Gsi86 Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Üdv mindenki! Kopymv6 jóvoltából végre ki lett cserélve a motorom, újra életre kelt a vas. :lol: Viszont menet közben folyamatosan dobálja a hibákat, a légtömegmérőre és a beszívott levegő hőmérőre panaszkodva. Nem hiszem, hogy mindkettő egyszerre romlott el, főleg hogy kb 10centire vannak egymástól a légszűrő után. Próbáltam kibogozni, hogy hova futnak be, de elvesztettem a fonalat, nem lehet hogy valami közös reléjük van v ilyesmi ami kiment? Szétszedtem, lekontaktspréztem, de semmi nem változott, és csak terhelés alatt csinálja,alapjáraton nem. Arra is gondoltam, hogy mivel 3évvel fiatalabb motor került bele, nem lehet-e,hogy más értékkekel dolgozik mint a régi, és ezért dobálja a hibákat. Bár az ECU, és a szívósor a régi... Nincs ötletetek, mi lehet a baj? Köszi: Levi Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Üdv mindenki! Kopymv6 jóvoltából végre ki lett cserélve a motorom, újra életre kelt a vas. :lol: Viszont menet közben folyamatosan dobálja a hibákat, a légtömegmérőre és a beszívott levegő hőmérőre panaszkodva. Nem hiszem, hogy mindkettő egyszerre romlott el, főleg hogy kb 10centire vannak egymástól a légszűrő után. Próbáltam kibogozni, hogy hova futnak be, de elvesztettem a fonalat, nem lehet hogy valami közös reléjük van v ilyesmi ami kiment? Szétszedtem, lekontaktspréztem, de semmi nem változott, és csak terhelés alatt csinálja,alapjáraton nem. Arra is gondoltam, hogy mivel 3évvel fiatalabb motor került bele, nem lehet-e,hogy más értékkekel dolgozik mint a régi, és ezért dobálja a hibákat. Bár az ECU, és a szívósor a régi... Nincs ötletetek, mi lehet a baj? Köszi: Levi Nézd végig a csatikat. Relé nincs, mindkettő az ECU-n lóg. Szedd le ezt: http://www.megaupload.com/?d=PGPAUJS6 Ez alapján ki tudod nyomozni hogy mi van, illetve mi nincs... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gsi86 Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Nézd végig a csatikat. Relé nincs, mindkettő az ECU-n lóg. Szedd le ezt: http://www.megaupload.com/?d=PGPAUJS6 Ez alapján ki tudod nyomozni hogy mi van, illetve mi nincs... Köszi szépen, ezt végig bogarászom! A másik: valami módszer nincs a tárolt hibakódok kinullázására? Az akku saru leszedés nem segít, többször is próbáltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Köszi szépen, ezt végig bogarászom! A másik: valami módszer nincs a tárolt hibakódok kinullázására? Az akku saru leszedés nem segít, többször is próbáltam. Van Tech2 vagy Opcom. Sajnos mást nem tudok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 7500ft = olajszűrő+légszűrő+olajleeresztő csavar, tömítéssel az olaj pluszban 11000ft (sima 10W40-es Mobil1) az élet szép. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 A másik: valami módszer nincs a tárolt hibakódok kinullázására? Az akku saru leszedés nem segít, többször is próbáltam. Én úgy tudom, hogy ha a hibaforrás megszűnt, akkor 20 indítást követően a hibakód törlődik automatikusan... Ez alól kivételt képeznek a biztonsági berendezések hibakódjai (légzsák, övfeszítők). Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Én úgy tudom, hogy ha a hibaforrás megszűnt, akkor 20 indítást követően a hibakód törlődik automatikusan... Ez alól kivételt képeznek a biztonsági berendezések hibakódjai (légzsák, övfeszítők). Nekem van benne egy légtömegmérő hibakód kb 1 éve és nem törlődött :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Sziasztok lenne egy kérdésem mibben különbözik a kuplungtárcsa egy klimás és nem klimás között (x20se) ??? X20se csemege http://kepfeltoltes.hu/110127/1246559510k_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/110127/S7301614k_ww...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/110127/S7301617_k_w...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cobra Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Sziasztok lenne egy kérdésem mibben különbözik a kuplungtárcsa egy klimás és nem klimás között (x20se) ??? X20se csemege http://kepfeltoltes.hu/110127/1246559510k_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/110127/S7301614k_ww...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/110127/S7301617_k_w...ltoltes.hu_.jpg Na szép..... Ez kinézett az oldalán.... Tudod már miért?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Sziasztok lenne egy kérdésem mibben különbözik a kuplungtárcsa egy klimás és nem klimás között (x20se) ??? X20se csemege http://kepfeltoltes.hu/110127/1246559510k_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/110127/S7301614k_ww...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/110127/S7301617_k_w...ltoltes.hu_.jpg A cikkszámon kívül más eltérést nem látok. Tudtommal ugyanolyan a kettő, de ezt ne vedd készpénznek, bár dolgoztam mindkettővel, össze soha nem hasonlítottam őket. Mindenesetre érdekes, hogy az X20XEV-et egyféle tárcsával hozza a katalógus, mégpedig cikkszám alapján ugyanazzal, mint a nemklímás X20SE-é. Bárdi-s katalógus meg pont fordítva, a klímás X20SE=X20XEV-ével Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 A cikkszámon kívül más eltérést nem látok. Tudtommal ugyanolyan a kettő, de ezt ne vedd készpénznek, bár dolgoztam mindkettővel, össze soha nem hasonlítottam őket. Mindenesetre érdekes, hogy az X20XEV-et egyféle tárcsával hozza a katalógus, mégpedig cikkszám alapján ugyanazzal, mint a nemklímás X20SE-é. Bárdi-s katalógus meg pont fordítva, a klímás X20SE=X20XEV-ével Már kiderült , klímásban dupla tömegű lendkerék van a nem klímásban sima lendkerék ,ezért a klimásban fix a tárcsa rúgók nélkül , a nem klímásban viszont sima rúgós tárcsa van.Jól nézz ki a motor ugye ?:lol: .Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Na szép..... Ez kinézett az oldalán.... Tudod már miért?? Sajnos még nem tudom , szerelőm sem tudja ,szerinte beszorult főtengely utána ez lett a vég eredmény.Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Már kiderült , klímásban dupla tömegű lendkerék van a nem klímásban sima lendkerék ,ezért a klimásban fix a tárcsa rúgók nélkül , a nem klímásban viszont sima rúgós tárcsa van.Jól nézz ki a motor ugye ?:lol: .Üdv Érdekes. Vajh mi vihette rá a Rüsselheim-ieket hogy kettőstömegűt rakjanak a klíma mellé!? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gsi86 Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Már kiderült , klímásban dupla tömegű lendkerék van a nem klímásban sima lendkerék ,ezért a klimásban fix a tárcsa rúgók nélkül , a nem klímásban viszont sima rúgós tárcsa van.Jól nézz ki a motor ugye ?:D .Üdv Ez tényleg érdekes. Nekem az új motorom klímás volt, de a régi lendkerekével van összerakva, amiben nem volt klíma :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gsi86 Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Nekem van benne egy légtömegmérő hibakód kb 1 éve és nem törlődött :lol: Nekem már lassan annyi lesz,hogy betelik a memóriája :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Ez tényleg érdekes. Nekem az új motorom klímás volt, de a régi lendkerekével van összerakva, amiben nem volt klíma :lol: Persze, ugyanaz a váltó, és ugyanaz a motor. Csak a lendkerék és a kuplung mérete változik, de a végén az eredmény ugyanaz, ugyanabba a házba kell belepasszolnia, akár kettőstömegű, akár nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Sziasztok lenne egy kérdésem mibben különbözik a kuplungtárcsa egy klimás és nem klimás között (x20se) ??? X20se csemege http://kepfeltoltes.hu/110127/1246559510k_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/110127/S7301614k_ww...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/110127/S7301617_k_w...ltoltes.hu_.jpg Ez szép, de nem mondd, hogy minden előzmény nélkül egyszer csak ez lett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Ez szép, de nem mondd, hogy minden előzmény nélkül egyszer csak ez lett... Miért? 'Reggel hangosan indult az autó... nehezen vette a kettőt... ' :lol: :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gsi86 Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 A jó időre való tekintettel szétszedtem a légszűrő és a szívósor közti csöveket, letakarítottam a légtömeg és a hőmérőt, valamint a szívósorban a pillangószelep után valami meghatározhatatlan eredetű trutymót találtam, azt is feltakarítottam, és eltűntek a hibajelzések! 2szer járattam addig a motort míg be nem kapcsolt a venti, és megint volt ott valami kis folyadék. Ez mi lehet? Valahogy vissza jöhet a benzin az injektorokból, vagy a kartergázból csapódhat ki valami cucc? :lol: kb 1-2decivel kevesebb hűtővizem is volt, de az talán a légtelenítés miatt fogyott...talán... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 A jó időre való tekintettel szétszedtem a légszűrő és a szívósor közti csöveket, letakarítottam a légtömeg és a hőmérőt, valamint a szívósorban a pillangószelep után valami meghatározhatatlan eredetű trutymót találtam, azt is feltakarítottam, és eltűntek a hibajelzések! 2szer járattam addig a motort míg be nem kapcsolt a venti, és megint volt ott valami kis folyadék. Ez mi lehet? Valahogy vissza jöhet a benzin az injektorokból, vagy a kartergázból csapódhat ki valami cucc? :D kb 1-2decivel kevesebb hűtővizem is volt, de az talán a légtelenítés miatt fogyott...talán... Kartergázból csapódhat ki pára, olajos ragacs. De ilyen gyorsan nem kellene. Víz miatt ne aggódj, annak nincs köze a szívóoldalhoz. Használd a kocsit, azt ha nincs hibajel, lőn boldogság :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gsi86 Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Kartergázból csapódhat ki pára, olajos ragacs. De ilyen gyorsan nem kellene. Víz miatt ne aggódj, annak nincs köze a szívóoldalhoz. Használd a kocsit, azt ha nincs hibajel, lőn boldogság :lol: Végülis elég sokat állt a kocsi is, új motor is a csere miatt, előbb-utóbb majd csak kiürül belőle a pára, és minden rendben lesz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Miért? 'Reggel hangosan indult az autó... nehezen vette a kettőt... ' :lol: :D B) Ahhha. Igyál még egy sört... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Miért? 'Reggel hangosan indult az autó... nehezen vette a kettőt... ' :lol: :D B) Kb igen:) ugye volt a hengerfejezés, utána semmi gond ,jött a meleg idő kezdett felmenni víz hőmérsékletem 95-100 meg dugóban afölött, szóltam is szerelőnek ,ugy volt másnap átviszem neki , kicsit mint ha nem huzott volna ugy a kocsi,másnap reggel elindultam éreztem egy furcsa szagot (égett olaj szag ) gurultam 300m állok a lámpánál zöldet kapok kiengedem a kuplungot nagy zörgés csattanás és leállt , utána ezt vettem észre.Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Végülis elég sokat állt a kocsi is, új motor is a csere miatt, előbb-utóbb majd csak kiürül belőle a pára, és minden rendben lesz :lol: azért előtte olajat csak cseréltetek benne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Kb igen:) ugye volt a hengerfejezés, utána semmi gond ,jött a meleg idő kezdett felmenni víz hőmérsékletem 95-100 meg dugóban afölött, szóltam is szerelőnek ,ugy volt másnap átviszem neki , kicsit mint ha nem huzott volna ugy a kocsi,másnap reggel elindultam éreztem egy furcsa szagot (égett olaj szag ) gurultam 300m állok a lámpánál zöldet kapok kiengedem a kuplungot nagy zörgés csattanás és leállt , utána ezt vettem észre.Üdv Nem lehet hogy elment az olajnyomás? PUG 405-nél láttam olyat, hogy leszakadt a láncocska ami a szivattyút hajtotta, tulaj szerint az olajnyomás lámpa nem világított, és összeomlott a motor. semmilyen menthető része nem maradt.... turbó megégett, főtengely-vezértengely kuka, 2 dugó besült, hajtókarok rottyon... motorcsere után vettem észre, hogy nem világít a lámpa egyáltalán! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts