Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

3 gyerek, meg 2k törlesztés mellett? Bátorság lenne. Hogy mi miért van, azt meg majd személyesen elmesélem...

Izé, a gyerekes részeket sztem sejtem :) :D :)

Bátorság vagy sem, vmit lépni kell.. szted én miért nem otthon nyomom már jó ideje?.. Persze tudom.. nekem könnyebb, mert egyke voltam, asszony meg most jön, gyerek meg majd év végén, talán, de ha meglesz akkor is megyünk ozzykhoz

Link to comment
Megosztás:

Miért ne GM? Nekem az jött be, igaz nem MV6...

Csendesen megsugom en is azt hasznalok, bar tapasztalat sose lesz belole az evi 10e km emmel meg az ismeretlen eloelettel.

Nagy valoszinuseggel ha az olajszint es a csereperiodus be van tartva, akkor ebbol nagy diffik nem lehetnek. Egyebkent X30XE sem

kenyes ra, friccek is beletoltenek mindenfelet 5w30 tol a 10w50 ig.

Link to comment
Megosztás:

Ha nem eszi az olajat, mehet bele az 5W-s olaj. Nekem eddig GM vagy Q8 volt benne, mindig 5W30 ill 5W40 és a két csere között kb 2 litert kell rátölteni, ami sztem nem vészes, pláne, hogy eddig szivárgott kicsit az olajteknő körül. Amúgy öcsém most 10W40-et rakott bele, de nem panaszkodott.

Link to comment
Megosztás:

Ha nem eszi az olajat, mehet bele az 5W-s olaj. Nekem eddig GM vagy Q8 volt benne, mindig 5W30 ill 5W40 és a két csere között kb 2 litert kell rátölteni, ami sztem nem vészes, pláne, hogy eddig szivárgott kicsit az olajteknő körül. Amúgy öcsém most 10W40-et rakott bele, de nem panaszkodott.

Ha eszi sem a W fokozat miatt fogja....

Vagy a tietek foleg telen allo allapotban kajalja? :)

kori: hidrotokek hogy csipik a 30ast?

Link to comment
Megosztás:

Ha eszi sem a W fokozat miatt fogja....

Vagy a tietek foleg telen allo allapotban kajalja? :)

kori: hidrotokek hogy csipik a 30ast?

Ha sokat áll, akkor indítás után4-5 mp-ig van egy kis hangja, de utána semmi.

Értem, hogy nem a W fokozat miatt eszi, de az 5W40.es hígabb, mint a 10W40 még meleg állapotban is, tehát ha kopottabb a motor jobban is csipegeti. Én egyszer raktam a Rekordomba 10W40-et és 5e km alatt le tudtam cserélni, mert megette. A 15W40-nel viszon tnem volt ilyen gond.

Link to comment
Megosztás:

Ha eszi sem a W fokozat miatt fogja....

Vagy a tietek foleg telen allo allapotban kajalja? :)

kori: hidrotokek hogy csipik a 30ast?

A W fokozat miatt hígabb az olaj, úgymond vékonyabb, amit egy lazább motor már el-el csipeget.

Tehát szegről-végről a W fokozat miatt eszi.

(bár vannak a fokozatokon belül is vékonyabb olajok (pl a GM is), ami szintén jobban fogy)

Link to comment
Megosztás:

Ha nem eszi az olajat, mehet bele az 5W-s olaj. Nekem eddig GM vagy Q8 volt benne, mindig 5W30 ill 5W40 és a két csere között kb 2 litert kell rátölteni, ami sztem nem vészes, pláne, hogy eddig szivárgott kicsit az olajteknő körül. Amúgy öcsém most 10W40-et rakott bele, de nem panaszkodott.

Nekem 10W40-el nem kell rátölteni 2 csere között.

Egyszer volt GM, azzal már 8000km-nél volt alacsony olajszint jelzés (és valóban padlón volt a szint).

Igaz, más motor.

Link to comment
Megosztás:

Csendesen megsugom en is azt hasznalok, bar tapasztalat sose lesz belole az evi 10e km emmel meg az ismeretlen eloelettel.

Nagy valoszinuseggel ha az olajszint es a csereperiodus be van tartva, akkor ebbol nagy diffik nem lehetnek. Egyebkent X30XE sem

kenyes ra, friccek is beletoltenek mindenfelet 5w30 tol a 10w50 ig.

Nekem évi 30-35e-es futás mellett nem jött be a GM.

Amúgy ott a pont, ha van benne olaj, és rendszeresen cserélve van (és nem tecsós-metrós, meg nem hidraulika avagy láncfűrész olaj), akkor nagy baj nem lehet.

Link to comment
Megosztás:

Nem javasolják a sokat futott Opel motorokhoz a GM olajat. Nekem is ez a tapasztalatom, nem egy Opel motorral.

Mivel neked nem egészen Opel motor van, lehet ezért.

Már sokszor leírtam, az Omegában nagyon sokfélét kipróbáltam. De igazán a sárga/kék Opel/GM olajjal volt a legcsendesebb. A Kadettban C20NE, volt már Mobil1, GM, most Castrol (na ez egy híg fos, ilyen többet nem megy bele), de ott is a GM volt a legjobb választás. Nekem bejött a gyári olaj, biztos forrásból kell beszerezni...

Link to comment
Megosztás:

Már sokszor leírtam, az Omegában nagyon sokfélét kipróbáltam. De igazán a sárga/kék Opel/GM olajjal volt a legcsendesebb. A Kadettban C20NE, volt már Mobil1, GM, most Castrol (na ez egy híg fos, ilyen többet nem megy bele), de ott is a GM volt a legjobb választás. Nekem bejött a gyári olaj, biztos forrásból kell beszerezni...

Motor, futásteljesítmény, kopás és használat függvénye. Szerencsére van választék, amiből lehet mazsolázni. :)

Igen, sokat lehetett hallani a GM olaj megbízhatatlan forrásáról is.

De aki megbízhatatlan helyen, pult alól vesz olajat, annak úgy is kell.

Amúgy legutóbb egy ismerősöm 1,4 hádéji pözsója ette meg a Genuine GM olajat, 7000km alatt. Igaz az autóban óra szerint is 200e van, és az előző tulaj 75e visszatekerését elismerte :D

Utána LiquiMolly MOS2-s olaj ment bele, az egy negyed nívót fogyott a periódus alatt. Pedig mindkettő 10W40 volt.

(mindegy, végső soron az a motor egy rakat fekália, tehát nem mérce :D )

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.