akkor irányítson át az autós számra. És amikor beül az autóba, akkor egyszerűen csak kikapcsolja a mobilt. És máris az autótelefon csörög bejövő hívásnál.

Öööö, melyik típusú telóról iss van szó??

Link to comment
Megosztás:

Ha vesz egy külön számot, akkor a saját telóját úgy állítja be, hogy ha nem elérhető, akkor irányítson át az autós számra. És amikor beül az autóba, akkor egyszerűen csak kikapcsolja a mobilt. És máris az autótelefon csörög bejövő hívásnál.

Öööö, melyik típusú telóról iss van szó??

Igen, apám is így gondolkodott.. tudod mikor realizálja, hogy elfeleltette kikapcsolni? Mikor csörög a másik... szvsz nem jó megoldás, a tuti az autós kártya.

Link to comment
Megosztás:

Mióta visszaraktam a gyári magnót, észrevettem, hogy vmikor fütyül a zene alatt. Mindegy, hogy rádió-magnó-cd szól. Majd rájöttem, hogy a világítás ráadásakor fütyül. Nemsokra rá pedig kiderült, hogy világításon akkor fütyül, ha nem kokszon van a műszerfalvilágítás. Amint kicsit lejjebb csavarom a fényerőt, már fütyül is.

Link to comment
Megosztás:

http://www.blocket.se/orebro/Fin_opel_omeg...m?ca=18&w=3

Kiváló vétel. Kár hogy nincs félretett zsuga... <_<

Pedig 'csak' 450e ft... felhívtam, alkuképes az ár... :D

gyanítom 12-13e sek kp-ért oda is adnák (360-390eft).

Hivatalosan 184300km van benne, svéd piacos.

pénteken műszakiztatták... és itt elég komolyan veszik, szóval annyira rossz nem lehet.

Link to comment
Megosztás:

http://www.blocket.se/orebro/Fin_opel_omeg...m?ca=18&w=3

Kiváló vétel. Kár hogy nincs félretett zsuga... <_<

Pedig 'csak' 450e ft... felhívtam, alkuképes az ár... :D

gyanítom 12-13e sek kp-ért oda is adnák (360-390eft).

Hivatalosan 184300km van benne, svéd piacos.

pénteken műszakiztatták... és itt elég komolyan veszik, szóval annyira rossz nem lehet.

AZt áruld el, -30-40 fokban minek bele a klíma?

Link to comment
Megosztás:

AZt áruld el, -30-40 fokban minek bele a klíma?

Nyaranta előfordul ugyanez a hőfok is, csak pluszban! :)

Nameg az északi napsütés elég morcos tud lenni nyáron... (bár a fehéren annyira nem fog <_< )

Soha nem voltam annyira leégve (nem anyagilag! :D ), mint tavaly nyáron, amikor fát vágtam közép-Svédországban! :D

Link to comment
Megosztás:

http://www.blocket.se/orebro/Fin_opel_omeg...m?ca=18&w=3

Kiváló vétel. Kár hogy nincs félretett zsuga... <_<

Pedig 'csak' 450e ft... felhívtam, alkuképes az ár... :D

gyanítom 12-13e sek kp-ért oda is adnák (360-390eft).

Hivatalosan 184300km van benne, svéd piacos.

pénteken műszakiztatták... és itt elég komolyan veszik, szóval annyira rossz nem lehet.

Csak az a fránya biztosítás ne lenne... Gépjármű adó: évi 63000ft, biztosítás meg 130000-250000ft/év (igaz, a 250e-es, az már Casco szerű, tehát önrészen felül fizeti a károkozó kárát is, a középszint fizet tűzre-lopásra-vadkárra, alapszint meg csak sima felelősségbiztosítás).

Link to comment
Megosztás:

http://www.blocket.se/orebro/Fin_opel_omeg...m?ca=18&w=3

Kiváló vétel. Kár hogy nincs félretett zsuga... <_<

Pedig 'csak' 450e ft... felhívtam, alkuképes az ár... :D

gyanítom 12-13e sek kp-ért oda is adnák (360-390eft).

Hivatalosan 184300km van benne, svéd piacos.

pénteken műszakiztatták... és itt elég komolyan veszik, szóval annyira rossz nem lehet.

Nagy a kontraszt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega...etestol-4246130

790e, állítólag 197e km, gyanús élek, magyar utak.

Legmókásabb a hitellehetőség. 5éves futamidőre, havi fix 22700... Vagyis a 790e ft-os autóra 5év alatt 1,36 milliót fizetsz vissza... a 177%-át! :D

Link to comment
Megosztás:

Nagy a kontraszt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega...etestol-4246130

790e, állítólag 197e km, gyanús élek, magyar utak.

Legmókásabb a hitellehetőség. 5éves futamidőre, havi fix 22700... Vagyis a 790e ft-os autóra 5év alatt 1,36 milliót fizetsz vissza... a 177%-át! <_<

Ez egy bontószökevény, tavaly megnéztem. Nem csoda, hogy még mindig ott áll...

Link to comment
Megosztás:

Ez egy bontószökevény, tavaly megnéztem. Nem csoda, hogy még mindig ott áll...

Ahhoz képest tarják az árát <_<

A svéddel viszont beszéltem, mondta hogy kp-ért alkuképes az ár, azért adják el, mert nincs kihasználva, majd fél évet ki volt vonva a forgalomból, így inkább eladják, mint sem hogy ott álljon.

Koccanása volt 1-2, de csak a lökös meg 1 tükör lett cserélve 1-1x, gyári, fényezettre (itt nem divat a műanyag hegesztés, meg tsai).

Mondjuk az most is látszik rajta, hogy karcos, de hát istenem, ilyen szín ez a fehér :D

Rozsda nincs rajta, viszont gumikat kell cserélni, és nincs hozzá plusz garnitúra sem. Ez itt igen nagy hátrány, egy garnitúra felni, gumival, szerelve, akár 6-7-8000sek (180-240e ft) is lehet, még akkor is ha bontóból/kéz alól van a felni... valamint időszerű lesz a vezérlés, szűrők, olajok cseréje is (200e-nél). Az itteni árakon nézve újabb 10e Sek (legalább).

Szóval már azért is megérné megvenni, mert ha hazavinném, kicserélni rajta a szükséges dolgokat, felgumizni télre-nyárra, majd visszahoznám, és simán dupla áron el lehetne adni! :D

Link to comment
Megosztás:

Ahhoz képest tarják az árát <_<

Igen, nagyon tartják az árát. Csak az a helyzet, hogy 1 milla körül már hozzá lehet jutni olyan B2-höz, ami (látszólag) nem (ennyire) sérült. Ezt a példányt viszont nem lehet 200-ból rendbe rakni. Olyan 500 lenne az optimális ár, hogy érdemes legyen foglalkozni vele.

A svéddel viszont beszéltem, mondta hogy kp-ért alkuképes az ár, azért adják el, mert nincs kihasználva, majd fél évet ki volt vonva a forgalomból, így inkább eladják, mint sem hogy ott álljon.

Koccanása volt 1-2, de csak a lökös meg 1 tükör lett cserélve 1-1x, gyári, fényezettre (itt nem divat a műanyag hegesztés, meg tsai).

Mondjuk az most is látszik rajta, hogy karcos, de hát istenem, ilyen szín ez a fehér :D

Rozsda nincs rajta, viszont gumikat kell cserélni, és nincs hozzá plusz garnitúra sem. Ez itt igen nagy hátrány, egy garnitúra felni, gumival, szerelve, akár 6-7-8000sek (180-240e ft) is lehet, még akkor is ha bontóból/kéz alól van a felni... valamint időszerű lesz a vezérlés, szűrők, olajok cseréje is (200e-nél). Az itteni árakon nézve újabb 10e Sek (legalább).

Szóval már azért is megérné megvenni, mert ha hazavinném, kicserélni rajta a szükséges dolgokat, felgumizni télre-nyárra, majd visszahoznám, és simán dupla áron el lehetne adni! :)

Akkor hajrá! :D

Link to comment
Megosztás:

Ahhoz képest tarják az árát <_<

A svéddel viszont beszéltem, mondta hogy kp-ért alkuképes az ár, azért adják el, mert nincs kihasználva, majd fél évet ki volt vonva a forgalomból, így inkább eladják, mint sem hogy ott álljon.

Koccanása volt 1-2, de csak a lökös meg 1 tükör lett cserélve 1-1x, gyári, fényezettre (itt nem divat a műanyag hegesztés, meg tsai).

Mondjuk az most is látszik rajta, hogy karcos, de hát istenem, ilyen szín ez a fehér :D

Rozsda nincs rajta, viszont gumikat kell cserélni, és nincs hozzá plusz garnitúra sem. Ez itt igen nagy hátrány, egy garnitúra felni, gumival, szerelve, akár 6-7-8000sek (180-240e ft) is lehet, még akkor is ha bontóból/kéz alól van a felni... valamint időszerű lesz a vezérlés, szűrők, olajok cseréje is (200e-nél). Az itteni árakon nézve újabb 10e Sek (legalább).

Szóval már azért is megérné megvenni, mert ha hazavinném, kicserélni rajta a szükséges dolgokat, felgumizni télre-nyárra, majd visszahoznám, és simán dupla áron el lehetne adni! :D

Vannak arak odakint....

Link to comment
Megosztás:

Igen, nagyon tartják az árát. Csak az a helyzet, hogy 1 milla körül már hozzá lehet jutni olyan B2-höz, ami (látszólag) nem (ennyire) sérült. Ezt a példányt viszont nem lehet 200-ból rendbe rakni. Olyan 500 lenne az optimális ár, hogy érdemes legyen foglalkozni vele.

Akkor hajrá! <_<

Ha lenne zsugám rá, már nem lenne fent a hirdetés :D

Link to comment
Megosztás:

Ezért alkalmi, mégegy ilyet nem találsz <_< :D :D

Figyeljetek a meggajvert!!

Kepen a gepteto felnyitva, de a biztonsag kedveert azert egy 2.5 colos rozsdas vascsovel betamasztott a toronycsapagyre :)

El lehet kepzelni, hogy minden igy lett rajta "megjavitva" az elmult evekben.

Link to comment
Megosztás:

Ott a "garazs", nem latod? :D

Ennyiert az enyemet nem lehetne boven eladni, pedig ennel tobbet koltottem ra vasarlas utan....

Ez valami trefa.

900e ft-ért, itt 2002-es évjáratú vasakat lehet kapni, valós km tartalommal, és karbantartott állapotban :D

Amúgy a rózsafüzér lehet hogy valami ősi ereklye... és az kerül ennyibe! :D

Vagy épp pont a speciális, egyedi tervezésű-gyártású motorháztető-kitámasztó :D

Amúgy meg, jó a fotó beállítása.

Ha szerencsétlen verdát a ganyédomb mellett fotózza, akkor lehet hogy még 1.1 milliót is elkérhetne érte! :)

Kár hogy nem lehet kommentelni a hirdetést :D

Meg ha nem lenne 180ft/perc hazatelefonálni, felhívnám, hogy mennyi az alja... csak a hecc kedvéért <_<

Link to comment
Megosztás:

sziasztok,kellene egy kis segítség,van egy Omega B 2.5.td 1997-es,és a következőt produkálja:1-ből 2-be váltáskor néha 1pillanatra megtorpan és bevillan a hibakód lámpa,de megy tovább,csak egy pillanatra csinálja,néha előfordul visszaváltáskor is 3-ból 2-be,valakinek ötlet,hogy mi lehet.előre is köszönöm a segítséget.üdv

Sziasztok.Megtörtént a hibakód kiolvasás,a hiba a következő:üzemanyag mennyiség szabályozás tartományon kívül

Valakinek ötlet,hogy mi lehet a nyűgje?És mennyire zsebbenyúlós a történet?Előre is köszönöm a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.