Gabo Elküldve Február3, 2011 Megoszt Elküldve Február3, 2011 Azóta csak raktak bele valami 'intelligenciát' :lol: :D B) hja vmit csak "újítottak", annyi pénzé kellet is :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február3, 2011 Megoszt Elküldve Február3, 2011 sziasztok,kellene egy kis segítség,van egy Omega B 2.5.td 1997-es,és a következőt produkálja:1-ből 2-be váltáskor néha 1pillanatra megtorpan és bevillan a hibakód lámpa,de megy tovább,csak egy pillanatra csinálja,néha előfordul visszaváltáskor is 3-ból 2-be,valakinek ötlet,hogy mi lehet.előre is köszönöm a segítséget.üdv Nem áratana elvinni valami hozzáértő szerelőhöz, vagy szervízbe és megnézetni minden nyügjét, mert van neki bőven... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február3, 2011 Megoszt Elküldve Február3, 2011 fordulatszám hogy alakul ilyenkor? - mondjuk eltömődött, paraffinos szűrőre gondolnék első körben, mint legolcsóbb dolog. De majd Omegatd megmondja az igazat, - pl kezdhetsz spórolni egy adagolóra :lol: ... Ha el van tömődve a szűrő, nem villan a csekklámpa. Legalábbis nálam nem villant, igaz nem is akart menni az auto. Azóta 20 ezrenként cserélem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február3, 2011 Megoszt Elküldve Február3, 2011 Azóta csak raktak bele valami 'intelligenciát' :lol: :D B) Túl intelligens lenne az Omega attól. A sok gyökér így sem tudja értelmezni a hibákat. Kívácsi lennék, ha beszélő board lenne benne és mondaná, hogy "büdös gyökér, vigyél el adagolócserére, mert szarrá van kopva a HDK fej", akkor mit írna fórumra? Akkor is telefosná, hogy biztos a board téved és ő a helikopter, csak ezt mi nem látjuk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Február3, 2011 Megoszt Elküldve Február3, 2011 sziasztok,kellene egy kis segítség,van egy Omega B 2.5.td 1997-es,és a következőt produkálja:1-ből 2-be váltáskor néha 1pillanatra megtorpan és bevillan a hibakód lámpa,de megy tovább,csak egy pillanatra csinálja,néha előfordul visszaváltáskor is 3-ból 2-be,valakinek ötlet,hogy mi lehet.előre is köszönöm a segítséget.üdv HDK és/vagy adagoló kuka.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február3, 2011 Megoszt Elküldve Február3, 2011 Túl intelligens lenne az Omega attól. A sok gyökér így sem tudja értelmezni a hibákat. Kívácsi lennék, ha beszélő board lenne benne és mondaná, hogy "büdös gyökér, vigyél el adagolócserére, mert szarrá van kopva a HDK fej", akkor mit írna fórumra? Akkor is telefosná, hogy biztos a board téved és ő a helikopter, csak ezt mi nem látjuk... Jah. Mondjuk normális ember, normális körülményeket feltételezve, ugye van 1 darab lámpa, ami ha világít, akkor szervizbe megy a kocsi... De hát ez az utópia :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
BigFatPete Elküldve Február3, 2011 Megoszt Elküldve Február3, 2011 Jah. Mondjuk normális ember, normális körülményeket feltételezve, ugye van 1 darab lámpa, ami ha világít, akkor szervizbe megy a kocsi... De hát ez az utópia :lol: Illetőleg leragasztja fekete szigszalaggal... :D (sajnos láttam már ilyet) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február3, 2011 Megoszt Elküldve Február3, 2011 Illetőleg leragasztja fekete szigszalaggal... :lol: (sajnos láttam már ilyet) áá egyszerűbb megvárni míg kiég.. vagy az nagyon hosszú idő? :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 áá egyszerűbb megvárni míg kiég.. vagy az nagyon hosszú idő? :lol: :D Vagy párhuzamosan kötni az olajnyomás lámpával!? B) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 Tegnap eltört a fékrásegítő vákumcsövén az a műanyag könyök, ami közvetlenül a szívósorból jön ki és a hollander után található. Hogy hogyan, azt nem tudom, mert semmi nincs olyan közel, hogy leverhetné. Elkentem neki és amikor kuplungot nyomtam, egyszercsak megállt a motor. :lol: Amikor fékezni akartam, akkor meg úgy felkeményedett a pedál, mintha állna a motor, akkor mégjobban meglepődtem. :D B) :D Most lemegyek és kicserélem, remélem ez már régebb óta el volt repedve és falsot szívott, mert akkor még talán a fogyi is lejjebb fog menni :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 Tegnap eltört a fékrásegítő vákumcsövén az a műanyag könyök, ami közvetlenül a szívósorból jön ki és a hollander után található. Hogy hogyan, azt nem tudom, mert semmi nincs olyan közel, hogy leverhetné. Elkentem neki és amikor kuplungot nyomtam, egyszercsak megállt a motor. :lol: Amikor fékezni akartam, akkor meg úgy felkeményedett a pedál, mintha állna a motor, akkor mégjobban meglepődtem. :D B) :D Most lemegyek és kicserélem, remélem ez már régebb óta el volt repedve és falsot szívott, mert akkor még talán a fogyi is lejjebb fog menni :D :D Lehet, hogy már vki ragasztgatta, és azért tört el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
roli86 Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Köszönöm a válaszokat,mindenképp viszem kiolvastatni,csak gondoltam,valaki találkozott már ilyen problémával,amúgy az előző gazdája szerint volt rajt adagoló javítva,és azóta csinál néha ilyet amióta kicserélték az automata váltót manuálisra.a kivillogtatást,hogy kell csinálni,fék+gáz benyom majd gyújtás ráad(pl astra g)?mert így próbáltam,de semmit nem reagált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Köszönöm a válaszokat,mindenképp viszem kiolvastatni,csak gondoltam,valaki találkozott már ilyen problémával,amúgy az előző gazdája szerint volt rajt adagoló javítva,és azóta csinál néha ilyet amióta kicserélték az automata váltót manuálisra.a kivillogtatást,hogy kell csinálni,fék+gáz benyom majd gyújtás ráad(pl astra g)?mert így próbáltam,de semmit nem reagált. Dróttal le kell testelni az OBD csati 6os (???) lábát. Pontos leírását ebben, vagy az elektromos topicban megtalálod, olvass vissza egy kicsit. Ott vannak a hibakódok jelentései is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz1 Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Köszönöm a válaszokat,mindenképp viszem kiolvastatni,csak gondoltam,valaki találkozott már ilyen problémával,amúgy az előző gazdája szerint volt rajt adagoló javítva,és azóta csinál néha ilyet amióta kicserélték az automata váltót manuálisra.a kivillogtatást,hogy kell csinálni,fék+gáz benyom majd gyújtás ráad(pl astra g)?mert így próbáltam,de semmit nem reagált. Nem te vagy egyedül aki váltót cserélt vagy cseréltetett ezért-azért. Gondolom tutod, a man váltóra 2 db vezeték csatlakozik(tolató lámpa). Többiből 2vastag energiakábelt össze kell kötni(önindító). Maradékokat gondosan le kell szigetelni. Hibát írhat ki (pl. automatic getribe), de az adagolóba nem zavar bele. Esetleg a hdk fej beállítása nem tökéletes, + azért nemártana megtudni mit is javítottak, kókánymindenhezértő ill. hozzáértő szakember. Ettől függetlenűl hasonló torpanása a verdámnak is volt(néha előzés közbeni váltáskor), és a fedél cserével orvosoltam a gondot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectra 2.5 Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Sziasztok. A kérdésem a következő lenne:villog a motor visszajelző lámpám, nem indul a verda. Millió indítgatás után kivettem egy gyertyát csont száraz volt. Ac pumpa lehet a gond? Kombi mv6 a típus. És a hiba egyik pillanatról a másikra következett be.Mindig simán indult.Ahogy elnéztem le kell szednem a tankot hogy hozzáférjek,legalábbis nem találtam a csomagtartó padlólemezén szerelőnyílást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Sziasztok. A kérdésem a következő lenne:villog a motor visszajelző lámpám, nem indul a verda. Millió indítgatás után kivettem egy gyertyát csont száraz volt. Ac pumpa lehet a gond? Kombi mv6 a típus. És a hiba egyik pillanatról a másikra következett be.Mindig simán indult.Ahogy elnéztem le kell szednem a tankot hogy hozzáférjek,legalábbis nem találtam a csomagtartó padlólemezén szerelőnyílást. Csókolom, van használati útmutató a verdához? Mert benne van... ha villog az engine check indítás közben kuka az immo... Ha szerencséd van, mert mondjuk ált a chip hal meg, "fillérekért" kicserélik.. használd a másik kulcsot! Ha azzal sem indul, van egy szomorú hírem.... Gondolhatod mi az... Ha a transponder halt meg akkor ez kell neked... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Csókolom, van használati útmutató a verdához? Mert benne van... ha villog az engine check indítás közben kuka az immo... Ha szerencséd van, mert mondjuk ált a chip hal meg, "fillérekért" kicserélik.. használd a másik kulcsot! Ha azzal sem indul, van egy szomorú hírem.... Gondolhatod mi az... Ha a transponder halt meg akkor ez kell neked... De finom voltál és csúnyábbat akartam írni, de meggondoltam magam. Amúgy az új transzpondert is fel kell programoztatni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 De finom voltál és csúnyábbat akartam írni, de meggondoltam magam. Amúgy az új transzpondert is fel kell programoztatni... Ezt szerintem én megtudom neki oldani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Ezt szerintem én megtudom neki oldani... Úgy gondolod, hogy transzponder felprogramozását meg tudod oldani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Úgy gondolod, hogy transzponder felprogramozását meg tudod oldani? Ha op com-mal lehet akkor igen...Vagy egy másik használtat kell beletenni és hozzátanítani.Persze kell hozzá car pass.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Ha op com-mal lehet akkor igen...Vagy egy másik használtat kell beletenni és hozzátanítani.Persze kell hozzá car pass.. Nekem szépen feltechelték, az összeset amit vettem, persze nekem megvan a carpass ( no jó nincs, de ha az ember ugyanoda viszi szervizbe a verdát, mint akié a szervíz és még a kocsi előző tulaja is ő volt.. hát az nagy segítség :lol: Mondjuk anno én se vágtam elsőre mi van, de elővettem a könyvet és elolvastam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Ha op com-mal lehet akkor igen...Vagy egy másik használtat kell beletenni és hozzátanítani.Persze kell hozzá car pass.. Mi pénzbe kerül egy ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Nekem szépen feltechelték, az összeset amit vettem, persze nekem megvan a carpass ( no jó nincs, de ha az ember ugyanoda viszi szervizbe a verdát, mint akié a szervíz és még a kocsi előző tulaja is ő volt.. hát az nagy segítség :lol: Mondjuk anno én se vágtam elsőre mi van, de elővettem a könyvet és elolvastam :D Neked mibe fájt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Mi pénzbe kerül egy ilyen? Én saját részre vettem a cuccot,fogalmam sincs mennyiért szokták... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Én saját részre vettem a cuccot,fogalmam sincs mennyiért szokták... Nem a cucc, a rátanítás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts