viev Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Oszt mé nem kell? mi a baja, hogy eladod?... Mert mikor vettem akkor csak kizárolag hétvégi autonak használtam, most peddig ugy hozta az élet hogy melora kéne használnom, melosokat hozni vinni. Ezt két hónapig csináltam, év elején, de gondoltam nem fogom szétb@szni, meghát a fogyasztás se volt kutya, vettem egy másik kocsit erre a célra. Kihasználatlanul itt áll több mint fél éve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Mert mikor vettem akkor csak kizárolag hétvégi autonak használtam, most peddig ugy hozta az élet hogy melora kéne használnom, melosokat hozni vinni. Ezt két hónapig csináltam, év elején, de gondoltam nem fogom szétb@szni, meghát a fogyasztás se volt kutya, vettem egy másik kocsit erre a célra. Kihasználatlanul itt áll több mint fél éve. Jó ideje fenn van már, többször megnéztem már én iss. Na nem azért mert megkívántam.... Valami oka csak van, hogy eddig nem ment el... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Mert mikor vettem akkor csak kizárolag hétvégi autonak használtam, most peddig ugy hozta az élet hogy melora kéne használnom, melosokat hozni vinni. Ezt két hónapig csináltam, év elején, de gondoltam nem fogom szétb@szni, meghát a fogyasztás se volt kutya, vettem egy másik kocsit erre a célra. Kihasználatlanul itt áll több mint fél éve. Jó ideje fenn van már, többször megnéztem már én iss. Na nem azért mert megkívántam.... Valami oka csak van, hogy eddig nem ment el... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Azt tudja vki, hogy mi a különbség a 3.0V6 és a 3.2V6 kipufogó leömlői között? Mert ha jól láttam, utóbbié nem ez a sz@r öntvény, mint az enyémen van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Azt tudja vki, hogy mi a különbség a 3.0V6 és a 3.2V6 kipufogó leömlői között? Mert ha jól láttam, utóbbié nem ez a sz@r öntvény, mint az enyémen van. Ezt se tom.. megnézni se :( Fogod magad, és ellátogatsz hozzánk, oszt jól megvizslatod :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
viev Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Jó ideje fenn van már, többször megnéztem már én iss. Na nem azért mert megkívántam.... Valami oka csak van, hogy eddig nem ment el... Sokan telefonálnak, érdeklödnek, de még senki nem nézte meg élöbe. Talán túl őszinte vagyok , és tisztességes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Ezt se tom.. megnézni se :( Fogod magad, és ellátogatsz hozzánk, oszt jól megvizslatod :excl: Igazából a csavarok helye érdekelne, hogy felmegy-e az újabb fajta a régi helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Igazából a csavarok helye érdekelne, hogy felmegy-e az újabb fajta a régi helyére. akkor keress másik 3,2es Omegát.. sok sikert :excl: :( sztem a 2,6 is jó lesz erre... olyan volt a klubban. De ha elakadsz, nézd meg magad. Én Afrikából annyit tudok segíteni, hogy megadom a belépési engedélyt :lol: :lol: :lol: :o :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Igazából a csavarok helye érdekelne, hogy felmegy-e az újabb fajta a régi helyére. Szerintem tuti felmegy, a 2,5 és a 3,0 leömlők is kompatibilisek egymással. Én se láttam még 3.2 leömlőt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Azokon már tényleg nem öntvény van, hanem préselt duplafalú lemez leömlő, mint mondjuk az elsőkerekes V6-okon a hátsó leömlő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Azt mindjárt gondoltam, de most jobbak és ha 1-2 hónapig ilyen marad, akkor én már elégedett leszek, ha nem az se igazán érdekel, legalább megpróbáltam. Ez gyári xenonos volt, utólagosat már legalább két éve nem használok. Akkor érdemes lenne a legolcsóbb megoldást választani. Ellentétben az beíró okosokkal, nem mattul a Depo, legalábbis nem 1-2 év alatt. Nekem 8 éve Depo van benne, 3 éve xenon és nem mattul. A régi Hella meg irgalmatlanul matt volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Jó ideje fenn van már, többször megnéztem már én iss. Na nem azért mert megkívántam.... Valami oka csak van, hogy eddig nem ment el... Én nézegettem, de a világos belső, meg a nagy kerék nem jött be... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Sokan telefonálnak, érdeklödnek, de még senki nem nézte meg élöbe. Talán túl őszinte vagyok , és tisztességes. Akkor mégis mi bajai vannak, hogy ennyire elriasztod a vevőket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Akkor érdemes lenne a legolcsóbb megoldást választani. Ellentétben az beíró okosokkal, nem mattul a Depo, legalábbis nem 1-2 év alatt. Nekem 8 éve Depo van benne, 3 éve xenon és nem mattul. A régi Hella meg irgalmatlanul matt volt... Nem is a mattulással van problémám, hanem a vetítési képpel (1-1 foltban nagyon jó a fényerő, de nagyon keskenyek, így sokat nem látni). Igaz ez nem a xenonos lámpatest, csak a sima H1/H7-es, halogén izzókkal. Amúgy nem panaszkodhatok, a volt céges Lexusnak, még xenonnal sem volt olyan fénye, mint a kínai lámpatestnek :excl: Pedig az árkülönbség jelentős. Úgyhogy lehet hogy nekem magasak az igényeim. Bár a reflektor, meg a tompított között igen-igen jelentős a különbség, így gondolkozok rajta, hogy próbaképp majd veszek egy nem projektoros lámpatestet, megnézni hogy azzal mit mutat. ha bejön, akkor cserélem a másik oldali lámpatestet is. ha meg nem, buktam egy lámpa árát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Szerintem tuti felmegy, a 2,5 és a 3,0 leömlők is kompatibilisek egymással. Én se láttam még 3.2 leömlőt... Jó csak ő 3 lityisre akar felhekkelni 3,2 es cuccot... mondjuk minden megoldható :lol: :excl: Pénz és idő kérdése az egész :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Nem is a mattulással van problémám, hanem a vetítési képpel (1-1 foltban nagyon jó a fényerő, de nagyon keskenyek, így sokat nem látni). Igaz ez nem a xenonos lámpatest, csak a sima H1/H7-es, halogén izzókkal. Amúgy nem panaszkodhatok, a volt céges Lexusnak, még xenonnal sem volt olyan fénye, mint a kínai lámpatestnek :excl: Pedig az árkülönbség jelentős. Úgyhogy lehet hogy nekem magasak az igényeim. Bár a reflektor, meg a tompított között igen-igen jelentős a különbség, így gondolkozok rajta, hogy próbaképp majd veszek egy nem projektoros lámpatestet, megnézni hogy azzal mit mutat. ha bejön, akkor cserélem a másik oldali lámpatestet is. ha meg nem, buktam egy lámpa árát. Szedtem szét mindkét lámpát és ugyanaz a projektor. Ugyanis ezek még 2000 előtt lettek kitalálva és egyforma a levágásuk. Ilyen __/, 2000 után lett xenon ilyen __ /-- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Jó csak ő 3 lityisre akar felhekkelni 3,2 es cuccot... mondjuk minden megoldható :lol: :excl: Pénz és idő kérdése az egész :( Ezt pofonegyszerű kitalálni, össze kell hasonlítani alkatrészprogramban a 3,0 és a 3,2 V6 kipufogósortömítéseit, ha megegyezik, akkor passzol rá. Nem volt még dolgom olyannal, de szinte tuti, hogy ugyanolyan mind, a 2,5-től a 3,2-ig, beleértve az Opel és a Saab turbós V6 motorjait is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Ezt pofonegyszerű kitalálni, össze kell hasonlítani alkatrészprogramban a 3,0 és a 3,2 V6 kipufogósortömítéseit, ha megegyezik, akkor passzol rá. Nem volt még dolgom olyannal, de szinte tuti, hogy ugyanolyan mind, a 2,5-től a 3,2-ig, beleértve az Opel és a Saab turbós V6 motorjait is. Arra tippelek, hogy a 3.2-ben nincs szekunder levegő pumpa, tehát a csonkokon nincs meg a levegő befújó cső helye. Az is igaz, hogy a német ebayen 300 euro darabja a cuccnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Arra tippelek, hogy a 3.2-ben nincs szekunder levegő pumpa, tehát a csonkokon nincs meg a levegő befújó cső helye. Az is igaz, hogy a német ebayen 300 euro darabja a cuccnak. A német ebay felejtős, konkrétan rohadt drága. Ajánlom az angolt mely barátságosabb: http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-OPEL-OMEGA-...=item518d6bab16 Amúgy ha kell 2.6-hoz lehet hogy lenne leömlő Mo.-n is, Attila nevű srác (Attila01 nick asszem) szokott írogatni Nála van egy 2.6-os B2 bontás alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viev Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Nem is a mattulással van problémám, hanem a vetítési képpel (1-1 foltban nagyon jó a fényerő, de nagyon keskenyek, így sokat nem látni). Igaz ez nem a xenonos lámpatest, csak a sima H1/H7-es, halogén izzókkal. Amúgy nem panaszkodhatok, a volt céges Lexusnak, még xenonnal sem volt olyan fénye, mint a kínai lámpatestnek :excl: Pedig az árkülönbség jelentős. Úgyhogy lehet hogy nekem magasak az igényeim. Bár a reflektor, meg a tompított között igen-igen jelentős a különbség, így gondolkozok rajta, hogy próbaképp majd veszek egy nem projektoros lámpatestet, megnézni hogy azzal mit mutat. ha bejön, akkor cserélem a másik oldali lámpatestet is. ha meg nem, buktam egy lámpa árát. Nekem hella volt halogénel, de szinte nem mertem vele menni élyel, akkor vettem bele xenont, mindjárt fényévekkel jobb lett. Aztán gondoltam kicserélem ujra, mert nagyon matt volt nekem is. Vettem egy DEPO-sat, ez most szép, és a képe is ugyanolyan jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viev Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Akkor mégis mi bajai vannak, hogy ennyire elriasztod a vevőket? tavaj meghuzták az egész oldalát, ujra lett fujatva (350.000) a lambdaszondám le van huzva. mert ha rádugom akadozva jár a motorja, peddig vettem bele 32.000-ért ujat:( a hátsó ablakrólónak elektronika hibája van ( volt neki mehanikus is, azt megcsináltattam) időszerű lenne a teljes vezérlés csere, olajcserével együtt bal első trapézszilent kezdődő kopogása külső hőmérséklet jeladó rossz (cseréltem már, birta 3 hónapig) bal oldali kipufogócsonk repedt (megvan hozzá az uj, de nem cseréltettem ki, mert aztmondták ki kell venni hozzá a motort) cseréltem benne hátsó difit, dizelét raktam rá, sajnos szimeringes. (azért dizelét mert igy hosszabbak lettek a fokozatok) rückferznek is van valami jeladoja, az rossz, nem ég a tolatólámpám ennyi. van egy ismerösöm, opel szervizbe dolgozik, mindig ő szerelte othon. bentvoltam nála év elején egy teljes átvizsgáláson, mindent felirt, megnéztem boltos ismerösnél az anyagárakat, és szerelésel együtt 250.000 lenne ha mnident kicserél ( motor ki, váltó, difi, még a lengéscsillapitókat is cserélte volna, peddig azok még jók) ha valakit még érdekel akkor van egy orája hogy szóljon, mert épp jönnek érte (egy roma:( üzembentartóival is odadom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 ha valakit még érdekel akkor van egy orája hogy szóljon, mert épp jönnek érte (egy roma:( üzembentartóival is odadom. Ej ha lenne pénzem... Mondjuk akkor visszavenném a 2.2-t Tomitól :excl: .... mondjuk üzembentartóira is vagy az átírás felét ki kell fizetni, de persze mindig jobb mint a teljeset :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 tavaj meghuzták az egész oldalát, ujra lett fujatva (350.000) a lambdaszondám le van huzva. mert ha rádugom akadozva jár a motorja, peddig vettem bele 32.000-ért ujat:( a hátsó ablakrólónak elektronika hibája van ( volt neki mehanikus is, azt megcsináltattam) időszerű lenne a teljes vezérlés csere, olajcserével együtt bal első trapézszilent kezdődő kopogása külső hőmérséklet jeladó rossz (cseréltem már, birta 3 hónapig) bal oldali kipufogócsonk repedt (megvan hozzá az uj, de nem cseréltettem ki, mert aztmondták ki kell venni hozzá a motort) cseréltem benne hátsó difit, dizelét raktam rá, sajnos szimeringes. (azért dizelét mert igy hosszabbak lettek a fokozatok) rückferznek is van valami jeladoja, az rossz, nem ég a tolatólámpám ennyi. van egy ismerösöm, opel szervizbe dolgozik, mindig ő szerelte othon. bentvoltam nála év elején egy teljes átvizsgáláson, mindent felirt, megnéztem boltos ismerösnél az anyagárakat, és szerelésel együtt 250.000 lenne ha mnident kicserél ( motor ki, váltó, difi, még a lengéscsillapitókat is cserélte volna, peddig azok még jók) ha valakit még érdekel akkor van egy orája hogy szóljon, mert épp jönnek érte (egy roma:( üzembentartóival is odadom. Ez eléggé gáz! Bár az ismerősod eléggé kókler. De romának nem adnám oda üzembetartóival, bár Te tudod... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 tavaj meghuzták az egész oldalát, ujra lett fujatva (350.000) a lambdaszondám le van huzva. mert ha rádugom akadozva jár a motorja, peddig vettem bele 32.000-ért ujat:( a hátsó ablakrólónak elektronika hibája van ( volt neki mehanikus is, azt megcsináltattam) időszerű lenne a teljes vezérlés csere, olajcserével együtt bal első trapézszilent kezdődő kopogása külső hőmérséklet jeladó rossz (cseréltem már, birta 3 hónapig) bal oldali kipufogócsonk repedt (megvan hozzá az uj, de nem cseréltettem ki, mert aztmondták ki kell venni hozzá a motort) cseréltem benne hátsó difit, dizelét raktam rá, sajnos szimeringes. (azért dizelét mert igy hosszabbak lettek a fokozatok) rückferznek is van valami jeladoja, az rossz, nem ég a tolatólámpám ennyi. van egy ismerösöm, opel szervizbe dolgozik, mindig ő szerelte othon. bentvoltam nála év elején egy teljes átvizsgáláson, mindent felirt, megnéztem boltos ismerösnél az anyagárakat, és szerelésel együtt 250.000 lenne ha mnident kicserél ( motor ki, váltó, difi, még a lengéscsillapitókat is cserélte volna, peddig azok még jók) ha valakit még érdekel akkor van egy orája hogy szóljon, mert épp jönnek érte (egy roma:( üzembentartóival is odadom. Inkább levenném a HF-et, mint kivenném a motort a csonk cseréhez, ha egyéb baja nincs (olajfolyás). A motor lehet hogy pont a repedt csonktól dadog lambdával (ha a bal oldalt reklamálja), vagy nem OK a kábelköteg, de a motor kábelköteget se egy nagy cucc kicserélni. Hőmérsékletjeladó vsz. kábel beteg szintén vagy ráálltál valamire lökös aljával, váltó tolatólámpa kapcsoló szintén nem nagy tétel és a motor kábelköteg cserével kizárható a kábele mert azon lóg szintén. Ha kicsit ért hozzá vki sztem 150e-ből elég szépen megcsinálható és legalább át van nézve (új HF tömítés, sszszimmeringek síkolás és felső tömik,kábelköteg ellenőrizve, új vezérlés vízpumpa). Link to comment Megosztás: More sharing options...
viev Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Ez eléggé gáz! Bár az ismerősod eléggé kókler. De romának nem adnám oda üzembetartóival, bár Te tudod... gyerekek a roma az roma. 400ba megegyeztünk 300 at hozott :excl:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts