Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
nade ha már annyira eldobja az olajat, akkor ott levedzés lenne bőszen, nem?

azt meg észre lehet venni....

Azt nem mondta,hogy folyik e vagy nem..........

De lehet még kismillió oka.Olajszivattyútól a főtengelycsapágyig bármi lehet.

Elküldve
Azt nem mondta,hogy folyik e vagy nem..........

De lehet még kismillió oka.Olajszivattyútól a főtengelycsapágyig bármi lehet.

Jah, az igaz. Bár még a fölső nívó közelében van... úgyhogy sok nem fogyhat. Vagy csak most volt cserélve :lol:

V6 szivattyúja mennyire kényes a olajra?

Csak mert egyszer olvastam valahol, hogy túl vékony olaj került a motorba, és nem tudta szállítani nagyobb fordulaton.

Alapjáraton még meg-meg volt a minimális nyomás, de amint emelt fordulat volt, akkor már elejtette az olajat a szivattyú.

Elküldve
Jah, az igaz. Bár még a fölső nívó közelében van... úgyhogy sok nem fogyhat. Vagy csak most volt cserélve :lol:

V6 szivattyúja mennyire kényes a olajra?

Csak mert egyszer olvastam valahol, hogy túl vékony olaj került a motorba, és nem tudta szállítani nagyobb fordulaton.

Alapjáraton még meg-meg volt a minimális nyomás, de amint emelt fordulat volt, akkor már elejtette az olajat a szivattyú.

Ez inkabb tunik egy eleve halodo szivattyunak, mint a tipus altalanos hibajanak...

(feltetelezem nem 20as nyari viszkozitasu kerult bele veletlenul)

Elküldve
Találkozott már valaki olyannal V6-nál, hogy kis fordulaton, olyan 1000-1200-ig bedadog, ha gyorsítani akarok? :lol:

Felette teljesen abbahagyja és hibátlanul jár, csak nagyon alsó tartományban csinálja. Pár napja ez megy, most annyit romlott a helyzet, hogy már kb. 1500-ig csinálja. Tuti valami gyújtás gond lesz, mert ha padlógázt nyomok, akkor még durrog is néha, tehát kaja van, csak kihagy 1-2 henger. Holnap gyertyacserével kezdem a hibakeresést. :D

Remélem megjavul tőle, mert semmi kedvem nincs kibogarászni belőle a trafót... :D

Igaz nekem már az új fajta van, van tartalék trafóm is, de azt a sz.pást, mire az kivadászom a motor mögül... B) :D

Mindenképp a végére fogok járni, hogy mi okozza a hibát, de ha valaki már járt így és kiderült, hogy mi a gond, szívesen venném, ha megkönnyíteni kicsit a dolgom és segítene. :D

Nézd meg, hogy a bal hengersoron nincs-e víz a gyertyáknál. Esetleg a trafóra menő csatlakozót ellenőrizd, illetve a trafó is lehet kuka. Sztem nem gyertya ill, kábel gond lesz.

Elküldve

Sziasztok :D

Tudom ez nem ide tartozó téma,csak hiába próbálkozom máshol semmi válasz :D

Tud valaki C Omega bal hátsó sárvédő díszlécet?égetően fontos lenne,tavaly óta nem találok sehol remélem ti tudtok segíteni:)

Fél autóval nem mehetek Opel talira:)B)

köszi a segítséget,és a megértést. :lol:

Elküldve
Sziasztok :D

Tudom ez nem ide tartozó téma,csak hiába próbálkozom máshol semmi válasz :D

Tud valaki C Omega bal hátsó sárvédő díszlécet?égetően fontos lenne,tavaly óta nem találok sehol remélem ti tudtok segíteni:)

Fél autóval nem mehetek Opel talira:)B)

köszi a segítséget,és a megértést. :lol:

Caravánhoz? Esetleg újat a Csergőből.

Elküldve
Sziasztok :D

Tudom ez nem ide tartozó téma,csak hiába próbálkozom máshol semmi válasz :D

Tud valaki C Omega bal hátsó sárvédő díszlécet?égetően fontos lenne,tavaly óta nem találok sehol remélem ti tudtok segíteni:)

Fél autóval nem mehetek Opel talira:)B)

köszi a segítséget,és a megértést. :lol:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1441495346.html

Aki keres talál....

Próbáld meg hátha van neki...

Elküldve
Nézd meg, hogy a bal hengersoron nincs-e víz a gyertyáknál. Esetleg a trafóra menő csatlakozót ellenőrizd, illetve a trafó is lehet kuka. Sztem nem gyertya ill, kábel gond lesz.

Gyertya gond volt :lol:

Valahogy sejtettem, hogy az lesz. :D

De nem is csodálom, mert amíg ezen kicseréltem a 6 gyertyát, másik motoron ennyi idő alatt leszedem a hengerfejet B)

Lehet még gyáriak voltak benne, mert GM gyertyák voltak, agyonkopva :D

Elküldve
Gyertya gond volt :lol:

Valahogy sejtettem, hogy az lesz. :D

De nem is csodálom, mert amíg ezen kicseréltem a 6 gyertyát, másik motoron ennyi idő alatt leszedem a hengerfejet B)

Lehet még gyáriak voltak benne, mert GM gyertyák voltak, agyonkopva :D

Egyik cartárs második autójában (Waresz 2t) még eredeti DDR, rozsdás Isolator gyertya van. Nem lehet mással pótolni, az a legjobb! :D

Elküldve
Egyik cartárs második autójában (Waresz 2t) még eredeti DDR, rozsdás Isolator gyertya van. Nem lehet mással pótolni, az a legjobb! :D

Nekem MZ-k voltak (van is, lesz is :lol:), azokba is aztan rakhatsz barmit, menni csak az osoreg akar kukazott isolator!!!!

Elküldve

Hibajelenség : gázelvételnél ingadozik a fordulatszam, kb 800at ugrál fel le. ( ez gondolom alapjárati motor ? ) A másik hogy D ben a féken állva az alapjáratom néha felmegy 1000re és P-ben vagy N ben fix 1500 -2000, nem is ingadozik.

Vélemény ? <_<

Elküldve
Hibajelenség : gázelvételnél ingadozik a fordulatszam, kb 800at ugrál fel le. ( ez gondolom alapjárati motor ? ) A másik hogy D ben a féken állva az alapjáratom néha felmegy 1000re és P-ben vagy N ben fix 1500 -2000, nem is ingadozik.

Vélemény ? <_<

Alapjárati motor, plusz 'gagyi' benzin miatt csinálta nekem ezt. Igaz kézi váltós, de a jelenség ugyan ez volt (alapjárat ingadozott, hol 650, hol 1200).

Miután kipucoltam az alapjáratit, a gyertya-fészkeket, meg spúúúr benzint kezdtem el tankolni, megszűnt a kín (ja, meg cseréltem egy benzinszűrőt is, de azt inkább csak óvatosságból, előtte pár ezer km-el cseréltem le).

Elküldve
Alapjárati motor, plusz 'gagyi' benzin miatt csinálta nekem ezt. Igaz kézi váltós, de a jelenség ugyan ez volt (alapjárat ingadozott, hol 650, hol 1200).

Miután kipucoltam az alapjáratit, a gyertya-fészkeket, meg spúúúr benzint kezdtem el tankolni, megszűnt a kín (ja, meg cseréltem egy benzinszűrőt is, de azt inkább csak óvatosságból, előtte pár ezer km-el cseréltem le).

Hali, talalkoztam mar en is mind a kettovel.

Az 1500as alapjarat nalam egy gazrugasra szunt meg altalaban, egy kis kenes a bowdennek meg a huzoszerkezetnek meg is oldotta <_<

Nekem lampahoz D ben begurulva 500 rol ugral fel neha vissza 700-800 kornyekere, de max 2x 3x. Ezt meg nem kerestem.

Elküldve
Hibajelenség : gázelvételnél ingadozik a fordulatszam, kb 800at ugrál fel le. ( ez gondolom alapjárati motor ? ) A másik hogy D ben a féken állva az alapjáratom néha felmegy 1000re és P-ben vagy N ben fix 1500 -2000, nem is ingadozik.

Vélemény ? :D

Kedves Elnök Úr!

Vettél egy bontószökevényt, és most telesírod a fórumot, hogy szar... nemhogy megcsináltatnád! Az A Omegával bezzeg nem lett volna ilyen baj... <_< :D

:D :) :D :D

Elküldve

Nem tudja valaki,hogy az aksitól be az utastérbe,hol a legegyszerübb bevezetni a vezetékeket,amit vinnék hátra a csomagtérbe. Szeretnék egy erősitőt beszerelni,csak nem sok időm lesz rá. A vectrán jobb oldalt tudtam,de nem akarom feleslegesen bontogatni. Üdv!

Elküldve
Nem tudja valaki,hogy az aksitól be az utastérbe,hol a legegyszerübb bevezetni a vezetékeket,amit vinnék hátra a csomagtérbe. Szeretnék egy erősitőt beszerelni,csak nem sok időm lesz rá. A vectrán jobb oldalt tudtam,de nem akarom feleslegesen bontogatni. Üdv!

Elvileg barmelyik oldalt, de utasterbe, csomagterbe van par direkt madzag is... vagy vmi 52253642 W-t akarsz betenni? Mert akkor biza vegigkabelezheted.

Elküldve
Elvileg barmelyik oldalt, de utasterbe, csomagterbe van par direkt madzag is... vagy vmi 52253642 W-t akarsz betenni? Mert akkor biza vegigkabelezheted.

30A kellene birnia. Jó lenne,ha ott logna egy felesleges a csomagtartoban.<_<

Elküldve
30A kellene birnia. Jó lenne,ha ott logna egy felesleges a csomagtartoban.<_<

Nekem lóg ott egy felesleges! Odaadjam!? :D

Amúgy bal oldalon, a pedálok felett be, végig a küszöbléc alatt, hátra, végig a bal oldalon.

Elküldve
Köszönöm az infot! Megsporoltál nekem egy kis időt. A küszöb alatt akartam én is,csak a müszerfal mögött nem voltam vele tisztában,hogy merre hozzam.

Ott van több lehetőség is, én már nem emlékszem nekem pontosan hol jött be.

Mindenesetre óvatosan vele, mert ha átszakítod a membránt, akkor be is ázhat ott a tűzfal.

Kis lyukat kell bökni, azon áthúzni a kábel, és a végén érdemes egy kis fekete sziloplaszttal tömíteni, majd meghúzni kifele. Így csinálják a riasztósok is (jobb esetben) <_<

Ha hátratolod az ülést, be lehet feküdni a pedálokhoz. Nem épp kényelmes, de legalább látod mit csinálsz.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.