Omegatd Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Öljétek egymást.. jól van... Lesz itt "olvasótábor"... kár hogy tényleg nem tudtok olvasni :lol: :excl: :( ... Omegatd... na szójjá be Te is lécciléccilécci :lol: A sok arctalan lúzer niemandnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Ezt én kikérem magamnak :excl: Tudod mit kérjél ki? Sört, meg mézest! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Nanana! Azért Demo nem olyan pedál alatt a tojás típus... Nem is rá gondoltam :excl: Demjén Albert barátunk volt képest ezt produkálni :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Nem is rá gondoltam :excl: Demjén Albert barátunk volt képest ezt produkálni :( Őt nem ösmerem. De van valami hasonlósága Demóval. Vagy netán tévedek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Őt nem ösmerem. De van valami hasonlósága Demóval. Vagy netán tévedek? http://www.opelforum.hu/index.php?showuser=817 D Kadett Astra GSi G astra :excl: Háááttttt.....egyik sem nő :( Megbírják a piát, Peti mondjuk jobban :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 na most jól megkapta mindenki! :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Háááttttt.....egyik sem nő :excl: Megbírják a piát, Peti mondjuk jobban :( A vezetéknevünk is ugyanaz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Amúgy kész az Omi. :lol: X30XE lendkerék, tárcsa és szerkezet, minden felújítva, síkolva, beállítva. Made by Martin Autó. Légtelenítés kissé nehézkes volt, aki kitalálta, hogy csak teljesen teli fékfolyadéktartálynál lehet légteleníteni, annak eltörném a kezét. :lol: :excl: Autó a csápos emelőn, haver pumpálta a kuplungot, másik légtelenített és meg álltam az egyik csápon és töltögettem fel mindig a tartályt, nehogy levegőt szívjon. :lol: Shortshifter f@sza lett, pont jó, rövidebb nem is kellene, a kuplung is nagyon jó lett, már kicsit meg is kergettem kikapcsolt kipörgésgátlóval. :lol: :( Viszont mindenképp kell majd egy sperr, mert ez így nem nagyon akar keresztbe menni. :o :D Számolgattam, elvileg 3,70-es difi van alatta, sajnos a kis tábla már leesett, így számolgatni kellett, hogy kiderüljön mi is van alatta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Neked mi bajod? Ez elég köcsög beszólás volt... Szerintem azok a képek olyan sz@rok, hogy semmi érdemlegeset nem lehet levonni az autó állapotából. Vagy csak az én szemem romlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Amúgy kész az Omi. :lol: X30XE lendkerék, tárcsa és szerkezet, minden felújítva, síkolva, beállítva. Made by Martin Autó. Légtelenítés kissé nehézkes volt, aki kitalálta, hogy csak teljesen teli fékfolyadéktartálynál lehet légteleníteni, annak eltörném a kezét. :lol: :excl: Autó a csápos emelőn, haver pumpálta a kuplungot, másik légtelenített és meg álltam az egyik csápon és töltögettem fel mindig a tartályt, nehogy levegőt szívjon. :o Shortshifter f@sza lett, pont jó, rövidebb nem is kellene, a kuplung is nagyon jó lett, már kicsit meg is kergettem kikapcsolt kipörgésgátlóval. :lol: :( Viszont mindenképp kell majd egy sperr, mert ez így nem nagyon akar keresztbe menni. :D :D Számolgattam, elvileg 3,70-es difi van alatta, sajnos a kis tábla már leesett, így számolgatni kellett, hogy kiderüljön mi is van alatta. Nem olyan vészes az. Annyi a trükk, hogy vákuumot (akár jó erős tüdő is elég) kell csinálni a tartályban, és a kuplung felől kell felszívni a féknedűt. B) Nameg ha elmegy a kuplungmunkahenger, elfolyhat a folyadék... de az osztott tartály miatt legalább a fék megmarad! ;) Igaz, erre meg triviális megoldás lett volna egy 500ft-os második folyadéktartály a kuplungnak... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Amúgy kész az Omi. :lol: X30XE lendkerék, tárcsa és szerkezet, minden felújítva, síkolva, beállítva. Made by Martin Autó. Légtelenítés kissé nehézkes volt, aki kitalálta, hogy csak teljesen teli fékfolyadéktartálynál lehet légteleníteni, annak eltörném a kezét. :lol: :excl: Autó a csápos emelőn, haver pumpálta a kuplungot, másik légtelenített és meg álltam az egyik csápon és töltögettem fel mindig a tartályt, nehogy levegőt szívjon. :lol: Shortshifter f@sza lett, pont jó, rövidebb nem is kellene, a kuplung is nagyon jó lett, már kicsit meg is kergettem kikapcsolt kipörgésgátlóval. :lol: :( Viszont mindenképp kell majd egy sperr, mert ez így nem nagyon akar keresztbe menni. :o :D Számolgattam, elvileg 3,70-es difi van alatta, sajnos a kis tábla már leesett, így számolgatni kellett, hogy kiderüljön mi is van alatta. Mi a tartály kupakját letekertük és onnan fújtuk szájjal. Lenn pedig kinyitottuk a légtelenítőt. Hihetetlen, és lassú, de sikerült. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Mi a tartály kupakját letekertük és onnan fújtuk szájjal. Lenn pedig kinyitottuk a légtelenítőt. Hihetetlen, és lassú, de sikerült. Igen, tudom, hogy úgy is lehetne, de siettünk volna. :excl: Már reggel 9 óta ezt szereltem és ha nem lett volna kész, akkor nem tudtam volna aludni. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Igen, tudom, hogy úgy is lehetne, de siettünk volna. :excl: Már reggel 9 óta ezt szereltem és ha nem lett volna kész, akkor nem tudtam volna aludni. :lol: Most meg azért nem tudsz, mert hallottad az időjárás jelentést, és várod a havazást. RWD rulez :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Szerintem azok a képek olyan sz@rok, hogy semmi érdemlegeset nem lehet levonni az autó állapotából. Vagy csak az én szemem romlik. Romlik. Elvileg a vas egy 95-ös MV6. Hiányoznak a fényszórómosók, tudom levitte a gépi mosó. Meg levitte a gépi mosó a vonószemtakarót is előlről, valamint a lökös aljáról a festéket. Ugyebár?!?!? Meg a hátső lökös aljáról is lemosta. Azonkívül cserélve lett a hátsó ajtó, ugyanis 96 után lett sima opeljel, előtte a süllyesztett volt. Ennyi kívülről és a belsejét nem is mutatja, gondolom nem véletlenül. Egyéb kérdés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Váltóútrövidítés. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Nem olyan vészes az. Annyi a trükk, hogy vákuumot (akár jó erős tüdő is elég) kell csinálni a tartályban, és a kuplung felől kell felszívni a féknedűt. :( Nameg ha elmegy a kuplungmunkahenger, elfolyhat a folyadék... de az osztott tartály miatt legalább a fék megmarad! :lol: Igaz, erre meg triviális megoldás lett volna egy 500ft-os második folyadéktartály a kuplungnak... :excl: Nekem EEzibleed cuccos van, pótkerékről 1 barral megtolva 5 perc alatt megvolt a légtelenítés, és ami a lényeg, hogy még segítség se kellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Romlik. Elvileg a vas egy 95-ös MV6. Hiányoznak a fényszórómosók, tudom levitte a gépi mosó. Meg levitte a gépi mosó a vonószemtakarót is előlről, valamint a lökös aljáról a festéket. Ugyebár?!?!? Meg a hátső lökös aljáról is lemosta. Azonkívül cserélve lett a hátsó ajtó, ugyanis 96 után lett sima opeljel, előtte a süllyesztett volt. Ennyi kívülről és a belsejét nem is mutatja, gondolom nem véletlenül. Egyéb kérdés? Én kérek elnézést. Igazad van. A limon 98 után lett sima Opel jel, a Caravant nem tudom, még sosem figyeltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 A vezetéknevünk is ugyanaz. :excl: Apróság, említésre sem méltó :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Ez csakis a tehetséges szerelőket minősíti, ez már a 3., vagy 4. kuplung, amit úgy szedek szét, hogy fordítva volt benne a tárcsa. :excl: ne mán, most agyalok, hogy anno az A Omegába mikor cserélték ... lehet most ezért szarakodik a kuplung? ... khm... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 A vezetéknevünk is ugyanaz. :excl: Erre próbáltam asszociálni én ISS... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Én kérek elnézést. Igazad van. A limon 98 után lett sima Opel jel, a Caravant nem tudom, még sosem figyeltem. Semmi gond. Igaz, nem 96, hanem 98-ban változott a jel. De mi a véleményed a lökösök cseréjéről... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Semmi gond. Igaz, nem 96, hanem 98-ban változott a jel. De mi a véleményed a lökösök cseréjéről... Igen, az elsőn határozottan látszik, hogy nincs színrefújva az alja, de a hátsó is esélyesen cserés volt. De összességében azt sosem értettem, ha vki el akarja adni az autóját mi a túróért nem képes normális minőségű képeket feltenni. És nem csak a külsőről, hanem a motortérről és a beltérről is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 TD-nek igaza van hogy nagyon sok f..stalicskát lehet kapni de azért egy párszázezer ft-os autótól sem lehet csodát várni. Az hogy töröttek voltak a lökösök esetleg a hátsó ajtó nemhinném hogy rettenet nagy gond :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Erre próbáltam asszociálni én ISS... hja, csak én meg NEM :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Épp fényszórókat polírozunk, egész jól rendbe lehet őket rakni. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts