Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Pontosan úgy álltak.

Ezek szerint nem voltam érthetetlen. o/

B+, te tényleg menthetetlen vagy. Előtte írtad, hogy fel lehet tenni, a gyengébb anyag majd enged. Ha ferdén van, akkor használhatatlan és nem is enged semmi...

Elküldve
www.translate.google.com! :excl:

Volt nyelvtantanárom szavaival élve: '...én megtanultam írni, te tanulj meg olvasni...'

Nem csodálom, hogy a svédeknél vagy. Madjar kisit megj még...

Elküldve
Nem mind megy fel, ahogy az ábra is mutatja. :(

Tuti 7x15 ET33, olvasni még tudok. :lol:

Igen, csak az a felni gyárilag a 296-os fékre volt kitalálva, így úgy van kitalálva, hogy rámenjen. :excl:

Elhiszem, csak furcsállom...

Elküldve
Ezt még levágtam, az egyéb értelmezhetetlen karakterhalmazt nem bírom hová sorolni...

Nem csodálom, hogy a svédeknél vagy. Madjar kisit megj még...

Na az ilyen 'madjarok' miatt vagyok itt (többek közt). :excl:

Elküldve
Akkor a szemeddel is baj van...

Szerk: Már rájöttem mi volt oda írva :lol: ... szerk off

figyu Omegatd, mi a betűjele annak a felninek amit Te használsz?

Demo mi a betűjele a tiédnek?...

Elküldve
Szerk: Már rájöttem mi volt oda írva :lol: ... szerk off

Mire jöttél rá?

figyu Omegatd, mi a betűjele annak a felninek amit Te használsz?

Milyen betűjelre vagy kíváncsi? AMG felni, 6.5, vagy7x15, ET33.

19273078.jpg

12412158.jpg

Elküldve

Ma Brezsy Omegáját szögeltük. Első telócsere és külső kormánygömbcsuklók cseréje. A jobb eleje mindig kopogott neki, de ott nem volt vészesen elszállva a gömbcsukló. Tehát az nem kopoghatott. Miután szétszedtük a góéyalábat kiderült mi lehetett a tettes: a toronyszilentben lévő fém persely szakadt ki a gumiból. Mindjárt ránéztünk a fékre is. Kiderült, hogy az előző gazda betétcserekor sajnálta a plusz 5e forintot a kopásjelzőkre. Természetesen a betétek 2mm-re kopva. A jobb oldalon pedig az alsó csúszkára nem rakták rá rendesen a porvédő gumit, így alaposan berohadt, félrekoptatva a betéteket és a tárcsát is. Jó kis munka volt mire megindult.

Elküldve
Ma Brezsy Omegáját szögeltük. Első telócsere és külső kormánygömbcsuklók cseréje. A jobb eleje mindig kopogott neki, de ott nem volt vészesen elszállva a gömbcsukló. Tehát az nem kopoghatott. Miután szétszedtük a góéyalábat kiderült mi lehetett a tettes: a toronyszilentben lévő fém persely szakadt ki a gumiból. Mindjárt ránéztünk a fékre is. Kiderült, hogy az előző gazda betétcserekor sajnálta a plusz 5e forintot a kopásjelzőkre. Természetesen a betétek 2mm-re kopva. A jobb oldalon pedig az alsó csúszkára nem rakták rá rendesen a porvédő gumit, így alaposan berohadt, félrekoptatva a betéteket és a tárcsát is. Jó kis munka volt mire megindult.

Ha már szóba került, mennyire nehéz elöl a külső gömbcsuklók cseréje? Kell hozzá valami spec szerszám? Astránál kinyomó kell hozzá, mert kúposan beleszorul a golyaláb furatába, de Omegánál nem tudom pontosan, hogy néz ki.

Elküldve
Demo mi a betűjele a tiédnek?...

Nem tudom, most hadd ne vegyem már le ezért a felnit. :lol:

Lényeg, hogy az enyém nem ment fel simán.

Milyen betűjelre vagy kíváncsi? AMG felni, 6.5, vagy7x15, ET33.

7" széles az is, csak ugye az a felni gyárilag is erre a fékre van kitalálva, ellenben azzal, ami nekem van.

Elküldve
Nem tudom, most hadd ne vegyem már le ezért a felnit. :lol:

.... DE! Azonnal vedd le és nézd meg! :) :D.... Ha nem ment fel, hogy tetted fel? :D Kalapács? :D :lol:

Elküldve
Ha már szóba került, mennyire nehéz elöl a külső gömbcsuklók cseréje? Kell hozzá valami spec szerszám? Astránál kinyomó kell hozzá, mert kúposan beleszorul a golyaláb furatába, de Omegánál nem tudom pontosan, hogy néz ki.

Omegánál is kúpos.

Elküldve
Ha már szóba került, mennyire nehéz elöl a külső gömbcsuklók cseréje? Kell hozzá valami spec szerszám? Astránál kinyomó kell hozzá, mert kúposan beleszorul a golyaláb furatába, de Omegánál nem tudom pontosan, hogy néz ki.

Sokat cseréltem már amin kupos volt,soha nem kelett semmi spec szerszám,csak ellen kell támasztani rendesen.

Elküldve
Sokat cseréltem már amin kupos volt,soha nem kelett semmi spec szerszám,csak ellen kell támasztani rendesen.

persze ki lehet verni kalapáccsal is, de egy gömbfejkinyomóval korrektebb megoldás :lol:

Elküldve
Ha már szóba került, mennyire nehéz elöl a külső gömbcsuklók cseréje? Kell hozzá valami spec szerszám? Astránál kinyomó kell hozzá, mert kúposan beleszorul a golyaláb furatába, de Omegánál nem tudom pontosan, hogy néz ki.

Az igaz, hogy kúpos, de van egy átmenő csavar is , ami rászorít a kúpra. Azt kiszeded, és ahol be van sliccelve, vágóval kicsit megnyitod, utána könnyen, speckó szerszám nélkül kijön.

Elküldve
Az igaz, hogy kúpos, de van egy átmenő csavar is , ami rászorít a kúpra. Azt kiszeded, és ahol be van sliccelve, vágóval kicsit megnyitod, utána könnyen, speckó szerszám nélkül kijön.

érdekes. nekem nem csavarosak a gömbfejek... mondjuk a gyárilag írt gömbfej nem is volt jó, méretre kellett rendelni.

futóműves is mondta, hogy nem ilyen az átlag Omega futómű...

Elküldve
.... DE! Azonnal vedd le és nézd meg! :) :D.... Ha nem ment fel, hogy tetted fel? :D Kalapács? :D :lol:

A felnit nem bántottam, csak kevés hiányzott, hogy felmenjen, így kicsit alakítottam a nyergeken Flex barátommal. :lol: :D

Kókánynak tűnhet a megoldás, de azért a milliméterért nem voltam hajlandó mind a 4 gumit visszahúzni és újra centrírozni a lemezfelnikre, főleg, hogy a gumik leszedése után látszott, hogy az egyik hátsó felni picit meg volt ütve. :lol:

Elküldve
A felnit nem bántottam, csak kevés hiányzott, hogy felmenjen, így kicsit alakítottam a nyergeken Flex barátommal. :D :)

Kókánynak tűnhet a megoldás, de azért a milliméterért nem voltam hajlandó mind a 4 gumit visszahúzni és újra centrírozni a lemezfelnikre, főleg, hogy a gumik leszedése után látszott, hogy az egyik hátsó felni picit meg volt ütve. :lol:

szebb megoldás lett volna egy pár mm-es tehermentesítős nyomtávszélesítő...

Pl a Saab9000esnél ez gyárilag alkalmazott megoldás, hátra nem megy fel a gyári felni, csak gyári pogácsákkal, különben terhelve elérhet a gumi ezt-azt.

de a megoldás így se rossz :lol:

Elküldve

Este 6 volt, sötét és nem volt kéznél nyomtávszélesítő és hosszabb csavar hozzá. :lol: :lol:

Most már legalább simán passzol a többi 15" felni is. :)

Elküldve
A felnit nem bántottam, csak kevés hiányzott, hogy felmenjen, így kicsit alakítottam a nyergeken Flex barátommal. :D :D

Hát tudod, én a fékben hiszek... nem vok fékbolond stb, de egy nyerget csak úgy gyalulni.. na mindegy...:lol: :lol: lehetőleg előttem száguldozz azért :D :D :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.