Gelko Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Ki volt lazulva a bal féltengelyem. Kézzel lehetett tekergetni a csavarokat. Ilyet sem láttam még :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Ki volt lazulva a bal féltengelyem. Kézzel lehetett tekergetni a csavarokat. Ilyet sem láttam még :) Lehet, hogy kerékcsapágy csere után vki nem húzta meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Lehet, hogy kerékcsapágy csere után vki nem húzta meg. Most már nem puffog a kocsi hátulja. Vicces lett volna ha kicsúszik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Most már nem puffog a kocsi hátulja. Vicces lett volna ha kicsúszik :) Azért kibírtad volna röhögés nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eriic Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, az lenne a gondom hogy , 1 nap állás utána kocsi elkezdet ilyen süvitő hangot ki adni bal előről 40-től felfelé. Persze csak olyan 80 ig lehet hallani mert felette már elnyomja a menetzaj meg a motor. Kinyomtam a kuplungot nagyobb sebességnél de akkor is csinálja tehát nemhinném hogy a motornál valami forgó alkatrész lenne, de persze alapjáraton semmi. Tippelésem szerint bal első kerékcsapágy lehet. Nos ha még is az, ennek bontható tehát külön van az agytól a csapágy vagy pedig egyben lehet cserélni csak, vagy külön is? Köszönöm előre is ! Tisztelettel : ERIK Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, az lenne a gondom hogy , 1 nap állás utána kocsi elkezdet ilyen süvitő hangot ki adni bal előről 40-től felfelé. Persze csak olyan 80 ig lehet hallani mert felette már elnyomja a menetzaj meg a motor. Kinyomtam a kuplungot nagyobb sebességnél de akkor is csinálja tehát nemhinném hogy a motornál valami forgó alkatrész lenne, de persze alapjáraton semmi. Tippelésem szerint bal első kerékcsapágy lehet. Nos ha még is az, ennek bontható tehát külön van az agytól a csapágy vagy pedig egyben lehet cserélni csak, vagy külön is? Köszönöm előre is ! Tisztelettel : ERIK Egyben cserélhető, 20-40e ft, kedvezménytől, és típustól függően. Amúgy ha már szól a csapágy, akkor ha megforgatod a felemelt kereket, akkor is hallani fogod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eriic Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Egyben cserélhető, 20-40e ft, kedvezménytől, és típustól függően. Amúgy ha már szól a csapágy, akkor ha megforgatod a felemelt kereket, akkor is hallani fogod. Köszi, majd megnézem , de másra nemtudtam gondolni . Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Köszi, majd megnézem , de másra nemtudtam gondolni . Lehet hülye kérdés... De véletlenül nem a szekunderlevegő kompresszorod szól? (már ha nem dízel...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Okés! :) Köszönöm! . . . Ezt a hozzászólást inkább cenzúráznám, a helyedben!!!! :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eriic Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Lehet hülye kérdés... De véletlenül nem a szekunderlevegő kompresszorod szól? (már ha nem dízel...) Pont talált , mert Dízel :) , de szerintem csak első csapágy lehet, mást nem nagyon tudok ami még ilyet csinálna, fékek tavaly lettek cserélve fékpofa meg tárcsa is , de nemtudom, mindenesetre megcsinálom amit mondtál Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Azon vagyok én is csak az sokba van lóvém meg nem igen van rá! :) Gyakori Omega-sors sajna, hogy a tulajnak nics rá cash... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Gyakori Omega-sors sajna, hogy a tulajnak nics rá cash... :) Sztem nem csak Omega-sors... Az országban sokaknak nincs pénze. Csak el kell dönteni, mi a fontos, mi a szükség. Tádének igaza van, ha valakinek nincs pénze javíttatni egy autót, akkor azt nem engedheti meg magának, keressen olcsóbb közlekedési módot. Igaz hogy a tömegközlekedés macerás, de még mindig olcsóbb (és megbízhatóbb), mint egy tákolt autó. Amúgy meg egy apró, négyhengeres (három-kettő!? :D ) gyösz hengerfejezése se kerül sokkal olcsóbba (najó, V6-nál kicsit más a téma, főleg ha a szerelőnek is vastagabban fog a ceruzája a nagyautó-effektus miatt). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Gyakori Omega-sors sajna, hogy a tulajnak nics rá cash... :) Akkor minek vette meg? Vagy adja el, amíg érdemes kiszállni belőle... Link to comment Megosztás: More sharing options...
BigFatPete Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Akkor minek vette meg? Vagy adja el, amíg érdemes kiszállni belőle... Biztosan azért, mert olcsó volt... ... de az olcsónak meg - mint tudjuk - híg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eriic Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Sziasztok! Ma megemeltem az autót és megforgattam a kereket és néhol olyan mintha hozzáérne , nagyon minimálisat megfogja meg csuruszkoló hangja van és tuti hogy ezt hallom. Leszedtem a kereket de nem lóg semmi meg kavics sincs meg semmi ilyen dolog , arra gondolnék hogy a tárcsa lenne eldeformálódva, de most vettem 5 hónapja vadi újjak és azóta nem volt olyan nagy fékezésem hogy eldeformálódjon , meg nem is melegítettem túl.Mondjuk elég sok trutyi van a tárcsán is nem is olyan fényes mint kéne neki lennie de az szerintem csak kavicsos sós latyaktól van . Szóval passz, de szerintem így már nem a csapágy lehet, csak annyi a rossz hogy most mire gondoljak Erik Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Biztosan azért, mert olcsó volt... ... de az olcsónak meg - mint tudjuk - híg... Hát ez az! 200E-ért jó Omegát nem kapni, de nem hiszi el addig, míg a saját bőrén nem tapasztalja. A másik, meg amikor a fogyasztásról érdeklődik. Komolyan mondom, tömegsírban lenne a helyük. Ennyire elkorcsosult ez a magyar társadalom?!?!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Biztosan azért, mert olcsó volt... ... de az olcsónak meg - mint tudjuk - híg... Most komolyan gyerekek... mielőtt idekint megvettem az autómat, kicsit körbeugráltam mi mennyibe kerül - nem a fogyasztás, és kalkulálgattam, hogy mi lenne jobb... Én se Rekordba gondolkodtam.. 4-5 évvel fiatalabb 528 as BMW-t néztem... 6 évvel fiatalabb Omega B2-t néztem... (azt mondjuk ismerem vmennyire, szal nem lett volna meglepi, csak az itteni karbantartás) de mégse azt vettem meg, mert számolgattam, hogyha behal ez vagy az, stb stb... ebbe egy motorcsere 4-5000 Rand, és megy tovább. azokba min a duplája 3x-sa... Nem csak az árat kell ám nézni... mindig is igaz a mondás. Ha veszel egy autót, az árának a duplája maradjon a zsebedben. Ha az nincs, akkor jön a nyüszögés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Sziasztok! Ma megemeltem az autót és megforgattam a kereket és néhol olyan mintha hozzáérne , nagyon minimálisat megfogja meg csuruszkoló hangja van és tuti hogy ezt hallom. Leszedtem a kereket de nem lóg semmi meg kavics sincs meg semmi ilyen dolog , arra gondolnék hogy a tárcsa lenne eldeformálódva, de most vettem 5 hónapja vadi újjak és azóta nem volt olyan nagy fékezésem hogy eldeformálódjon , meg nem is melegítettem túl.Mondjuk elég sok trutyi van a tárcsán is nem is olyan fényes mint kéne neki lennie de az szerintem csak kavicsos sós latyaktól van . Szóval passz, de szerintem így már nem a csapágy lehet, csak annyi a rossz hogy most mire gondoljak Erik Szedd ki a betéteket. Ha úgy is zajong, akkor nem a tárcsa. 5 perces meló, és kizártad a tárcsát. Vagy ha nem akarsz bütykölni ilyen dzsuvás időben, 1-2 komolyabb fékezés után (nem satu fék, hanem hosszabb, vasalós fékezés) el kellene múlnia a korcogásnak. Már ha a tárcsa/betétek szólnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Most komolyan gyerekek... mielőtt idekint megvettem az autómat, kicsit körbeugráltam mi mennyibe kerül - nem a fogyasztás, és kalkulálgattam, hogy mi lenne jobb... Én se Rekordba gondolkodtam.. 4-5 évvel fiatalabb 528 as BMW-t néztem... 6 évvel fiatalabb Omega B2-t néztem... (azt mondjuk ismerem vmennyire, szal nem lett volna meglepi, csak az itteni karbantartás) de mégse azt vettem meg, mert számolgattam, hogyha behal ez vagy az, stb stb... ebbe egy motorcsere 4-5000 Rand, és megy tovább. azokba min a duplája 3x-sa... Nem csak az árat kell ám nézni... mindig is igaz a mondás. Ha veszel egy autót, az árának a duplája maradjon a zsebedben. Ha az nincs, akkor jön a nyüszögés... Úgy. Mondjuk nálam a mottó az, hogy ha nincs az autó vételi ára + komplett vezérlés + fogyóanyagok + olajok ára a zsebben, akkor üljünk inkább buszra/vonatra/ballábas rollerre :) Ez azért alakult ki bennem így, mert a pl a 27000ft-os Fóxvágen Góf árának a kétszeresét hiába is számoltam volna, 54000ft-ból az árán kívül még az átíratás se nagyon futotta volna! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eriic Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Szedd ki a betéteket. Ha úgy is zajong, akkor nem a tárcsa. 5 perces meló, és kizártad a tárcsát. Vagy ha nem akarsz bütykölni ilyen dzsuvás időben, 1-2 komolyabb fékezés után (nem satu fék, hanem hosszabb, vasalós fékezés) el kellene múlnia a korcogásnak. Már ha a tárcsa/betétek szólnak. köszi a segítséget , Holnapra beiktatom ezeket a progikat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 mindig is igaz a mondás. Ha veszel egy autót, az árának a duplája maradjon a zsebedben. Ha az nincs, akkor jön a nyüszögés... Naja! De a hülye magyar megveszi, aztán telefossa a fórumot, meg elvárja, hogy virtuálisan meg legyen javítva a bontószökevénye... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Hát ez az! 200E-ért jó Omegát nem kapni, de nem hiszi el addig, míg a saját bőrén nem tapasztalja. A másik, meg amikor a fogyasztásról érdeklődik. Komolyan mondom, tömegsírban lenne a helyük. Ennyire elkorcsosult ez a magyar társadalom?!?!? A fogyierdeklodessel nem is lenne gond, kiveve amikor a V6 ot kerdezik barmelyiket, es nyaladzva varjak hatha bemondok egy 10et... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 A fogyierdeklodessel nem is lenne gond, kiveve amikor a V6 ot kerdezik barmelyiket, es nyaladzva varjak hatha bemondok egy 10et... Ugyanmár... Amikor én az enyémet vettem, mindenki nézett rám, mint a hülyére: NAGYAUTÓ, BENZINES, NAGYKÖBCENIT!? sok adó, sok az átírás, sok a fogyasztás, sok a... sok a... sok a... Helyette vett a parasztja hitelre 1,6os Sutyuki Stiftet, ami literre pontosan ugyanannyit fogyaszt, a karbantartására (kötelező szervizek) már 1 év alatt is a kétszeresét költötte, mint én az Omegára, nem beszélve hogy mekkorát bukott már az első évben, hiszen a hitelt fizette, de az a kamat töredékét sem törlesztette (és akkor hol van még a tőke...). Nade biztos neki van igaza. Na ezek az ütni valók... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Úgy. Mondjuk nálam a mottó az, hogy ha nincs az autó vételi ára + komplett vezérlés + fogyóanyagok + olajok ára a zsebben, akkor üljünk inkább buszra/vonatra/ballábas rollerre :) Ez azért alakult ki bennem így, mert a pl a 27000ft-os Fóxvágen Góf árának a kétszeresét hiába is számoltam volna, 54000ft-ból az árán kívül még az átíratás se nagyon futotta volna! :D A megvételbe nekem mindig "benne" van, hogy átírás stb... szal az - számomra- nem extra, az az ára a kocsinak. én úgy értem, hogy a duplája legyen szervizre, ha kell... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Ugyanmár... Amikor én az enyémet vettem, mindenki nézett rám, mint a hülyére: NAGYAUTÓ, BENZINES, NAGYKÖBCENIT!? sok adó, sok az átírás, sok a fogyasztás, sok a... sok a... sok a... Helyette vett a parasztja hitelre 1,6os Sutyuki Stiftet, ami literre pontosan ugyanannyit fogyaszt, a karbantartására (kötelező szervizek) már 1 év alatt is a kétszeresét költötte, mint én az Omegára, nem beszélve hogy mekkorát bukott már az első évben, hiszen a hitelt fizette, de az a kamat töredékét sem törlesztette (és akkor hol van még a tőke...). Nade biztos neki van igaza. Na ezek az ütni valók... Hát apám is örült mikor megszabadult a Fabia-tól.. 1,2 es és városban 1 lityivel evett kevesebbet, mint a A Omega 2.0 es mocival... csakhát ugye a kényelem... :D... Mármint az Omega javára :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts