Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Hogyan kell betanítani a központizárat, ha nem működik a távirányító?

Elemet cseréltem, most már világít a LED, de csak gyújtáson reagál a gombnyomásra.

Ákossal beszéltem, mondta hogy gyújtáson kell nyomkodni, hogy megtanulja, de nekem nem akarja, amint leveszem gyújtásról, nem reagál a gombnyomásra.

Mit, hányszor és meddig kell nyomni, vagy nyomva tartani? :)

A másik dolog, hogy csak az egyik gyári kulccsal indul az autó, holott a másikban is benne van az Immo chip.

Csak az a verzió létezik, hogy 8e-ért lekérni a csippkódot a GM-től, vagy az, hogy valami hekkerrel kiüttetem az egész immót, vagy van arra is valami okosság? Ha nincs, akkor szerintem teljes immo kiiktatás lesz, akkor nem fog problémázni az esetleges későbbi motorcserénél sem. :D :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hogyan kell betanítani a központizárat, ha nem működik a távirányító?

Elemet cseréltem, most már világít a LED, de csak gyújtáson reagál a gombnyomásra.

Ákossal beszéltem, mondta hogy gyújtáson kell nyomkodni, hogy megtanulja, de nekem nem akarja, amint leveszem gyújtásról, nem reagál a gombnyomásra.

Elvileg pedig úgy kell programozni. Gyújtáson a zárás gombot megnyomni, ekkor a kocsi bezárja az ajtókat, majd rögtön ki is nyitja, ezzel a programozás megtörtént...

Link to comment
Megosztás:

Hogyan kell betanítani a központizárat, ha nem működik a távirányító?

Elemet cseréltem, most már világít a LED, de csak gyújtáson reagál a gombnyomásra.

Ákossal beszéltem, mondta hogy gyújtáson kell nyomkodni, hogy megtanulja, de nekem nem akarja, amint leveszem gyújtásról, nem reagál a gombnyomásra.

Mit, hányszor és meddig kell nyomni, vagy nyomva tartani? :)

A másik dolog, hogy csak az egyik gyári kulccsal indul az autó, holott a másikban is benne van az Immo chip.

Csak az a verzió létezik, hogy 8e-ért lekérni a csippkódot a GM-től, vagy az, hogy valami hekkerrel kiüttetem az egész immót, vagy van arra is valami okosság? Ha nincs, akkor szerintem teljes immo kiiktatás lesz, akkor nem fog problémázni az esetleges későbbi motorcserénél sem. :D :lol: :lol:

Adjál rá gyújtást, várj 30 mp-et(!!!!) és utána nyomd meg a zár gombot.

Elvileg 2 rövid nyitás zárás lesz az eredmény, és szinkronizálva van a kulcs.

Lassú voltál az elemcserénél, ha 3 percen belül elvégezted volna, nem kellene mókolni vele...

Link to comment
Megosztás:

Adjál rá gyújtást, várj 30 mp-et(!!!!) és utána nyomd meg a zár gombot.

Elvileg 2 rövid nyitás zárás lesz az eredmény, és szinkronizálva van a kulcs.

Lassú voltál az elemcserénél, ha 3 percen belül elvégezted volna, nem kellene mókolni vele...

Köszi, mindjárt ki is próbálom. :lol:

Már le volt merülve, amikor vettem, tehát esélytelen volt, hogy megjegyezze. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A másik dolog, hogy csak az egyik gyári kulccsal indul az autó, holott a másikban is benne van az Immo chip.

Csak az a verzió létezik, hogy 8e-ért lekérni a csippkódot a GM-től, vagy az, hogy valami hekkerrel kiüttetem az egész immót, vagy van arra is valami okosság? Ha nincs, akkor szerintem teljes immo kiiktatás lesz, akkor nem fog problémázni az esetleges későbbi motorcserénél sem. :) :lol: :lol:

Kis téglalap formájú chip van benne? ( Régi kulcsot nem láttam még szétszedve :D )

Ha igen akkor tech-kel felteszik perc alatt. Amúgy lehet hogy halott a chip, én ezért vettem az angoloknál egy rakattal az ebay-en... Ilyen?... Na me nem drága... :D

Link to comment
Megosztás:

Kis téglalap formájú chip van benne? ( Régi kulcsot nem láttam még szétszedve :lol: )

Ha igen akkor tech-kel felteszik perc alatt. Amúgy lehet hogy halott a chip, én ezért vettem az angoloknál egy rakattal az ebay-en... Ilyen?... Na me nem drága... :lol:

Minek vettél egy rakattal? 1 kulcsba csak 1 megy és a kocsira csak kettőt tudsz felprogramozni. Tekkel csak akkor lehet felrakni, ha tudod a gyári kódokat. Nekem anno 2003-4 körül ingyen lekérték...

Link to comment
Megosztás:

Kis téglalap formájú chip van benne? ( Régi kulcsot nem láttam még szétszedve :D )

Ha igen akkor tech-kel felteszik perc alatt. Amúgy lehet hogy halott a chip, én ezért vettem az angoloknál egy rakattal az ebay-en... Ilyen?... Na me nem drága... :lol:

Igen, ilyen chip van ebben is.

Mondjuk most a kisebbik problémám, hogy csak az egyikkel indul, az kevésbé tetszik, hogy nem akar működni a távirányító.

Minek vettél egy rakattal? 1 kulcsba csak 1 megy és a kocsira csak kettőt tudsz felprogramozni. Tekkel csak akkor lehet felrakni, ha tudod a gyári kódokat. Nekem anno 2003-4 körül ingyen lekérték...

Nekem most 8e-et mondtak, mivel német az autó és onnan kell lekérni a kódot.

Ha 10-körül kiütik belőle végleg, akkor inkább azt a verziót választom. :)

Megnéztük KTS-el is, hogy mit csinálnak a kulcsok. Érzékeli a kocsi mindkettőt, de egyikre sem hajlandó reagálni, akármit csinálok velük. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Minek vettél egy rakattal? 1 kulcsba csak 1 megy és a kocsira csak kettőt tudsz felprogramozni. Tekkel csak akkor lehet felrakni, ha tudod a gyári kódokat. Nekem anno 2003-4 körül ingyen lekérték...

Mondjuk vettem vagy 4-5 "kockát" - tartaláknak :lol:... amúgy ha jól emlékszem nekem 3 is fel van programozva(de lehet tévwedek, és a halottat kidobtam, de nem tettem helyére másikat)..

Már hogyne tudnám a gyári kódokat?... Mit képzelsz milyen bizonytalan - lopott eredetű autót veszek? :D :)

Kérdezd meg Uhuhu-t kié volt a HSH, és kié volt az IAN... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk vettem vagy 4-5 "kockát" - tartaláknak :lol:... amúgy ha jól emlékszem nekem 3 is fel van programozva(de lehet tévwedek, és a halottat kidobtam, de nem tettem helyére másikat)..

Már hogyne tudnám a gyári kódokat?... Mit képzelsz milyen bizonytalan - lopott eredetű autót veszek? :D :)

Kérdezd meg Uhuhu-t kié volt a HSH, és kié volt az IAN... :lol:

Látom beszedted a kötekedés tablettát? Talán nem szexeltél mostanában az a baj? Esetleg miattad zuhant le a TU-154?

Amúgy az jó lenne, ha 3-at rá lehetne programozni, ugyanis nekem ISS van 2 marék transzponderem...

Link to comment
Megosztás:

Amúgy az jó lenne, ha 3-at rá lehetne programozni, ugyanis nekem ISS van 2 marék transzponderem...

Sztem rá lehet. Mondjuk nem tudom mennyi köze van ebből a szempontból az Astrának az Omegához, de nekem ugyanígy néz ki a kulcsom, 3db van belőle, és mindhárommal indul az autó.

Link to comment
Megosztás:

Látom beszedted a kötekedés tablettát? Talán nem szexeltél mostanában az a baj? Esetleg miattad zuhant le a TU-154?

Amúgy az jó lenne, ha 3-at rá lehetne programozni, ugyanis nekem ISS van 2 marék transzponderem...

Kötekedés? Namertmiért? :lol: esetleg Dél-Afrikába nem repülnek az 54esek :lol: Az SAA meg egész jól bírja :D :)

Én nem emlékszem korlátra chipügyileg, de nem vok benne biztos.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok lenne pár kérdésem (az autó 96 x20se kombi omega ,klímával) csúszik a kuplung rendelni akartam egy kuplung szettet hozzá és azt mondtak hogy 3 tipus van beszerelve 215mm, 214 mm meg 220 mm miből lehet kideríteni hogy melyik való hozzá ? (anélkül hogy szétszedik mert másnapra tudnak hozni csak alkatrészt viszont az autót használom naponta) és melyik márka érdemes bele rakatni ? Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok lenne pár kérdésem (az autó 96 x20se kombi omega ,klímával) csúszik a kuplung rendelni akartam egy kuplung szettet hozzá és azt mondtak hogy 3 tipus van beszerelve 215mm, 214 mm meg 220 mm miből lehet kideríteni hogy melyik való hozzá ? (anélkül hogy szétszedik mert másnapra tudnak hozni csak alkatrészt viszont az autót használom naponta) és melyik márka érdemes bele rakatni ? Előre is köszi

215. Viszont cikkszám alapján kétféle 215-ös tárcsa is van.

Lehet hogy csak cikkszám váltás volt.

Ha nincs TIS-ed, vagy Opelszalonos haver, akkor a legegyszerűbb ha Csergőéktől megrendeled motor és váltó szám alapján a GM kuplungot.

Amúgy ha csúszik, attól még nem kell szettet cserélni. Nagy valószínűséggel elég csak a tárcsát cserélni (vagy akár fel is lehet újítani, ha ép a szerkezete), meg max a kinyomócsapágyat.

Ez a legolcsóbb megoldás, én 1,5 hónapja csináltam. Tárcsa újraszegecselése/szabályozása kevláros hiper-motyóval 10e (2-3 óra alatt megcsinálják), Sachs kinyomócsapágy 17e.

(mondjuk egyik sem volt szükséges, de lent volt a váltó, így megcsináltam... harap is a kuplung azóta mint a barom, pedig előtte is bőven volt rajta anyag :lol: )

Link to comment
Megosztás:

215. Viszont cikkszám alapján kétféle 215-ös tárcsa is van.

Lehet hogy csak cikkszám váltás volt.

Ha nincs TIS-ed, vagy Opelszalonos haver, akkor a legegyszerűbb ha Csergőéktől megrendeled motor és váltó szám alapján a GM kuplungot.

Amúgy ha csúszik, attól még nem kell szettet cserélni. Nagy valószínűséggel elég csak a tárcsát cserélni (vagy akár fel is lehet újítani, ha ép a szerkezete), meg max a kinyomócsapágyat.

Ez a legolcsóbb megoldás, én 1,5 hónapja csináltam. Tárcsa újraszegecselése/szabályozása kevláros hiper-motyóval 10e (2-3 óra alatt megcsinálják), Sachs kinyomócsapágy 17e.

(mondjuk egyik sem volt szükséges, de lent volt a váltó, így megcsináltam... harap is a kuplung azóta mint a barom, pedig előtte is bőven volt rajta anyag :lol: )

Pesten csináltattad? Mert engem is érdekelne, én is arra tippeltem h kuplung tárcsa csere vagy felujitás de a szerelő azt mondta h ugy korrekt ha szettet cserélek ,a csapágyam nem zörög nem ad ki hangot de ki tudja .Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.