ukslayer Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 nade ha már annyira eldobja az olajat, akkor ott levedzés lenne bőszen, nem? azt meg észre lehet venni.... Azt nem mondta,hogy folyik e vagy nem.......... De lehet még kismillió oka.Olajszivattyútól a főtengelycsapágyig bármi lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Azt nem mondta,hogy folyik e vagy nem.......... De lehet még kismillió oka.Olajszivattyútól a főtengelycsapágyig bármi lehet. Jah, az igaz. Bár még a fölső nívó közelében van... úgyhogy sok nem fogyhat. Vagy csak most volt cserélve :lol: V6 szivattyúja mennyire kényes a olajra? Csak mert egyszer olvastam valahol, hogy túl vékony olaj került a motorba, és nem tudta szállítani nagyobb fordulaton. Alapjáraton még meg-meg volt a minimális nyomás, de amint emelt fordulat volt, akkor már elejtette az olajat a szivattyú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Jah, az igaz. Bár még a fölső nívó közelében van... úgyhogy sok nem fogyhat. Vagy csak most volt cserélve :lol: V6 szivattyúja mennyire kényes a olajra? Csak mert egyszer olvastam valahol, hogy túl vékony olaj került a motorba, és nem tudta szállítani nagyobb fordulaton. Alapjáraton még meg-meg volt a minimális nyomás, de amint emelt fordulat volt, akkor már elejtette az olajat a szivattyú. Ez inkabb tunik egy eleve halodo szivattyunak, mint a tipus altalanos hibajanak... (feltetelezem nem 20as nyari viszkozitasu kerult bele veletlenul) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Találkozott már valaki olyannal V6-nál, hogy kis fordulaton, olyan 1000-1200-ig bedadog, ha gyorsítani akarok? :lol: Felette teljesen abbahagyja és hibátlanul jár, csak nagyon alsó tartományban csinálja. Pár napja ez megy, most annyit romlott a helyzet, hogy már kb. 1500-ig csinálja. Tuti valami gyújtás gond lesz, mert ha padlógázt nyomok, akkor még durrog is néha, tehát kaja van, csak kihagy 1-2 henger. Holnap gyertyacserével kezdem a hibakeresést. :D Remélem megjavul tőle, mert semmi kedvem nincs kibogarászni belőle a trafót... :D Igaz nekem már az új fajta van, van tartalék trafóm is, de azt a sz.pást, mire az kivadászom a motor mögül... B) :D Mindenképp a végére fogok járni, hogy mi okozza a hibát, de ha valaki már járt így és kiderült, hogy mi a gond, szívesen venném, ha megkönnyíteni kicsit a dolgom és segítene. :D Nézd meg, hogy a bal hengersoron nincs-e víz a gyertyáknál. Esetleg a trafóra menő csatlakozót ellenőrizd, illetve a trafó is lehet kuka. Sztem nem gyertya ill, kábel gond lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
orsolya83 Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Sziasztok :D Tudom ez nem ide tartozó téma,csak hiába próbálkozom máshol semmi válasz :D Tud valaki C Omega bal hátsó sárvédő díszlécet?égetően fontos lenne,tavaly óta nem találok sehol remélem ti tudtok segíteni:) Fél autóval nem mehetek Opel talira:)B) köszi a segítséget,és a megértést. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Sziasztok :D Tudom ez nem ide tartozó téma,csak hiába próbálkozom máshol semmi válasz :D Tud valaki C Omega bal hátsó sárvédő díszlécet?égetően fontos lenne,tavaly óta nem találok sehol remélem ti tudtok segíteni:) Fél autóval nem mehetek Opel talira:)B) köszi a segítséget,és a megértést. :lol: Caravánhoz? Esetleg újat a Csergőből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
orsolya83 Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Caravánhoz? Esetleg újat a Csergőből. igen kombihoz keresek,csergő??köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cobra Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Sziasztok :D Tudom ez nem ide tartozó téma,csak hiába próbálkozom máshol semmi válasz :D Tud valaki C Omega bal hátsó sárvédő díszlécet?égetően fontos lenne,tavaly óta nem találok sehol remélem ti tudtok segíteni:) Fél autóval nem mehetek Opel talira:)B) köszi a segítséget,és a megértést. :lol: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1441495346.html Aki keres talál.... Próbáld meg hátha van neki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
orsolya83 Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1441495346.html Aki keres talál.... Próbáld meg hátha van neki... köszi megnézem :lol: itt sincs :D:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 igen kombihoz keresek,csergő??köszi Csergő Az új ára a díszlécnek 22e ft :lol: Ha opelklubos vagy, ebből lejön 20% kedvezmény. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 igen kombihoz keresek,csergő??köszi 06705907855 Gábornak hivják ő most bont egy C kombit , lehet h megvannak még .Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Nézd meg, hogy a bal hengersoron nincs-e víz a gyertyáknál. Esetleg a trafóra menő csatlakozót ellenőrizd, illetve a trafó is lehet kuka. Sztem nem gyertya ill, kábel gond lesz. Gyertya gond volt :lol: Valahogy sejtettem, hogy az lesz. :D De nem is csodálom, mert amíg ezen kicseréltem a 6 gyertyát, másik motoron ennyi idő alatt leszedem a hengerfejet B) Lehet még gyáriak voltak benne, mert GM gyertyák voltak, agyonkopva :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Gyertya gond volt :lol: Valahogy sejtettem, hogy az lesz. :D De nem is csodálom, mert amíg ezen kicseréltem a 6 gyertyát, másik motoron ennyi idő alatt leszedem a hengerfejet B) Lehet még gyáriak voltak benne, mert GM gyertyák voltak, agyonkopva :D Egyik cartárs második autójában (Waresz 2t) még eredeti DDR, rozsdás Isolator gyertya van. Nem lehet mással pótolni, az a legjobb! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Egyik cartárs második autójában (Waresz 2t) még eredeti DDR, rozsdás Isolator gyertya van. Nem lehet mással pótolni, az a legjobb! :D Nekem MZ-k voltak (van is, lesz is :lol:), azokba is aztan rakhatsz barmit, menni csak az osoreg akar kukazott isolator!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Nekem MZ-k voltak (van is, lesz is :lol:), azokba is aztan rakhatsz barmit, menni csak az osoreg akar kukazott isolator!!!! Érthető, hasonló technika :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Hibajelenség : gázelvételnél ingadozik a fordulatszam, kb 800at ugrál fel le. ( ez gondolom alapjárati motor ? ) A másik hogy D ben a féken állva az alapjáratom néha felmegy 1000re és P-ben vagy N ben fix 1500 -2000, nem is ingadozik. Vélemény ? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Hibajelenség : gázelvételnél ingadozik a fordulatszam, kb 800at ugrál fel le. ( ez gondolom alapjárati motor ? ) A másik hogy D ben a féken állva az alapjáratom néha felmegy 1000re és P-ben vagy N ben fix 1500 -2000, nem is ingadozik. Vélemény ? <_< Alapjárati motor, plusz 'gagyi' benzin miatt csinálta nekem ezt. Igaz kézi váltós, de a jelenség ugyan ez volt (alapjárat ingadozott, hol 650, hol 1200). Miután kipucoltam az alapjáratit, a gyertya-fészkeket, meg spúúúr benzint kezdtem el tankolni, megszűnt a kín (ja, meg cseréltem egy benzinszűrőt is, de azt inkább csak óvatosságból, előtte pár ezer km-el cseréltem le). Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Alapjárati motor, plusz 'gagyi' benzin miatt csinálta nekem ezt. Igaz kézi váltós, de a jelenség ugyan ez volt (alapjárat ingadozott, hol 650, hol 1200). Miután kipucoltam az alapjáratit, a gyertya-fészkeket, meg spúúúr benzint kezdtem el tankolni, megszűnt a kín (ja, meg cseréltem egy benzinszűrőt is, de azt inkább csak óvatosságból, előtte pár ezer km-el cseréltem le). Hali, talalkoztam mar en is mind a kettovel. Az 1500as alapjarat nalam egy gazrugasra szunt meg altalaban, egy kis kenes a bowdennek meg a huzoszerkezetnek meg is oldotta <_< Nekem lampahoz D ben begurulva 500 rol ugral fel neha vissza 700-800 kornyekere, de max 2x 3x. Ezt meg nem kerestem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Hibajelenség : gázelvételnél ingadozik a fordulatszam, kb 800at ugrál fel le. ( ez gondolom alapjárati motor ? ) A másik hogy D ben a féken állva az alapjáratom néha felmegy 1000re és P-ben vagy N ben fix 1500 -2000, nem is ingadozik. Vélemény ? :D Kedves Elnök Úr! Vettél egy bontószökevényt, és most telesírod a fórumot, hogy szar... nemhogy megcsináltatnád! Az A Omegával bezzeg nem lett volna ilyen baj... <_< :D :D :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
omegacsabi Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Nem tudja valaki,hogy az aksitól be az utastérbe,hol a legegyszerübb bevezetni a vezetékeket,amit vinnék hátra a csomagtérbe. Szeretnék egy erősitőt beszerelni,csak nem sok időm lesz rá. A vectrán jobb oldalt tudtam,de nem akarom feleslegesen bontogatni. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Nem tudja valaki,hogy az aksitól be az utastérbe,hol a legegyszerübb bevezetni a vezetékeket,amit vinnék hátra a csomagtérbe. Szeretnék egy erősitőt beszerelni,csak nem sok időm lesz rá. A vectrán jobb oldalt tudtam,de nem akarom feleslegesen bontogatni. Üdv! Elvileg barmelyik oldalt, de utasterbe, csomagterbe van par direkt madzag is... vagy vmi 52253642 W-t akarsz betenni? Mert akkor biza vegigkabelezheted. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omegacsabi Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Elvileg barmelyik oldalt, de utasterbe, csomagterbe van par direkt madzag is... vagy vmi 52253642 W-t akarsz betenni? Mert akkor biza vegigkabelezheted. 30A kellene birnia. Jó lenne,ha ott logna egy felesleges a csomagtartoban.<_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 30A kellene birnia. Jó lenne,ha ott logna egy felesleges a csomagtartoban.<_< Nekem lóg ott egy felesleges! Odaadjam!? :D Amúgy bal oldalon, a pedálok felett be, végig a küszöbléc alatt, hátra, végig a bal oldalon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omegacsabi Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Köszönöm az infot! Megsporoltál nekem egy kis időt. A küszöb alatt akartam én is,csak a müszerfal mögött nem voltam vele tisztában,hogy merre hozzam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Köszönöm az infot! Megsporoltál nekem egy kis időt. A küszöb alatt akartam én is,csak a müszerfal mögött nem voltam vele tisztában,hogy merre hozzam. Ott van több lehetőség is, én már nem emlékszem nekem pontosan hol jött be. Mindenesetre óvatosan vele, mert ha átszakítod a membránt, akkor be is ázhat ott a tűzfal. Kis lyukat kell bökni, azon áthúzni a kábel, és a végén érdemes egy kis fekete sziloplaszttal tömíteni, majd meghúzni kifele. Így csinálják a riasztósok is (jobb esetben) <_< Ha hátratolod az ülést, be lehet feküdni a pedálokhoz. Nem épp kényelmes, de legalább látod mit csinálsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts