Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Öljétek egymást.. jól van... Lesz itt "olvasótábor"... kár hogy tényleg nem tudtok olvasni :lol: :excl: :( ... Omegatd... na szójjá be Te is lécciléccilécci :lol:

A sok arctalan lúzer niemandnak?

Elküldve
Nem is rá gondoltam :excl:

Demjén Albert barátunk volt képest ezt produkálni :(

Őt nem ösmerem. De van valami hasonlósága Demóval. Vagy netán tévedek?

Elküldve

Amúgy kész az Omi. :lol:

X30XE lendkerék, tárcsa és szerkezet, minden felújítva, síkolva, beállítva. Made by Martin Autó.

Légtelenítés kissé nehézkes volt, aki kitalálta, hogy csak teljesen teli fékfolyadéktartálynál lehet légteleníteni, annak eltörném a kezét. :lol: :excl:

Autó a csápos emelőn, haver pumpálta a kuplungot, másik légtelenített és meg álltam az egyik csápon és töltögettem fel mindig a tartályt, nehogy levegőt szívjon. :lol:

Shortshifter f@sza lett, pont jó, rövidebb nem is kellene, a kuplung is nagyon jó lett, már kicsit meg is kergettem kikapcsolt kipörgésgátlóval. :lol: :(

Viszont mindenképp kell majd egy sperr, mert ez így nem nagyon akar keresztbe menni. :o :D

Számolgattam, elvileg 3,70-es difi van alatta, sajnos a kis tábla már leesett, így számolgatni kellett, hogy kiderüljön mi is van alatta.

Elküldve
Neked mi bajod? Ez elég köcsög beszólás volt...

Szerintem azok a képek olyan sz@rok, hogy semmi érdemlegeset nem lehet levonni az autó állapotából. Vagy csak az én szemem romlik.

Elküldve
Amúgy kész az Omi. :lol:

X30XE lendkerék, tárcsa és szerkezet, minden felújítva, síkolva, beállítva. Made by Martin Autó.

Légtelenítés kissé nehézkes volt, aki kitalálta, hogy csak teljesen teli fékfolyadéktartálynál lehet légteleníteni, annak eltörném a kezét. :lol: :excl:

Autó a csápos emelőn, haver pumpálta a kuplungot, másik légtelenített és meg álltam az egyik csápon és töltögettem fel mindig a tartályt, nehogy levegőt szívjon. :o

Shortshifter f@sza lett, pont jó, rövidebb nem is kellene, a kuplung is nagyon jó lett, már kicsit meg is kergettem kikapcsolt kipörgésgátlóval. :lol: :(

Viszont mindenképp kell majd egy sperr, mert ez így nem nagyon akar keresztbe menni. :D :D

Számolgattam, elvileg 3,70-es difi van alatta, sajnos a kis tábla már leesett, így számolgatni kellett, hogy kiderüljön mi is van alatta.

Nem olyan vészes az. Annyi a trükk, hogy vákuumot (akár jó erős tüdő is elég) kell csinálni a tartályban, és a kuplung felől kell felszívni a féknedűt. B)

Nameg ha elmegy a kuplungmunkahenger, elfolyhat a folyadék... de az osztott tartály miatt legalább a fék megmarad! ;)

Igaz, erre meg triviális megoldás lett volna egy 500ft-os második folyadéktartály a kuplungnak... :lol:

Elküldve
Amúgy kész az Omi. :lol:

X30XE lendkerék, tárcsa és szerkezet, minden felújítva, síkolva, beállítva. Made by Martin Autó.

Légtelenítés kissé nehézkes volt, aki kitalálta, hogy csak teljesen teli fékfolyadéktartálynál lehet légteleníteni, annak eltörném a kezét. :lol: :excl:

Autó a csápos emelőn, haver pumpálta a kuplungot, másik légtelenített és meg álltam az egyik csápon és töltögettem fel mindig a tartályt, nehogy levegőt szívjon. :lol:

Shortshifter f@sza lett, pont jó, rövidebb nem is kellene, a kuplung is nagyon jó lett, már kicsit meg is kergettem kikapcsolt kipörgésgátlóval. :lol: :(

Viszont mindenképp kell majd egy sperr, mert ez így nem nagyon akar keresztbe menni. :o :D

Számolgattam, elvileg 3,70-es difi van alatta, sajnos a kis tábla már leesett, így számolgatni kellett, hogy kiderüljön mi is van alatta.

Mi a tartály kupakját letekertük és onnan fújtuk szájjal. Lenn pedig kinyitottuk a légtelenítőt. Hihetetlen, és lassú, de sikerült.

Elküldve
Mi a tartály kupakját letekertük és onnan fújtuk szájjal. Lenn pedig kinyitottuk a légtelenítőt. Hihetetlen, és lassú, de sikerült.

Igen, tudom, hogy úgy is lehetne, de siettünk volna. :excl:

Már reggel 9 óta ezt szereltem és ha nem lett volna kész, akkor nem tudtam volna aludni. :(

Elküldve
Igen, tudom, hogy úgy is lehetne, de siettünk volna. :excl:

Már reggel 9 óta ezt szereltem és ha nem lett volna kész, akkor nem tudtam volna aludni. :lol:

Most meg azért nem tudsz, mert hallottad az időjárás jelentést, és várod a havazást. RWD rulez :(

Elküldve
Szerintem azok a képek olyan sz@rok, hogy semmi érdemlegeset nem lehet levonni az autó állapotából. Vagy csak az én szemem romlik.

Romlik. Elvileg a vas egy 95-ös MV6. Hiányoznak a fényszórómosók, tudom levitte a gépi mosó. Meg levitte a gépi mosó a vonószemtakarót is előlről, valamint a lökös aljáról a festéket. Ugyebár?!?!? Meg a hátső lökös aljáról is lemosta. Azonkívül cserélve lett a hátsó ajtó, ugyanis 96 után lett sima opeljel, előtte a süllyesztett volt. Ennyi kívülről és a belsejét nem is mutatja, gondolom nem véletlenül. Egyéb kérdés?

Elküldve
Nem olyan vészes az. Annyi a trükk, hogy vákuumot (akár jó erős tüdő is elég) kell csinálni a tartályban, és a kuplung felől kell felszívni a féknedűt. :(

Nameg ha elmegy a kuplungmunkahenger, elfolyhat a folyadék... de az osztott tartály miatt legalább a fék megmarad! :lol:

Igaz, erre meg triviális megoldás lett volna egy 500ft-os második folyadéktartály a kuplungnak... :excl:

Nekem EEzibleed cuccos van, pótkerékről 1 barral megtolva 5 perc alatt megvolt a légtelenítés, és ami a lényeg, hogy még segítség se kellett.

Elküldve
Romlik. Elvileg a vas egy 95-ös MV6. Hiányoznak a fényszórómosók, tudom levitte a gépi mosó. Meg levitte a gépi mosó a vonószemtakarót is előlről, valamint a lökös aljáról a festéket. Ugyebár?!?!? Meg a hátső lökös aljáról is lemosta. Azonkívül cserélve lett a hátsó ajtó, ugyanis 96 után lett sima opeljel, előtte a süllyesztett volt. Ennyi kívülről és a belsejét nem is mutatja, gondolom nem véletlenül. Egyéb kérdés?

Én kérek elnézést. Igazad van. A limon 98 után lett sima Opel jel, a Caravant nem tudom, még sosem figyeltem.

Elküldve
Ez csakis a tehetséges szerelőket minősíti, ez már a 3., vagy 4. kuplung, amit úgy szedek szét, hogy fordítva volt benne a tárcsa. :excl:

ne mán, most agyalok, hogy anno az A Omegába mikor cserélték ... lehet most ezért szarakodik a kuplung? ... khm...

Elküldve
Én kérek elnézést. Igazad van. A limon 98 után lett sima Opel jel, a Caravant nem tudom, még sosem figyeltem.

Semmi gond. Igaz, nem 96, hanem 98-ban változott a jel. De mi a véleményed a lökösök cseréjéről...

Elküldve
Semmi gond. Igaz, nem 96, hanem 98-ban változott a jel. De mi a véleményed a lökösök cseréjéről...

Igen, az elsőn határozottan látszik, hogy nincs színrefújva az alja, de a hátsó is esélyesen cserés volt. De összességében azt sosem értettem, ha vki el akarja adni az autóját mi a túróért nem képes normális minőségű képeket feltenni. És nem csak a külsőről, hanem a motortérről és a beltérről is.

Elküldve

TD-nek igaza van hogy nagyon sok f..stalicskát lehet kapni de azért egy párszázezer ft-os autótól sem lehet csodát várni. Az hogy töröttek voltak a lökösök esetleg a hátsó ajtó nemhinném hogy rettenet nagy gond :excl:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.